Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.05.2020 in all areas
-
2 точкиКупи си 2 фара за лява дирекция. Тези са адски тегави за колегите които карат срещу теб. Най-малкото имаше лепенки едно време, намери и си лепни по 1 докато намериш фарове.
-
2 точкиГазовата съм я проверявал - от там започнах. Свещи смених миналата година и по мои сметки са изминали около 18 000км. Направих реглажа и за моя изненада проблема изчезна. Вчера на топло видях, че стрелката е като закована. При натискане и отпускане оборотите падат до не повече от 600. Тази сутрин проверих и на студено как е. Държи над 1000 оборота докато позагрее и после падат до към 700 и малко. Няма тресене на мотора, работи равномерно. Поне за сега. Така, че проблема мисля е решен.
-
1 точка
-
1 точкаЗависи, много хора ще ти кажат, че се сменят, но моето мнение е да се карат до последно. Моята англичанка я продадох на 400+ хиляди км с оригиналните капачка и палец, а има 250 хил. км на газ.
-
1 точкаСъжалявам, но i-vtec не се адаптира към нищо. Винаги работят по зададени стойности в картите на компа, независимо от стила на каране.
-
1 точкаКолега, Фена ти е дал най-точно инфо. Маслените амортисьори се ползват главно в старите автомобили. Ползват се и при нови но газовите имат повече предимства - по-издръжливи са, имат по-дълъг живот от маслените, по-трудно се развалят и си по-стабилен с тях. Единственият минус е, че са по-скъпи от маслените, това е. Не знам какво го мислиш толкова. Твоите на Сивика 99.9% са газови а не маслени.
-
1 точка"точно па е от честата" смяна на маслото. И коя тема гледа за реглаж? Не очаквай чудеса с тоя сетъп ще загубиш въртящ момент в средните, който ще се измести нагоре в оборотите и най много да те е яд после.
-
1 точкаПървата позиция, след като натиска, появява се символа за обдухване на прозореца и стрелката към краката. Така духа на стъклото и в краката, без фронтално.
-
1 точкаСтудент е на изпит по логика. Професорът го пита: – На самолет има 500 тухли. Една пада, колко остават? Студентът: – 499. Професорът: – Вярно! А с колко стъпки ще вкараш слон в хладилник? Студентът: – С три – отваряш хладилника, пъхаш слона, затваряш хладилника. Професорът: – Вярно! А с колко стъпки ще вкараш жираф в хладилник? Студентът: – С четири – отваряш хладилника, вадиш слона, пъхаш жирафа, затваряш хладилника. Професорът: – Вярно! На рождения ден на лъва са отишли всички. Кой не е? Студентът: – Жирафът. Той още е в хладилника. Професорът: – Вярно! Баба иска да прекоси блато с крокодили. Колко крокодила има в блатото? Студентът: – 0, всички са на рождения ден на лъва. Професорът; – Вярно! Бабата тръгва да прекосява блатото, но умира! От какво? Студентът: – Фрактура на черепа. Професорът: - Е как така? Студентът: - Тухлата от първия въпрос! Професорът: - Бах маа му…
-
1 точкаЗдравей и Добре дошъл @Crxmania! Маслото не изглежда никак добре, но, предвид режимa на експлоатация, това му състояние е логично. От снимките ясно се вижда, че няма разлика между ядрото и зоната на дифузия - чернилката е с еднакъв цвят. Най-тежките отложения са в краевата зона (черния кръг в центъра на капката). И всичко това при доливане на 1 л. От гледна точка на дисперсия и удържане на замърсяванията маслото е свършено. Отличен пример за това, какво и колко бързо може да се случи с маслото при тежък режим на експлоатация
-
1 точкаАко я доближиш с по-голяма скорост от нейната ще намали на нейната скорост според дистанцията която си задал и ще стой там. Ако смениш лентата и вече не засича нищо отпред радара ще ускори на това което си задал. Обаче в момента в който пипнеш педал тоест дадеш газ всички системи спират и поемаш управлнието ти. Ако продължиш да си даваш газ без да сменяш лентата и го застигаш в един момент почва да църка че пред теб има нещо и в един момет ще ти стегне колана и ще забие муцуната. Не съм си правил експерименти точно с това ако ме разбираш. Иначе веднъж ми изкара ангелите на магистралата. Карам си със 130 км/ч на ACC в дясна лента и един от изпреварващите се прибра рязко пред мен ама да речем на 20 м, но без да намаля човека, реално не ми пречеше (явно зад него имаше ниско летящ и да му направи път) и това нещо както си бях отпуснат на седалката така ми удари спирачките и ми стегна колана...Просто ако си задал 120 м дистанция и изведнъж излиза нещо на 20 м и това полудява. Абе има си недостатъци, няма как...
