Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.12.2019 in all areas

  1. 7 точки
    Незнам дали тук е мястото, но не намерих каде другаде да пиша. Преди време имах проблем с APP sensor явно не даваше хубав контакт някъде по пътя и от там колата влизаше в сервизен режим. Понеже ми трябваше спешно си купих едно китайско сензорче, което ме изкара 5000 км и все още работи,но от време на време оборотите на празен ход ми оставаха високи: 1500 рпм а като дам гас и отпусна или се вдигаха до 2500-3000 и падаха много бавно или слизаха до 800 както си е нормално. Та това ме изнерви накрая и реших да "разпарчетосам" оригиналния APP сензор и да пробвам да го почистя и евентуално да споделя ако работи какво съм правил и как. Реших да отрежа капачето със малко назъбено ножче по линията на съшиване и се оказа че капачето е захванато посредством пластмасов "пръстен", който е съшит за останалата част от корпуса. Реално режейки по линията успях да отделя пръстена и капачето се отвори само. От долу по ръбът на пластмасовия корпус има гумено уплътнение а самото капаче е скосено по краищата навътре за да опътни хубаво. Повдигнах синята платка и напръсках хубаво с контактен спрей ВД 40 (не универсалната смазка а КОНТАКТЕН спрей на ВД 40 като напръскаш изчиства нагар и окиси и не оставя мазни следи) след това минах пътечките със клечка за уши за да ги почистя (клечката стана черна). Оставих да изсъхне хубаво. Накрая затворих и залепих със лепило (ползвах силиконово лепило което уж съхне за 10 мин но намерих начин да държа капачето притиснато за едно денонощие) и накрая минах ръбовете със силиконовото лепило за да съм сигурен че няма да влиза влага. За момента работи и то супер да се надяваме че е имало нужда само от почистване! Знам че и други колеги са си играли да отварят сензора така че ако могат да допълнят нещо да пишат как са процедирали .
  2. 4 точки
    Току що снимани в мазето... Поръчани преди 3 месеца от ato24... Нямат пръстен, но имат фолио.
  3. 4 точки
    Докато чакаше пред сервиза да му махнат катализатора и ДПФ-а, Ганьо се взираше в гъстата мъгла и въздъхна тежко: - Ей, майката ни е#аха с тоя мръсен въздух, направо ни изтровиха! После дръпна дълбоко от цигарата, изхвърли я със замах към улицата и влезе да провери докъде са стигнали.
  4. 4 точки
    Хубаво е, че въпросът се повдига, за да са всички нащрек, но ми се струва нереално ако си обърнал внимание, че няма пръстенче и фолио, да си направил снимки и чак 6 месеца по-късно да пишеш... Ако беше писал тогава - останалите от същата поръчка щяха да прегледат техните и да се търси отговорност или от ato24 или Еконт. В сервизната книжка на Хонда пише "Castrol", защото те са им партньор отдавна и дори сега произвеждат много от OEM маслата (тези с етикет Хонда). Преди 15 г не е имало много производители, които са правели масла с тези вискозитети. Но може да се замени с всяко масло, което спазва изискванията (API & ILSAC GF-4/5 в случая) и вискозитета според климата и начина на ползване.
  5. 4 точки
    Гледам ,че е изпращано по еконт ... може там нещо да е станала шашмата ....
  6. 4 точки
    @Gladiator_BG, не искам да коментирам качествана на маслото Petro-Canada, но при положение, че това, което наричате менте е минали през ръцете ми, не мога да не взема отношение. Petro-Canada 5W-30 е най-поръчваното масло от общите поръчки (дори не е близо, разликата е в пъти) и тези туби обикновено идват на кашони, не на бройки, както другите. До сега не съм попадал на туба без пръстен под капачката и си мисля, че щях да забележа ако е имало такава туба. Всички, които аз съм отварял, за моите коли са имали и предпазно фолио. Щеше да е по-лесно да проследим какво се е случило, ако беше се обадил, когато си го получил. Беше ли омаслена тубата? Без фолио мисля, че е много трудно маслото да се задържи в нея при транспорта, без да се разлее поне малко. Ще съм много благодарен, ако и други колеги, които са вземали Petro-Canada от общите поръчки, да споделят как, как е било запечатано маслото.
