Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.06.2020 in all areas

  1. 3 точки
    В момента, в който запалиш, кутията вече е под напрежение, колкото и малко да е то. Ако спазваш горното, като дръпнеш ръчната на N и пуснеш крачната тежестта на колата се поема от ръчната, а не от Р на кутията. Ако се притесняваш от замръзване на ръчната през зимата можеш да ползваш друг трик. Спираш близо до бордюра, поставяш лоста на N, навиваш волана наляво, или на дясно (зависи накъде е наклона), пускаш крачната за да се премести колата и гумата да опре в бордюра. Тогава вече спокойно преместваш лоста на Р, без да дърпаш ръчната.
  2. 2 точки
    На 10 нютона се стягат и на двете места.
  3. 2 точки
    Mini J2534 не става на СРВ-3 скороста на трансфер е различна трябва ти M-VCI
  4. 2 точки
    В тази тема са всички активни администратори и модератори по азбучен ред към настоящ момент. Може да се обърнете към тях при проблем с форума или при желание за реклама. Единствената разлика между модератори и администратори в случая е, че администраторите могат да се заемат с технически (софтуерен) проблем. @dindin (администратор) @kvd74 @Honda_Z Преди да пишете на модератор, администратор или конкретен потребител: При проблем с потребител или конкретна тема или мнение във форума, използвайте бутона "Докладвай". Ако имате проблем с автомобила си, на който не намирате отговор с търсачката - публикувайте тема в съответния раздел. Не питайте член на екипа за Хонда въпроси. Форумът е за това. А докато чакате отговор - може да опитате да помогнете на друг участник Благодаря и пожелавам приятно използване на форума!
  5. 2 точки
    Темата е разчистена от последните мнения поради излизане от темата и добрия тон. Оставям само адреса на сервиза, в случай че е полезен на някого: ПС: Моля, минете на лична кореспонденция, ако искате да продължите.
  6. 2 точки
    Вземи си кабел от алиекспресс mvci j2534 дали е мини или не, няма значение, инсталираш hds и се кефиш. За 25 лева имаш почти всичко на разположение. В София съм на 27-ми, ако почакаш, мога да ти асистирам, но има доста колеги, които също могат да ти помогнат по-скоро в региона, а в горепосочените сервизи със сигурност ще свършат работа, за по-малко средства от Бултрако.
  7. 2 точки
    N е освен за дърпане, за всеки друг момент, в който искаш колата да може да се предвижва без връзка между двигател и колела. Например при превключване от D на R и обратно при тесни маневри помага да задържиш на N за момент (заедно със спирачката) докато колата спре на място, за да не се движиш напред когато минаваш на R и обратното. Тоест може и без това (да спреш на място само със спирачка и тогава директно, без забавяне, минаваш от R → D или D → R), но тогава нещата не се усещат толкова гладко. Друго, за което го ползвам, е когато паркирам на наклон и не ми се налага да включвам R или D толкова много защото колата се пуска по наклона само на N. Трето нещо е паркирането с ръчна, което Краси описа. Друго може да е когато искаш да спреш и вдигнаш предницата, но да можеш да въртиш свободно колелата. Има си ситуации, в които е полезно.
  8. 2 точки
    Никога не ползвай N докато шофираш, няма никакъв смисъл от това при автоматичната трансмисия. Разбира се, че се чака на спирачка - това не товари нито спирачната система, нито трансмисията, нито ти дава допълнителен разход - освен работата на двигателя. Трансмисията е доста интелигентна. Даже може да пробваш т.н. hill assist: спираш на наклон нагоре и пускаш спирачката, колата няма да помръдне.
  9. 2 точки
    Една дупка за сондата на електрониката. Втора дупка за външна сонда да си гледаш смесите в реално време. Третата дупка обикновено е за EGT сензор, разбирай сензор за температура на изгорелите газове. Хубаво е да има дупки, че обикновено като сложиш такъв колектор не минаваш само с рефлаш при украинеца.
