Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.07.2020 in Мнения
-
3 точкиВ живота на човек се появяват предизвикателства и трябва да се реагира, та – продавам комбито. До онзи ден нямаше повод и не би ми хрумнало, но... Колата е К24А3, автоматик, екзекютив (без навигацията и радар опцията на наличния круиз контрол), а всички други стандартни за нивото екстри са налични и работят, с изключение на: 1. блутута – откачен е – харчеще ток, а не ми е нужен. 2. автоматичният режим на предно ляво стъкло – спуканото копче е залепено, работеше месеци, но нещо се е разместило и плъзгача му не достига втората писта на платката. Колата е „пълен сток” с изключение на: 1. монтиран ДРЛ модул на дългите светлини. 2. подменена лицева част на централната конзола. Екрана на аудиото е дал дефект и вместо от оригинален „премиум” е монтиран обикновен при това от „десняк”, но всичко е вързано и управленията на радиото, ченджъра и климатроника си работят нормално. Така я купих и вече 5-а година си е ОК. По колата не предстоят ремонти и смяна на консумативи, освен за следващия сезон нови летни гуми + нови предни накладки (феродото им е на 5мм), но консумативите си зависят от предстоящите и километри. Комбито не е „котка в чувал“ и през годините са подменяни разни неща – когато каквото трябва: Октомври 2015-та я купих обслужена от Апостолов и смених само тампоните на мотора и кутията. Не бяха забелязали че някои са скъсани а другите в начална фаза на процеса. Взех комплект втора употреба 3-те на мотора и 3-те на автомата -общо за 250лв + 117 за труд по смяната им. Купих си и чекмеджето в барчето -40лв (липсваше), както и горния панел на централните духалки -30лв (бяха лепени стойки за нави и телефон и чистенето на петната не даде перфектен резултат). Двете смених сам. Пътем открих утечка от блутута и го изключих. 2016-та: 23.02 Взех нов акумулатор японски стандарт SOLITE EXO75 CMF551324L, 450Aч / 440 стартов ток (вграждан оригинално в корейските марки и произведен там) -по спомен около 110лв. 18.03. Смяна патрон пасажерски еърбег (безплатно в Бултрако) и 60лв комп. диагностика, за да ми кажат че колата е в ред. Някъде в тоя период се разтропа обтегача на пистовия ремък. Взех 2-ра употреба -60лв +30 лв за подмяната. за още 30лв ми ремонтираха шофьорското стъкло (разтапициране и чистене четките на моторчето). 18.04. След преобуване с летни гуми светнаха VSA и ABS Явно от сътресението на пищова нещо се е разместило. Изчистих ги с процедурата с кламерчето (описана нейде из форума). 21.04. Профилактика накладките за ръчната спирачка (в задните барабани). На задна нещо стържеше отзад вдясно (за кратко и само при мокро време). 27.04. Дозареждане климатик -40лв. 28.04. Смяна моторче шоф стъкло -явно предишната профилактика бе временно решение. Сложено втора употреба от задна дясна врата на седан 2004-та -50лв с труда. 04.05. Реглаж преден и заден мост -40лв. Всичко бе в нормите, освен задно ляво колело, но оправихме и него. Не съм усетил некоректно поведение на иначе стабилното в завои комби. Явно е било леко извън допуските. 22.11. Смяна масло и филтър ДВГ В Апостолов бяха наляли някакъв по-гъст ТОТАЛ с който съм карал цели 8200км и колцата леко го "хапваше". Четейки "маслената тема" реших да мина на препоръчваното по рядко олио. Взех HONDA GENUINE SYNTHETIC BLEND 5W20 -5литра за общо 60лв (от общите поръчки) + филтър UNION JAPAN C-562 12лв и предварително направихме промивка в комшийското сервизче, 2017-та: 25.03. На пролетния оглед видях откачена вътрешната скоба на външно ляво каре??? Закачихме я, но ме глождеше че има мизерия в греста му и... 07.04. ... разглабяне на карето, чистене, нова смазка + нови скоби. Сменихме и долните предни шарнири DELPHI -2 бр. х 35лв + 100 лв за труд + нов въздушен филтър за мотора. 