Jump to content

zorobg

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно zorobg

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Извинявай за колега, но леко не сериозно звучи , да си купиш кола за Х хил. лв и да ти се свидят 10 лв. за грес за спирачки.... Не ти се дават пари по сервизи, Ок. Но като се ришил сам да правиш нещо, прави го като хората. СТАВА ВЪПРОС ЗА ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ! Това е престъпно! СВИНСКА МАЗ за спирачни апарати?!? И после имирали хора по пътищата....
  2. Ако не ме лъже паметта от autodoc.bg или https://m.avtochastionline24.bg/ridex/8100019 взех моя, но не помня. В нета ще намериш. Със сигурност и Интеркарс имат същата практика и цената е почти същата. Разликата е, че от Интеркарс взимат стария апарат , правят някакви тестовете и едва тогава решават дали да ти платят за него. Докато в моя случай доставиха "новия" и след няколко часа търговеца мина и взе стария. Без коментари и условия.
  3. Моят опит показа, че по-добре смени спирачните апарати, отколкото да си играеш с ремонтни комплекти. Предлагат се оригинални, рециклирани апарати, за около 70 лв. Това е цена при положение, че върнеш стария , оригинален апарат. Бързо и лесно, а и качествено. Относно ръчната. В зависимост от модела, тя е може да е независима от задните спирачки - барабанни, с челюсти. Та може и там да е проблема.
  4. Еее... В случая колата е внос от Германия. Странно, но факт. Поддръжка от страна на предишните собственици няма какво да се коментира. Ставаше въпрос, че колата си спира съвсем прилично с изрядни спирачки. Относно ръчната и повредата в задните апарати, не виждам връзка. Тази хонда е с челюсти на ръчната.
  5. Здравейте колеги Да поизтупам малко темата от прахоляка 😀. От скоро съм собственик на 2.2 дизел след фейса. Като за "чисто нова" кола , наложи ми се да се боря със задните спирачки. Оказа се, че са тотал щета. След смяна на накладки, дискове и спирачни апарати (с оригинални, рециклирани) ... Буталата бяха ръждясали, без маншони и т.н. Сега спира като нова! Явно задните апарати обичат да се прецакват , безвъзвратно 😀.
  6. За мен, най-добрият е Слави. Монтира Landi i Landi Renzo. Наследствен газаджия , наследил умения и бизнес от баща си. Само суперлативи за него. Ползвам услугите му от 2000 г.!
×
×
  • Създай нов...