Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.04.2020 in all areas
-
1 точкаНе е "клъцната" щом светва чека с тези кодове за грешки!Нека я провери,и да види как е катализатора.За всеки случей едне читава настройка на газта.
-
1 точкаСъгласен съм. п.п. Нямаше да пиша предишния си пост, ако бях видял, че си редактирал твоя.
-
1 точкаНякой ABS датчик е заминал или е дал грешка ъгловия датчик на волана, но без диагностика няма как да се каже на 100%
-
1 точкаКраси, винаги идват по един от следните начини: - с букса на навигацията и стърчащи кабели за връзване към друга букса; - с букса на навигацията и стърчащи кабели за връзване към друга букса + 2ри кабел с две букси (букса към навигацията-кабел-букса към колата), но има вероятност буксата за колата да е друг модел. - кабел с две букси - букса към навигацията-кабел-букса към колата. С букса към ISO, за 5г не съм видял да идва освен ако не е поръчана с ISo букса - ще се съгласиш ли?
-
1 точкаПонякога тези китайците пращат букси за Хонда , но за модели преди 2001. Затова ти препоръчвам да си купиш букса Хонда-ISO, да срежеш ISO буксата и да запоиш кабелите към буксата на мултимедията ти. CRV-2: http://elimex.bg/product/135770/saedinitel-za-avtokasetofon-zrs-as-9b.html CRV-3: http://elimex.bg/product/147764/saedinitel-za-avtokasetofon-zrs-as-14a.html Предполагам една от двете ще е за твоята кола. По този начин вече ще бъде възможна за сваляне. Обикновено втората букса е за контрола на копчетата от волана. Срещал съм и 3та букса - за буфера. Ако ти трябват схеми ми пиши да ти ги дам.
-
1 точкаНе. Започваш, както казаха, с качествена диагностика и проверка на състоянието на сензорите, и пръстените на ABS-а. Има вероятност проблема да е бил просто зацапан сензор или пръстен. А може и обикновен бъг в електрониката.
-
1 точкаПри регенерация нищо не свети по таблото.Точно при светване на "фонтана" и влизане в авариен режим,колата върви да 2к об.В този случай си за сервиз.При мен беше с удивителен "фонтана" и не иска да стартира регенерация, дори принудително с тестера.Предпочетох да го ремапна и реша проблема кардинално.Доволен съм.Всичко работи след ремапа и колата се държи прекрасно.
-
1 точкаТам повече недей да ходиш. Vanos е технология на БМВ, подобна на VTEC, все едно много далече от истината ... Не очаквайте някакви чудеса от тая адаптация, още повече че дроселът е с жило. Всичко е при дросела и IACV-то, на последното има и една гарнитурка. Вижте също как ги затягате (IACV към дросел, дросел към колектор), да няма луфт някъде. Нормални обороти са 1,600 ± 200 , после трябва да паднат до 650 ± 50 без консуматори. PCV клапата също не е зле да се провери: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_9f.htm#161527 И естествено да се регулират клапаните.
-
1 точкаБлутут имаш ли? Мисля, беше HFT модул или нещо от сорта. https://www.crvownersclub.com/threads/where-is-the-hft-unit-in-a-mk3-crv.193075/post-1531191 Другата причина реле на климатика ако не се бъркам, нека ме поправят колегите.
-
1 точка@niksi Какво имаш на предвид с това: До колкото ми е известно при нафтата няма проблем да стои дълго време в резервоара или някакъв друг съд. За разлика от бензина който е много летлив и се изпарява. Дори съм чувал от хора които си набавят горивото по "алтернативни" канали. Че колкото по-дълго престои дизела в някакъв съд преди да го изсипят в резервоара, толкова е по-чист, защото боклуците са се отаили на дъното на съда. Аз зареждам само от бензиностанцията и то само от скъпата нафта, но е имало периоди в които не съм карал колата около 3 месеца. Та ми стана интересно за този цъфтеж. Ако може да обясниш или да дадеш линк, ще съм ти благодарен.
-
1 точкаОвцата цял живот се страхувала от вълка, а накрая я изял овчаря. ( грузинска поговорка )
-
1 точкаВ разход и динамика няма разлика, все пак не е бензин, но определено забелявам по-чиста работа на мотора и по-плавно потегляне. С обикновената нафта има по-големи вибрации при потегляне при мен. Това са ми отзивите от авиодизела на ЕКО. Следва ШЕЛ V-power, там уж била още по-добра и бъкана с добавки. Един въпрос: Къде във Варна могат да ме закачат на диагностика на хонда HDS, там ще се видят ли коефициентите на дюзите с по-добра резолюция? С делфи явно няма много смисъл. Точност единица не върши работа.