  7. 3 точки
    Купено през пролетта. Така и не му дойде реда.
  8. 3 точки
    За туба от 4 л. : 1. ИМА залепено фолио под капачката; 2. НЯМА пръстен в долната част на капачката, който остава на гърлото при първото развъртане на тапата.(ИМА при бутилка 1л., но няма да я отворя за да видя има ли фолио отдолу!) p. s. Имам десетки смени на масло с такова от общите поръчки. Участвам (и препоръчвам участие) в общите поръчки, най-вече заради увереността в качеството на маслото. Проблеми с качеството на маслото (и не само) съм нямал.
  9. 3 точки
    Капков тест 1 1.Mobil1 0W20 AFE. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-170400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 17.08.2019 до 08.12.2019г. 8.Мото часове около 160 (може и малко повече)? 9.Изразходвано гориво 500л. пропан бутан и 90л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.4л. 11.Доливане 150мл.на 4000км,за да вдигна нивото пак на макс,като и сега си е там. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,къси преходи,студени стартове и повече работа на бензин.Извънградско до 140-160км/ч. 15.Предишно масло- Mobil1 0W30 ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,4 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 23ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната.
  10. 3 точки
    Здравейте, Вчера си взех си взех колата, и ето ъпдейта от моя страна. Помпата беше блокирала и съответно беше направила стружки навсякъде по системата, като дори беше върнала към резервоара. За мой късмет дюзите не се бяха задръстили и след като бяха закарани на стенд за проверка се оказа, че са в нормата и си работят.Майстора свали рейката, горивните тръби, резервоара, всичко това беше старателно измито и изчистено, всяко едно нещо по горивната система.За допълнителна защита от нашия "хубав" дизел майстора ми монтира един последователен филтър на маркуча за правата нафта.Помпата беше сменена с нова. Казвам Ви ориентировъчни цени, защото частите ги взимам с отстъпка, също така и труда на майстора не е на пазарни цени. Помпата ми струваше 1500(нова, не рециклирана) + 2 горивни филтъра, + 1 последователен, + обезмаслител + дифтунги за дюзите (ОЕ хонда)= 1600 (ако нямате отстъпка отивате на 2,3-2,5). При мен цялото "удоволствие" с репатраци и пр.. ми излезе около 2,2-2,3 -. По-късно ще кача малко снимки. Дано всичко да е наред и да няма повече проблеми.
  11. 2 точки
    Аз два пъти съм поръчвал Петро Канада 5в20 в 4л. туби от Чавдар и 2-та пъти маслото беше с фолио на гърлото, за пръстен на капачката не мога да си спомня. Сега съм взел Амсойл ХЛ 5в20 туба и то дойде с фолио на гърлото, капачката като дизайн е без пръстен. В тубата съм гледал клип с тест на Петро Канада, в който отварят бутилката 1л. пред камерата и фолио липсва, но има пръстен на капачката. Според мен колегата е най-добре да смени маслото със същото Петро, но от запечатана туба и да види как ще се държи двигателя.
  12. 1 точка
    Разхода падна с около 0.5л. И няма вече "играещи" обороти
  13. 1 точка
    Да на 4 л няма пръсне има фолио, на 1л има пръстен фолио не се сещам отворил съм ги.