19.08. Реглаж клапани при Бранко -без драми и с наличната гарнитура на капака. 31.08. Смяна маншон външно ляво каре -25лв + 25лв труд. Открих омазняване от 1 дупчица и решех че му е време да слиза от колата. Профилактика + нови лагери на алтернатора -70лв с труда. 18.11. Смяна масло и филтър ДВГ. Налято пак гореописаното, минати 5480км, период 1 година, без разход. Взех 4литра, понеже имах половин тубичка от предната смяна + филтър и труд -общо 59лв. Кой каза че К24А3 харчи тънкото масло? 2018-та: 14.02. Смяна водна помпа заради ромолене в лагерите. Монтирана SIL INDUSTRIE SALERI ITALO (поне това пише на опаковката) -113,7лв + 32,5лв. труд. 04.05. Ревизия задни спирачки. Смяна спирачна течност ДОТ4 + ново задно ляво буталце + нови семеринги + нови накладки DELPHI + нови дискове KAVO. Старите дискове и накладки бяха под минималния лимит. Общо с труда 270лв. 09.05. Смяна воден радиатор. По неясни причини протече между питата и горната камера? Монтиран е THERMOTEC -191лв + нов антифриз + нова капачка GATES -19.2лв + труд –общо 260лв. 14.08. Смяна масло и филтър ДВГ, минати 4825км, период 9 месеца, без разход. Евтиното оригинално хондово масълце за мотора с което карах предните 2 смени, вече не се внасяло от щатите, таа... Сипано 4л Маздово 5х20 + 0.6л някакво друго, пак 5х20 (синтетики), при Бранко + опресняване масло в автоматика -2.6л. Общо 200лв. 20.09. Смяна долни предни шарнири. DELPHI-тата сложени преди 1.5 г. изкараха 10 хилядарки и започнаха „да се чуват”. Явно лоша партида. L Сменени с CTR 2бр -57.8лв + 60лв труд. Подменена гарнитурата и цедката на VTEC клапана -26.7 + 30лв труд. Сменен ляв маншон на рейката -18.7 + 15лв труд + стенд за реглаж на преден и заден мост (всичко в нормите). Общо 232лв. 19.10. Сменено водно съединение. Явно сълзенето от гарнитурата на VTEC клапана го е поразложило, та правеше локвичка в гаража и липсваше антифриз! Доставката отне цял месец, през което време движех с колелото иии –акумулатора паднал! Заредих го, сменихме маркучето 26лв + 30лв труд (щото е на кофти място), + ново буталце и О пръстени в заден десен спирачен апарат, + нов въздушен филтър ДВГ, та общо 140лв. За периода от 3 години съм взел и 4 почти нови летни гуми Гудиър (бяха си с косъмчетата) -400лв, 4 лети джанти 17-ки (от Мазда МХ 5) почти некарани -350лв и 2 нови зимни гуми Гудрайт –общо за 183.20лв. Тая марка не я бях чувал, но колцата дойде с тях от Швейцария и много ми допадна здравината и поведението им на студен и мокър асфалт (и в сняг не са ме предавали), та си намерих нови от Румъния. 2019-та: 12.12. Задържащо задно дясно колело. Сменен семериг на спирачното бутало и зачистване леглото на супорта. 32лв. 2020-та: 10.01. Смяна масло (HONDA 5W30 synthetic blend) + маслен филтър + въздушен филтър ДВГ + климатичният – в купето. 06.07. Ремонт неработещо стъкло на задна лява врата. Бе прекъснат + овият кабел между вратата и купето – 20лв. 09.07. Обслужване барабанните спирачки на ръчната – 50лв. Каквото ми е „лежало на сърце” съм споделял в разделът Моят Акорд - темата Радост и тъга (ако някому е любопитно): Някои съфорумци познават комбито, включително Бранко (Маркони), който в предвид състоянието му, е против раздялата ми с него, но „се ля ви”. Колата не е нова (само изглежда, върви и спира като такава), но при детаилен оглед ще се видят дребни следи от употреба, макар че дразнещите ме, са отстранявани своевременно. Колата не е имала теглич, газова и „патерица“ (заместват я рем. комплект + компресорче). Дава се с всичко прилежащо и, включително сменените неща (които по навик пазя), като за „груб пазарлък” мога да отложа плащането и вземането на зимният комплект гуми/джанти. Който я тества, едва ли ще се „цигани” за 50-100лв, но ако ми се види достоен наследник – знае ли човек... J Ако колата остане във форума, новият и стопанин ще задържи и логото tourR. Относно състоянието и нямам никакви резерви и бих я дал и на комшията, но „Хонда не се подарява - трябва да бъде заслужена“ е казал Основателят и. Има си платен данък до края на 2020-та, гражданска до 07.10.2020-та и винетка до 22.05.2021-ва. Купена е от Апостолов – октомври 2015-та на 145540км – сега е на 176046км. Внос е от Швейцария (1 собственик), а в БГ аз съм първият и притежател. Ако у четящият обявата не се възбужда финансова мотивация за притежание, може да я сподели с когото реши и при сделка, ще получи 1% от цената, а ако надскочи желаните от мен 12000 лв – печели 2%. 😊 За контакти – Л. С. / e-mail carmo69@gmail.com / тел: 0888 8383 VI IX – Цветан. Оглед и тест драйв (в гр. Монтана) може и в работно време - при уговорен предварително ден и час. Повечето снимки и 3-те клипчета са от вчера – 11.07.2020-та. На първото е нормалното потегляне и работата на кутията в лежерният автоматичен режим + ускорение при изпреварване (с чукване по газта, а при потребност - последващото и „смачкване“). На второто е стандартният тест 0 – 100 – 0 (в ръчен режим на кутията), за да няма питанки как ускорява и спира. На третото е прословутата 5-а ел. врата. Сигурно пропускам нещо, но който иска – ще пита. Колата е читава, води до пристрастяване, вози интересно и надалече, събира много и … абе, не ми се разделя с нея, но… Хай – сполай Ви и наслука! Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_211416.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_075540.mp4
-
3 точкиОк, да довърша тука започнатото. Сложих новия ибейски катализатор, изчистих грешката от компютъра, покарах 250км градско и 300км магистрала с него. Чек няма. Днес отидох на тест след напълно загрят двигател и малко каране на 3та на околовръстното (по-високи обороти). На опашка обаче имаше 3 коли и имаше чакане. Пуснах двигателя 5 мин преди да вляза и резултатите... Ламбдата беше паднала от 1.17 на 1.10, а CO се беше качило от 0.3 на 0.8! Първо обвиних катализатора, после реших, че може да е проблем с някоя от сондите (предполагах предната). Със Слави от Мотобокс няма свързване, та вечерта отидох при Боби ремапъра (някои тук го знаят) и той ми обясни, че колите ни са много „капризни“ на смеси и ако е имало каквото и да било отклонение от правилното, щеше да има чек. Погледнахме живите данни, обясни, че всичко изглежда добре. Каза също, че е пробвал да слага катализатор Евро 3 на такъв Акорд и на втория завой светва чека. Така че ме увери, че щом чека не свети, емисиите са в норма. Вероятно е апаратурата на ГТП пункта да не е изправна (въпреки, че е пункт на СБА). Ако е така, за жалост няма как да направя измерване на друго място „преди“ смяната. Мисля така да си карам, няма да меря повече тъй като нямам с какво да сравнявам. Даже мисля след месец като ми изтича прегледа да отида на същия пункт, да видим дали ще ме пуснат с тая отровна кола. И дали всъщност и как правят тест за газове. Защото колите пред мен, които минаваха ГТП, само чух, че ги изфорсираха два пъти без никакво задържане на обороти. А на моя тест аз си помолих за плъгнато OBD, иначе без него щяха да ме „тестват“. А колата върви добре, нормално. Магистралния разход на газ дори падна спрямо предния кат. ПС: Ако това говори нещо за пункта – на първия тест в листа с резултатите моделът на колата беше „Акорт“, а на втория – „Акорд Тугер“. 🤷♂️
-
3 точкиТова е семеен автомобил, не очаквай чудеса. Върви много приятно, ускорява задоволително, добре се държи при изпреварване и на дълги пътувания. Почти не намирам разлика със и без климатик. Ако търсиш бегачка, това не е този автомобил.