-
0 точкиМечо Пух и Прасчо се разхождали в гората. Намерили пушка и почнали да я разглеждат. Мечо Пух я изпуснал и тя паднала върху лапичката му, гръмнала и простреляла Прасчо в корема. Прасчо се хванал за стомаха и се запревивал на земята, а Мечо Пух заподскачал на един крак и неразбрал за какво се превива Прасчо казал: -Какво се смееш бе, свиньо мръсна, знаеш ли как ми писнаха ушите.
-
0 точкиДа си го наричат както си искат, това което правят, за да постигнат ГТЛ базата е хидрокракинг. http://gasprocessingnews.com/features/201410/gtl-innovation-produces-clean-base-oils-from-natural-gas.aspx Hydrocracking. The syncrude is then subjected to a hydrocracking step, primarily to isomerize hydrocarbons to improve their cold flow properties. Other reactions include hydrogenation of olefins and oxygenates. GTL hydrocracking is different from refinery hydrocracking because sulfur- and nitrogen-containing species and (poly)aromatics are absent. In terms of reactor design, however, GTL and refinery hydrocrackers are similar. Typically, a multi-bed trickle-flow adiabatic reactor is used, wherein the hydrogenation of olefins is the fastest reaction, followed by hydrogenation of oxygenates and isomerization of hydrocarbons. Bifunctional catalysts with a strong hydrogenation/dehydrogenation function and medium acid-function catalysts are used in the GTL hydrocracking process. Distillation. The products of the hydrocracking step are then subjected to atmospheric distillation. Upon distillation, the boiling fractions obtained are LPG, naphtha (30°C–175°C), kerosine (175°C–250°C) and gasoil (250°C–370°C). Although not the focus of this article, GTL gasoils are another important GTL product, since they have extremely high cetane numbers (70–75) as a result of their highly isoparaffinic nature.
-
0 точкиСтига сте спорили като децата. Няма никакво значение как ще наречете GTL-а. То се води VHVI Group III, както и т.н. хидрокрек от нефт. Но, най-общо казано, GTL има качествата на РАО и ниската цена на хидрокрек. Това е обобщението на кратко.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/de/ravenol-vmo-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VMO SAE 5W-40 2x5L Стойност на поръчката: (2*36.95)*1,9675 = 145.40 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
-
0 точки6000лв лифтинг. 4000лв скули. 3000лв нос. 700лв устни. И сега к'во? Върху всичко това - маска за 3.50 !
-
0 точкиПри дизела всичко е пей-сърце. Няма автомат, не ми и трябва,но пък си има и 6-та,което е голям плюс. Няма драма с дюзи, или каквото и да било друго - естествено всичко зависи и от конкретния екземпляр. Сега "газаджиите" ще скочат за съединители,вериги и други Консумативи - които не се отличават много ценово, съпоставени със всички останали съвременни дизели.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, това е моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 2x1L Стойност на поръчката: (18.95+ 2*4.95)*1,9675 =56,76 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез Куриер Поздрави!
-
0 точки
-
0 точкиПривет, колега! Имах абсолютно същият проблем като твоя и го реших с гумени стелки както за купето, така и за багажника. Изключително съм доволен и от двата модела и потвърждавам, че нямат специфична миризма, а ето ги и тях: - Купе: Гумени стелки Gledring за Honda CR-v след 2012 година (5 части) - линк - Багажник: Гумена стелка за багажник Frogum за Honda CR-v IV 2012-2018 - линк Тази за багажника ми е любима 😍😃... а относно тези за пасажерите - предните се захващат на стандартните места със щипки, но задните нямат такива (нямам и държачи на пода, а не ми се дупчи пода) и от време на време леко ги понамествам 😁
-
0 точки
-
0 точкиДам, това се сменя задължително. Отделно смених и колоните във вратите с такива от Акорд 7 уж премиум (някакви Pioneer-ки) за леееко подобрение спрямо стоковите на ЦРВ-то. Иначе https://www.cars.bg/offer/5e1470133c300b2dd31d0d72 Имало такова животно. А на останалите цените са паднали с поне хилядарка, време беше.
-
0 точки
-
0 точкиПлод и зеленчукът, който се намира до нас, сложи следната табела: " От 8 до 10.30 ще обслужваме граждани, които са над 65 год." В 8 имаше огромна опашка от възрастни хора, когато един младеж паркира и се опита да мине пред опашката. Една баба веднага го фрасна с бастуна по-главата, чак му се зави свят. Той опита отново и тогава всички му скочиха и го повалиха на земята. Младежът стана, качи се обратно в колата и изкрещя от там: "Знаете ли какво, днес няма да отворя!!!"
