Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.06.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Здравей, Първо, най-важното: как мислиш да закупиш Акурата? Чрез собствен внос от САЩ или от БГ. Ако я купиш тук от автокъща те чакат доста неприятни изненади, тъй като почти сигурно колата ще е била тотал щета отвъд океана. И второ, между двата автомобила няма нищо, ама нищо общо. Акурата е в по-висок клас, съответно по-комфортна и с повече екстри. Различен двигател, различно предаване AWD, различни материали, каквото се сетиш. Няма как за един и същи бюджет да вземеш Акура и CR-V от тези години в еднакво състояние!
  2. 2 точки
    Така, сменяш двете цедки -vtc, vtec и след това минаваш на гадната работа чистене на vtc соленоид. Ето ти правилното видео, супер е , може да си аднеш и канала. Дано си добре с терминологията на английски.В общи линии - всичко е от гадното масло ,дето не се сменя, понеже всички сме слабоумни потребители по европата. Такива фини двигатели не са за нас, най-добре някоя VW или OPEL тесла.Инач после даваш газ и караш ХОНДА.
  3. 2 точки
    Ето едно старо клипче за i-vtec двигателя. R18 и R20 са еднакви като технология. Обърни внимание на графиката от 5:37. Много информация можеш да намериш и тук.
  4. 1 точка
    Здравей колега и честито. По каталог и дават среден разход 8,при мен борда показва точно това.Това,че си докарал 6 извън градско не ме изненадва,те това и дават и по каталожни данни, поне на автомата. За маслото,не искам да влизам в спорове с колегите защото не съм им на нивото точно тук но мога да кажа аз какво ползвам 0/40 на YACCO не го пипа,ползвам YACCO и на другите коли и съм адски доволен. Ако не е сменян антифриза сега е момента.Лесно е,имаш си кранче на радиатора. Ако имаш люк сложи си фолио с най високо UV
  5. 1 точка
    Да се включа и аз с личен опит. Преди две години имах дилема за предни дискове с накладки - OEM от coxmotorparts и ATE. Беше ме страх да не попадна на ментета, но все пак заложих на АТЕ от TEХ-Ко. Пристигнаха с QR code на кутията и на дисковете, и на накладките. Сваляш приложението на ATE от play store/app store и можеш да провериш дали са фалшиви, съответно ако сканирането не ти върне очаквания резултат. При мен излязоха истински. Две години, около 15хил. км. съм минал с тях, нямам забележки Успех с търсенето!
  6. 1 точка
    Бензиновите двигатели, които се продават в Европа са 2 - 1,3 и 1,4 кубика съответно 78 и 83к.с. i-DSI. Общо взето какъвто уцелиш, двата двигателя са на практика еднакви, сполучливи са, но ако имаш възможност си вземи "по-големия". За какво да се внимава: 1. Гледаш (ако е валяло скоро) дали не се е събрала вода под резервната гума, защото уплътненията в задната част на автомобила са слабо място и след дъжд / интензивна пароструйка се събира там вода. 2. Първа предавка (за ръчните) трябва да влиза гладко, без да се озорваш. 3. Ако двигателят притриса от време на време и тресенето не идва заради някой разбит тампон, значи е възможно да сменяш ангренажна верига. Ресурсът ѝ е около 250-300к километра ако имаш възможност провери по ВИНа какви са реалните километри. 4. Спирачните апарати на задния мост гледай да работят добре, имаше разни истории, че можело да блокират и ако са износени буталата трябва да се рециклират. 5. Много хора имат проблем с радиото, гледай да работи. 6. ЕГР пътищата може да се запушат и да ти светне чек. Решението е почистване на клапана и пътищата и си "в джаза" 7. Задължително смени свещите като я вземеш - 8 са на брой по 2 на цилиндър, но са евтини (7-8 лева за брой), просто пази бобините (защото и те са 8 на брой). По поддръжката нещата са евтини като цяло, по окачването може би по-скъпо идват амортисьорите (150-250 лева за брой). Ако е италианка, може да се наложи да смениш някой друг тампон и/или амортисьор, но не е болка за умиране в сравнение с други модели или марки. Съединителят е евтин, дори да ти се наложи смяна, не е драма с цените. Разбира се, при възможност вземи фейслифтова с климатроник. Това са нещата за които се сещам за около година ползване.