-
2 точкиhttps://forums.hondabg.com/topic/108349-фенабг-ауто-масла-yacco-с-безплатна-доставка-и-5-до-12-отстъпка-части-консумативи-сервиз/
-
2 точкиВиж сега, заглеждаш се по много различни коли, от Сивик 8 L13 до Акорд 7 К24. Ако аз трябваше да избирам семейна кола от всички тези, бих избрал
-
1 точкаСивика ще ти е по-лек за поддръжка. Прави ми впечатление, особено хора които никога не са се качвали или карали този Сивик, че ги стряска, че някой казал или чул как колата возела адски твърдо и некомфортно, сякаш е слязъл току що от Ситроен XM и се е качил на Сивика да прави разлика. Сивика е къде по-удобен от Акорд Комби на градско. Да не говорим, че е един от ТОП семейните хечбек модели. Та към колегата с 6-та ген, просто върви, покарай и направи разлика с Акорда. После прочети кое, колко, как и защо е по-слабо при 2-та модела и си направи сметката. При Сивика проблемите с маркучи за високо налягане, вътрешни карета и като цяло полуоски и рейки, горене на масло изразено в литри и туби са по-слабо изразени. По-лек е за поддръжка и въпреки това "ужасно окачване дето друса" в същото време е доста здраво. Отделно от 1.3 на Сивика до 2.4 при Акорда, както е казал колегата Krasi-mir, разликата си е голяма. От там и цената е различна. За мека возия при Хонда има Легендата, там обаче едно обслужване е на цената на един Джаз от ранните години. P.S Която и да избереш, просто не гледай най-евтината в сайтовете. Въпреки, че и Сивик 8 си остаря, избери тази, която е видимо в добро външно и техническо състояние. Имаш и една още по-стара кола, втора която да поправяш надали ще искаш да имаш.
-
1 точкаНикой не е казал ,че е задължително. Но е препоръчително , ако нямаш опит ,според мен. Ако ги пренатегнеш има последствия, както и ако ги недозатегнеш. Купих динамометричен след като скъсах два болта, а не мога да кажа ,че съм ги напъвал... Просто така станаха. Никъде съм твърдял, че всички, които не ползват такъв инструмент са обречени... Приключвам темата, не давам акъл на никого, не ме разбирайте погрешно. Беше предположение,че не е затегнал колегата някоя свещ, но очевидно има опит и не е от това. Извинявам се , ако някои се е засегнал...
-
1 точка
-
1 точкаАкорда е с климатроник. В началото на пътуването се усеща товарът на компресора (при интензивно каране), понеже се опитва да свали до зададената температура. Като го постигне, вече товарът е пренебрежим. 1.4 спрямо 2.4 има, въпреки различните маси на колите и кутиите. Lenovo_A1000_VID_20200711_075540.mp4 Няма нужда от ръчкане, но винаги можеш да му се порадваш. Всичко в D режима се прави с педала на газта, а кутията си има алгоритъм и си мери скорост + газ + наклон на пътя.
-
1 точкаАко АМГ сектора не бяха на светлинни години от останалите за поредна година, шампионата щеше да е доста интересен при това изравняване в средата на колоната. Ботас започна добре, но съм сигурен, че ще се пречупи и то много скоро, както обикновено се случва. Остава да се "любуваме" на доминацията от страна на човека, който сложи край на расизма. Добре, че поне в средата на колоната ври и състезания има почти всяка седмица.
-
1 точкаНикога не съм използвал (въпреки че имам), надявам се, че няма да ме сполети същото.
