Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.04.2019 in Мнения

  1. 4 точки
    Вземи си една 50 кубикова спринцовка от аптеката и шлаух 4 мм диаметър. Общо за 2 лв. И си изсмучи остатъка от дъното на картера. Нищо сложно!
  2. 2 точки
    Здрасти. Има доста изписано за маслата, но трябва да се прочете тук там. Но за да те улесня, ето ти малко инфо на готово: - Двигателно масло: HFE-C2 0W30 -HONDA събира около 6,5 л. по около 40 лв., като му дават пробег до 20000 км. но го сменявай на не-повече от 10000 км. или 1 година. - Задължително масло за диференциала: DPS-F -HONDA , събира около 1л. и струва около 30-35 лв. Сменява се на не-повече от 60000 км. - Задължително масло за скоростите: MTF-3 HONDA , събира около 2,2 л. и струва около 30 лв. за 1л. Хубаво е и него да сменяваш на не повече от 60000 км. - Задължително масло за хидравликата: PSF-S HONDA , събира по-малко от 1л. и струва около 35лв. - Антифриз - за предпочитане оригинален на Хонда ,готов за употреба за -37 гр. , но не помня цената. Общо взето е това , но цените на маслата са приблизителни, защото може да са ги вдигнали в Буртрако. -Единствения компромис, може да направиш само с двигателното масло, ако оригиналното ти се вижда скъпо. Можеш да вземеш друго но със същите показатели. Аз например последните смени и на двете Хонди, ги направих с, MOTUL 8100 eco-clean- 0W30 - C2 което е със същите показатели но на половин цена. А и оригиналното, което го продават в опаковка на Хонда , вътре вече е Кастрол - и на мен не ми харесва. Също Мобила с горните показатели е добър избор, но преценката е твоя. Успех.
  3. 2 точки
    Или правиш няколко къси смени с нелошо и по-евтино масло.
  4. 2 точки
    Много добре си решил!Същите тези "стари кучета"тук във форума, където те питат дали си сериозен,на моменти се правят на велики и е редно да не им обръщаш внимание. Повечето отговори,вече си ги получил горе.Може повече да не си мътиш главата с четене на препоръки от сорта "ти сериозен ли си",а да направиш това,което си намислил.
  5. 2 точки
    Здравейте колеги! Да се похваля, че в рамките на 2 дена изпълних цялата процедура. Първия ден поръчах ледовете и демонтирах модула за мигачите, но с 300 зора, в резултат на което счупих едната щипка, но все тая с нея или без нея. В чест на истината, изгледах 5 или 6 клипчета как хората сменят това реле и точно в момента, който тръгват да посягат да го вадят и клипа прескача на вече извадено реле - бая зор ще са видяли и те... Втория ден сутринта пристигнаха двата комплекта ледове (2х2), но за мое разочарование, единия дойде с отворен "блистер" и съответно бяха с пукнати пластмасови корпуси (НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ от autopro.bg). Говоря за OSRAM-а, който ogi28b е купил. За щастие работят, а корпуса си е просто крехък и смотан. Още при натискане да се вкара LED-а в цокъла и се появяват пукнатини, дори на здравите бройки. Просто кофти дизайн, кофти материал, но веднъж сложени в стоповете/фаровете, не се вижат тези глупости. Разглобяването на модула беше елементарно, разпояването и запояването също толкова - даже и аз от комет си напазарих резисторите, поради близост И така до момента на монтажа на самите светлини... Стоповете са елементарни, вадиш капачките в багажника, въртиш, дърпаш, заменяш, връщаш и заспива. Фаровете обаче са върха на теснотията, този до акумулатора беше една идея по-лесно, но другия се наложи с по-дълги клещи да стисна цокъла за да имам по-добър захват, иначе си наранявам ръката. За щастие светлините запазват честотата си на мигане дори и при липсваща/неработеща светлина, което е добре - поне за мене. Обаче ефекта с по-слабата светлина определено се забеляза, но пък вечерно време си е окей. Може би в един момент ще обмислям да ги заменя с по-силни, но не ми се експериментира, предпочитам на сигурно да закупя някой изпробван вече модел. Да не говорим, че най-вероятно замяната с друг модел има вероятност да е с връзана и със замяна на резистора в релето с по-подходящ. Благодаря за подробното ръководство! Не останаха светлини с жички в тази кола, освен на сенника
  6. 2 точки
    В BITOG излезе VOA на Amsoil XL 5w-30: Линк BITOG - КЛИК VOA на същото масло се очаква и в oil-club.ru. Ще бъде интересно да се сравнят двата анализа и коментарите на двете школи .