  7. 1 точка
    С рефлаш на компа може да се блокира грешката, да. Вариант да не свети е нов ибейски катализатор. Друг вариант е механично чистене, за което при Дунев искат 200лв и не дават гаранция. Аз в момента имам същата грешка, като в момента избирам ибейски катализатор. За K24A3 цените са по-височки от на други модели, но двата варианта, които обмислям, трябва да дойдат на 270–350лв. Ето и какво гледам в крайна сметка де, за да не са само приказки: CATALYTIC CONVERTER / CAT TYPE APPROVED OEM QUALITY FOR HONDA HA6031T – 337лв + доставка от Англия с ggbg 10лв. Този е конкретен заместител за модела (не универсален) и има 2 години гаранция. Няма снимка, което изглежда подозрително, но колега от форума кара със същия, но модел за K20 вече повече от година. А и продавачът ме убеди в личната кореспонденция на сайта, че е същия на вид като оригиналния. Magnaflow 400 Zeller Ceramic Catalytic Converter Honda Accord VII 2 3/8in C4l – 252лв + доставка от Германия с ggbg 15лв. Този е универсален и изисква заваряване + няма отвор за втората ламбда сонда, която по принцип е по средата на катализатора. Монтажът ѝ в този случай би бил след тялото на катализатора. Относно доставката – през ибей няма опция за доставка до Германия, но продавачът ми каза, че няма проблем да прати безплатно до адрес в Германия – така че само трябва да се потвърди, ако поръчам него. Относно променената позиция на ламбда сондата, продавачът казва това: Засега май съм се насочил към първия вариант. Ако поръчам и монтирам, ще дам отзиви в някоя от много теми за катализатори
  8. 1 точка
    Бих те посъветвал да не се занимаваш, особено за такава стара кошница - ама ти си знаеш. То и сивика е на същата платформа, ама няма място за сравнение. Газификацията на CR-V е безпроблемна. За Акурата може да питаш Маркони или Иво Ленков, пишат тук във форума. Според мен и двете коли не са направени за черен път, освен инцидентно. Окачването на CR-V за мен е твърдо, т.е усеща се друсане от всяка неравност. Аз съм с 18-ки джанти. Но това все пак е SUV, не лимузина. На завои Хондата се държи почти като лек автомобил - директна и стабилна. Щом ние с двигателите 2.0 изпреварваме, ти с 2.4 няма да имаш гайлета. Акурата е екзотика за БГ. Хондата е по-практичният автомобил за нашите условия. Успешен ден!
  9. 1 точка
    Нямам преки наблюдения върху закупуванато на коли от Америка. Обаче, напълно подкрепям мнението на note, в частта му след "И второ, ...". Виждaл съм и съм карал някой и друг Акорд, произведен края на миналия век в Америка. По-богат опит имам със JDM-ките, също от края на миналия век. През ръцете ми са минали две лични CR-V 1, JDM, и множество други JDM-ки на колеги, и на клиенти на сервиза, в който работех. Нямат нищо общо с европейските аналози. Говорим за качество на изработка и материали, и налични екстри. Освен това, както каза и note, имат разлика, и в отделни възли, и агрегати. От много време пребивавам в Англия. Тук JDM-ки бол, заради десния волан. Набавянето на резервни части не е чак толкова голяма драма. Стават от англо-европейките, къде директно, къде с леко преправяне. Добрата новина е, че JDM-ките са (почти) идентични с европейките, като изключим десния волан. На практика са една и съща кола, като модел и година на производство. Европейките просто са поевропейчено копие на JDM-ките. При USDM не е точно така. Това не само за Хонда. USDM са съвсем други коли. Те са луксозни подразделения на JDM-ките, и си имат собствени имена - Acura, Infiniti, Lexus ... Иначе, да, ако имаш възможност да си купиш USDM, и не те притесняват трудностите около набавянето на резервни части, горещо препоръчвам. Ще останеш доволен (предполагам ).