-
0 точкиСигнал, че тези системи не работят и да внимаваш, да не разчиташ на тях. Настъпила е повреда и за да разбереш каква е, ще трябва да се ходи на диагностика. Понякога грешките са еднократни и не се повтарят. Ако е така, лампите може да изгаснат при следващото палене или след палене, като вдигнеш над 20 км/ч. Моля те ако някога пуснеш нова тема, избери малко по-разумно заглавие, което да е свързано с темата. Във форум на Хонда, в раздела на Акорд, пускаш тема със заглавие "Хонда Акорд". Едва ли някой би си помислил, че колата е Шкода Йети. Успех и пиши като имаш развитие.
-
0 точкиКакто знаем всички,старото масло или несливаемия остътак скапва новото масло,тези 300мл не са малко и тяхното изтегляне ще допринесе за по-дългия живот на новото насипано масло. Моята модификация с която тегля
-
0 точкиПрекаралите карантината с жена си - да им се счита за трудов стаж. Ако и тъщата е била там - пенсията да бъде първа категория.
-
0 точкиВярно имаше такъв епизод! Предполагам знаете много интересната история за CVCC: https://jalopnik.com/when-honda-gave-gm-one-of-historys-most-amazing-smackdo-1576732771
-
0 точки
-
0 точкиПри Ситроена като пуснеш чистачките, може и багажникът да се отваря. Там електриката също е правена под зоркият поглед на Тоци Бегали.
-
0 точкиВ този случай ти е останало 300 мл. несливаем остатък в картера! Тегли го със спринцовка и шлаух следващия път
-
0 точкиПробегът, колега, зависи от моточасовете, а не от километрите! Ако караш извънградско с висока средна скорост, ще изминеш повече километри за 200 м.ч., но ако караш предимно градско, тогава ще изминеш значително по- малко километри за 200 м.ч. Тук е разковничето за ресурса на маслото. Едни масла могат да изкарат 300 м.ч., а други - 150 м.ч. Това пък си зависи от маслото.
-
0 точкиЗдрасти, това за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-40 1x4L + 1х1L Линк: https://www.ato24.de/en/ato24-motorenol-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 3х1L Стойност на поръчката: (29,95 + 23 + 5,95 + 3*3,45)*1,9675 =137 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез Куриер Поздрави!
-
0 точкиДвама габровци нахлуват при лекаря. -От какво се оплаквате? -Глътнах 1 лев.. -А вие ? -Ми лева е мой.
-
0 точки- Пациентът е починал от корона вируса. - Ами 3-те огнестрелни рани? - Те са съпътстващи заболяването.
-
0 точки@inzomnya Това което описваш не е регенерация а авариен режим на двигателя. И в случая се стига до него когато няколко пъти регенерацията е пркъсвана и не е завършила до край. А знака на таблото показва, че филтъра вече е задръстен, а не, че в момента регенерира. Понякога е достатъчно да се направи една пълна регенерация и се оправя без посещение на сервиз. Но май това е в по-малка част от случаите, като чета тук във форума стигне ли се веднъж до авариен режим. Спасението е демонтаж на филтъра и почистване.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиСя, к'вото и да си говорим - по Бай Тошово време не сте почивали за Велик Ден над 30 дни.
-
0 точкиЗа последно пиша по темата... Да, за препоръката ти да вярваме безрезервно на,, щаба", и политиката на СЗО ( която съвсем не е пионерска организация)... Не ти се сърдя, и уважам трудът ти като админ... Но, фактите един ден ще ти ги предоставя, ако желаеш по на пепси лайт!? 😉😊Сбогом тук
-
0 точки" Един човек отишъл в гората, загубил се и се изплашил. Започнал да вика - ИМА ЛИ НЯКОЙ? Чула го мечката и се обадила - ИМА, СЕГА ПО-СПОКОЕН ЛИ СИ? "
-
0 точкиИзминах почти хиляда километра по всякакъв терен, вкл. офроуд, и мога да кажа, че тракането, заради което пуснах темата е вече в историята. Благодаря на всички, които се включиха и по специално на kyna и Emicha, които ме насочиха към правилното място. Дано темата да помогне и на други колеги с подобен проблем .
-
0 точкиЗдрасти колега,добре си се насочил. Аз карам такъв от 2 месеца и мога да ти кажа че няма да съжаляваш. Не съм запознат обаче с бензиновия двигател,моя е 1.6 160 коня, разхода е между 5-6 литра,зависи от тежестта на обувката и къде се търкаля. Ако те интересува нещо специално,заповядай Enviado do meu SM-G935F através de Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00