  7. 1 точка
    Пътем, да споделя нещо по темата. Бях чувал че Акорд 7 не спира много добре още преди да взема моя. Като го подкарах ми се стори задоволително, но се е случвало при екстремно спиране от голяма скорост да се чувствам несигурен. Свикнах му и си внимавах + "1 на ум". Взех го с чисто нови предни дискове и накладки, но отзад не бе пипано и така го търкалях поне 2 години. Миналото лято най-сетне се реших да взема мерки и за отзад. Там накладките вече имаха по 3мм феродо, а диска беше под 7мм и набразден + ръждива периферия около контактната писта. Сложих нови дискове и накладки + нови буталца и семеринги на тях, а водачите и маншончетата им си бяха добре. Смених и спирачната течност. След напасването на дисковете (имат финно фриловане) колата започна да спира доста по-добре, а педала се втвърди и ходът му намаля. Карах по случайност още 2 Акорд 7 (просто за проба) и тея коли не спираха, та чак страшно да ти стане. Дали 1 кола спира добре е относително понятие, но дали спирачната и система функционира добре според конструктивните си параметри може да се види с "просто око" и без никакви замервания и тестове. Сега вече внимавам колко натискам спирачката, иначе спътниците опъват коланите с гърди. На моята и 4-те диска са идеално огледални и работните им зони лъщят като хрома на лайсните и дръжките на вратите. Говоря за хондовия хром, а не за този като на 5 годишно Ауди или ФВ Пасат и други немски техни набори, който вече е помътнял и сатенен на пипане. :)
  8. 1 точка
    От март 2013 съм с 4-та генерация, два литра бензин. Първото беше само с предно и ръчна кутия и за няма 4 години направих 75000км. Това с което съм сега е автомат версия Premium и в момента е на 151000 км / аз му навъртях 22000 км/. И за двете мога да кажа, че с двигателя не съм имал никакви проблеми. Единствената по-сериозна намеса е гаранционна смяна на съединителя на първото, получи се леко тропане от отслабени пружини /имаше и сервизен бюлетин май от Хонда/. От автомата съм много доволен, по-добър е от този на Акорд 7-ма генерация, какъвто карах до 2013г. Оказа се, че автомата е по-икономичен от ръчната на дълъг път, дължи се на по-ниските обороти на 5-та предавка. На градско обаче е ламя, няма и старт/стоп и средния разход е с 1 литър по-висок. Като комфорт 4-та генерация е много по-добре от трета. Единствения ми проблем при прехода от Акорда е по-високата седалка и бяха необходими 1-2 месеца да свикна. Малко неудобство ми създаде и по-широкото купе, подлакътниците са по-далече и си играх доста с положението на седалката, за да се наглася. След това нямам проблем с дълъг път, не ме уморява повече от Акорда. А пространството вътре е в изобилие, и отпред, и на задните седалки, и в багажника. За мен е най-практичния СУВ на пазара! Колкото до интериора, обади се ако искаш да видиш как изглежда таблото и кожения салон на реални 151000 км. Между другото, забелязах, че Премиум версията е осезаемо по-тиха и създава и усещане за повече комфорт! Колкото до N1, не знам дали си заслужава вече: данъка в Пловдив е 378 лева с отстъпката за кола до 5 год. За приспадане на ДДС трябва да декларираш процент на лично ползване в данъчното. Получаваш ограничение да пътуват само 4 човека, петия колан е махнат. Ако имаш други въпроси пиши, ще помагаме!
  9. 1 точка
    В конкретния случай едва ли... Пък и при все, че има надран цилиндър и загуба на компресия е почти сигурно, че разходът е оттам. Като я сглобим и разработя ще пиша пак за разхода и ще видим
  10. 1 точка
    Продуктите на Приста са руска рулетка, качеството също е под въпрос, наслушал съм се на достатъчно негативни отзиви, че да си позволя да имам какъвто и да е опит, особено на фона на морето от доказано качествени продукти в този сегмент.