  10. 2 точки
    Виж сега, въпросите, които задаваш, свързани с афтърмаркет, бойрейсърски изпускателни системи са за напреднали. Далеч са от моята компетентност. Никога не съм се интересувал и занимавал. Не помня, дали и как съм правил тест на такива коли. От друга страна, английските пишман рейсъри гледаха да се придържат към правилата. ИМА кат - НЯМА проблем, НЯМА кат - ИМА проблем. Това към днешна дата може и да е така. Все пак, в ерата на eBay и алиекспрес едва ли някой ще се занимава с теб. На времето нещата бяха по-други. В края на миналия век, едни хора от съседно на родния ми град селце взеха под аренда цял металопресов цех от закритата ТПК. Започнаха да произвеждат изпускателни системи за всякакви автомобили. Бяха факири по темата. Закарваш им колата, те разрязват всяко гърне, правят необходимите скици с точни размери и профили, изработват си матрици за щамповане, и започват производство. Същото и с тръбите - къде, в каква посока и, на колко градуса да се огъне. Следващият клиент със същата кола вече може да си поръча цяла генерация по телефона. Катализатори не помня да са правели, по него време те не бяха актуални (не че към днешна дата са ).
  11. 2 точки
    За съжаление, като човек каращ на LGP и на мен много ми се искаше да е така, но това просто не е вярно. Катализатора правят много по-голяма разлика от разликата бензин към LPG/CNG. Това важи за всички вредни компоненти NOx, CO и т.н. Никой не спори, че LPG/CNG са по-екологични от бензин, камо ли пък дизел, но това е вярно само при ЕДНАКВИ ДРУГИ УСЛОВИЯ. (РАЗБИРАЙ LPG и CNG, СЪЩО ДА СА ФУНКЦИОНИРАЩИ КАТАЛИЗАТОРИ!) Не зная, там от където си копирал, от къде са взели тези бомбастични цифри, но аз намерих само това проучване на CONCAWE https://www.concawe.eu/publication/report-no-295/ Ето една графика от това проучване: Отделно от тази графика си проличава още един голям проблем пред екологичността на LPG/CNG. Понеже масово колите карани на LPG?CNG са конвертирани да работят с това гориво, лошо дозираните смеси са много често явление и водят до непълноценно изгаряне, което пък води до повече NOx. Така че ако смятате, че е ОК да си изтъбушите катализатора, защото карате на газ, сте в колосална грешка. Ако се сравнявате с мапнат дизел без кат, ДПФ и затапен ЕГР, да - много сте екологични. Ето още малко графики след 1-2мин сърч, не ми се търси повече. Ако имате графика LPG без CatConveter срещу бензин с CatCoverter, ще се радвам да ме опровергаете.
  12. 1 точка
    Колега хвърли един поглед на свещите, точно в тези обороти най много се усеща когато са за смяна.
  13. 1 точка
    И двете се сменят от горе , на акорд и црв е лесно на стрийм ми идеше да се обеся . малка тресчотка с вложка 10 , удължена
  14. 1 точка
    Значи като сменям маслото ще си намеря канал и тогава ще сменя и цедката. Благодаря.
  15. 1 точка
    Аз смених моята задна цедка, заради теч от към пасажерската част, много е важно да е чиста повърхността, сваляш, махаш старата, профилактично изчистваш клапана, изчистваш където стои и слагаш без да мажеш с масло и тн, защото в противен случай, шанса да протече е голям. Аз го направих отдолу, колата беше на подемник, иначе за да ти е по-удобно можеш да свалиш и масления филтър, все пак соленоида се намира над него. Не мисля, че е проблем да се направи и отгоре, просто е неудобно, има болтове от долната страна на клапана. Стягал съм на ръка, с малка тресчотка, колко точно, не мога да ти кажа, но от тогава теч нямам.
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Малко късно, но видях, че няма тема във форума за това. Мероприятието е от петък до неделя (19–21ви юли), а локацията – с. Калояново. Ще има състезания и томбола с награди. Повече инфо във Фейсбук събитието: https://www.facebook.com/events/2390230294627687/
  18. 1 точка
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Здравей, Чавдар, Канселирах превода преди малко. Ще пусна заявката в следващата тема за поръчки, веднага щом се появи.
  21. 1 точка
    Нормално е при изваждане от "P" да се усеща малко усилие или да се чува тих звук, дори на равно. На наклон задължително се спазва горното указание.
  22. 1 точка
    Здравей. Всичките 8 вече са ги поръчали други колеги. Ще остане за следваща поръчка. Моля не превеждай сумата все още, нека изчакаме да се появят пак на склад.
