Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.08.2020 in all areas
-
4 точкиЗдравейте, първа проба с новото масло. Новото си е ново. Този път ще може да го проследим от самото начало. Надявам се двете къси смени преди това да са поизмили двигателя. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 226 540 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 12 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020; 9) Моточасове – около 1; 10) Изразходвано гориво - около 1 л. Shell V Power Diesel; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Пилата е от скан с програма с камерата на телефона, тъй като скенера ми изкривява цветовете към черно бяла капка и пилата не се получава. Трета снимка - на прозорец.
-
4 точкиТова за лс-тата дори няма да го коментирам. В противен случай, ще трябва да търся аз дали имам опция да го правя. Тук обаче май аз го направих да изглежда така с шегата си, защото протестът ми изглежда абсурден, мотивите ми изглеждат... По дяволите, аз мотиви не виждам. Та, няма никаква драма. Всички сме едно цяло... сигурно точно, защото няма пари в цялата работа. Направете паралел между другите формации, където си има членски внос. И е най-лесно у фейса. Там контрол няма, теми няма, всеки си пише за каквото и където си иска, и всички са щастливи. Но и база от данни после няма, когато нещо ти трябва. Тук форумът се самоиздържа и всички модератори и администратори си вършат работата на доброволни начала. Точно затова, винаги се създава напрежение, когато някой започне да дава акъл. Той не само, че една стотинка не е дал (не, че и някой му е я поискал), но и с присъствието си не допринася за форума. Обаче визия за това как трябва да се случват нещата - бол. ОК - аз мога да съм "аут". Ама като казваш "аут", трябва да си готов после да влезеш "ин". И аз ще ти вменявам как можеш да ми следиш хороскопа по IP и ти ще трябва после да се обясняваш как това не е вярно. И това е най-малкото. И в даден момент неминуемо си казваш "защо го правя всичко това...". @borko 30 Теб те познавам с това колко тежко ти е било в казармата, какво си направил в сервиза си за техника в Добрич, и колко трудно ти е в БГ. Не с хондата ти и включванията ти на тема "хонда". Точно по тази причина, това че ни наказваш, като влизаш рядко не съм го забелязал. Не ми е липсвало, съжалявам.
-
4 точкиБърза поръчка на масълце и филтри. Много лесно се разбрахме кое какво 💲 На другия ден беше при мен с безплатна доставка и бонус дихтунга и ароматизатор 🌲
-
3 точкиМоите уважения към теб,но всичко до тук, е всичко друго но не и диспут. Липсва конкретика,а и недомлъвките идват в повече. Трябва като излагаш нещо като недостатък,да бъде подкрепено с фактология. Другото всичко е бла..,бла..,и по добре на л.с.! Всеки играе някаква роля в този (филм)живота,...така е устроен света.Така че,като не ти харесва нещо тук или където и да било,просто не задълбочаваш в неща,в които всеки би могъл да гледа,под своя си ъгъл. Да не забравяме,че има и правила,които трябва да се спазват. Никой не защитавам,даже бях свидетел и на референдуми тук,които в последствие останаха ,без своя ВОДАЧ! Така че ако някой иска да оглави лидерството тук(което липсва),да се пробва. Хубава вечер!