  11. 1 точка
    Тия приста въобще си ги избий от ъкъла да ги сипваш в двигателя! Ако искаш да промиваш си взимаш добавката на амсойл и след това слагаш тяхно масло.
  12. 1 точка
    Има две гайки за отвиване, които са под страничните кори в багажника.
  13. 1 точка
    На теория си прав, но на практика 3-4% от старото масло няма да прецакат новото, ако го сменяш навреме и не е станало на катран. Повечето не допускаме това, но ако предният собственик е бил мърляч и маслото е черно и гъсто, с първата твоя смяна - може да се заиграеш, но пак ще остане тук/таме "лъжица катран в кацата с меда".
  14. 1 точка
    Щом съм пуснал тема, сигурно съм сериозен, ако нещо греша, което явно е така, при желание можеш да ми го кажеш. От пробката изтича ли на 100 % маслото? Ако остава някакво количество най-долу, възможно ли е това масло при смесване с другото да го прецаква по бързо? Или питаш дали съм сериозен за смяната от 10-40 на 0-30? Просто купих колата наскоро и това реших да го направя един вид като профилактика. Уточнявам, че никъде не съм се правил на разбирач!
  15. 1 точка
    Семеринга е NOK BH3888E с размери 12,5х22,5х5. ОЕМ има ги в ибей.
  16. 1 точка
    Колеги, днес разбрах, че Еконт вече искат пари за ви изпратят СМС, че ви е дошлаа пратката. Така че СМС няма да получите, ако не го посоча изрично при изпращането, за да могат да ви таксуват за това, което аз не съм направил.
  17. 1 точка
    Че остава малко в картера,остава,но повече остава горе в двигателя при кобилиците и вала.а от там източване само чрез махане на капака и още процедури.
  18. 1 точка
    Искам да има вкуум, защото чувам няколко пъти, че след източване на маслото през пробката остава някакво количество 100-200 гр., което остава в картера. Бих искал да го източат през пробката и след това ако може от долу да измучат остатъка (може да има и някакви утайки, знам ли) за да мога да си сложа изцяло новото масло. Благодаря за коментарите!
  19. 1 точка
    Не мога да редактирам, ново мнение. Заех се малко по-сериозно и успях да преведа що годе адекватно Сертификата, след което да сравня празните полета от големия талон с наличните данни от сертификата. Останах доста изненадан, защото около половината числа в Сертификата е можело да бъдат написани и в талона. Самият талон щеше да изглежда пълен, а не както сега - само звездички на празните места. Прикачвам го, на който му е интересно може да види колко много неща са пропуснати. Написал съм срещу всяко поле на кое поле от талона отговаря. От цялото това нещо, са ми вписали единствено 46.1 - категорията Евро 4, и то защото я пише на отделен лист, преведен на български. А аз им нося документ от представтелството, написан на официален език на ЕС, подписан и подпечатан, с всички данни. За който съм платил 40 лв. Сертификата го има в мнение 169: Ега пукнат всичките хрантутници там!!! Сега ще си напиша жалбата и ще чакам "от умрел писмо".
  20. 1 точка
    Мерси за инфото. Иначе друг колега писа с въпроса.
  21. 1 точка
    Аз съм карал и с трите, които съм посочил. В момента съм с Motul 8100 eco-clean 0W30 C2. Субективна разлика не намирам и за 10 000 км. не се е променяло нивото на нито едно от маслата! Можете да се включите в общите поръчки от форума, а в ato24.de почти сигурно не е менте!
  22. 1 точка
    Мда, така е, замогнаха се хората. 2004-та като се пренесох в Монтана, бях един от малцината с 4 годишен Акорд (кола по която си "чупеха вратовете") и можех да паркирам където си искам. Сегашният спи в гаража, а аз движа с колело, понеже градът се напълни с автомобили и вече е непрактично да ползваш кола, но повечето си ги имат и настоятелно упражняват правото си за стандарт на живот. Добре си беше едно време - коли имаха само тези на които са разрешили и децата бяхме "шапка на тояга". Мнозина сигурно не помните 70-те, но тогава го нямаше понятието "оглеждай се като пресичаш улицата".
