Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.12.2018 in all areas
-
2 точки"... - не искам да бъда емоционен манипулатор." @DTEC Няма да бъдеш! Всеки има право да изрази собствено мнение и впечатление. А на нас ни е любопитно какво е твоето. После (след 3 - 5 месеца) Емо ще каже и неговото, но не ни дръж в напрегнато очакване до тогава...
-
2 точкиhttps://www.oil-club.ru/forum/topic/22472-spisok-maslyanyh-filtrov-proverennyh-i-rekomenduemyh-oil-clubru/
-
1 точкаАз сьм с Мотул 0W30 8100 eco-energy 130000 км и смяна на 20000 и няма ядове на 308000 км е 2.2 I-CTDI , като я купих беше с 10W40 ,от смяна до смяна доливам 0,3-0,5 лт,тоя акорд е железен смятам да изкара 500000 поне.
-
1 точкаИ аз бях така след главоболята с Шел от бензиностанцията. Диструбуцията им в БГ е голям секс. Но откакто почнах да го внасям нямам никакви грижи с C2/C3 ECT.
-
1 точкаБий камшика и към Русе.Не оставяй да си правят експерименти разни майстори. Тя (машинката) ще ти се отблагодари за вниманието. Аз правих обслужване и съединител в градът си, но не съм доволен и съм планирал да се разходя до Русе и Дупница.
-
1 точкаОстана и правилния маркуч с точните физико-механични свойства....
-
1 точкаУтре ще направя твоя експеримент. За всеки случай я покарах на бензин около километър преди да паркирам. Междувременно се опитвам да си запазя час в един сервиз, който препоръчаха доста тук във форума, намира се някъде в статия Овча купел. Благодаря ви за отговорите, ще ги споделя с майстора, ако му помогнат за някакви идеи и ще ви пиша ако намери лек за вируса.
-
1 точкаЯяяяяя, дежа вю! Абсолютно същия проблем ми го направи преди месец (само че нямаше пушек). Като спра на кръстовище и замирисва на изгоряла гума. Лагера (предния големия) беше разбит, явно е задържал и оттам приплъзва ремъка в ролката. Направо се беше заварил лагера за ротора. Да не ви кавам как го свалях. Покрай тази драма с алтернатора се разрових за различните компоненти и най-подробно ги има ето тук: https://www.avtochastionline24.bg/as-pl/10584024 - моля да не счита като реклама Та, номер на лагера е 6303, а на малкия лагер 6202. Двата лагера на Timken ги взех за 15 лв. При избиването на предния лагер има опасност да се спука корпуса, така че внимателно.
-
1 точкаПроверено ли е Main Relay? То дава + на помпата и на дюзите. Ако има калпава спойка може да прави подобни проблеми. Вижте и кода на двигателя, за да може да е ясно за какво иде реч. Това реле се намира долу в ляво над малката жабка. Обикновено е Mitsubа, но съм мяркал и други. Другото е дали изгасва имобилайзера?
-
1 точкаЗдравейте, Вчера както си карах тъкмо неше загряла 3-4км и ми замириса на изгоряла гума/кабел. Изгасих колата, вдигнах капака и видях, че излиза лек пушек между алтернатора и вакум помпата закачена за него. Алтернатора е ремонтиран преди 1 год. В студеното преди два три дни се чуваше някакво виене(с подаване на гас се усилва и съответно намалява), което изчезна след загряване на колата (може и тогава да е имало дим, но не съм усетил). Някой имал ли е подобни симптоми или да подскаже, къде да се търси причината - алтернатор, помпа, пистов ремък да опира някъде или да превърта, въпреки че не изглежда протрит и си се върти по ролките. Сменен бе и преди 2 месеца соленоида на вихривите клапи, който предполагам е свързан с вакуум помпата. Евентуално от него да я е прецакал. Благодаря предварително.
-
1 точкаЗдравей Чавдаре, Линк:https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme 5W-30 - 5 броя по 1 литър - 5х3.65€=18.25€ Линк:https://www.ato24.de/en/liqui-moly-marine-grease-400g.html Вид и количество: Liqui Moly Marine Grease 400 g - 1 брой - 5.90€ Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-watercraft-mineral-2-takt.html Вид и количество: RAVENOL WATERCRAFT Mineral 2-Takt - 1литър - 6.59€ Стойност на поръчката: ( 5х3.65€ + 1х5.90€ + 1х6.59€) х0.95 х 1,9675лв.= 58 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка Начин на получаване: - чрез Куриер Благодаря!
