Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.08.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Като пуснах темата мислех, че ще се развие, но явно не допадна на ютуб мастърите . Е, аз ще почна да пиша. Ще почна със следното: хора, сглобявавали двигатели чрез клавиатурата и ютуб, по-добре да не пишат, не само тук, давайки акъл за точно същото. Масово явление напоследък . Започнаха се теми за масла, ремонти, части и т.н,. и лица, незнаещи какво има в един мотор, се оказаха на пирамидата от знания. Масово наблюдавам препоръка - ей тва масло си сложи, но не го карай повече от 6к. Е защо да го слага тогава? Ахаааа... ми евтинко е. Бях прочел и коментар, че мотор не може да изкара 200к с 10/40. Е, може! Знам повече от 30 такива на 300к+ и не са виждали друго, но това са мотори до към 2000 година. От там нагоре и самите производители промениха моторите, но не и принципа им на работа. Основната причина един мотор да гори масло или по-точно причини са няколко . 1 Сегментите и не винаги тяхното износване, а спичането на маслосъбиретелните пръстени и невъзможността им да работят правилно. Тук обаче ще се получи един омагйосан кръг. Защо спичат? От старо масло и немърливо отношение към мотора на водача. Тесни или запушени дренажни отвори на маслосъбирателните пръстени . 2 Прегравяне на мотора и омекване на сегмента. 3 Горните две вече са на линия и водачът почва да слага наливни лайна с цел по-ниска цена на маслата. 4 В по-редки случаи - износени гумички на клапаните. 5 Наличието на газ. Защо и газ? Една неправилно монтирана и настроена газова може да доведе до прегряване на мотора, бедни смеси - детонации и висока температура в цилиндъра. Респективно маслото в цилидъра/каналите на буталото се изпича. Почват отлагания. 6 Елипса в цилиндрите. Разход на масло в комбинация с газ постепенно води мотора до неговия край. Защо - би питал някой? По-късно ще пусна и снимки за това какви отлагания се получават от тази комбинация и какви наранявания могат да причинят на цилиндрите и буталата. Манията да се кара с тънки масла ми харесва, но днес при мен беше 37 градуса, и ако имах к24 - да речем, със сигурност маслото в нея нямаше да е 0в20. В Щатите били карали с такова. Дреме ми. В Щатите са си я купили нова, горивата са им 10 пъти по-качествени и не карат на газ. С появяването си к20 икономика е сгрешен на чертожната дъска и по-точно архитектурата на глава. Лоши магистрали на мазането на валовете, респективно износването им. Вече при к20 тапира и к24 тая недомислица я няма. При предходните мотори такъв проблем няма. Тук идва и друга драма, и пак с к20-та, дори и к24 - чукането в мотора. Проблем голям и от какво? Износване на буталата и почват да играят кючек в цилиндъра. Срещал съм негативни коментари за R-серията, но за мен това е доста по-направен двигател от съвремнните мотори на пазара.
  2. 2 точки
    Предлагам модераторите да изтрият всички безмислени глупости за да остане нещо което да помогне на колежката...и да продължат да пишат тези които имат достатъчно опит ....сега се сещам и за безумните цени на резервните части и политиката за доставка от дилърите и не само от тях...ако искаме да помогнем нека да говорим истината ,а не колко е добра моята Хонда. Поздрави 😃
  3. 1 точка
    Колега ходи пий една студена бира да охладиш страстите! Тук не сме се събрали да се критикуваме, а да си помагаме! Колегата явно има някакви свои съображения и съмнения, ако не можеш да ги разсееш, значи няма с какво да помогнеш и присъствието ти в темата е излишно. Правиш лошо впечатление с подобно отношение
  4. 1 точка
    При Акорд 7ма (само бензина има автоматик) има външен филтър. Маслото и филтъра се сменят на 40-60к км.
  5. 1 точка
    Благодаря на всички даже и на тези с лютите спорове избягвам форумите точно заради тях. Все пак всеки с опит в сферата ми беше от полза, дори да е минимална За момента съм се насочила все пак към дизела .