-
1 точкаСлед 6 години каране на Accord 7 2.2 cdti sport седан 2005год. и над 100 000 изминати километри, реших и аз да се включа във форума с моите впечатления, които могат да помогнат в избора ви, ако сте се спрели на този модел. Плюсовете на модела са страшно много и няма как да изброя всички, но ще се спра на най-важните: * Очаровен съм от изключителната здравина на модела. За 6 години освен консумативите, ми се е налагало да сменям стъклоповдигача с моторчето на шофьорското стъкло(не съм критерий, защото съм пушач и постоянно ползвам шофьорското стъкло), моторчетата на вратите за централното заключване(слабо място при този модел), диодна платка на алтернатора, демпферна шайба на коляновия вал, фарове . Това са всички големи ремонти, които съм правил. Не смятам, че това са някакви осезаеми проблеми, в сравнение с новите коли, все неща които с читави майстори се оправят и не са някакви кой знае какви цифри. Още повече, при фейслифта част от тези проблеми са оправени. В заключение за здравината мога да кажа, че Акордът е изключително добре направена японска кола, която при правилна поддръжка ще ви върши работа много дълго време. * Много добро поведение на пътя. Карал съм доста коли и смело мога да кажа че Хондата е изключително стабилна на пътя. При скорост от 140 км,/час по магистрала е като залепена за пътя и дава усещането за спокойствие, комфорт и сигурност при шофиране. * Ниски Разходи: За тези 100 000 км твърдо заявявам, че смесеният разход на колата е 7 на 100 (слагам добавка Бардал независимо от сезона). Консумативите са дори евтини на фона на новите автомобили. Грубо разходите при мен са следните: -Гражданска отговорност плюс каско на Армеец са малко под 500 лв -масло и филтри 200 лв -данък:150 лв -гуми:цената варира от цолажа и предпочитанията ви за марка. Лично аз карам лятото със 17ки, а зимата с оригиналните 16ки. Не се хвърлям на прехвалените скъпи брандове и си вземам китайски гуми. Цената на 4 нови гуми е грубо 400 лв. Зимните ми са марка Snowide. Карам вече трета зима с тях и съм изключително доволен, а летните са марка Mazzini, също съм изключително доволен. -по отношение на ремонтите грубо цените са следните: Машинките за централното заключване ми струваха 200 лв с монтажа Стъклоповдигачът с моторчето за стъклото чисто нов китайски струваше 200 лв с монтажа Фаровете ми струваха чисто нови 400 лв. Тук искам да кажа, че фаровете са слабо място на този модел преди фейслифта и не търпят ремонт. С времето спират да светят добре, лупите се развалят и е безсмислено да се ремонтират, защото не след дълго пак се развалят. Моето лично мнение е да ги смените с нови. Демпферната шайба на коляновия вал ми излезе 150 лв с монтажа. Подчертавам, че частта беше взета от английска Хонда, която беше ударена и за части, но двигателят и беше на 100 000 км. След смяната, вече съм минал 50 000 км. Алтернаторът ми излезе 150 лв. Окачването е изключително добро. През тези години съм сменял все нормални неща(тампони билети, шарнири) като общо за окачване съм дал не повече от 500лв. Купето е направено с изключително добри материали. За кола на 15 години салонът е изключително запазен, няма никакво скърцане или тропане на пластмаси и т.н. Единствено като проблем забелязвам не доброто обезшумяване при висока скорост. Ако някой колега ме контрира, че е от китайските гуми казвам от сега, че не е така. Просто този модел не е добре обезшумен. В заключение мога да кажа, че Акордът е изключително здрава и икономична кола, която ми върши страшно много работа, носи ми удоволствие всеки ден и бих я карал още 5 години само да има здраве. По отношение на минусите: *Лично мен ме дразни липсата на борд компютър, който да показва среден разход на гориво преди фейса. За сравнение приятелката ми кара Форд фокус от 98 година и има тази екстра(малко е смешно). *малкото място за пасажерите отзад. Тъй като съм 1.90 и държа предната седалка максимално назад, зад мен не може да седне голям човек и да му е удобно. Като изключва това, отпред е изключително комфортно, а и багажникът е доста голям. За сравнение багажникът на комбито на 8ма генерация е горе-долу голям колкото седана на 7ма. *слабите спирачки. Поръчал съм си нови спортни дискове и накладки и ще споделя впечатления след като ги сложа. *парното. Много много бавно затопля, поне за моите представи. Карал съм Пежо 405, вярно че няма място за сравнение между двете марки, но който е карал такова Пежо знае за какво говоря по отношение на топлината, особено през зимата. *липса на автоматично прибиране на страничните огледалa *липса на Aux(има варианти на побългаряване, писано е много във форума, но за мен звукът не е със същото качество). За мен лично това са нещата, които не ми харесват. Всички други екстри са ми напълно достатъчни и ми вършат прекрасна работа. Пропуснах да спомена, за Круиз контрола(изключително полезна екстра, особено за хората които карат много по магистрали). Ами това е от мен. Надявам се да съм помогнал на хората, които четат това и са си харесали този модел. Поздрави от един горд собственик. 😊😊
-
1 точкаЗависи какво ще се прави..........., при мен цялостно рециклиране на реиката, демонтаж и монтаж, + смяна на вътрешен накрайник ми струваше 200лв.