  10. 1 точка
    И мойте са такива и пише Търки дали са оригинални честно казано не ме интересува важното е да са здрави и прави.
  11. 1 точка
    Отстрани на скоростния лост има едно малко бутонче - D3. Пробвал съм го в такива ситуации и върши страхотна работа. Не че се налага често, но е хубаво да се знае като тества човек.
  12. 1 точка
    @Hunter, понеже съм в този форум от има-няма 10 години преди теб, и имам наблюдения върху еволюцията на отделни потребители (то така е вече - повечето са потребители, и една шепа приносители). Хубавото е, че както гледам, като цяло вече има някакво единодушие на повечето редовни хора каква е идеята на форума. Отвори си сам профила и виж от кога нямаш мнение на тема "Хонда". Аз стигнах до 2018г, по-назад не ми се рови. Вкисна се веднъж, задето ти премахнах тема за продажба на мобилен телефон. Вкисна се наскоро, задето никой "колега" от Бургас не отишъл на оглед. А ти с колко от тези колеги изгради някакви отношения на база на това как си им помагал през годините? В "кой какво слуша" ли го направи? Аз лично имам добри отношения с хора от няколко града, благодарение на форума, които са ми помагали, и на които и аз бих се отзовал (както и съм го правил, когато е имало нужда). Ама е лично отношение, изградено на базата на доверие през годините това - не да вменявам на някого задължение да ми помогне, защото ми е... "колега". Та какъв е диспута сега - защо никой от Бургас не се е явил ли? Не разбирам не само защо, ами и на кого конкретно можеш да се сърдиш. Редакция: Като казахме "Бургас" се сетих... Снимка от мобиле.бг от 2004г: Първият ми изцяло личен автомобил. Точно от Бургас. Вдигнах се от София за него. Тогава магистралата стигаше до Плодовитово (преди Чирпан). Не, че не съм питал - аз държах никой да не го види преди мен. Ама въпрос на подход и разбирания.
  13. 1 точка
    Иронично е да "каниш" лице в лице някой, заради конфликт или проблем (мога само да предположа) в интернет форум. Но си добре дошъл да пишеш тук. Какво точно те е засегнало? Как си ощетен при доброволното си участие във форума, спазвайки правилата с които си се съгласил? Макар и тази ти тема да заслужава предупреждение, защото е в разрез с въпросните правила - неясно/подвеждащо заглавие, грешен раздел, обиди. Това говори повече за теб самия от колкото за хората, които така генерално обиждаш, без дори да познаваш.
  14. 1 точка
    Днес времето бе налично и удачно, та изкарах колелото. С маршрута се прецаках, понеже бях забравил че около Мездра пътят е в ремонт и всичкото трафик лази Петрохан, а аз хванах именно към Берковица. Както и да е, не ми е сефте да ме бибиткат. След 1 от завоите излизам на километър прав участък и гледам спират, изчакват се, заобикалят нещо - минавайки в моята лента. Викам си - сигурно има труп и никой не смее да го премести. Стигам до там - ПВЦ тръба - диаметър около педя - строшена на 3 парчета. Спрях, сложих колелото легнало в моята лента (за да затворя движението), минах в другата и преместих 3-те части в канавката, а част от по-големите парчетата сритах пак натам. Някои от чакащите ми кимнаха благодарствено, а 1 пък си мърдаше устата в стил Хр. Стоичков, но е факт че никой не бе спрял и свършил това преди мен, а щом е строшена, някой явно не и е отреагирал своевременно. Кво им стАа на ората - нинам. :( Ша съ избиат от мързел да са спасат!
  15. 0 точки
    Благодаря мн!! Аз си мислех че ще ми е малко по лесно но явно няма да е!! 😁
  16. 0 точки
    Специално за мазането на шпилки/болтове - категорично било забранено, ама така чух от еди друг. Той го бил видял в сервизен бюлетин на Тойота (има Приус). Ще го потърся довечера.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Пробвай го и кажи дали ти решава проблема. Иначе и при мен централните клапи не се затварят. Затова нагласям температурата, натискам Front, нагласям силата на вентилатора (автоматично е на макс) и задължително натискам да върти само в купето. В противен случай вкарва въздух отвън и пак духа малко.
