Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.11.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Благодарение на колегата @bojko108, който отне привилегията и удоволствието на @Чавдар K, прикачвам чертеж на подложките. Грешката е с натрупване (производството, моето мерене, сканирането), така че сме се постарали да я сведем до минимум. При тези за задната ос има разлики между размерите измерени от горната и долната страна. В дупките има метални втулки, затова са дадени 2 диаметъра - вътрешен и външен. За 30мм подложки болтът е ~70мм, с резба ~45-46мм. Ако някой иска да свали собствени размери или да си направи макет (от картон или друго) - сега е моментът. М/у другото подложките стават и за Сивик 7-ма, нали са на едно шаси с "жипката". edit: редакция, нови файлове Подложки Honda CR-V II.pdf Подложки Honda CR-V II.dwg
  2. 2 точки
  3. 1 точка
    Намерих описание на подобен случай: http://www.bg-mamma.com/?topic=1039980.msg36947254&utm_source=bg-mamma.com&utm_medium=shortlink#msg36947254 тука продължава: http://www.bg-mamma.com/?topic=1039980.msg36948652&utm_source=bg-mamma.com&utm_medium=shortlink#msg36948652 Има прилики, има и разлики с моя случай!
  4. 1 точка
    И ти вярваш на това.Колега Павлов вие яли ли сте хурката на Дизела? Не,че нещо му има на мотора,просто така е направен.Трудно му е загряването на дизела и производителите така са преценили,че загряването на мотора е първостепенно,а загряването на купето е второстепенно.Дизеловият мотор започва да топли след като загрее добре (просто такъв е и замисълът при него) и за това си е нужно време,сиреч километри.Е да но човек за къси разтояния вече е стигнал. Ако един такъв мотор загрява доволно бързо и добре значи нещо му е сбъркано( обикновено гарнитура) или човека най откровено си послъгва! Не ме разбирай погрешно не искам да "клъвна" никой говоря по принцип. За съжаление производителите на дезелови мотори не са направили алгоритъма мотор-купе както трябва.Някои производители слагат подгревни свещи на антифриза и има много добър ефект (личен опит) но пак нещата не са както аз (и не само) бих ги желал. За сметка на това пък лятото когато си си пуснал климатика дизела минимизира лага при потегляне до минимум до като при бензина това е невъзможно,и не може да му се отрече,че лятото в задръстванията и по светофарите това си е благинка.
  5. 1 точка
    Колеги пуснах поръчката по-рано, понеже в Сряда няма да мога поради лични причини. Тъй като от някои от частите имаше по 1 бройка останала (включително и това което е за мен) реших да я пусна днес. Доставката си я делим на 3, когато пристигнат частите ще се оправим. Когато я пуснат в транзит ще пиша тук, съответно с очакваната дата за доставка.
  6. 1 точка
    Моите извинения, колежке В такъв случай твърдо 5 врати и вероятно ще е дизел. По хубав повод я взимате, тъй че всичко ше е наред! Поздрави и успех!
  7. 1 точка
    Напълно вярно е горното мнение, при по-студено време и вентилатор на макс, може да си чакате и 1 час без да стопли хубаво, а само да прави вятър. Колкото по-дълго се прежали човек в първите няколко минути да остане без парно, толкова по-бързо и по-топло ще му е после. Сега за теста оставих колата да си загрее без да ползвам парно, което също може да се използва като отправна точка за сравнение. За 4.4 км, изминати за 14 минути, стрелката застана на средата. Околна температура: 5 градуса, време от последното гасене до паленето - 8.5 часа.
  8. 1 точка
    Т.е. смело да се пълни до горе, да видим колко ще издържи .. Колега поста ти е обиден, ти се сети защо.
  9. 1 точка
    Или петлас евтините или ханкока или фулдата Аз не съм голям фактор за мнение за гуми щото малко карам еле зимата, фулди съм купувал нови ама летни доволен съм си Но поставяйки се на твое място бих мислил между тези два варианта, само дето разликата в цената между петлас и ханкука или фулдата не е особено голяма..... абе няма да е лесен избора хаха. Мисля че за сняг оригиналния размер ще ти е по добре. Ако беше питал за летни щях ти кажа 215 65 ама за зимни....
  10. 1 точка
    Честит сняг колеги, реших да актуализирам темата с въпрос-молба. Бихте ли препоръчали и посъветвали за марка/модел/продавач на ски-багажник с монтаж на оригинални, напречни греди за CR-V 3?
  11. 1 точка
    По онези години автоматично пускащите се фарове не са били задължителни на "стария континент" и Акорд 7 (Евро версията) няма такава екстра. Сложил съм си DRL модул на дългите и си върши работата, а денем таблото не минава в нощен режим. Има и алтернативни решения -разгледай темите в раздела.
  12. 1 точка
    Имах гадно тропане от тампона на двигателят под смукателният колектор. Подобна ситуация беше-всичко е здраво, но тропа гадно по тавета и т.н. Виж го дали не е сдал багажа, защото ми скъса нервите и сумати пари пръснах по шарнири, накрайници и други железа.