  23. 1 точка
    Лично аз не виждам как европееца, от западна европа ще се юрне да влачи или товари на ремаркето нещо, което е извън позволеното И моето CRV има откачащ се теглич, дори не съм се и сетил, че може да навреди това на колата защото има теглич. Гледаш колата как е, останалото са хипотези и размишления
  24. 1 точка
    Ами ,джаска като джаска ,какво значение къде е сглобена ,моя сивик е сглобен в англия ,много фирми изместиха фабриките си в китай-ефтина работна ръка ,качеството е същото ,всичко е разбира се под контрола на японеца .По принцип китай не произвеждат лоши и некачествени продукти -те отиват за сащ и европа ,ние в българия искаме телевизори 60 инча за 500лв -може ,всичко може ,но ,качество на елементите , матриците ,под нулата ,имат пазар за всички -искаш ефтин боклук -получаваш го .Голям телевизор от който след няколко месеца да носиш очила -получаваме го ,качеството винаги си има цена !Няма прости вече ,няма купички с ориз ,искаш качество -плащаш ,иначе си тормозиш сетивата с каквато и да е ефтина техника .
  25. 1 точка
    За сега не можем да изключим трупането на репутация според раздел. Напълно съгласен съм, че би било редно репутация да се трупа (и губи) само в техническите раздели. Предстои ъпдейт към голяма нова версия на софтуера на форума, в която има повече контрол. Ако не е достатъчно, може да направим наш плъгин за това.
  26. 1 точка
    Веднага те отказвам от RDX-а. Нещата с газификацията не се получават добре в дългосрочен план, т.е. газификацията е голяма предпоставка за сериозен ремонт ( поне цяла оборудвана глава ) - турбото наистина е голям фактор при поддръжката на този двигател. RDX-a въпреки по-скъпата поддръжка ( която реално се оказва е само първоначалната ) е много по-добрия избор. Що се отнася до CRV-то, преди година си търсих и ги гледах канадки, американки - е не се предлагат читави в този момент. Щом ти ще си я внасяш не знам как CRV което ще струва 7000$ там ще ти се върже на до 20 000лв до блока ти регистрирано и с всичко, моите наблюдения за разходи по всичко са различни и таксите, които ще си спестиш от приятеля ти не ми говорят това, но не претендирам, че съм капацитет. Лично аз се отказах от Канадки/Американки защото нямаше читави екземпляри и си взех Швейцарка 4та ген 2013г. Ако можех да си позволя данъка и разхода на MDX-а въобще нямаше да гледам повдигнати седани
  27. 1 точка
    Виждам, че темата е малко стара но във Форума не влизам от доста време - редовно. Но търся някакви неща ( кола за по-любознателните ) и реших да потърся има ли някакви коментари за моя сайт. Така и попаднах на този. Много важно разяснение как стоят нещата за европейския пазар на Хонда оригинални части. Поради незнайни причини, може би политика на Хонда всички части за Американския пазар, дори да идват от Европа/Азия/Япония са със силно намалени цени, за това поръчки от САЩ ( не знам дали и от Канада ) излизат изключително изгодно ДОРИ да бъдат обмитени и внесени правилно. Цени в моя сайт не са с голяма надценка, просто доставчиците ми са в Европа поради ред причини спомагащи лесното и бързо доставяне на части за краен клиент. Не мога да кажа абсолютно нищо против груповите заявки, ebay и т.н. - крайния клиент има право да избира да пазарува от където прецени, но аз с ``голяма надценка`` не продавам По темата - колегите са ти отговорили напълно достоверни неща. Личен съвет е да смениш напълно маслото в скоростната куия заедно с филтъра. Пълна смяна става само с вакум и 8л масло ATF на Honda е единственото масло за тези скоростни кутии или по стария вариант 3+3+3, т.е. изливаш старото наливаш колкото побере, караш 5-10км, изливаш наливаш пак ново караш 5-10км, изливаш и наливаш отново и се приема, че маслото вече е ново, а не само опреснено. Смяна на масло с 3л се води само опресняване и ако е правено на правилни интервали от време не е нужна пълна смяна. Лично аз преди година търсих същия автомобил, но поради липса на читави екземпляри 3ген си купи 4ген 2.0 ръчна скоростна ( което й е най-големия минус )
  28. 1 точка
    Защо в теми като "виц на деня" трябва да се трупат точки? То затова Цецо отдавна прехвърли хилядарката 😀
  29. 1 точка