  6. 1 точка
    Реших да проверя. Източник: https://torlakat-bg.blogspot.com/2017/03/blog-post_10.html
  7. 1 точка
    Избягвам да пиша какво да е , но вече стана прекалено. Това е един от малкото смислени форуми на които съм попадал и тук може да получиш реална помощ и информация.Нека не го изродяваме. Както повечето теми за разговор било то коли, спорт или каквото и да е почти никога няма нищо, което да е сигурно ,че е черно или бяло. Толкова ли е трудно всеки да си каже личното мнение със всички за и против и толкова, а момичето само да вземе решение?! Не е нужно,а и на практика е невъзможно да убедиш опонента си. Поздрави
  8. 1 точка
    Аз пък предлагам темите "Кой е по-по-най- на светофара?", "Кой е по-по-най- на магистралата?" и "Колко ми гори ...?" да се забранят със закон, който да се обнародва във Фейсбук. Съжалявам, че не мога да помогна на дамата, защото не съм притежавал, т.е. не съм поддържал дизелова Хонда от посочения от нея модел. Моята дизелова Хонда беше 6-а генерация Сивик англичанка,със (перфектния) Ровър-ски 2-литров турбо дизел. Иначе, От 2003-та до днес в семейството сме имали 17 автомобила, от които 11 Хонди. Втората ми дизелова кола беше Volvo V40 98-ми набор, със 1.9-литров турбо дизел на Рено. После, 10 години работех в център за ГТП (в Англия). Карал съм всичко, що е навършило 3 години, включая Ферари от 70-и-някоя година и Ситроен от 1928-ма. Горе-долу съм наясно, коя марка автомобил е "По-по-най-рентабилен?". Значи, Мога да ви разтягам локуми 3 страници, но ме спира НЕжеланието ми да участвам в горепосочените теми. Напълно подкрепям мнението на Славко и се надявам, че всичкия офф ще бъде изтрит, включително и това, което написах токущо.
  9. 1 точка
    Не бе човек. Мани гумите, те са еднакви и за печките и за спрелите бензини. Ама примерно за тея пари къде ще ги дадеш да окъдиш околията и на всяко изпреварване на тир на хаинбоаза една бяла мечка да пуска сълза, можеш да пиеш 2 бири на спокойствие без да мислиш кой да ти изкорми дпф-а и що ти свири турбото. По темата жена да търси семейна кола едва ли приоритета и е да прави ластици и да мъкне 500 кила на хаинбоаза а по-скоро нещо с което по-малко ще я гърбят в сервиза и по-малко ще се налага да влиза там. Тоя спор бензин/дизел е като кутията на Пандора та мисля да спра до тука. Всеки сам си решава. Пийс. [emoji6][emoji16]
  10. 1 точка
    Безпорно всички трактори са дизел .Аз не купувам кола за да дърпам, и да я тотваря и ползвам като бус. Аз засегнах икономическия аспект ,взимаш дизел и си назад с парите докато не се отървеш от нея, но изпреварваш тирове по хаимбоаза като се чудиш с ремапа дали няма да я скапеш защото си качил малко повече коне.
  11. 1 точка
    Незнам какви куци коне бензинови си карал че не можеш да изпревариш тир. Но това което си написал не е така. Карам 1ген с газово и доволно бързо си изпреварва,говоря на газ .Много зависи от газовото, да неграмотен газаджия и сборен комплект газово получаваш куц кон. Колкото и да се изравнят цените сред ремонтите ти остава разхода за дизела горивото ,колкото и да е икономично пак плащаш двоино в сравнение с газта. Гориво зареждаш постоянно ,при читава кола ремонтите са минимални почти само консумативи.Няма как да са наравно дизеларките се обезценява всяка година. Какво получаваш с дизела ,молко по-бързо кола на която всяка година и пада цената. Зареждаш скъпо гориво което ако си на газ може и с половината пари да изминеш сащото разстояние. Накрая остава твоя защото не можещ за я продадеш.
  12. 1 точка
    Което си е фактор, ако имаш желание да запазиш вредните емисии ниски. Нов катализатор на бензинов двигател е по-евтин от нов DPF. Все още законите ни позволяват да избираме дали да мърсим въздуха с премахване, но не мисля, че това оправдава отхвърлянето на пречистващия елемент с лека ръка.