-
1 точкаБих искал и аз да изкажа моите благодарности на Фена. Оставих колата в сервиз за няколко ремонта - смяна тампони на окачването, реглаж на клапани... Вчера майстора ми се обажда да ми каже, че цементацията на гърбиците на изпускателния вал е заминала. Веднага в главата ми се набива обявата на Фена. Последва обаждане и поръчка на въпросния вал. Още не бях му изпратил адреса за доставка и той звъни. Вдигам и започна един разговор за причината да се случи това. Днес вала пристигна в супер състояние заедно с други части които поръчах. Ванка, много благодаря за вниманието и времето което ми отдели. Жив и здрав да си!
-
1 точкаДнес пак светна същата грешка. Уговорил съм се с един колега да ги сменим с неговата да тествам за седмица и тогава ще търся друга ако се потвърди, че е от нея. Ето и клип как се сваля въпросната... VID_20200423_182512_576x324.mp4
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, да приключа тази тема. Колите които са с АСС трябва да са с равната емблема (една лъскава), не само при Хонда, а при всички автомобили с такъв тип дистроник. Ето тази при Акорд https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Honda_Accord_2.4i_Facelift_front-1.JPG Останалите са с обикновената емблема, релефната. Радара се намира зад емблемата, а не в самата емблема. Реално той е много скъпата част. При Акорд за да се защити този радар отзад и за да осигури нормална работа цялата предна решетка е по-различна от обикновената. Обикновена: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_14602.jpg С ACC: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_94883.jpg В моя случай проблема се оказа, че емблемата беше релефната и тя смущаваше радара. От невежество отворихме радара за да го "оправим". От там той спря да работи и ми светна в оранжево ACC на дисплея. В BG такъв радар не можах да намеря. Радара на Акорд 2006-2008 е съшия като при Ледженд 2006-2009 (не съм тествал, но така излиза). В Полша явно са много по-разпространени и ми намериха от там. Като монтирах работещия радар положението беше какво в началото на темата. Тогава направих лека модификация на емблемата. Лъскавата емблема просто няма основа, а е тънка пластмаса. http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_85624.jpg http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_5218.jpg За цяла решетка втора употреба за кола с ACC искат 900лв. Извадих основата и вместо нея сложиш тънка 1мм пластмаса и я боядисах в черно. Отгоре сложих емблемата и стана доста добре: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_166041.jpg Сега вече ACC работи без проблеми и е голяма глезотия. Цялото незнание ми излезна към 500лв. Надявам се с тази тема да ги спестя на някой понеже колите с ACC са малко и информацията е оскъдна.