  23. 1 точка
    С такъв резистор, максималният ток през лампите (всяка поотделно) не трябва да е повече от 220-230 милиампера, защото като добавиш и LED мигачи в огледалата или на калника, общият ток през резистора минава над 1 А. Ако включиш аварийни светлини, токът общо през цялата верига може да надвиши максималната способност на резистора да разсейва топлина и да изгори самият той. Ако не ти представлява трудност - сложи още един, същия, успоредно на първия (не последователно!!!). Това е само за застраховка. Моля, ако използваш темата или части от нея в други автофоруми, да направиш препратка към www.hondabg.com
  24. 0 точки
    Здравейте, Да споделя моя опит с въпросното нещо. Понеже въпросната биалетка на задния мост се беше счупила и фаровете светеха много надолу, в последствие много на горе, се наложи да оправя този проблем. Оказа се обаче, че няма как да сменя само биалетката ( не че неможе, просто никъде не се продава ) ами трябва да си взема целият сензор за 500 лв. След дълго време все пак открих един украйнец, които ги изработва за 20$ + $10 за доставка до България. В крайна сметка вече съм с нова такава :). Като погледнах как я е направил, тука може да се сглоби за около 25 лв същата.
  25. 0 точки
    Банда, за продан е колата на съпругата ми, в семейството е от 11 години изпълнени с безпроблемна употреба, ползвана е и за пътешествия и почивки и градско. Купена е от Германия в далечната вече 2008 година, на 89000 километра, в момента на 165000 реални километра. Хубавото - безупречни мотор, кутия, и окачване, чист и спретнат интериор в който никога не е пушено, летни и зимни стелки за модела, оборудван е с Инфоборд - бордови компютър разработен от колеги, даващ информация за доста показатели като разход, пробег, ускорение и т.н. въобще много интересна машинка. Летни гуми с много добър профил на оригинални лети джанти, зимни гуми 2те нови,на14-ки с оригинални тасове хонда, много прилична аудио система, безупречен климатик, безпроблемни ел. стъкла, огледала и шибедах. Обслужвана основно с ОЕМ хонда части, сменени ремъци, ролки, водна помпа, ел кабели, иридиеви свещи на 105000 километра, маслото на кутията е опреснявано на всеки 3 години с оригинален АТФ-Зет, кара се с 5w40 не го гори, има катализатор, не е карана на газ никога, през изминалата година сменени предни и задни дискове и накладки, ревизирано окачване, много добро общо състояние. Няма сериозни удари. Сега не толкова хубавото - карана е от жена, има доста охлузвания и протривания по боята, задните вежди са тръгнали, АБС компютъра дава Code 51 Stuck Motor/lock Цената на тази прелест на колела е 3200 лева с всичко изброено + един калник в същия цвят и един мигач, който е за смяна. За пазарлъци и лакърдии 0887910757 Милен и на Лично Снимки има още за заинтересованите, пазарлък е възможен на място.
  26. 0 точки
    Моят опит показа, че по-добре смени спирачните апарати, отколкото да си играеш с ремонтни комплекти. Предлагат се оригинални, рециклирани апарати, за около 70 лв. Това е цена при положение, че върнеш стария , оригинален апарат. Бързо и лесно, а и качествено. Относно ръчната. В зависимост от модела, тя е може да е независима от задните спирачки - барабанни, с челюсти. Та може и там да е проблема.
  27. 0 точки
    Купих директно от bgtoll.bg онлайн. Получих и PDF файл с номер на винетката, цена, номер на автомобила ми и т.н. Държа го в телефона си + разпечатка в джабката
  28. 0 точки
    Еми и аз се сдобих с такава екстра от А1 срещу "кешовица". Не са ми давали нищо да подписвам (само показания по-горе бон), но сега я проверих в сайта и си е активна. Като намеря време тея дни, ще изчагъртам старата лепенка и колата ще олекне с няколко грама, та белким и по-добър асфалт да гази. :) Лошо нема в новите технологии (когато работят), все натам ще вървим. Чух че има проект за българска "черна кутия" за автомобил. Остава да я внедрят като задължителна и Дж. Оруел ще е познал бъдещето. :) Няма КАТ - само шах и мат. В близкото бъдеще ЕПС-тата ще са "свързани" и ще си комуникират за позиция, ще следят наоколо, ще се редят като влакче по магистралите и т.н. екстри от 5-о ниво автопилот. Като искаш да изпревариш, ще "даваш заявка", системата ще проверява дали е възможно, после дали е удачно, ще пита за потвърждение изпреварвания, той ще дава съгласие и тогава - айде моля, заповядайте да минете с 1 кола напред. А по щатските екшъни, крими контингентът още ще се вози с Хемита на карбуратори, така че пазете си актуалните коли, осигуряващи независимост и анонимност. :)
  29. 0 точки
    Да, за жалост работят от 2 седмици до над месец напред. И явно не считат за важно да вдигат телефоните. Аз вече съм се отказал от телефона и направо отивам лично, ако ми трябва да запазя час. Иначе лично са много отзивчиви и дори са ми отделяли по 10–15 минути, като съм отивал за час (стига да не са много заети в момента).