  13. 1 точка
    Дезела се обезцени доста бързо рискуваш да остане вечно твой ,или да го продадеш на загуба просто да се отървеш. Слагането на газ при бензина много бързо се избива. И разхода за гориво не е за пренебрегване дизела 6-7л на сто при 2.25лв цена на горивото, бензин с газово 10 - 11л на 100км при цена 0.85ст на литър газ. Визирам бензин с автоматична скоростна кутия. При читав такъв сменяш масло само на авг.кутията,при ръчна сменяш и масло на кутията и когато дойде време за съединител комплект те боли глава от цени.Като включиш и DPF филтъра , не печелиш нищо от покупката на дизела само повече разходи.
  14. 1 точка
    Вече може да експортирате и импортирате обратно данните си
  15. 0 точки
    Не съм сигурен дали това е проблемът, но в случай, че е, най-лесно се оправя като в текстов едитор добавиш един ред най-отгоре на CSV-то със следното: sep=, То може да не е лошо да се добави в самото CSV при експорта. Но стринговите полета са оградени с кавички, а запетаята играе роля на разделител само когато е извън кавичките. Същото трябва да важи и за новия ред. Странно ми е защо Ексел не би го разпознал това освен ако не е свързано с по-стара версия и да е оправено в по-нова.
  16. 0 точки
    Пичове, това как ще ви разпознае Excel-a файлчето зависи от настройките за разделителя (delimiter) на операционната система. Точка и запетая е по подразбиране за България, а запетая за Щатите. Точно заради евентуалните запетаи в полета със свободен текст е често по-добре генерираният CSV да ползва ";" за разделител. Вече ако и регионалните настройки са за България прескачате това упражнение с Data –> From Text/CSV.
  17. 0 точки
    Абе човек,караш кола за 3000лв. на газ и им правиш сметки на другите хора,вземи се спри малко,не за всеки е най-важно всичко да му излезе колкото може по-евтино.Някои хора искат да карат коли,които се движат нормално,не да се изприщват преди всяко изпреварване пък ти си получавай оргазмите от кеф на газ-колонката.И какво ми го хвалиш парното на тоя варел от тънка ламарина дето не е чувал за изолация,що не кажеш със 120км/ч как не може да се чуеш с човека до теб от шума в купето.
  18. 0 точки
    Може би защото лимитите от юридическо към физическо и юридическо към юридическо са различни.
  19. 0 точки
    Ехаааа да добро завършване на темата за супер парното (пОрно),но кой както сам си го направи.😂😁😃😅
  20. 0 точки
    Ааааааааа, за невероятно пОрно съвети не даваме.
  21. 0 точки
    Ще си позволя да кажа нещо малко по-генерално за цялото ни общество, без да искам да засегна никой тук във форума, където уважавам всички: Правописът и правоговорът са израз на езиковата култура, която е не само част от цялостната култура на един човек, но и огледало на много други негови качества. Като например уважение към останалите, самоуважение, трудолюбие. Грамотността изисква усилие! Лошата езикова култура издава един особен манталитет на натрапчив непукизъм и умишлено принизяване на някои ценности, което дразни изключително много. Не говоря за случайни грешки поради бързане или за някой пропуск в пунктуацията, а за откровено животинското отношение към добрия изказ и за осакатяването на езика, чието богатство се е трупало с хилядолетия. Много ми е чудно защо се хвърляме да учим чужди езици и какво си мислим, че ще постигнем, щом се препъваме още в майчиния си език. За съжаление най-тежкият проблем е при младото поколение. Но всичко това си го знаем, нали? 😊
  22. 0 точки
    Колега, много полезна тема, браво. Да си помечтаем малко https://www.autoscout24.ch/de/d/honda-accord-limousine-2012-occasion?vehid=6664058&backurl=%2Fautos%2Fhonda--accord%3Fyearfrom%3D2012%26make%3D29%26model%3D233%26vehtyp%3D10&yearfrom=2012&make=29&model=233&vehtyp=10 CHF 17'500 +20% + 10% + 10% = в небесата като за нова
  23. 0 точки
    Да не забравяме че идва зима и тези печки дизеловите не загряват.Особенно ако трябва да водиш деца сутринта на детска ,ще отидат премръзнали, трабва докато си пиеш кафето да е запалена колата за да загрее и да имаш някъкво парно. Колежката е писала че е карала само дизели, ако има късмет да вземе бензин ще благодари на Хонда за невероятното пАрно и топлото в колата.