-
1 точкаDTEC, и аз мисля, че няма да бъдеш манипулатор + моторите ни са много различни. Както прецениш. Заинтригувах се, тъй като за въпросният Шел има много позитивни реакции, вкл. като пряк конкурент на Мобил. Това е.
-
1 точкаЗдрасти , и от мен една поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: Ravenol ECS Ecosynth 1 x 1L Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество : Ravenol SSO SAE 0w30 1 x 5L Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-automatik-getriebeoel-atf-multivehicle-1-l.html Вид и количество : Castrol ATF Multivehicle 1 x 1L Стойност на поръчката : (12.95 + 49.95 + 8.09) * 0.95 * 1.9675 = 133 lv Начин на плащане : по банкова сметка и са преведени вече Начин на получаване : на място ТЦ Боила Поздрави
-
1 точкаНа който и да е от Purflux, Mann и Mahle да заложиш няма да сбъркаш. Особено ако е произведен в Германия.
-
1 точкаИнформацията, която ми дадоха "специалистите", които правиха моя маркуч е следната: Никога не може да се докара положението което е било преди да се подмени оригиналния маркуч, въпреки, че се прехвърлят нещата от него на новия винаги има някакви паразитни забележки, които се усещат в последствие. Проблем с рейката няма да има според тях, единствено помпата се товари малко повече за да компенсира. При мен този шум се забелязва само на място, в движение го няма, както и на място като подам леко газ и въртя волана, също изчезва. Това според тях се дължи на някакъв лек недостиг на дебит и с леко подаване на газ се компенсира. При мен шумът е наистина слаб и леко осезаем, но ме дразни .. волана не е същия като преди. За това препоръчвам на тези които им предстои смяна, ако не искат да попаднат в подобна ситуация /не че е болка за умиране, но лично мен ме дразни/ да търсят употребяван /ако успеят да намерят/, оригиналния в Бултрако е 549 лв. И те така.
-
1 точкаНа Фюри му липсваше още малко сила в ударите, иначе го надигра, това което прави след завръщането си от 200 килограмов глиган е невероятно. При втория нокдаун Фюри падна много добре, не си удари главата в ринга и затова успя да станe по този начин, за изненада на Дионтету.
-
1 точкаВзех полуоската и карето точно от някой от тези малките магазинчета. Там ме прати мой приятел. Изпълниха поръчката за два дена.
-
1 точка
-
1 точкаДобро утро, колеги, Масла доста се обсъждат, но по-малко филтри. А имам чувството, че не е толкова маловажен изборът на такъв. Може ли някой да даде малко насоки за избор на такъв и има ли фактори, които можем да имаме предвид при евентуален избор?
-
1 точкаЗдравейте, Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946 L, 4 X 1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L, 2 X 1L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20 0.946 L, 4 X 1 L Стойност на поръчката: ( 4*12.99€ + 2*13.95€ + 4*11.49€) *0.95 * 1,9675= 236 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени утре по сметка Начин на получаване: - чрез Куриер Благодаря
-
1 точкаАз имам износен вал, в тема доста по назад има и снимки. Като я купих преди 1 година и 3 месеца, губеше мощност на моменти, направих регулаж на клапаните и стана мед. Вала е малко по добре от на снимките на колегата по горе. Вече съм минал 15 000км, няма никакви проблеми. Другото лято като сменям маслото , ще регулираме пак клапаните и ще видя дали има разлика, ама колата не прави никакви проблеми. Само 5тата врата ме дразни някой път ама мързела да я оправям е по голям за това и с ръка(като нормалните хора) мога да я отварям Иначе за тея пари не знам дали има равна тая кола.
-
1 точкаНай-вероятно няма направено измерване на температурата на влизащия въздух в купето. Направете измерване и тогава можете да предполагате дали и къде може да има проблем. За сравнение с Акорд 7 със същия двигател: На празен ход, посока през централните духалки, вентилатор на макс, температура на HI, клапа за външен въздух отворена, при 0 градуса на външния въздух, в купето влиза въздух с температура над 55 градуса. И ако това ще ви помогне да изключите филтъра - моят не е сменян от 16 месеца, като за това време съм изминал около 17 000 км. Ред.: излъгах, от 14 месеца и 14 000 км не е сменян.