-
0 точкиЗдравейте Колеги, днес успях да регистрирам новата страст след дългото чакане. В търсене да сменя старото а3 което през 2 седмици беше в сервиза с Дизелово CR-V попаднах на една много добра обява. Honda accord 2007 2.4 EX на реални 69000 мили. След 2 седмици уговорки за оглед и тест на колата успяхме да отидем до Southampton, UK. Като цяло колата беше в отлично състояние- оригинално окачване и без грам ръжда, собственика дори се шегува, че баща ми е първия човек който сяда на задните седалки. Седмица по-късно я купихме и влезе в сервиз за обслужване - Масло 0-30, филтри и ремък. Купихме нов акумулатор, защото този с който дойде колата беше дялкан, преправян и няколко дни по късно умря. 2 седмици по-късно когато ми беше полета до там за да я прибера на ход бяхме влезнали в Извънредното положение. Не ми се рискуваше да стоя 3 часа в самолета с 90 човека, решихме да я оставим там. Месец по-късно решихме, че няма смисъл да я държим и да плащаме по £100 всеки месец за застраховка и роуд такса та намерихме набързо автовоз и я взеха. От там ни казаха, че за тях няма проблеми с пътуването в тази ситуация , но в крайна сметка от 3 дни колата тръгна след 2 седмици и дори ми я смъкнаха надрана по цялата дясна страна. Показах им снимки преди да е качена колата та човека реши че в 22.00 ще я маже с паста за зъби за да излезнат драскотините. Все още си мисля, че ме бавиха 5 часа за да ми я смъкнат по тъмно от платформата за да не видя драскотините. 1 седмица се кара с английски номера и за около 1000км не бутна грам масло / мислехме си, че ще го бута/. Преди 2 дена обнових навигацията с Бг карти. Остана само да оправя дисплея горе/ от вреюе на време се пуска/. Днес успях набързо да я регистрирам и спокойно вече мога да й се радвам. P. S. Съжалявам за дългият роман и ако съм натоварил някой с четене. Наздраве 🍻 и безаварийно.
-
0 точки
-
0 точкиСветът се управлява от три велики нации. Едните пият белина! Вторите одеколон! А третите гризат прилепи!
-
0 точкиРазкажете повече за проблема, който имате, ако има такъв. Защо решихте ,че Ви е нужна тази част? За какъв автомобил става въпрос(модел, година)? Как решихте , че е "клапан"? Ако трябва да Ви отговорим по начин подобен на задаването на въпроса Ви, то отговорът би бил следният: " Да ,можете."
-
0 точкиhttps://www.xdalys.lt/en/honda-accord-vii-36700-sea-g02-m1-module-controller_others Литва...
-
0 точкиДа, жалко е, че няма ръчна клапа за централните и аз съм си го мислил. Но опитай да ги нагласиш да духат в една посока напред и към тавана, но не максимално нагоре, а малко преди това. На задните седалки се усеща леко полъха на климатика, а на предните не. Откакто ги сложих така не ми е липсвала клапата за затваряне. Аз вече ръчно не пипам насочването и силата, оставям автоматичния режим да го регулира. Само пускам/спирам компресора понякога (т.е. или на auto, или компресора на off) и сменям температурата. Понякога мога и да врътна силата на лявата духалка.
-
0 точки@Krasi-mir Минато е от двете страни където са пластмасите и под прозореца. Махани са подкалниците да се почисти ако има листа и т.н. Филтъра на купето е сменен.
-
0 точкиТаааа, Алекс, ако е стояла под дърво не е много добре. Трябва задължително да смениш филтъра на климатика и да почистиш около него. Трябва да провериш под декоративната пластмасова решетка под чистачките. Там някъде трябва да е отвора, през който парното смуче въздух. Там са също и тръбичките за оттичане на водата от коритото. Това, че е карана със 10/40 може и да е проблем, зависи, колко време е карана, и колко често е сменявано. Трябва да провериш състоянието на маслената система, разпределителните валове и ангренажната верига.
-
0 точкиАз не плащам добри заплати защото имам много пари. Аз имам много пари, защото плащам добри заплати. Роберт Бош
-
0 точкиСъдаржанието в моя чип, който е 3.0 е само MP3 - музика. Аз също не намерих в мануала ограничение на максималния размер. Интересно ми е как се реши проблема и за това реших да споделя, защото сам стигнах до решението. Ако при някой друг се появи същия проблем да не се главоблъска като мен и да ходи по сервизи, не че е лошо да ти сменят целия дивайс с нов, но си е загуба на време и нерви. Форматирането на чипа е първото нещо което се прави, но проблема остана. Върнах самото устройство към фабричните настройки, защото аз го ползвам на български език, пак нищо. Та така, явно с новия модел ние ще решаваме проблемите, дали с помоща на Бултрако или пък сами. със здраве Алекс
-
0 точкиЕто ти тази тема, прочети я внимателно, премисли и прецени какво да правиш. За водородното почистване - не си давай парите на вятъра !