  24. 0 точки
    В интерес на истината в началото си казах. Ей сега стана мазало. Най-тежката тема. Изложихме се пред момичето. После тръгна много добре първите два дни и в един момент... старата песен на нов глас. 😂
  25. 0 точки
    В нормална ежедневна употреба особено в Столицата където се пълзи няма къде да се ”развихри” прословутата динамика на дизела.На мен лично при дизеловото не ми харесва,че загрява бавно и зимата е студено, в задръстване 1ва-2ра е свързано с едно ”сепане”.Когато се достигне момента до някои ”ключов” ремонт не си на 100% сигурен че ще бъде извършен както трябва дори в доверен сервиз(визирам последици от: шум смяна вериги,неработещ круиз след намеса по филтъра,неудачен комплект съединител) и т.н.Това мен ме натоварва и търся по-безпроблемен вариант.Бензина-загрява бързо,в трафика е по-плавен за каране.Поддържа 140-150 дори 160 на магистрала-при тези скорости разход около 9+.При пуснат климатик наистина се усеща по-маломощен,ако искате някаква динамика над 4000 оборота.При някои екземпляри има разход на масло.И при бензин/дизел се обръща внимание на климатроника задължително-компресор,клапи въздух,ииии всичко :))). Не акцентирайте и толкова люто :)) защитавате своя избор,всеки сам ще прецени ако реално и по-безпристрастно описваме нашия опит и впечатления. Винаги ще има любители и на бензина и дизела,че и на Газззааа :))).
  26. 0 точки
    Следях темата с интерес , то тема - стара колкото света.... айде и моя дял оффф. До сега съм имал само една дизелова кола за малко, и след това само бензинови . Относно дизелите - много колеги карат всякакви марки, демек имам какво да напиша (да оспамя ) в темата. То в семейството всъщност бащата търкаляше едно Ауди 80 дизел , ама не го изтрая и сега кара стария ми голф. Пък и се чувствам малко лично засегнат, защото карам црв1 147 кс на газ, и пишете някои колеги че били куци, не вървели в ниските и тъй. Е като не вървят в ниските - ние си ги караме във високите , значи проблем няма (за това е педала на газта). Относно избора - субективен е и е много важно да се знае, че скъпи ремонти я се правят я не, ама на бензиностанцията (газстанцията) се спира по честичко и там отива парата и поне за мен си е фактор, защото навъртам километри. На жена ми колата няма и няма да има газ , защото на година я мине 3-4000 км, я не, нищо че гори над 10/100 нензин в града. И сега аз какво мисля и какво ме спира да взема нещо дето ще си возя семейството в него и ще навъртам по над 15 - 20000 км на година - да му треперя на турбината, или пък на дюзите, зимата особено на планина да му треперя на акумулатора или на нафтата да не замръзне , да и търся топъл гараж, да и треперя на дпф-а или съединителя.... Ми не, сори. Ако е на малко км. - да, ама как да стане като всичко идва убито от каране
  27. 0 точки
    Кола и жена на късмет,колега!На снимките изглежда доста добре,даже и оптичен пакет има на Тайп С,което е рядкост.Щом ти харесва скачай и не слушай “философи” разни.Нова кола от магазина
  28. 0 точки
    Аз няколко пъти съм поръчвал неща над 400лв и нещата са фифти фифти дали ще го спрът на митница. Лошото е, че все за мене като си поръчам ги спират, а като поръчам за служебните минават
  29. 0 точки
    Дизел - скъпи ремонти и малко по скъпи масла, но пък е с достатъчна мощност, след ремап, става два пъти по мощна от бензин ако гледаме нютонметрите Бензин - куца и тромава кола с която трудно се изпреварва тир, ако сложиш газова ще имаш допълнителни посещения в сервиз но пък газта дава голяма икономия. начална цена: Цените се изравняват както казаха колегите, след смяната на верига, съединител, маховик дюзи Трябва да си зададеш въпроса. по бърза кола с по големи разходи, или по бавна с по малко разходи. Аз все още не съм сменял ни вериги ни съединител.... от година и малко я имам пробег 20к
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...