-
1 точкаЗдравей Чавдаре, Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-leichtlaufoel-ssl-0w-40.html Вид и количество: RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 1x 5L + 2x 1L Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 1x 5L + 1x 1L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vpd-5w-40-pumpe-duese.html Вид и количество: RAVENOL VPD 5W-40 Pumpe-Düse 2x 5L Линк: https://www.ato24.de/en/bmw-radiator-antifreeze-1-5-l.html Вид и количество: BMW Radiator Antifreeze 1,5 L 1x 1.5L Стойност на поръчката: ( 37,56 € + 2* 11,95 € + 34,36 € + 10,49 € + 2* €34.95 + €7.75) *0.95 * 1,9675= 344 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
1 точкаКатегоричен Фюри..Ако не беше втория нокдаун, Фюрито вземаше мача ! ! ..Уайлдър няма шанс с/у Джошуа, ще бъде прегазен, но с Фюри ще има проблеми и ако джипсито играе така, и контролира двубоя, Антъни е чао. Респект за Фюри, игра с много, много голямо сърце..Ще чакаме реванша в Англия!
-
1 точкаМалко информация относно капака на скоростите, както бях обещал. Стария капак: Вижда се че лагера не е на равно с алуминиевото легло, но пък това не би трябвало да е проблем. Тук се вижда проблема: Защо превърта не знам. Лагера си е перфектен, нито е блокирал нито нищо. Може би нещо са оставили лагера по-освободен при обработката на леглото? Ако на някой му трябват размерите на лагера(мръсен е, защото го изпуснах и обра прахоляците по пода). Снимка на новия(подобрен уж) капак: Новият капак е с различна отливка, лагера вече е плътно набит в леглото. Като цяло обаче, отливката е доста по-зле от на оригиналния капак. Много ясно си личи оптимизацията при леенето на алуминия. Само една снимка намерих на капака, но ясно си спомням, че даже си мислихме, че е пукнат капака на едно-две места. Смяната си е заигравка, особено ако се минава по оптимизирания метод без сваляне на моста. Точи се само количеството масло, което се точи и при опресняване(около 3 литра) и след като се махне капака няма допълнителни течове, независимо, че кутията и мотора са наклонени на една страна. Това е на две, на три, ако някои реши да се бори сам със смяната на капака, да свирка, ще помагам с каквото мога. ПП:номерата на чарковете: - капак - 21240-RCV-010 - гарнитура - 21812-PRP-030
-
1 точкаТази планина от багаж до мен с лепенката на куфара БГ + малка чанта на резервоара хваната с ластична мрежа, и една раница на гърба на жената. Имай предвид, че тогава карах доста голямо туристическо ендуро (Suzuki DR BIG 750 - slingshot), което тежеше два пъти колко мен празно. Представи си го с тоя целият багаж - сигурно беше половин тон :-) Сега на въпроса който зададе - В завой да ти кажа ми се е налагало рядко да спирам и всеки път съм си мислил, че ще ми е за последно. Стараеш се до последно или да изправиш мотора или да избегнеш удара. Като видиш дебелия е по-добре да се хлъзнеш и да ритнеш мотора далеч от теб. То това си важи за всяко падане, общо взето. Абе, всичко си е до опит и късмет. За накъсани завои без видимост е хубаво да не се засилваш прекалено. То е ясно! Малко спомени - Най-добър, според мен за завоите беше любимият ми мотор - Honda VTR SP1 или RVT RC 51. Той беше уникална комбинация от вървене, спиране и влизане и излизане от завой. Двуцилиндров, 1000 кубика, със 136 кс. инжекцион. При него преди завоя връщаш газта, той намалява драстично, малко след минаването на средата на завоя отваряш плавно газта и той полита. Можеш дори да не пипаш спирачките. Страшен кеф! Мога да направя няколко предложения за градски мотор, ако някой го интересува - Honda Hornet 600, CB 600, CBF 600, Suzki Bandit 600, SV 650, Yamaha FZ 600, FZR 600, MT 03, MT 06, Ducati monster 620, 696, 821 (Само инжекцион!), Kawasaki Z 750, ER 600. От изброените има дву и четири цилиндрови модели. Това си е вече ваш избор! Има не лоши КТМ стрит байкове в последно време. Те също са доста удобни за градско и лек преход извън градско. Поздрави!