  30. 0 точки
    Някъде бях чел, че разходът на масло може да се дължи на повреден PCV клапан.
  31. 0 точки
    Здравей, Чавдаре, парите преведени поздрави
  32. 0 точки
    Здрасти Чавдаре ! https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x5L 40.95-5% = 38,9 евро 38.9 *1.9675= 75.56 лева Парите ще наредя по банков път . Маслото ще изпращаш с Еконт .
  33. 0 точки
    @botevist1912 Колега, може да пробваш с промивно масло. Със сигурност ще почисти по-добре, отколкото гимнастиката с вакуумно изпомпване. --- Един виц - Ако в каца мед сипеш лъжичка ла*на, ще имаш каца ла*на. Ако в каца с ла*на сипеш лъжичка мед - пак ще имаш каца с ла*на. При маслото не е точно така, но това, че при източване на масло през картера, нагоре остават 3-5 % от старото, е предвидено от производителя. Този остатък няма да увреди новото масло. Не е като да оставиш 50 % старо и 50 % ново, тогава би било като във вица - все едно ще имаш 100 % старо. Има хора, които мислят, че като доливат по литър на 2000 км, за 10'000 са го сменили цялото и никога не сменят, а само доливат. Това вече е несериозно. Също така, далеч по-добре за мотора ти би било вместо на 10 000 и 12 месеца, да го сменяш на 5000 и 6 месеца. Това ще е значително по-полезно за голям период от време, вместо изсмукване с вакуум. Ето ти пример: вземи бирена бутилка, излей бирата, и налей чиста вода. Пий глътка и ще усетиш колко остатъчен вкус на бира има. След това излей и отново напълни вода (така все едно си минал през една процедура на изплакване с промивно масло). Пий глътка и сравни остатъчния вкус на бира с предишния. След това вземи бирена бутилка и изсмучи бирата със спринцовка. Налей вода и отпий глътка. Изводите можеш да направиш сам. Успех.
  34. 0 точки
    Потърси в нета "fresh car detailing Пловдив" момчето работи доста и може да няма свободна дата в близките 2 месеца.
  35. 0 точки
    Да фолиото е "Аvery", ползва се горещ въздух. Дръжките са оригинално сиви и сметнах че няма нужда, пък и фолирах само детайлите които бяха черен мрамор.
  36. 0 точки
    Здрасти, колега! Миналото лято я пастирах цялата, включително фарове, стопове и стъкла. Супер доволен съм отмомчето, макар, че цената според мен беше доста висока. Той ми обясни, че работел с не знам си какви машини и материали и за това било толкова, но сега мога да се оглеждам в боята. Препоръчвам горещо. Казва се Дидо и работи в автомивка Марая на старото Ягодовско шосе след Скобелева майка - пада се от ляво като караш към стария прелез, който го затвориха.
  37. 0 точки
    Здравей Чавдаре бих искал следните масла: 1х5л.Ravenol VMP 5W30 линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vmp-sae-5w-30.html 1x59.95€=59,95€ 2×1л.Ravenol VMP 5W30 линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vmp-sae-5w-30.html 2×13,95=27,90€ 1x5л.Ravenol VST 5W40 линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html 1×42,95=42,95€ 1x1л.Ravenol VST 5W40 https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html 1×10,49=10,49 1×5л. Petro-Canada supreme synthetic 5W20 линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html 1×26,96€=26,96€ 1×1л. Petro-Canada supreme synthetic 5W20 линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html 1×6,95€=6,95€ Тотал: 175,2€-5%=166,44€×1.9675=327,47лв.
