Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.09.2019 in all areas
-
2 точкиЗдравей Yozo Мислех да не вземам отношение по темата,моя опит е 3 години и около 50 000 км. автомобила ми е Црв 3 бензин АТ.Виждам обаче че коментират колеги които дори не са возили в ЦРВ....Аз не робувам на марки ,по една случайност си купих Хонда,карам и други марки.. От носно бензин или дизел ...няма да коментирам,защото ще се заформи такъв спор че темата ще се о...тотално. Газифицирането не е проблем ,колегата Маркони е най добрият в този форум от него ще научиш всичко в тази област / това е моето впечатление/. Моята е с Ланди Ренцо и за сега си върви перфектно. Компресора на климатика го смених целия,беше блокирал лагера и съответно превъртя в оста....не е необходимо да се изръсваш с 2000 лв. за оригинален има качествени и за по 500 лв. За рейката не мога да кажа нищо за сега е на ред....км. са 192 000 в момента. Във връзка с "придвижването от т.А до т.Б"…не съм имал проблеми с изпреварването никога дори и 5 човека и пълен багажник,съвсем спокойно на 3-та на автомата стига до 160 км.ако ти трябва чак толкова скорост, и ако това не стига то мисля че трябва да се ориентираш към друга марка 😃...на някой колеги вероятно са позагубили някоя и друга конска сила....да вярно ,за разлика от Мерцедеса е по мудна..но пак казвам ,че е въпрос на гледна точка. От носно автомата...ами някой неща се износват ,при мен се наложи да рециклирам хидротраснсформатора ..не е болка за умиране но е скъпо. Другото скъпо нещо са предните вътрешни карета...1100 лв. струват без монтажа/оригинални от дилъра - други нестават/...а те се износват със сигурност. Не харесвам дилърската мрежа/само София и Пловдив..във Варна имаше но къде се измести незнам/...чакането на резервни части ,и безумните цени. Маслото на АТ и на диференциала трябва да са на Хонда...в противен случай ще повредиш съединителите и на двете. Регулиране на клапани на 40000 км.,ако има газ колегите препоръчват на 20 000. Средно грамотен технически човек може да си ги регулира за един час пред блока на паркинга. Поздрави ,надявам се да съм бил полезен.
-
2 точкиНяма някои неща, които ми трябват, но допускайки че предавателните числа с акорда са еднакви (за които имам данните), коефициентът на съпротивление (според декларираната максимална скорост), прекъсвач на 6500 (предполагам само), и леко бутната кривата на мощността след 5000 оборота. Изчислението е за равен път, не баир. Ето числата за кола само с 1 човек и пълна кола (максимална технически допустима маса 2160кг) празна / пълна 0–100км/ч: 11сек / 14.3сек 60–100км/ч на 3та: 7.8 / 8.9 60–100 на 4та: 19.9 / 27.0 80–120 на 4та: 20.6 / 28.3 максимално ускорение с превключване: 60–100: 5.7 / 7.5 80–120: 7.1 / 9.3 Относно изпреварването на тир: Дистанция за изпреварване на тир от 14м + 4.6м дължина на колата + 4м минимална дистанция отзад и отпред на тира = 22.6м за изпреварване + изминатото разстояние по време на самото изпреварване: Ако изпреварването стартира от 70 км/ч: Празна кола / пълна кола Изминато време: ок. ~6.5сек / ~8.5сек Крайна скорост: ок. 105–110км/ч Изминато разстояние: кола: 151м / 189м тир: 127м / 165м разлика: ~24м, близко до нужната минимална за изпреварване Смятал съм през телефона с ексел, така че е по-скоро ориентировъчно, особено с огледн на допусканията ми в началото.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаОтиди на сервиз дс прегледат колата на подемник. Не "хвърляй" боб в теми в нета.Може и от каре да е,ама се ходи на сервиз да се установи.
-
1 точкаТази стана, сменена е и вече в движение. Благодаря на отзовалите се. Изпратено от моят ASUS_Z01HDA с помощта на Tapatalk
-
1 точкаНяма никакъв майтап моя коктейл е по богат от вашия и смятам, че маслото може още доста километри да изкара. Разхода на масло няма нищо общо с темата, даже е по нисък в сравнение с предишното на лято. Двигателя е за ремонт или хвърляне, буталото на втория цилиндър е проблема, но вече съм минал 20хкм без проблем и продължавам да експериментирам. Сипах 4л Castrol 5w30 ACEA A3B4 доливано с 5w30 А5В5 500мл+5w40 A3B4 500мл+10w40 A3B4 500мл. Всички масла Castrol. Километрите са изминати за два месеца, колкото Цецо навърта на година
-
1 точкаМерси, колега, тъкмо щях да му пратя линк към спамерската ми тема Бъдещ колега - виж mobile.de какво има в момента. За целите, който си написал, 2.0 автомат може и да ти е достатъчен, но те уверявам, че ако вземеш 2.4 няма да съжаляваш. Писано е доста, разлика в цена за закупуване, разход и поддръжка няма почти никаква. А 2.4 с багаж, газово и хора, му тежи дупето. За 2.0 да не говорим. Препоръчам автоматик, тъй като ръчните скорости на този модел, на мен лично, не ми харесват изобщо. Кумът ми си купи кола 09.2011 г. на реални 91к км от Германия преди 4 месеца за 13 400 евро, 2.0 ръчка, алкантара и т.н., пазена ламаринка. Пиши на лични, ако имаш конкренти въпроси, щото не влизам често. Успех и поздрави, Д.
