Jump to content

Makc

Фен
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Makc last won the day on May 27

Makc had the most liked content!

Community Reputation

12 Neutral

About Makc

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 11/02/1984

Profile Information

  • Кара
    ше:Accord 2.0 Sport; кара Civic 7-1.6, CR-V 3-2.0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Тимишоара

Recent Profile Visitors

662 profile views
  1. Здравейте колеги, Проблема е решен! Оказа се късо от кабелите към баласта. Който е сменял кабелите преди мен не беше изолирал добре единият от другият кабел. Нищо чудно че предната крушка беше пръсната. Сложих нови кабели и съответно ги запоих и изолирах поотделно. Крушката за дългите също смених и сега всичко е 6.
  2. Здравейте колеги, Да споделя и моя опит и какво направих. CR-V 3 ген. Първо- проблема беше, че бутона за шофьорското стъкло се счупи... в ръцете на жената... :-D Той си беше малко проблемен- в студените дъждовни месеци влизаше вода и модула за ел. стъклата откачаше и сваляше и вдигаше стъклата сам. Тогава ходих на майтор и ми решиха проблема като изправяха врата. Съответно бяха разглобили модула да го изсушат и при сглобяването обратно бутона стоеше леко крив, явно е било въпрос на време да се досчупи. Търсих втора употреба модул- заради пластмасовия корпус (управлението си работеше) - първо, че много трудно се намира оригинален, второ ако нямериш- ще ти одерат кожата- ама нали си в нужда- 150 лв!!! За китайските се замислих, но като изчетох какви гимнастики се правят и как има проблеми с размери и качеството на пластмасата- казах- не. Та - купих модул от кола с десен волан- тук с доставката ми излезе около 35 евро ( не е 75). Различава се от левия съответно с установката за бутоните и бутоните за заключване на стъклата и вратите. Бутоните за вдигане на стъклата са идентични, както и платката в този участък. Моята е гъркиня- скоро ще прави 16г. Да е жива и здрава. Съответно пластмасата е доста поизпечена и се усещаше разлика при пластичността между двете. Англичнката беше много запазена - бутоните стояха много добре и се движеха без проблем. И срязох предната част на двата корпуса и на английската залепих моите от модула с повредения бутон Пасна идеално на установката, И стой добре на подлакътника Сложих кората на вратата и няма проблеми- единствената разлика е, че 3-те пъпки на бутона, които са обикновено за шофьорското стъкло при мен са на пасажерското. Платката от десния модул е в мен и при желание мога да я изпратя на някой колега с десен волан. 35750-SWA-E011-M2 Надявам се постът да помогне при такива проблеми!
  3. Здравейте колеги, Ако някой може да ми помогне ще съм много благодарен, вече си скубя косата и нямам идеи. Преди година ми изгоря дясната къса- ксенон Н1. Отидох да купувам- не продават поединично- купих чифт- 2бр. Прибрах се смених дясната- готово проблем няма, лявата не я бутнах, не ме дразнеше разлика в светлините. Крушките са без запалка- кабелите директно към конекторите на баласта. Преди 2 месеца обаче спря лявата- сменям- не работи, слагам на десния фар- работи, ок баласт за смяна- да не работеше, поръчах същия - 35W. Сложих го - крушката премигва за секунди и спира, изключвам фаровете и пускам отново- всеки път за няколко секунди и спира. Размествам баластите- дясно работи, ляво-не, сменям крушките- дясно работи, ляво-не. Пръсках със спрей за да изчистя клемите (Изглеждат като нови) - пак не. И то само от ляво. забелязах че и крушката за дългите също не свети ( а изглежда здрава), но габарита работи. Някой някаква идея? Мерси предварително.
  4. Интересно, не значех, че трябва ново обучение, след като модула не е сменян. Помислих, че бутона се е счупил и проблема е механичен. А иначе без да съм го обучавал, вчера работеше нормално, може би съм го обучил "без да искам" - Най-вероятно покрай влизане и излизан от някой платен паркинг. Изключително неудобно, като не работи автото, особено в студено време.
  5. Мерси колега, Да, четох из темите при Акордите и малко ми беше понастръхнала косата. Най-вече за какви гимнастики да се настроя, и се бях приготвил вече. В крайна сметка обаче се оказа, че модулът е бил мокър, и съответно изправях горната греда на вратата. Иначе извадих модула, в началото мислех, че е лош контакт, мислех да изчистя и да напръскам с контакт спрей и да видя. Разглобих вратата и видях, че модулът е мокър, съответно го взех вътре и изсуших. Грешката, която направих обаче бе да го разглобя до платка и като го събрах отново, сега автоматичния на шофьорската врата не работи, но не зная кога и въобще дали ще го оправя скоро. На снимката е само платката закачена и проблеми с работата нямаше. Когато проблема се появи наистина бяха може би 5-7 дъждовни дни и като махнах модула, стъклата бяха вдигнати и отивам да слагам кората и гледам пак вода- съответно на тенекеджия и за сега е ок, но и не вали, ще видим.