  14. 1 точка
    Хондовите вариатори са 2 типа. до 2015-та и след нея. Приликата между двата е в основната конструкция, а разликата е че на първите между мотора и вариатора има многодисков съединител в маслена баня, а във вторите той е заменен от хидротрансформатор. Вторият осигурява много по-плавна работа, и дава възможност за реализиране на старт-стоп системата. Иначе шайбите си се управляват с електроника и се местят чрез разлики в налягането, а бонус е че дори при повреда в електронния модул, колата може да тръгне и да се движи на фиксирано предавателно число. Новият вариатор предлага и възможност за "ръчен" режим със 7 псевдо фиксирани предавки, като просто бързо сменя и задържа на определена позиция шайбите, създавайки усещане за хондовият автоматик. Автоматичният режим е както преди - шайбите са "плаващи" - гонейки икономия на гориво, чрез оптимален въртящ момент и константни обороти на мотора. Основната разлика спрямо другите вариатори е че съставният ремък (от 2 шини и стотина пластини по тях) е "бутащ" тип, а не теглещ. Така се износвал по-малко и КПД-то било по-високо, но не съм срещал конкретни данни.
  15. 1 точка
    Според мен можеш да напишеш оплакване то Европейското представителство на Хонда, да кажеш, че ти слагат неправилното масло.
  16. 1 точка
    На снимките, които си дал, пише доста стара спецификация масло. API SJ/CF ILSAC GF-2. Такова масло вече не се произвежда, или поне аз не съм виждал. Сегашното Petro-Canada 5W-30 е с API SN Plus и ILSAC GF-5, които надвишават в пъти изискванията на старите спецификации! Проблемът при теб не е в марката масло, а в съдържанието на тази отворена туба! Не се знае какво е имало вътре. Все пак е трябвало да сигнализираш Чавдар и да я върнеш, а не да я наливаш в двигателя. Имам закупени 4х1л. Като се прибера от работа, ще отворя една, да погледна за фолио и ще пиша.
  17. 1 точка
    Оставяйки фаровете за мъгла, повече от половината фарове в София са ксенони без лупи! Другите са Лед, ама от китайските и резултата е яко заслепяване. Всички карат късите на масимално вдигнати фарове! Карам с жълти очила и гледам винаги в дясно, щото ще ме ослепят!
  18. 1 точка
    Темата е за данъка, та малко се изкреви към как да се оправи мръсня въздух в бг. мойто менние е че няма как да се забранят стари/замърсяващи коли на ниво държава поради това че има много села в които има по 1-2 коли останли на бай Киро на по 25 год които цялото село ползва за спешни случай и на този човек да му вдигнеш данъка е малко ненужно все пак там зимата проблема са печките на дърва а не тези 2-3 коли. за Градовете където основно идва от коли замърсяването наиситна е по добра идея да се въведат ограничения според замърсяването а не да се вдигат данъците. По справедливо ми изглежда да се вдигне екотаксата и да се ограничи "нов" внос. Най-добре е и ГТП да се прави като хората ама там е загубена кауза поне за следващите няколко години, измислят какви ли не начини да се мами системата и не вждам как може да се затоврят вратичките.
  19. 1 точка
    Crv 2015 facelift от Канада. В талона ми е Евро 6
  20. 1 точка
    Ами имах парите и за гудиърки да взема ,ама нали по съвет на човек от бранша взех тези .Днес рано сутрин скреж навсякъде ,излязох по работа и на едно доста заледено място набих спирачки за проба -невероятно ,спират на лед по добре от на мокро .Пак се пуска чат пат авс-а ама спират на леда стабилно ,не като на мокър асвалт .Може пък и наистина да са добри за зимна обстановка ,като навали сняг и има голям лед пак ще пиша резултати -днес съм приятно изненадан от тях ,пък и може дето пише Vespa да им трябва някой друг километър разработване ,нали ,нови гуми все пак .
  21. 1 точка
    Карал съм англичанка b18c4 с Репсол 5w40. Не знам дали е така и при теб, но до около 5к км разход на масло нямаше, а оттам до смяната на маслото ( около 10к км пробег общо) падаше от максимум до минимум, че и малко по-надолу. Без да имам претенции, че разбирам от масла, но според мен толкова му беше ресурса на Репсол, около 5к км при моето съотношение градско/Извънградско. Абсолютно същите симптоми, без дим, омазнен ауспух и т. н.