-
1 точкаНе съм си правил експерименти примерно за проба.Смесвал съм масла само на личните си автомобили като използвам четвъртинки останали ми от доливане или смяна.Иначе "смесвам" масла ,ама анализите ми показват ,че са едни и същи вътре ,само бренда е различен .Тъй че са само изглежда ,че е смесване.Не препоръчвам любители да правят такива експерименти,защото който е чел за базите подробно знае там 2+4 не е 3... Иначе пък си мислех ,че нисковискозитетните масла трудно се имитират ,точно заради базата,но ако помните хванах един Мобил ,който беше менте с вискозитет 0В-20 ,а вътре беше нещо от сорта на твърдо W15,което е странно много тъй като подобна база се ползва за трансформаторно масло,а и то не е евтино.
-
1 точкаНе съм проверявал, ама предполагам, т.е. на 99,99% съм сигурен, че полуоските са еднакви за всички модификации. А на 99.98% съм сигурен, че същата полуоска можеш да я намериш и в някой Сивик, или друг модел Хонда. Когато търсех полуоска за моето JDM-ско CR-V монтирах полуоска и вътрешно каре от европейско CR-V + външно каре от Сивик Шатл.
-
1 точкаЛично мое мнение е, че с емблемата на Хонда стой по-добре, но евала за мерака и майсторлъка.
-
0 точкиЗдравейте, Сдобих се с HONDA CR-V 2.4 бензин 2018 от щатите. Въпроса ми е знае - този двигател с ангренажен ремък ли е или с верига. Благодаря
-
0 точкиМоето мнение (без практически опит с колата) е, че 150 коня на това купе с багаж, на баир ще държиш високи обороти, за да можеш да имаш някакъв по-приличен въртящ момент на колелата. Или ще превключваш често, ако търсиш икономия. Разликата м/у К20 и К24 за това црв е само 16коня, но К24-ката има повече въртящ момент в по-ниските обороти и това е плюс, ако ще возиш тежко. Дизела в това отношение, разбира се, не може да бъде стигнат. Но говорим ли за маскимално ускорение, там гледай конете и теглото основно.
-
0 точкиЧакам да видя кога ще им изчерпиш търпението на хората,засега са доста търпеливи.Куфара с 206 части и акумулатора, който ходи насам-натам може да ги возиш и в друга кола,защо се спря да Хонда.По начина на писане и и изразяване нямаш още 20г. познах ли?Според мен едно бе ем венце 5-тичка тдс,идеално ще ти пасне на стила и интелекта.
-
0 точкиНямам проблем и тук да го напиша. Първият реглаж беше в сервиз, който не съм виждал никъде във форума да се споменава и е в едно село встрани от София, та се съмнявам някой да попадне случайно на него. При други обстоятелства с майстора се видяхме и ми каза, че проблемът е бил в системата/сайтът, от който е гледал стойностите на хлабините и му е подала грешни данни и ми се извини. Което обаче не ме върна като техен клиент. Втория реглаж беше в сервиза на Слави (не помня кой точно прави реглажа) и нямам забележки никакви. Оттам досега като цяло имам добро впечатление.
-
0 точкиА дали е рейка или вътрешно каре, защото при рейката шума идва отдясно и отпред, а не от предницата? Иначе отговора и на трите въпроса според мен е "не" .
-
0 точкиЗдравейте колеги, Исках да пиша че ги направих 10к, след доливането, при нормално каране не го барна маслото, така че мисля че вече мога да кажа със сигурност че харча при мен е при високи обороти (витеци). Ще направя една снимка като го сменям. Поздрави
-
0 точкиНякога имах тел. на ферибота в Оряхово, но съм го затрил. Не пречи да го потърсиш в нета (както и този на Никопол) и в деня на пътуването да звъннеш и питаш "как е хавата". Ако е ок, хващаш Хемус, а дали ще слезеш на Ботевград или ще гониш Плевен зависи от чутото от лелките. Това са ти по-кратките маршрути, но на теория през Видин ти е по-бързо. Не пречи и там да звъннеш, а има и уеб камера на моста следяща трафика (потърси и нея) - ако има спорадично преминаващи, значи кпп-тата работят и няма колони. Тогава може да газиш Петрохан (красиво е) и пътят е ремонтиран. След Монтана обаче се включваш във "федералното " шосе и има тирове. Крайова си е селия, но се преживява.
-
0 точкиВ моя случай я взех от частно лице, човекът сам сподели колко масло харчи и ми напомни да го наблюдавам. Дано имаш късмет и търпение да попаднеш на обява от коректен собственик, а не от търговец. Иначе предполагам се гледа ауспухът, свещите и т.н. Относно рейката - ето тема. Моята засега няма луфт и не тропа. Автомобилът в момента е на 150 х. км. Дали ще изпреварваш с тази кола? Навремето изпреварвах без проблем с Примера TDI 90 коня..Шофирай разумно и няма да имаш никакъв проблем. Ръжда няма, но е карана само в България от нова.