  13. 1 точка
    Аз имах подобен проблем - трудно влизаха 1, 3, 5 и по някое време даже изскачаха! Като дигнах капака и свалих кутията на въздушния филтър и кво да видя - гофрираната тръба за студения въздух се откачила и паднала върху жилата и пречи на движението ...
  14. 1 точка
    При теб е на жила огледай от пред при кутията дали няма чуждо тяло по механизма на кутията.
  15. 1 точка
    ^ Фен, кАжи на тия 'ора, че някои неща не се получават със сам човек, еле па на тротоара пред блока. Трябва си Майстор и помощник на майстора. Помощникът клати (гумата, волана и каквото друго може), майсторът гледа и пипа (всичко що мърда). Упражнението се повтаря 2 (два) пъти - веднъж с гумите във въздуха, веднъж с гумите на земята. Желателно (т.е. по-лесно за работа) е да се прави на 4-постова рампа, която си има подвижен крик на средата. п.п. Т'ва горното може и сам човек да го свърши, ама рампата струва Едни Големи Пари, защото клати вместо помощника. edit: Забравих да спомена - волана се клати и на работещ, и на неработещ двг.
  16. 1 точка
    Без каквито и да е признаци за проблем, вентилаторът спря. Усети се лека миризма на изгоряло. При опититите да го пусна отново, вероятно изгорих и терморелето на управляващия транзистор?! Може и да е изгоряло едновременно с вентилатора, обаче. За това, как да достигна, диагностицирам, ремонтирам и обслужа на вентилатора и блока транзистор-термореле, ползвах СъвеЦкото Ръководство и особено http://forum.crvclub.ru/index.php/topic,39959.0.html (линка открих в тема за акорд от нашия форум, която сега не намирам). Снимки не съм правил, времето - метеорологично и астрономически ме подпираше яко, а и има достатъчно в Ръководството, Линка и неговите препратки. Става вентилатор от обратен волан, като се сменят перките и се обръща + и – на захранващата букса (трябва много тънка отверка, тип часовникарска). Може и нищо да не се прави, но въздушния поток е недостатъчен. Почти е задължително вентилатора да се разглоби и обслужи, смаже. Моя изгорелия, така бе запекъл, че въртеше цялата бронзова втулка в основата. Вероятно и затова е изгорял. Най-лесно изваждането става, след пробиване на „дренажен” отвор в основата и избиване с удари по оста. След смазване, „новия” вентилатор се върти мноого по-леко и тихо!! Управляващия блок от десен волан става, след размяна на терморелето, но при здрав транзистор. Трябва поялник. Възможно е и без размяна, но екземпляра който купих бе с различно междуболтово разстояние на двата винта за закрепяне. Терморелета с подобни парамери (≈200°) намерих в https://vikiwat.com , но тока е само 10А!! Вентилатор и Управляващ блок купих от моргата до нас. 50+30 лв. Блок не съм търсил другаде. Вентилатор има по сайтовете за части на цени наполовина и по-ниски.
  17. 1 точка
    Здравейте dindin! Не казвам че колата излиза от завода с този шум. Нали говорим за автомобили втора употреба? Както знаете, ползваните автомобили след време започват да проявяват капризи. Един от тях е шума в кутията на въпросният модел. Дори от завода производител признават, че слабото място са скоростите и радиото. В последните няколко години съм внесъл и продал дооооста джазки и за това смея да твърдя, че съм понаучил това онова. За това казвам, че кола втора употреба дори без минимален шум, поне до сега не съм срещал! Моите мнения не са за да си правя реклама или да се оправдавам! Уверявам Ви, че последното нещо което търся тук е автореклама! Също така е желателно да не поставяте всички търговци под общ знаменател. Не смятам, че е коректно от ваша страна ;-) Поздрави!
  18. 1 точка
    Направихме ренгеновата снимка. Пратих направо диска в Германия. Доктора каза, че всичко изглежда добре, няма нарушаване на имплантите или нещо друго притеснително. След 6месеца следва нова снимка. Инъче синът ходи на училище вече, въпреки, че е освободен до края на ноември. Все още го наболява гърба като седи дълго време седнал. Понякога го боли по-вече и не издържа всичките часове, но това е все по рядко. За сега е това.
  19. 1 точка
    И мен до скоро ме измъчи грешка P1237. 1000 километра в авариен режим минах Затапих ЕГР-а от двете страни и грешката изчезна
  20. 1 точка
    Виждам че си афектиран от случващото се, да никак не е приятно с това горене на масло, но недей да минаваш границата и да казваш "купил си си 15 год.(годините не определят състоянието) кенеф. Тук определено не уцели, защото не знаеш моята кола за колко пари е закупена, в какво състояние, на колко км, поддръжка и т.н.т.н. Не слагай всички хонди под един "знаменател"..Едно качествено масло, може да го сменяш и на 25хил.км не на 20, НО да живееш в Хамбург и да работиш в Дрезден и всеки ден да изминаваш по 1000км в двете посоки. За нашия климат, с нашите "ненадминати" по качество горива, с тези 4-5км. изминавайки всеки ден за работа не на 5000км, още на 3000км нямаш масло. Аз се гордея с този форум и че сме такива "маняци" на тема масла, а и не само защото това е определящ фактор за развитието, набавянето на всякакъв вид информация, раздвижването на форума. Това трупа само девиденти и се върви, изцяло в положителна посока както за платформата, така и за потребителите и!!