-
1 точкаВалът ти изглежда добре, супер леко е драснато. Въпросът е , как се е стигнало до 3 милиметра разстояние между електродите.
-
1 точкаТърси мотор, сега поне има, по евтино ще ти излезе, пък ако имаш късмет може и да го чуеш преди да го свалят. Там в ваща околия гледам има доста англичанки.
-
1 точкаКато се скъса задния зад мотора , да поема товара докато някой се сети да го смени . можеш
-
1 точкаГледам, по-горе сте пуснали снимки на машинката (потенциометъра) за регулиране височината на фаровете. И аз пускам една от моята хонда - намира се отпред, отляво.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, ето проба на Petro Canada 0W30 + Sumolub на Bardahl Пробег на маслото 9200км. Предимно извънградско. Снимката е правена не естествена светлина. Днес го точa.
-
1 точкаХодих да сменям накрайника и той се оказа здрав. Разбит беше левия шарнир и единия тампон на носача скъсан. Смениха шарнира и двата тампона. Като покарам ще разбера дали от там е хлопало.
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 439 300 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2200 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 10.07.2020; 9) Моточасове – около 55; 10) Изразходвано гориво - около 154 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (154 / 3.5) = 44; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия:
-
1 точкаГрешиш и то много. Том е професионалист. Човек, създавал и тествал много продукти - лично. И до момента консултира компании в областта на маслата, макар че от дълги години е пенсиониран. Имал съм възможността "лично" да обменя няколко думи с него. Един от най-ценените и уважавни членове на BITOG. ESTERS IN SYNTHETIC LUBRICANTS - КЛИК
-
1 точкаВзех си Хонда защото знам, че са железни, особено бензиновите им атмосферки, за мен няма по надежден двигател, качвам се и съм сигурен, че ще стигна там, накъдето съм тръгнал, в най-лошия случай в авариен режим, но ще стигна. Не ме интересува нищо друго, нито коне, нито разход, нито возия, за мен колата е да ми е вярна и да не ме предава, всеки, който е оставал на пътя знае колко солено е това чувство, когато съм карал дизел винаги съм го предвкусвал. За това и взех този автомобил, в добро състояние и на малко километри, направих компромис с мощността, но за сметка на това получих един от най-надеждните двигатели, които Хонда, някога са правили. Ако трябва да бъдем обективни, тенденцията при бензина е в посока на дизела, турбини, директно впръскване, помпи за високо налягане и Хонда встремглаво са поели по този път, тоест потенциалните проблеми при дизела все по-често ще ги срещаме и при бензина, за радост все още има от добрите двигатели и докато ги има смятам да се възползвам и парите за ремонти да ги харча за гориво и приятни изживявания.
-
1 точкаИ е така и не е. За виси кои хора визираш Имаме дизел 13 години от нов. Заради еко критериите и въобще на къде отиват нещата с колите, надали втори път ще купим дизел, но не мога да кажа лошо нещо за дизела. Колега Rakeem, ти го каза - "При стари дизели на много километри". При бензина не е ли същото? Ако е на 500 000км дали няма да започнеш "новото" старо начало на колата с един "лек" основен ремонт като я купиш? На дизеловата не съм имал проблем с горивото до момента както и не съм сипвал каквато и да е добавка но наливам гориво от големите вериги. Не съм затапвал EGR-и, не съм чистил нито дюзи, нито нищо, просто нафта и каране. Предполагам се досещаш, че със среден разход от 6/100 за 13 години отдавна се е изплатил не 1 а няколко основни ремонта, повреди и всичко останало. Адски много зависи от колата, състоянието в което я вземеш и за какво ще я ползваш. Ако караш предимно извън града по 200км и нагоре, бензина не ти е оферта в никакъв случай. При 40-50км на ден обаче дизела е излишен, поне според мен. P.S имах някаде снимка с разход 2.9 по борд компютър с 90км/ч извън града, бензина може да си мечтае само за такъв разход.
-
1 точкаЗащо постоянно хора които карат бензинови коли говорят колко проблемни са дизелите?