  22. 0 точки
    Добреее темата ми е доста полезна Благодарности на отговорилите. Нчкой с мнения за тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11556717905703863&slink=dh2n8n и тази от форума , която няма много снимки и липсва по сайтовете за обяви
  23. 0 точки
    Благодаря на всички отзовали се! Колата ще я прибирам до България след около 2-3 месеца, защото това са цените които ми обявиха в Германия: -Смяна съединител : 1100 евро( само работа) -Реглаж на клапани в Хонда( защото не намерих друг сервиз, който да се занимава с хонди) : 190 евро - смяна свещи: 120 евро За момента са ми много високи цените и най-удобния за мен вариант е прибиране до България.
  24. 0 точки
    От доста време взимам Петро 4л туба от общите поръчки,винаги е с фолио отгоре и с пръстен под капачката който се къса при отваряне, за който ще проверя като се прибера налична ми е тубата
  25. 0 точки
    Снощи се събрахме в Ринг мол. Инфото беше пуснато във фейсбук групите. Аз щях да го пусна във форума, но очевидно забравих Следващата сбирка ще е на 11/12 или 18/19 януари и ще гледам да я обявя и във форума.
  26. 0 точки
  27. 0 точки
    Един френд по миналата година и той се подлъга да си купи лауфен от примекса и на връщане от Пампорово на леко мокър и на места заледено и сняг, каза че едвам удържал колата в завоите да не отиде в реката. Прибра се, свали ги и ги хвърли директно. Но той кара Ауди Quatro, и принципно му е много тежък крака и кара екстремно, така, че карай с едно на ум с тези гуми. Съжалявам, че малко късно писах!
  28. 0 точки
    Банско откриха сезона......коледа идва ...... -30%
  29. 0 точки
    Как да си купи човек кола със старт-стоп система.Ми на петата година... стартера в коша,може и по рано.
  30. 0 точки
    Извън протокола, виц: +20°C - Гърците си обличат пуловерите (ако ги намерят). +15°C - В Хавай си включват отоплението (ако го имат). +10°C - Американците започват да треперят, руснаците сеят царевица. +5°C - Можете да видите дъха си. Италианските коли спират да палят. Норвежците се къпят на открито. Руснаците си отварят прозорците. 0°C - Водата замръзва в Америка, но едва започва да се сгъстява в Русия. -5°C - Френските коли спират да палят. -10°C - Започвате да планирате пътуване до Австралия. -15°C - Котката ви настоява да спи във вашето легло. Норвежците си обличат пуловерите. -18°C - В Ню Йорк засилват отоплението на максимум. Руснаците излизат за последен пикник за сезона. -20°C - Американските коли спират да палят. В Русия започват да носят ризи с дълги ръкави. -25°C - Немските коли спират да палят. Повечето хавайци са мъртви. -30°C - Политиците започват да говорят за бездомните. Котката ви вече иска да спи в пижамата ви. -35°C - Твърде студено е за мислене. Японските коли спират да палят. -40°C - Планирате да си вземете двуседмична гореща вана. Шведските коли спират да палят. -42°C - Трафикът в Европа замира. Руснаците ядат сладолед. -45°C - Политиците започват да правят нещо даже и за бездомните. Адвокатите прибират ръцете си в собствените си джобове. -50°C - Клепачите ви залепват, щом мигнете. В Русия хората си затварят прозорците на баните. -60°C - Полярните мечки започват да мигрират на юг. -73°C - Финландските специални служби евакуират Дядо Коледа от Лапландия. Руснаците си слагат кожените шапки. -114°C - Етиловият алкохол замръзва. Руснаците не са много щастливи. -273°C - Абсолютната нула. Атомите спират да се движат. Руснаците обуват ботуши.
  31. 0 точки
    Само да вметна, че по-нагоре в темата, няколко колеги съветват IvayloVelchev1 да си провери бобината. Но R18-ската е с бобини (мн.ч.). На всяка свещ има отделна бобина, в лулата на свещта.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...