-
1 точкаТУК трябва да отвориш една скоба. Между 0w-30 i 5W-30 разликата е малка ,но на пръв поглед.Конкретните вискозитети при 40 градуса често са много различни ,а при -10 не ми се мисли.Основното тук е зимното каране .Ако запалиш и тръгнеш веднага убиваш турбото.Ако изчакаш 4-5 мин ,маслата вече са еднакви като вискозитет.И пак повтарям,различни марки и модели вискозитета на 40 градуса е коренно различен,независимо какво пише на тубата
-
1 точкаЗдравей Чавдаре, Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество RAVENOL FO SAE 5W-30, 2х5L Стойност на поръчката : 59,90х1,9675 - 117,85лв. -5% - 111,95лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени утре по сметка Начин на получаване: Еконт
-
1 точкаЗдравей Чавдаре, Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ehs-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL EHS SAE 0W-20, 1 x 5L Стойност на поръчката: €38.95*1,9675 = 76,64 лв.- 5%=72,80лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД (*парите са преведени) Начин на получаване: Лично в ТЦ Боила
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/sonax-antifrost-klarsicht-konzentrat-1-l.html Вид и количество: зимна течност за чистачки концентрат 2×1L Стойност на поръчката: €3.60 × 2 × 0.95 × 1.9675 = 13.50лв Начин на плащане: парите са преведени по сметка Начин на получаване: лично в Боила
-
1 точка
-
1 точкаK24A3 при мен 3 години и 2 месеца. Беше на 162000км сега е на 242000км газово, гуми няма да описавам За периода съм сменил: задни дискове и накладки предни накладки предни тампони на носачи големите предни биалети задни биалети и тампони на стаб. щанга съединител пистов ремък 2 пъти свещи 9 пъти масло и филтри горивен филтър в кошницата спирачна течност атифриз 2 пъти 4 пъти реглаж клапани+ 1 кит гарнитура капак клапани заден ляв лагер главина рециклиран хидравличен маркуч и смяна на течност (вчера) тампони над предни амортисьори+ втулки акумулатор Като цяло освен купето д15 което карах преди 10-на години, по сполучлива лична кола не съм имал
-
1 точкаКак си направих нови тасове / капаци / за джантите на Хонда Хибрид 2008. И защо ? Когато я закупих единия тас беше без алуминиево покритие. От сервиза искаха 98лв. за бройка. Това ме амбицира да си ги подменя. Закупих стара плака от печатарска машина за 2 лв., разчартах и изрязох кръговете. Огънах "не фабрично" и закупих лепенки с лого за 6 лв. четири бройки. Вижте снимките. От Хонда да не се сърдят , че продават толкова скъпо !
-
1 точкаИмаш за смяна две или три крушки и си готов. Не търси проблеми. (от последната година преди фейса (2005г.) имат подсветка на бутоните на волана)
-
0 точкиДа изкажа и моето мнение .. От скромния ми 12 годишен стаж като моторист съм имал щастието да покарам 10-ина различни мотора, като започнах от Honda CBR125cc, след това Honda CB600 Hornet, Honda VFR750, Suzuki GSXR750 K7, Suzuki GSR600 K9, Kawasaki KLE500, Honda CBR919, за кратко имах и една Aprilia Atlantic 125 - skuter, в момента карам Honda VFR800Fi. Мое мнение е, че по-балансиран мотор от последния ми а именно VFR800Fi няма. Уникален е за каране и в градски условия и извън града. V-образния двигател има невероятна стъпка, с леко подаване на газ много бързо реагира без да е агресивен, а звука от този двигател е много по-приятен от редовия. Мотора е инжекцион и притежава споменатата по-горе от колегата система за спиране DUAL-CBS съчетана с ABS, така, че освен, че върви уникално добре е сметнат и да спира също толкова добре. Просто наистина един от най-сполучливите и добре направени мотори. Да уточня само, че модела на моя VFR800Fi е с двигател, при който няма ангренажна верига, а движението се предава, чрез зъбни колела, правейки го практически неразрушим. Модела се прави до 2002 г., след което от 2002 излиза модела с V-TEC двигател, с който ако не се лъжа се прави и в момента. Относно екипировката - към колегата започнал темата - съвет от мен - не се блазни от ниски цени и от мнения на познати от рода на "и това по-евтиното ще ти свърши същата работа" няма такъв момент .. качественото си струва пари .. и ако може да направиш компромис с цената на мотора и да купиш някой по-стар и по-ефтин, то с екипировката не бива. Дано не ти се налага да разбираш каква е разликата, но има .. и не е за пренебрегване. Избирай без да бързаш качи се на няколко различни по тип и сам ще прецениш кой ти допада най-много. Успех! И дано се похвалиш скоро.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00