-
1 точкаAз съм с 1.4idsi, концептуално различни са, dsi-a разполага с цялата си нютонова мощност още от 2800оборота, докато vtec-a при 4800, а разликата е 8нм в полза на vtec-a, което означава, че в ниските ще е по-слаб, но пък във високите, над 4500 ще е по-силен, за мен това е недостатък, тъй като ще трябва да се кара само в обороти, a там си харчи доста и амортизацията нараства главоломно. Според мен колегата е най-добре да се насочи към 1.8, освен ако 1.4 не е някаква супер запазена и на малко километри, че да си струва.
-
1 точка
-
0 точки
-
0 точкиПри Хонда идва един момент в който трябва регенерацията да се направи с компютър,иначе не иска с каране.Не питай от къде знам,кенефа светна в Гърция и от там с авариен режим до там и обратно.Не направи регенерация и това е.След прибиране с комп. принудително регенерация и стана работата.Обаче флекса реши проблема кардинално,защото няма кой да се тресе кога пак ще карам зорлем с 70км./ч и кога ще напълни маслото с нафта.
-
0 точкиЖена към мъжа си: - Мисля, че сина ни стана вече голям и стана време да му обясниш това-онова за секса. - Мхм е кво да му кажа.. - Абе там птички, пчелички ей такива неща Отива бащата и вика: - Сине, нали си спомянш онова порно дето го гледахме снощи.. - е те така е и при пчелите.
-
0 точки🤔🙄🥴Г-н Хонда умрял и отишъл на небето, за да го съдят. При райските порти Св. Петър му казал:🤪😁 - Понеже си бил такъв добър човек, а твоите мотори промениха света, наградата ти е да покараш заедно с който искаш в Рая! Г-н Хонда помислил малко и казал: - Искам първо да се видя с Господ. Трябва да го питам нещо много важно! Св. Петър помислил малко, но се навил и завел г-н Хонда в Тронната Зала, а там го представил на Господ. Тогава Хонда попитал Господ: - Ти ли си изобретателя на жените? - О, да - определено съм аз! - Ами - казал г-н Хонда - като един професионалист на друг, имаш някой много сериозни пропуски в конструкцията: 1. Няма никаква консистентност (повтаряемост) в предните изпъкналости. 2. Дрънка постоянно с висока скорост. 3. Всяка втора задница е прекалено мека и се клати твърде много. 4. Входящите колектори са поставени прекалено близко до изходящите. 5. Като сложим и ежемесечният им принудителен престой и бездействие става нечовешко! А за средствата, които отиват за поддръжка - просто да не говорим! - Хм, ти определено направи няколко много добри попадения... - отговорил Господ. - Нека да погледнем! Господ отишъл до нечовешкия си супер компютър, написал някакви команди и зачакал за резултата... След малко казал: - А бе-е-е, май ще излезе, че си напълно прав и моето творение технически не е издържано, но според проверените ми данни повече мъже се возят на моето изобретение, отколкото на твоето!
-
0 точкиПедал отива при доктор и казва ,че нещо му се е заклещило отзад и не може да го извади. Запретнал ръкави Докторът. Бърка, напипал нещо бодливо,тегли, върти, тегли, накрая вади една дълга ЧЕРВЕНА РОЗА... Гледа объркано лекарят.. Педито-просълзен: -За Вас е Докторе! Вие си Я ЗАСЛУЖИХТЕ!!!!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиТест за определяне на пола . Попълнете липсващите букви *у*ня . Ако сте получили думата "кухня", значи полът ви е женски .😆😆😆
-
0 точкиКъм края на мандата си едно правителство рекло на народа си: - Вече живеем по-добре! Народът помислил малко, пък отвърнал: - Блазе ви!
-
0 точки- Веднъж в едно кафене почувствах силна нужда да изпусна газовете... За мой късмет музиката гърмеше силно и аз, като внимателно прецених момента да съвпадне с ритъма, се изпуснах жестоко... И така няколко пъти докато накрая усетих страхотно облекчение... Допивайки с кеф кафето си, забелязах, че всички останали посетители ме наблюдават с нескрито отвращение... И в този момент, сваляйки слушалките, осъзнах, че слушам музика на телефона си...
-
0 точки
-
0 точкиЗа да реши коя жена е за Рая и коя за Ада, Свети Петър имал колче на което жената сядала.Логично на която потечала кръв отивала в Рая,на която не- в Ада. Явява се пред светията младо ,уплашено девойче.. Сяда на колчето, потича кръв.. Светията: -Браво мила, отивай в Рая! -Ми не искам в Рая.. -Тогава в Ада??? -Не искам и в Ада...! -Е, къде искаш тогава??? -Искам пак на колчето!!!