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    При Акорда е предполагам същото като при CR-V-то. И тук натискането на този бутон временно спира другите режими и потокът на въздух се насочва само към предното стъкло, на максимална сила с включен климатик. След натискането му силата и работата на компресора могат да се променят като посоката на въздух съм почти сигурен, че остава към стъклото. Но моето решение за охлаждане е режим стандартно духане към лицето, като, ако искам, блокирам страничните духалки, а централните насочвам напред (успоредно) и нагоре. Единствено така не се усещат на предните седалки. Като цяло централните духалки си седят в тази позиция постоянно освен ако искам по-силна струя към лицето. Някъде го обсъждахме това, може и в тази тема да е. Ако се повтарям, извинявам се, само идеи давам .
  21. 0 точки
    Колеги, човека иска струята да му е само на предното стъкло без да вее от другите клапи. Rakeem е казал при нас как е но на CR-V 4-та генерация ако това на gif-чето е вярно то такава опция има но дали спират другите клапи когато е включена тази на челното стъкло е вече съвсем отделен въпрос. Адски ще е тъпо ако не можеш да пуснеш само на челното стъкло и да духа от останалите клапи. Вариант ти е да затваряш клапите ръчно като искаш да ти духа само на челното стъкло ако не можеш по друг начин но това ще е смешно за кола 2015 година
  22. 0 точки
    Да, чистенето на която и да е част е в общи линии на тоя принцип въпросът е , че на дела е по трудно отколкото на думи. Соленоидът се държи на един болт с леко малоумен дизайн и трудно се сваля. Не виждаш нищо и няма място за работа. Все пак се прави и аз минах от там, само внимавай да не го изпуснеш и на десетия път си го навил. Хахах цедките също не са трудни, но не са и лесни. Смени тая цедка под хидравличната помпа със сигурност. Там се филтрира преди да иде в соленоида. Другата цедка на vtec дава друга грешка и можеш да я отложишш, но ако едната е задръстена и другата е така.
  23. 0 точки
    По подразбиране е направен да се включва и климатика, така по-бързо и ефективно чисти прозореца. Просто натисни този бутон, след това натисни бутона А/С, за да изкзлючиш климатика и настройваш силата на вентилатора и температурата, поне при мен е така и не виждам логика и при теб да не е.
  24. 0 точки
    Еми като изпреварваш през лятото ще го изключваш, и след това пак ще си го включваш, в повечето случаи е така 😉😎. В града по бива, но тръгнеш ли извънградско се усеща като включи компресора.
  25. 0 точки
    Е по тази причина не сменям катализатори и сонди, защото съм наясно какво става - едно голямо НИЩО. Ще се боря с измама да го изпънеме чека повече бел ден да не види. Факт е че катализатор оригинален - да, ама 3000лв нема как да им се случи и в най-смелите им порно фантазии. От ем-комплект универсални - резане, заварване и пак ще свети, пак нема как да се случи. Та явно ще се лутаме с поялника докато не зависне тая тъпотия завинаги! Надявах се някой да знае точната рецепта от клипчето дето ще угаси на К24 мотора.
  26. 0 точки
    Макар да си казал, че вече си решил някаква марка, ще кажа, че до сега всичкият ми опит с aftermarket дискове и накладки е бил горчив. Цената на предни оригинални дискове е малко над 300лв с доставката през GGBG / Габко от CoxMotorParts (не знам колко идват от Бултрако, обикновено поне 30% повече). С неоригиналните може би ще спестиш стотина лева, но ако пак имаш проблеми ще те е яд. Пък с тези, вероятно никога повече няма да мислиш за дискове докато автомобилът е твой. https://www.coxmotorparts.co.uk/honda/honda-accord/2003-2008-accord/2003-2008-accord-brake-pads-discs/
  27. 0 точки
    В крайна сметка 2 години по-късно след 3 капачки, 2 термостата, водна помпа и не знам колко смени и доливания на антифриз смених/а/ гарнитура на главата и се надявам това да реши този проблем. След някой месец ще докладвам пак. За момента, след 200-300км всичко е ОК.