-
3 точкиМного интересно, както казах, вчера 20 минути след гасене нивото беше на макс. Днес сутринта, "гледам и не вярвам на ушите си", стои на една идея под максимума. Точно както го исках. А очаквах или да е на макс или да е над макс, повече време да се оттече. Сега разбирам и защо по книга го дават да се мери малко след гасене на топъл двигател. Предполагам, че разликата идва от температурното разширение на маслото. Според мен това е златното ниво. На топъл двигател на макс, на студен малко под макс. Сипвам си едно за добре свършената работа
-
3 точки@Bizzito Албански реотан 😂 Ама знам ли ви схемите. След малко пускам първа проба на печката на 12 км с Yacco VX 1500
-
3 точкиБащинският съвет - притча - Сине, ти завърши с отличие, затова ти подарявам една кола, която придобих преди време, но е малко стара на години. Преди да оформим документите - иди до пазара за употребявани автомобили и им кажи, че искаш да я продадеш. Синът изпълнил заръката. - Предложиха ми 1000 долара, защото изглежда доста архаична. - Закарай я сега до някоя заложна къща. Синът и там отишъл. - Заложната къща ми предложи 100 долара, защото колата била много стара и с омачкана тапицерия. - Сега иди в големия град, намери автомобилния клуб и им покажи колата. Синът свършил и това. - Някои хора в клуба предложиха 100 000 долара за нея, тъй като това Дино всъщност било малко Ферари. - Исках да узнаеш, че само на правилното място ще те оценят по правилния начин. Ако не се чувстваш оценен, не се ядосвай, това означава, че вероятно не си на правилното място. Само тези, които виждат и разбират реалната ти стойност, са тези, които ще те оценят и затова, никога не стой на място, където никой не вижда твоята стойност". Това няма (или има) общо с обявата ми, но се сетих за притчата, понеже въпросното Дино също е с 2.4 мотор и 190 коня.
-
3 точки@vespa@CARPERA Това вашето, гледам продължава и в тази тема. Ако, считано от този момент, още един от вас цъкне -1 на другия, ако ще и най-невярното нещо на земята да е написал, лично аз ще му дам едноседмичен бан. Пък нека и той после пише покана. Като малките деца правите!
-
2 точкиЗначи... Малко шизофренично се развива тази тема. Първо някакви лични са чели някакви хора. Екипът не чете лични съобщения, но за сметка на това всеки може да докладва лично съобщение към екипа ако нарушава правилата на ФОРУМА, обидно е и т.н. В този случай само докладваното съобщение се вижда при останалите доклади. Сега взеха и мнения да изчезват... Конкретно в тази тема липсват само ненаписаните неща. Да търся ли другаде или хайверът е зелен? Айде със здраве. Относно спорът с колегата Златозар - предлагам да минете на лични.
-
2 точкиПо възпитания ще отстъпи, другия ще стане още по активен благодарение на следното : Ако ще и най не вярното нещо на земята да е написал. Пп Пожелавам на всички колеги повече без аварийни километри и най вече живи и здрави.
-
2 точки
-
2 точкиСериозно ли, в лето Господне две хиляди и дваесто, питаш, дали е възможно някой да ти чете л.с.? И трябва ли това да те притеснява? Мен лично не ме. В момента, някой, някъде вече знае, кога съм станал, какво кафе съм пил, колко цигари съм изпушил, какво количество и с каква консистенция съм изтропал в тоалетната чиния ... Таааа, и за л.с. в Хонда форума ли да се притеснявам?
-
2 точкиФорумът е скука и без кука няма нищо да се извади от блатото му, а първопостовецът на темата, или да "изплюе камъчето", или да го преглъща и то да му "обръща колата".
-
1 точкаМисля че е време темата или да се заключи, или изтрие. Едни лукуми, едни носталгии, едни разбити сърца ......
-
1 точкаПоследното ти скрито мнение е на 12ти юни. Никой нищо твое не е крил оттогава. Може да имаш проблем с нета. Или просто правиш някакви провокации. Говори конкретно де, остави недомлъвките.
-
1 точкаЧетът ги адаш,и знам за един който се рови в моите.Няма лошо,неми пречи.Щом му доставя удоволствие нека рови.Аз лично никога не бих го направил ако имам възможност,въпрос на възпитание и себеуважение.
-
1 точкаСъжалявам, за което. Може би си искал да си вземеш пак Хонда, може би нямаш (къде финансова, къде времева) възможност да отидеш да видиш кола на другия край на страната, която може и да не става. Но нямаме вина, че никой от Бургас не се отзова. Отделно, в този форум, съотнесено с големината на града, от Бургас хората са доста малко. Аз се сещам едва за двама. То за единия не искам и да се сещам, но това е друг въпрос. Това е. Без лоши чувства. Гледаме да спазваме някакви правила в този форум и да не обиждаме хората, когато го правим. Е, явно не винаги се получава. Жив и здрав бъди и ти!