-
0 точкиМъж отива на работа. Под окото му голям бушон. -Кой те бушонира така? – питат го колегите му. -Жена ми. -И защо? -Ами защото се обърнах към нея на ти. -Глупости! Затова не може да те е бушонирала. Кажи как стана. -Ами лежим в леглото и тя казва: "Ние отдавна не сме правили любов." А аз и казвам: "Не ние, а ти."
-
0 точкиМлад работник е назначен за завеждащ отдел във фирмата. За да се представи добре пред началника, той работи до късно вечер. Тръгва си вече, но вижда шефа да стои до машината за унищожаване на документи с някаква хартия в ръка. - Слушай - обръща се шефът към него - това е много важен документ, а моята секретарка си тръгна отдавна. Случайно да знаеш как работи тая шибана машина? - Разбира се, шефе! - откликнал служителят, доволен от отворилата се възможност да се натегне. Бързо включил машината, поставил документа в нея и натиснал копчето. Документът бавно се скрил в отвора. - Чудесно, чудесно, какво ли щях да правя без тебе - възкликнал шефът. - А, и да не забравя, ще ми трябва в две копия.
-
0 точкиНощно заведение. Мъж кани на танц младо момиче. Както са прегърнати, той й казва: - Хубава си, супер тяло, хубави очи, ама имаш дъх сякаш някой е срал в устата ти! Младежът получава плесница. След половин час пак отива при нея: - Извинявай! Аз наистина те харесвам! - Благодаря! - Ей, ама само да не беше дъха ти! Сякаш някой е срал в устата ти! Отново плесница. Младежът отива за съвет при бармана. Бармана го скастря: - Ти си голям тъпанар, бе! Как ще кажеш така да една жена! - Ама то наистина мирише! Сякаш някой срал вътре в устата й! - Гледай сега. Отиди пак при нея, извини й се, и я попитай: "Да не би да сте ходила на зъболекар?" Разбра ли? - Окей! Ще опитам... Отива пак при нея: - Извинете, пак съм аз. Да не би да сте ходила днес на зъболекар? - Да! - усмихва се момичето - Затова мирише. Сложиха ми мост! - А, да, разбирам... И кой е срал под моста?
-
0 точкиМафиот в родилното. - Докторе, как мина раждането? - Всичко е наред, честито, имате син, 3700. - Е, ся кво да ги тъним, ей ти 4 бона - да има и да се почерпиш.
-
0 точкиМлад поет през комунизма написал стихотворение и го занесъл за одобрение. Чете служителят: "Аз почуках, тя отвори и така започна любовта..." и коментира: - Така,много добре, за един млад поет като вас. Засегнали сте любовната тематика, но не сте засегнали трудова тематика. И върнал поета. Идва поета след известно време пак. "Аз почуках, тя отвари и така започна любовта. Под прозореца двама работници копаеха канал." Служителят отново с неголямо одобрение прочел стихотворението и казал: - Добре, момче, засегнал си любовна тематика, трудова тематика, но я няма партийната тематика. И върнал поета отново. Връща се поета след време с преработеното стихотворение и чете: - "Аз почуках, тя отвори и така започна любовта. Под прозореца двама работници с червени потници копаеха канал." - Добре! - казал служителят - Засегнал си любовна тематика, трудова тематика, партийна тематика, но го няма най-важното: Вярата в утрешния ден. И отново го върнал. След време поета идва отново и представя стихотворението си: - "Аз почуках, тя отвори и така започна любовта. Под прозореца двама работници с червени потници копаеха канал. По едно време Киро хвърли лопатата и каза: - Ебал съм му майката, и утре е ден!"
-
0 точки
-
0 точкиЦиганче пред "Шератон",тормози чужденец..."Чичо дай,чичо дай,дай..." Чужденецът:"YOU DIE MOTHERFUCKER...."
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиСинът ми участва в социален експеримент. В продължение на една седмица трябва да ходи навсякъде с тениска с надпис "Обичам ГЕРБ". До момента резултатът е: Два шамара, един ритник, някой го наплю и го замериха с празна бутилка. Много ми е интересно, какво ще се случи когато излезе навън.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00