  28. 0 точки
    Здравейте, може да се каже ,че темата е частен случай на автора и в крайна сметка решението може и да е било такова за него, каквото го е описал. Минало е известно време , той не е написал дали кардинално се е решил проблемът и дали се е появявал отново, така че можем да предполагаме ,че нещата са се решили така както ги е описал. Искам обаче да обърна внимание на хората като споделя моя опит. Бих казал ,че в почти всички случаи , вибрациите във волана и купето при нормално шофиране могат да са от най-различен произход, но това не е свързано с вибрациите при спиране. Както всички ще се съгласят вибрациите при натискане на спирачка са почти винаги от криви дискове. Тук идва историята , която се случи на мен и на един приятел , който имаше CR-V . Много често всички казват ,че кривенето на дискове преждевременно ставало понеже имало много ментета. Според мен не е точно така. Макар да е налична вероятността да попаднеш на менте, повечето случаи не е това. В повечето случаи е от пренатягане на гайките на джантите. Не знам дали го знаете, но аз не го знаех и се опарих. Гумаджиичетата, миличките ,те много обичат пистолетчето да го надумкат на максимално налягане и да ти ги врътнат ей така набързо като ти сменят гумите. И аз и моя човек с црв хвърлихме по един комплект trw и ate на около 5000 километра. Не ходим при един и същ гумаджия, затова подозирам ,че е често срещано. Явно много зависи с какво налягане работи пистолета. Нещо повече , оказа се че го пише на много места в интернет за всякакви автомобили, които са с шпилки и гайки( най често корейски и японски). Всичко се случва при пренатягане. Можете да си ги натягате сами с динамометричен ключ, в интернет пише на колко нютона. Уверявам ви ,че няма да изкривите преждевременно диск, дори да е менте. Така , че нека се борим с неграмотността като ние бъдем грамотни и правим нещата както трябва. Споделете на приятелите и познатите си , ако не го знаят. Успех!
  29. 0 точки
    И аз взех комбито си от Бургас - с еднопосочен БДЖ билет от Монтана.
  30. 0 точки
    Две мобилни устройства с актуална ОС. Телефон, от който пиша и друго, на което има проблем. Формата за контакт не дава достъп до insert image from url.
  31. 0 точки
    Моята газова я слягах в кв. Хаджи Димитър. До магазин Бонус 96. Дава ми 15 градско. Извънградско може и под 10 да падне, ако карам 100-120. Мисля, че със 150 ми харчеше към 13.
  32. 0 точки
  33. 0 точки
    Ако нямаш ограничения в бюджета ...АТЕ дискове и накладки...
  34. 0 точки
    Това ми прилича на преработка на един много стар виц, дето една жена я нямало 3 дни в къщи. На четвъртия ден се прибира и мъжът и я пита - къде ходиш ма жена ? А, мани- мани, отидох на разходка и ме хванаха трима мъже, и като започнаха да ме изнасилват, 5 дена ме скъсаха от чукане. Е как 5 дена ма, тебе те няма от 3 дни- пита я той . Ами аз дойдох само да ти се обадя, за да не се притесняваш и пак заминавам .
  35. 0 точки
    Добре а не мислите ли, че когато купуваш кола е добре да си я видиш лично? Пословицата "на вкус и на цвет товарищей нет" важи с пълна сила тук според мен. По-добре е да се пратят снимки с добра резолюция по възможност и ако му харесва на човек, отиваш, гледаш, пробваш и купуваш.
  36. 0 точки
    По начина по който си реагирал на горните мнения CARPERA, стигам до извода, че нищо не си разбрал. Много жалко за теб.
  37. 0 точки
    аз не разбрах, защо почнахте да си мерите термостатите на CR-V в раздела за HR-V ?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...