-
0 точки
-
0 точкиСеди пич в купето на влака, а срещу него красива палавница с къса поличка. не спира да я зяпа. Девойката видяла, че пича не откъсва поглед от нея, леко си разтворила краката и рекла: – Допада ли ти? – Нормално! – А искаш ли да ти намигне? - леко разтворила крака и му намигнала с в*гината. Оня в делириум, не вярва на очите си. – Искаш ли да ти изпрати целувка? - и пак повторила номера. Пича само дето не изпаднал в несвяст. – Седнете до мен! - рекла девойката. Бавно станал и седнал до нея. – Искаш ли да поставиш два пръста в нея? – Не думай! Искаш да ми кажеш, че може и да свирне?!
-
0 точкиТова ще опира 100 не а 1000%. Виж колко е минимално разстоянието м/у подкалника и гумата. Мини по-бързо през някаква неравност ( легнал полицай ) и пиши пак. Не е за тази кола този размер. Да не говорим, че извън града, ако си я натоварил и дадеш рязко ляво/дясно, не знаеш как ще се държи. Аз не бих пробвал. Бръмчал си на 2-ра защото са нови гумите и лепнат още. Другата година пак ще си на 3-та/4-та
-
0 точкиАкорд 7ма с тази система е рядкост и за това може би не ти остава друг вариант за диагностика, любимата на някои майстори, проба/грешка. С упоритост стават нещата. Има ли проблем този Акорд, таблото му става като коледна елха и адски много дразни. Успех.
-
0 точки
-
0 точкиHonda crx 1990г. D16z5 Пробег 245000км Масло bardahl 10w40 На 1200км и на 2-3 месеца Вид на натоварване: 1 трак дей с 6 сесий или 25-30 обиколки на пистата Множество прекъсвачи в градски условия (при загрял двигател разбира се). Разход на масло за тези 1200км около 1литър пп.Ако снимките не стават ще отида на скенер EDIT: добавена "пила" (emod)
-
0 точки@frizzante, благодаря ти за подробната информация. Относно екстрите харесва ми, че си има всичко за модела екзекютив. Когато започнах да търся кола държах да е ръчка, понеже до сега не съм карал автоматик, но след дълго четене из форума тук, разговори с приятели и колеги успяха да ме убедят, че автоматика си е лукс и е за предпочитане. Единственото, което ме спираше е .. беше написано някъде из форума "Автоматика мисли вместо теб, но и харчи вместо теб". Бях скиптичен към автоматика, че харчи повече, но вече не ми е такъв фактор. А иначе за стелките съгласен съм с теб отвратителни са, но това лесно се сменя в първия магазин. Аз повече държа в една кола на здравината на ходовата част и екстрите, цветът не ми е толкова от значение. @Bizzito, съгласен съм с теб за предните две обяви. Колкото повече ги разглеждах толкова повече и на мен ми "миришеха". За новия внос, който винаги е на по 150 000 - 160 000 км всички го знаем, няма и да го коментирам. Тази последната и аз смятам, че си заслужава разходката до Стара Загора. @AzSum, благодаря ти, че и ти се отзоваваш. Както отговорих и на frizzante преди държах да е ръчка, защото съм си свикнал и не съм се качвал на автоматик, но след дълго разпитване относно автоматика за плюсове и минуси мисля, че вече държа да е автоматик, но конкретно този екземпляр ми изглежда много добре и си има доста неща, които другите коли в mobile.bg ги нямат. Единственият недостатък в тази кола е, че не е автоматик. Със сигурност ако отида да я огледам и ми хареса ще мога да и сваля поне с 1 000 лв. особенно сега във време на пандемия, защото забелявах, че първоначално са я пуснали на 15 990 лв. а сега е достигнала 14 980 лв. Бензинка си търся.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиРазклатената психика често се дължи на недоклатена физика, което е признак за липса на химия.
-
0 точкиТоя COVID - 19 е като рогата☝️... 😉 - Едни го имат. - Други ще го имат.😉 - А трети никога няма да знаят, че са го имали ...😉
-
0 точкиНа КПП-то: - За къде пътувате? - Отивам в провинцията при любовника си. - Върнете се в къщи, при вас ще дойде доброволец...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00