-
1 точкаТази на прозореца да, но мисля, че се вижда каквото трябва. ЕДИТ: @fenabg Ем дойде време за верижката 😕 Иначе щях, тогава и проби не правих, сигурно щях да му врътна 10К
-
1 точкаТака е! 65 литра е резервоара. И светва на 15 литра. Аз съм си правил екстремни изживявания с риск от свършване на гориво и съм зареждал 62.7 литра. За мой късмет все още никога не е изгасвала колата освен с ключа. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
-
1 точка#Krasi-mir 😉 Аз по-скоро запитах риторично... С информационните технологии съм доста наясно! За мен въпросът е морален... Не може да се дават определения и намеци за някого, а ти самият да ходиш с ,,изцапани гащи".... Анадън му???😉😏🤔
-
1 точкаМоже ли да предложа да има гласуване,протеста явно започна тук трябва да си ходи някой тулуп. Ето моя лозунг: Вън тулупа от форума. Долу олигарха. Свобода на словото. п.п.Не ми чети ЛС тата само с организаторска цел са.
-
1 точкаИ все пак, въпреки цялата ,,проза" и сарказъм, не разбрах- Наистина ли се четат личните съобщения от администраторите ...???🤯🤔 Имат ли такава възможност...?!
-
1 точка
-
1 точкаКакъв е смисалът да го сваля без да го замени с нов, само да си губи времето. Гумата е остаряла, загубила е еластичност и се е сцепила, под напора на двигателя, напълно нормално за над 10г автомобил, особено ако няма предпазна кора под двигателя. Нищо сериозно му няма на тампона, карай си я така, ако не ти се дават пари за нов.
-
1 точкаПроверява се с HDS и веднага излиза текущата версия на инсталирания софтуер. Когато аз ходих за обучение на моята поисках да ми ъпдейтнат софтуера на трансмисията, но ми казаха, че е актуален и няма нужда от ъпдейт, мисля че струваше към 80лв., таксуваха ме само за проверката, ако искаха да ме излъжат, можеха да го направят, но надали биха си позволили, откъде да знаят, че преди това не съм си проверил версията на софтуера.
-
1 точкаБях днеска в Бултрако - сложиха ми 2 ъпдейта - на кутията и на инжекторите. Като цяло не усещам разлика засега.
-
1 точкаОооо… туй българскУтУ Хайку много ми Ареса… Да взема и аз да се намеса у Процеса. Не искам Нищо да Ви кажа, да не вземе да ме Разберете, че и аз желая да тъпкам Екипчето с нозете! На вън е Лято, но много е горещо… не мое ли по ФорумО да чепкам Нещо?! Макар и дребно… недостойно за внимание… Изхожда то от Моето Създание… пардон Старание! Години?!? Що за чудо е това… Непостоянството… То Господар е на Света! Приключвам Драги Мой Форуме Любими с Тази Проза… Ше ида Вънка с Хондата да се Повоза!
-
1 точкаИ моето масло пристигна, всичко е ОК. Адмирации за колегата Чавдар и положените усилия през годините! надявам се да промени решението си!
-
1 точкаИ аз оставям положителен отзив за Фена. Много внимателна и прецизна работа. Освен това изслуша всичките ми въпроси и ми отговори много детайлно и на достъпен език за неразбиращ като мен. Надявам се скоро отново да имам възможност да поработиш по колата ми.