-
0 точкиМаркуч едва ли, ако проблемът е в маркуча - още с първото натискане ще изхвърли цялата течност и няма да работи. Ако ти работи сравнително нормално, вероятно една от двете помпи е с износени уплътнения или цилиндър. Някои предпочитат да сменят само уплътненията, запазвайки оригиналната метална част на помпата, други пък сменят цялата с нова. Ще срещнеш и твърдения, че помпите задължително се сменят и двете, дори едната да работи и да не тече. Огледай доколкото можеш двете помпи, за да видиш евентуално коя е протекла. Ако нямаш кора отдолу под мотора - под кутията може да има локвичка течност след продължителен престой.
-
0 точкиКолега - честито за уникалната придобивка, със здраве и кеф да я ползваш! Аз самият исках точно такава внос от Щатите, в Германия имаше една точно такава внесена, но стоя малко време в Mobile de. Това за мен е идеалната конфигурация - 2.4 бензин CR-V III! И парите ѝ изобщо не са много за състоянието, което описваш. Който не се е ровил по обявите за точно този модел, само той не знае... Дълги и безаварийни километри ти желая! Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
-
0 точкиОтговарям за бензина, от личен опит и събрана информация: -На всички бензинови ли има проблем със шайбата на климатика? Климатикът на тези коли е проблемен и е много, много вероятно да се развали. Но често това се случва преди 100 х. км. и е възможно да вземеш кола със сменен/ремонтиран климатик. -Само бензиновия мотор ли е с електрическа рейка? и ако е, често ли се разваля и от какво? Само 2.0 бензин е с електрическа. Американският модел 2.4 е с хидравлична. По информация от официалния представител често в ел. рейката се появява луфт при пробег над 150 х. км. Оправя се с рециклиране, ако не искаш да я сменяш. -Бензиновия мотор наистина ли е муден и бавен,че всички го описват като само за придвижване от А до Б? Аз лично нямам никакъв проблем с динамиката на колата. Много зависи с какво сравняваш и как шофираш. Тествал съм и дизела - усеща се да дърпа повече на ниски обороти, но какво от това... -Автомата на бензиновия проблем ли е ? По принцип не, ако е поддържан добре - да е сменяна течността периодично. Съответно и това трябва да гледаш в сервизната история. Има няколко теми за автомата в раздела. При покупка е хубаво да огледаш дали не е провиснала задницата на колата и дали тампоните на задното окачване са за смяна. Виж дали в сервизната история е описано дали и кога е правен реглаж на клапаните. Хубаво е ако можеш да разбереш и колко масло гори. До 1 литър на 10 х. км. според мен е нормално, от там-нататък може да има проблеми - ако смяната е била нередовна или с неправилен вискозитет.
-
0 точкиБлагодаря колеги. Насочил съм се към фейс изглежда ми по красива, а и искам малко по нова. Не съм съгласен с последния коментар на колегата за харча на масло, защото проблемът не е в парите. Просто е досадно да гледаш щеката постоянно, да купуваш и доливаш допълнително. Да не говорим че замърсява допълнително въздуха а на мен ми пука, затова и търся само бензин, иначе щях да взема дизела и да имам повече тяга.
-
0 точки
-
0 точкиДнес всичко се е юрнало нанякъде. Като ми кажат „Ще ходя в Германия или Швеция", питам „Що?". Отговарят „Щото там е хубаво". Чакайте, бе хора! Там не е било вечно хубаво, направили са си го. Което ще рече „Абе, копелета, дайте да запретнем ръкави, и при нас ще стане хубаво". Джоко Росич
-
0 точки
-
0 точкиПривет колеги. От шест месеца съм собственик на същата CR-V 2.4 L и минах вече десет хиляди километра. Ако имате въпроси, питайте. Преди да е купя пробвах буквално всички предлагани варианти без хибрид. Просто го нямаше. Бях решил да взема 1,5 турбо, но CVT кутията просто не е за мен. При ускорение забива на максимални обороти и ускорява 🙂. Нямаше вариант турбина и 5 степенна автоматична кутия. Сега мисля, че не съм сгрешил. А спестийх и доста пари. Тук всичко е пазарлък бетер Истанбул 😁. Предвид неяснотите на новите 1,5 Блу Ърт двигатели и всички писания за гориво в маслото при студено време... Апропо, тук има заведени и няколко дела срещу Хонда по тоя повод. И въпреки всичко изписано вече има продадени над 380 хиляди от CR-V, а случаите са единични. Поздрав на всички. Това ми е мечта от много години и доживях. След месец е качвам на кораба и октомври ще бъде в България.
-
0 точкиЕто, видео от YouTube - бързо и лесно.Не знам как си с английския, но ако не си добре -> първото място което показва човека е за регулиране нагоре/надолу (U, D), а второто място което показва е за ляво/дясно (L, R).Както се вижда от видеото и двете настройки се правят с кръстата отверка.Успех!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00