  38. 0 точки
    Разнежиха се тея коли напоследък, та за това им трябват вакуум помпи за ДВГ-то и машинно сменяне на олиото в автоматика. :)
  39. 0 точки
    Колеги аз работя на бензиностанция лукойл и продавам доста винетки.първата бележка която излиза е декларация която се подписва ,че номера е този който искате.ако сбъркате и подпишете декларацията с грешния номер пари не се връщат.дори и да сте казали друг номер.подпишете ли декларацията край,а касовата белешка която излиза си я преснимайте на Ксерокс,че мастилото с времето избледнява.а бележката си е документ .
  40. 0 точки
    Още един който е чел тъпотийте с маслата. Ти сериозен ли си?
  41. 0 точки
    Единствено на първия въпрос мога да пробвам да отговоря, като дам извадка от Закона за пътищата: Чл. 10а ... (4) При заплащане на винетната такса се издава електронна винетка, която представлява електронен документ по смисъла на чл. 3, ал. 1 от Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги, удостоверяващ заплащането на съответната такса по чл. 10, ал. 1, т. 1 и съдържащ регистрационния номер на пътното превозно средство, неговата категория, датата на заплащане на таксата и срока на валидност. (5) Длъжностните лица, осъществяващи контрол по изпълнение на задължението за заплащане на пътна такса по чл. 10, ал. 1, т. 1, нямат право да изискват от собствениците или ползвателите на пътното превозно средство да представят издадената им електронна винетка или доказателства за извършеното плащане. Т.е. могат да сте спрат и да ти кажат "Не си платил", но не могат да те спрат и да ти кажат "Докажи, че си платил". За мен обаче остава въпросът какво ще стане ако просто те спрат и ти кажат "Ами вие не сте платили", а ти всъщност си платил. Заради това препоръчвам плащането задължително да е по банков път в различните му форми - платежно нареждане или дебитна/кредитна карта. Пари в брой - ходи ги гони, но банковото плащане - няма мърдане. Не бих платил с пари в брой.
  42. 0 точки
    Здравейте, включвам се и аз в поръчката https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Honda ATF DW-1 3x0.946 L https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Honda Dual Pump Fluid II 2x0.946 L Стойност на поръчката: (3x12,99 + 2x13,95)x0,95x1,9675 = 124,99 лв Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: чрез Еконт офис Добрич ул.Георги Кирков / на ЛС ще пиша данни/ Поздрави
  43. 0 точки
    Докторе не разбрах, да се събличам ли или не? - Госпожо, пак ви казвам, аз съм ветреринар! - Докторе, ако знаеш каква кучка съм!
  44. 0 точки
    - Скъпи, изневерих ти. - И аз. - 1-ви април, скъпи. - А аз на 5-ти януари.
  45. 0 точки
    Колеги, маслата са тук. Ще се опитам още днес да отида до Еконт, защото Вторник и Сряда не съм в София.
  46. 0 точки
    Здравейте! И аз да се оплача че през миналта нощ и моята черна Хонда ЦРВ 3 СВ2983МХ е била задигната пред нас в София, жк. Света Троица.
  47. 0 точки
    Грозно, ама комби, с голяма хралупа и равен под. Има и версия 4х4. https://autoreview.ru/news/obnovlenie-sdelalo-universal-honda-shuttle-bogache
  48. 0 точки
    И ти ме подсети за друг стар: Минава котка по двора. -Тая ако ми падне бой, бой, бой - казал садиста. - После, секс, секс, секс - добавил зоофила перверзник. Третия се свил, бил мазохист и казал леко: - Мияуууу, мияуууу!
  49. 0 точки
    Отишли двама българи да изкарват пари в Америка. Дълго търсили и обикаляли, докато не попаднали в Дивия Запад. Гледат една обява - Скалп на индианец - 1000 долара! "Това е само за нас", си казали те. Купили два коня и препуснали през прерията. Привечер до една река видели един индианец, натиснали го и го скалпирали. "1000 долара за днес стигат", и опънали палатката да спят. През нощта обаче единият станал и гледа от всякъде обградени от индианци. Влязъл вътре тихичко и побутнал спящия с думите: - Брато, ставай, станахме милионери!
  50. 0 точки
    Здравейте колеги, дали е възможно да качите файла отново, че го търся и аз този manual под дърмо и камък
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...