  6. Здравейте Колеги, Втори ден забелязвам предното ми ляво стъкло се смъква само до около половината. Вчера беше първият път и просто се качих в колата и го затворих, помислих, че съм го забравил отворено. Днес обаче не мръднах никъде и го гледам вечерта пак наполовина отворено. Влизам тоя път в колата и от модула за стъклата на вратата мелодия на късо съединение с малко дискотечна атмосфера. Модула бучи странно и светлините играят, стори ми се дори, че идва шум и от модула на задната врата. Сложих ключа в ключалката, дадох на контакт, вдигнах стъклото и проблем- Няма- ни шум, ни лампите играят. После обаче бутона за шофьорското стъкло обаче не работеше изобщо- ни нагоре ни надолу, останалите 3 стъкла- работят. Изгасих и извадих ключа, стъклото остана вдигнато, но звука се появи отново, изчаках няколко секунди- може би 20-30 и спря, излязох и заключих. Последните дни си е хладно през нощта и по цял ден ръми дъжд- не зная дали ако има утечка, дали ще допринесе за проблема Модула ли е заминал, бушон, кабели? Някой имал ли е такъв проблем? Мерси предварително.
  7. Здрасти колега, Най-лесно може да провериш по серийния номер. Аз мисля, че трябва да има разлика лява/ дясна. И по мое мнение, проблемът се появява от пасажерската страна. Аз съм с ляв волан и точно отдяно хлопаше. Проблеми с шофирането нямаше, но все пак я рециклирах - около 500 Европейски, гаранция - една година. Увериха ме, че пак може да се рациклира. Рейката е електрическа и се сваля (имай под ръка кода на радиото, ако решиш да я рециклираш). За 3 дни работа и всико е супер сега.
  8. Ей тук ме снима жена ми до Метро в Крайова- ейй няма минаване таз Румъния- цял ден, село след село.
  9. Мерси колеги, Дано има дълги моменти на радости. Безобразие е че толкова време няма снимки, но днес ми е първият свободен ден, откакто се прибрах..ужас, а от работа не мога да вляза в кой да е сайт. Та така ей го и моя "Патладжан". Изпълнението Алкантра - малко кожа малко текстил- темпомата е голямо удоволствие. Успях да си калкулирам среден разход от 7.5 след 270 км, ама то няма никакво удоволствие да караш такава кола с цел пестене. Имам чувството, че стоя на пътя. Мисълта за газификация не на дневен ред, но думите на един познат със същия мотор, само че на Стрийм, че не е имал никакъв проблем за 4 години ми се въртят из главата. Ще видим, за сега се наслаждавам
  10. Здравейте колеги, Искам да споделя с вас- най накрая се сдобих с Хонда Акорд 2.0 бензин Много хубава кола, не дава да и бутнеш педала. Снимки ще кача възможно най- скоро, просто имах нужда да се похваля. След дълго лутане и слушане на всевъзможни коментари- от типа на "Който си купува японско, много страда, ако нещо стане", "Вземи си ама да е дизел, че харчи малко", "Ааа Хонда- трябва да е бензин, ама много харчи, газова ще трябва да слагаш, пък те кви проблеми създават...", "Що не си вземеш един Опел- знайш кви са му евтини консумативите". И така- планирах си ходене до Германия и си я докарах. Видях я на сервиз, вдигнаха ми я- ръждица има, но като видях двигателя, как наистина мърка, онемях. Салона все едно не е пипан. Климатроник, двузонов, темпомат- това ми е достатъчно. Нормалните нокти около дръжките на вратите, доста одраскана пластмаса в багажника. Покарах, пазарихме се малко и край взех двата ключа и толкова. Свързаха ме с един руснак, за транзитните номера и след 40 минути бях готов. Преспахме с жена ми в града и газ наобратно. Билет до Берлин- 100 Евро, с влак до града- на 180 км от Берлин- 30 евро. Като цяло 250 евро за гориво ( в Германия 1.20-1.26 евро за литър, в Австрия- 1.36 и в Румъния, не мога да кажа) Нощувките ни бяха бая, ама то си беше семейно пътешествие. Спокойно си мисля че с 2 нощувки може да се прибере човек до България. Номерата със застраховката- 172 Евро за 9 дни. Имам само един проблем- задната ми врата не се откллючва от централното, но ще го оправя. Та така от много време си мислех за такава и най-накрая се сдобих. Поздрави!
  11. Колега, Тази кола не е ли в гаранционен период? Не може ли да се рекламира? Мисля че нормалната гаранция, не знам как е при Хонда специално, е 150 000 или 5 години. Имам един познат, който караше една Мазда 6 преди 2005, внос и т.н. и от Мазда като бяха обявили, че антикорозионната защита на колата не издържа указаните норми, го бяха предложили във Варна за да му нанесат допълнителна защита, съвсем без пари...
  12. Здравейте колеги, Гледам от два дни една обявка, някой има ли поглед, ходил ли е на място да види? На снимки изглежда доста добре, но съм от Русе и в предвид прогнозите за следващите дни, не мисля че ще се вдигна дотам. http://www.cars.bg/c1468140 А някой случайно да знае нещо за автокъщата- от къде ги внасят колите?
  13. Здравейте колеги, Нов съм във Форума, но бая поизчетох преди изобщо да се донадъхам да си купя Хонда. Стара мечта ми е Акорда ми е фаворит, но не намирам ресурси за 7-тa генерация след 2004г. Та насочих се към 7-ма на Сивик- бензин. Имам следното питане: тук на тая обявка има едно видео - нормален ли е звука около 6000 оборота, който се чува, като натиска педала на газта? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11419318691510687&slink=8yirij
×
×
  • Create New...