  21. 1 точка
    Доста хора казват колко е зле парното, особено пък на дизела, особено и с климатроник, но все пак всеки си изказва субективното мнение а никой не споменава нищо конкретно с числа и мерни единици, за да се направи сравнение и изводи. Понеже категорично не съм съгласен и си имам чудесно парно като за дизел, затова тази вечер си поиграх малко и предоставям данни в тази тема, за да може да служат за сравнение. Само да отбележа, че аз нямам никакви оплаквания, парното ми работи перфектно, напълно според очакванията за Common Rail-дизелов автомобил. Разбира се - по-бавно загрява в сравнение с бензинов, но иначе нямаше да е толкова ефективен и икономиен. Както и да е, колата не е Акорд 8, но може да се използва за сравнение на стойностите. Преди всичко трябва да се започне с проверка на термостата - дали той затваря плътно и хубаво и не пропуска антифриз към големия кръг. Това се прави като запалите сутрин и температурата достигне до около 50 градуса (това е температурата, при която стрелката се отмества и тръгва нагоре по скалата), пипнете двата маркуча които отиват към радиатора. Единият от тях трябва да е напълно студен, така както е бил в момента на запалването. Ако и двата са топли, това е сигурен признак, че термостатът не затваря плътно и пропуска течност към големия кръг. А когато това се случва - колата ще загрее адски бавно, защото в единия случай загрява 1.5 - 2 литра течност само в малкия кръг, а в другия - всичките 6-7 литра. Ако термостатът е наред, и няма запушвания по радиаторите, вентилаторът и клапите за насочване и смесване на топъл/студен въздух работят правилно, водната помпа е здрава и има нормален дебит, ето какви стойности показва при мен, при следните настройки: - обороти на празен ход - около 820 - вентилация на MAX - температура на HI - насочване - през централните клапи - компресор - без значение (и при включен и при изключен показваше едно и също) - клапа за рециркулация - отворена (външен въздух: 7 градуса) 1. При температура на антифриза 55 градуса, температурата на постъпващия въздух през клапите е 47 градуса 2. При температура на антифриза 62 градуса, температура на въздуха през клапите: 49 3. При температура на антифриза 72 градуса (това е позицията, при която стрелката вече стигнала "средата"), температура на въздуха през клапите 56-57 градуса 4. При температура на антифриза 79 градуса (тази температура се задържа дълго време, не мина над 80 и вероятно е температурата на отваряне на термостата), температура на въздуха през клапите: 61 градуса. 5. При същите условия от т. 4, само че като затворих клапата за рециркулация и вече въртеше само затоплен въздух от купето - стигна макс. до 64 градуса. Всичко това е измерено на място. В движение, когато има голям дебит през радиаторчето, температурата стигна и до 65 градуса на клапите (при отворена клапа за външен въздух), но бях сам и не можах да снимам, защото карах и държах термосондата в духалката. Като вземем предвид, че няма свещи в антифриза, няма електрически нагревател на радиатора и разни такива подпомагащи инсталации - струва ми се напълно в реда на нещата при термостат 78-79 градуса, постъпващият въздух в купето да е около 60. Ако на това някой му казва "слабо парно" - не знам, един ТЕЦ освен да си монтира. Е, не е като някоя бензинка, с термостат на 92, но в никакъв случай не мога да се съглася, че е зле. Зле би било, ако духа с не повече от 40 градуса на клапите. Успех в намирането на проблемите с отоплението. Който е от София - може да заповяда за сравнение и измервания.
  22. 1 точка
    Много е красива брат, нищо общо с 7 ген
  23. 1 точка
    ТОВА Е ЕДНА ОТ ПЪРВИТЕ ПРИДОБИВКИ И ГОТОВ ВЕЧЕ ПРОЕКТ.
  24. 0 точки
    здравеите всчки в саита имам проблеми когато колата е студена пали и свети чека топла гасне чека и неможе да запали само върти сартера щте съм много благодарен за малко помош нов съм саита Редакция, доколкото е възможно (emod): Здравейте всички в сайта, Имам проблеми. Когато колата е студена, пали и свети чека. Когато е топла, чекът гасне и не може да запали, а само върти на стартер. Ще съм много благодарен за малко помощ, тъй като съм нов в сайта.
  25. 0 точки
    Извинявам се за спама. Има един лаф "ако не стане от първия път, прочети упътването"
  26. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...