-
1 точкаДа мен ме изгони, пак се заглеждам по субару но май не ми стиска след безгрижното и евтино хр-в
-
1 точкаЗдравейте на всички! Сега ще ви разкажа как протече газифицирането на моята Honda Jazz L13. След като твърдо бях решил да газифицирам колата, последваха въпросите: Какъв газов инжекцион да избера и защо, и към кого да се обърна за самия монтаж. Когато започнах да търся информация за газифицирането на колата, първоначално останах с убеждението, че собствениците на такива коли не ги газифицират поради обясними причини. Реших да се обадя до няколко сервиза в по- големите градове които монтират газови инжекциони, за да чуя те какво ще ми кажат. Разговорът ми с тях беше кратък, обясниха ми стандартните неща и аз останах с убеждението, че никога не са слагали газов инжекцион на подобна кола. Предварително знаех от мой познат майстор, че монтажът ще бъде по-специфичен от стандартния за повечето коли. Не знам защо, но не се сетих първоначално за форума. В карайна сметка седнах пред компютъра и влязох във форума на Хонда. Започна търсенето и не след дълго попаднах на темата за газифициране. Прочетох цялата тема и отзивите, след което реших да се свържа със Markony, за да ми разясни по-добре как стоят нещата. Вече имаше два безпроблемно газифицирани джаза, така че той беше човека, който търсяех. Обадих му се и той ми разясни всичко в детайли. Останах много доволен от подробното разяснение. Последва оставянето на колата ми в гр.Русе. В замяна аз получих една от Хондите на Markony, с която се прибрах. Монтажът продължи няколко дни, като през цялото време ме държеше в течение със случващото се по колата. Крайният резултат беше точно това което очаквах, отличен монтаж и безупречна работа на колата на газ. Колата има вече 8500км на газ и засега си работи все така безупречно. Единственото, което ми идва на ум, е още един път да благодаря за коректното отношение и професионалното обслужване.
-
1 точкаПрепоръчвам ти да отидеш и да си сложиш газ в Ловеч при Слави на Ланди Ренцо, гаранцията ти е 7 години за почти същата цена, послушах ме и няма да сбъркаш, питай което искаш Такси в Плевен къде са му монтирали газта, около 90% е монтирана в Ловеч...
-
1 точкаНякакво обяснение за това мнение или работим в Лукойл?.При правилен монтаж и правилна настройка чека не светва.За всичко останало е виновен инсталатора.Хващайте го за ушите да си оправя бакиите.Имам 4 Хонди на газ и чека ми светва само ако скъсам ремък/верига ....
-
1 точкааз съм с ZAVOILI и при мен светва чека с грешка - бедна смес , тъста ми е с BRC и при него светва но по рядко колата на газ си върви идеално градско гори около 8 зимата и 7,5 лятото извънградско 6 -6,5 със скорост около 100 км , при по висока се покачва разхода
-
1 точкаЗдравей, газовата с-ма има в повечето случаи два филтър които трябва да се сменят на определ пробег. Също така самите инжектори не са вечни, а щом колата е внесена с газ се предполага че доста е покарана. Възможно е проблема да е иммено от инжекторите. Продължавай да търсиш газаджия който да я закачи и да погледне как са дюзите. Според мен е възможно колата да трупа грешни от газовата с-м, след което да бърка работата и на бензин.Не е лошо да се регулират и клапаните. Това което пиша са разсъждения на Неспециалист. Съвета ми е да намериш читав диагностик.....твърдения от рода на махни газовата и няма да имаш проблем са мека казано несериозни... Поздрави
-
1 точкаЕ не е точно така , има си коли които си варвят на газ с години и нямат проблеми . И моя сивик откакто е на газ веднъж съм сменял свещи и като цяло не е същия както преди , но олекна на джоба което е и идеята. След като е изписало бедна смес , пробваха ли да я повишат .На някои места така я настройват бедна за да дава нисък разход ,което обаче се отразява на свещи и т.н.
-
0 точки
-
0 точкиИдват овцете при председателя на ТКЗС-то. - Господин Иванов,дайте ни справка,че сме едър рогат добитък! - Ама вие овчици, акъла ли си изгубихте? От какъв зор? - Не даваш ли?! Тогава ще обявим гладна стачка! Ще опършавеем и тогава няма да имаш нито вълна,нито сирене,нито месо... - Хайде взимайте,кукавелници!... След седмица пристига бикът осеменител на ТКЗС-то. Размахва под носа на председателя справката. - Ти ли си подписал тази бумага?! - Ами изнудиха ме... - Тогава ти се захващай с тях,мен коленете ме заболяха!
-
-1 точкиТака е като се кара на газ.Един съвет премахнете газовата и си оправете колата.
-
-1 точкиПо начина по който си реагирал на горните мнения CARPERA, стигам до извода, че нищо не си разбрал. Много жалко за теб.
-
-1 точки
-
-2 точкиИ аз Ви знам модератори,малко стe като онея от един форум дето ............. Наблюдавам ви. п.п . Форума е off
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00