    Ами просто на моторетката и идва зор нагоре из баирите, особено пък ако е и натоварена. Какво значи "ако нищо не правя"!? Проблема може и да е в маслото с което караш, за това да го бута, а и все пак са си 20 +годишни каручки. Сменяй масалцето навреме и с хубаво такова и няма да имаш ядове, и да моята го побутва. А ако имаш излишни пари, отваряй шлайф, нови сегменти........ и пак може да ти го бута 😉
  30. 1 точка
    Имаше едно време, преди 15 - 20 години, гуми Gislaved Nord Frost 3. Е това са най-добрите зимни гуми за всички времена! И аз имах щастието да карам с тях тогава. На планинско катерене, в обилен сняг и поледица, всички, ама всички, по пътя бяха закъсали. Кой с мишкалинки - алпинки, кой с гуудирки нам' к'ви си, всички слагаха вериги, че не могат да издрапат. А аз с Gislaved Nord Frost 3 (пак да обърна внимание - Nord Frost 3, не Euro Frost!), само ляв мигач и си карам като на мокро! Е няма такава гума!!! Като със шпайкове бях. Е те гумите си имат отвори за шпайкове за скандинавските страни, но моите си бяха без шпайковете! Друг случай с тях. Една стръмна улица, буквално и физически заледена на стъкло! Един пред мен се сурка назад, а гумите му въртят напред. Само изчаках, да се подпре в кофите за боклук и дай на втора, с 20 км/ч. се изкачих до горе без никакви проблеми! Защо ги спряха тези гуми - не знам....?! След тях пуснаха Gislaved Euro Frost - серията, от която нищо не ставаше!!! Сега всичките марки зимни гуми са кажи - речи едно и също гуно. И Goodyear, и Mishelin, и Continental съм пробвал. Не могат да достигнат това поведение на пътя и на половина. Накрая се примирих и сега карам с Fulda Kristall Montero 3. Имат същото представяне като Sava Eskimo 3, но не правят бързо балони като ескимото, а и се износват по-бавно. Няма смисъл да се набутвам с пари за едното "Име", като всичко е почти едно и също качество. Това е моето мнение от скромен опит...
  31. 0 точки
    Нормално е. Понякога дори използваме мигачи.
  32. 0 точки
    Изследване, проведено от CONCAWE през 2010г. показва, че пропан-бутанът отделя при изгаряне 20,3% по-малко CO2 от бензина и 10% по-малко от дизела. Емисиите на азотен оксид и азотен диоксид отделени при градски условия от бензина са 120-180% повече, а от дизела – над 2000%. Дизеловите двигатели, също така изхвърлят 120 пъти повече фини прахови частици. Метанът, въпреки че отделя малко количество парникови газове, се смята за екологично най-чистото гориво от тази група. Пропан-бутанът и метанът не съдържат сяра и олово, което изключва възможността от отлагания и повреда на Ламбда сондата и катализатора. Те постъпват в двигателя в газообразна форма, не отмиват масления филм по стените на цилиндъра и не разреждат маслото в картера. Това намалява износването и увеличава екплоатационния период на двигателя. Смесват се лесно с въздуха и цилиндрите се изпълват с еднородна смес, което позволява стабилната и тиха работа на двигателя. Изгарят почти напълно и не образуват нагар по буталата, клапаните и запалителните свещи. Изгарянето на пропан-бутана и метана става по-бавно в сравнение с бензина.....
  33. 0 точки
    Разхода е като на колегата под твоя коментар. Общо взето в града при галене, но то тая кола за градско ръчкане хич не е удобна, дава около 12 - 13, при тръгни спри и примерно редовно минаваш 2600 оборота ще отиде на 14-15. При много газ в града - повече. Извънградско до 120 - почти не гори масло и разход около 9, Около 120 - 160 - разход 11 - 12 + масло, 180 - 200 май не гори газ, а само масло.
  34. 0 точки
    Колеги, след като взех тапичка и запуших тази дупка, проблемът с оборотите е отстранен. Благодаря все пак за съдействието
  35. 0 точки
    Това ми прилича на преработка на един много стар виц, дето една жена я нямало 3 дни в къщи. На четвъртия ден се прибира и мъжът и я пита - къде ходиш ма жена ? А, мани- мани, отидох на разходка и ме хванаха трима мъже, и като започнаха да ме изнасилват, 5 дена ме скъсаха от чукане. Е как 5 дена ма, тебе те няма от 3 дни- пита я той . Ами аз дойдох само да ти се обадя, за да не се притесняваш и пак заминавам .
  36. -1 точки
    Еми на LPG ако правиш тест или на CNG винаги ще си в норма и без катализатор
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...