Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.11.2018 in all areas
-
3 точкиЗа 4000км-700мл, 1Л. го сложи не е толкова зле, от гледна точка на това че има хора на който им гори 1Л. на 1000км..Второ каквото и масло да сложиш според мен все ще го пипа..Послушай dandilov и вземи масло с висок ТБН, сменяй на много къси интервали няколко пъти, ако случайно имаш спечени сегменти..Другият вариант са гумички, може да пробваш първо с тях, но със смяна на вискозитета и вида масло, няма да промениш нщ.. п.с. - недей да слагаш по-гъсто масло !!
-
3 точкиТемата, повдигната от колегата petko-z, несъмнено е болезнена и засяга всички ни или поне по-голямата част от нас. За съжаление подобни проблеми станаха съществена част от ежедневнието ни и генерират много негодувание и сарказъм в душите ни (и с право). Разбирам емоциите Ви. Те са и мои, не го крия. В тази връзка и преди да кривнем сериозно от темата Ви моля да се ограничим до конкретни коментари по повдигнатия въпрос. Поздрави!
-
2 точкиПо темата, да допълня конкретно от ръководството: 5.4л за ръчна скоростна кутия и 5.3 за автоматик. За 2.0 двигателя е с 900мл по-малко. Въпреки че не ти беше това въпроса, да допълня точните стъпки според ръководството, защото има такива, които често се пропускат: На студен двигател даваш на контакт, изключваш Dual режима на климатика, ако е пуснат, и вдигаш температурата на макс. След това изключваш и вадиш ключа Развиваш капачката на радиатора Отвиваш клапана под предната броня, за да текне антифриза Отвиваш болтовете, държащи разширителния съд Източваш съдържанието му Когато спре да тече отдолу, завиваш обратно клапана Наливаш новия антифриз през капачката на радиатора докато стигне гърлото. Стартираш двигателя, оставяш го да работи 30 сек и после го спираш Допълваш антифриз до гърлото Пълниш разширителния съд до маркера за максимум и му затваряш капачката Слагаш капачката на радиатора и завиваш до първата степен Палиш двигателя и оставяш да работи докато перката на радиатора не се включи поне два пъти. След това гасиш. Махаш капачката на радиатора и пълниш до гърлото. Пълниш и разширителния съд до маркера за макс. Палиш двигателя и държиш 1500 оборота докато перката не се включи. Гасиш и проверяваш нивата в радиатора и съда. Допълваш при нужда. Завиваш капачката на радиатора докрай.
-
2 точкиБратушките хич ги няма в опаковането, ама добре, че не сме претенциозни. Сега да видим как ше се съгласуваме с колегата инженер @той_си_знае, че да ви свали мерките и с майстора, че да ги монтира след това. Сега малко данни за доставката Посредник: http://www.dostavka.alobg.eu/ Като пари - същата доставка, както и изчислената от сайта на Тема4х4 до България. Плюсът - изпращат от името на физическо лице с обявена стойност до 45 евро - не подлежи на облагане с ДДС, както и онея омразни 12 лева за обработка Като време: https://www.pochta.ru/tracking#80080128070747 http://bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?itemid=RO141293417RU Подложките са платени в магазина на търговеца с PayPal и изпратени до адреса на посредника в Русия - 3220 рубли. Комисионната за посредника с банков превод в БГ - 84.15лв. Общо платени около 160 лв.
-
2 точкиОбществото - това съм и аз и естествено бих предпочел 10 годишно AMG, (защото не мога да си позволя ново), пред някаква си Джазка, но не да се покажа , а за да се изкефя. Дано разбереш какво искам да кажа.
-
1 точкаЗа К24Z3 има бюлетин за харча на масло. На приятел препоръчах марката. Екземпляра, който взе бе най-високото ниво на 8 ген. с въпросният ДВГ. Колата е от Швейцария, взета през Бултрако с гаранция, модела е от 2009г. Харчеше му 1л./1000км. От Бултрако изкараха официален документ, в който си пишеше че може да харчи до 1л./1000км. когато се кара агресивно във високите обороти, и това е НОРМАЛНО. Същото бе потвърдено и от Хонда ЮК. Изнамери бюлетина за този ДВГ и проведе разговор с Бултрако, които казаха че е само САЩ. Свърза се с Хонда ЮК, обясни ситуацията, на следващия ден му се обадиха от Бултрако и му казаха, че ще направят ремонта за тяхна сметка - бутала, сегменти, гарнитури, гумички на клапани. Убеден съм, че това съществува в някаква степен и за К24А3 мотора. Просто тези мотори са предразположени към харч, само им трябва провокатор ... Та за да спре да ти харчи, отваряш мотор и сменяваш, каквото излезе.
-
1 точкаПарното е супер зле (при дизела) добре че подгрева на седалката започва да се осеща почти веднага.
-
1 точкаНапълно е възможно в "граничната" зона да се получат такива неща. Сега качвам цялата таблица Както се вижда има по две дати - една за разрешително за нов тип автомобил (Typgenehmigung der neuen Kfz-Typen) и друга - разрешително за всички ново-регистрирани автомобили (Typgenehmigung der neuen Fahrzeuge). В твоя случай Хонда е регистрирала твоя модел с твоя двигател между 01.01.2005 и 01.01.2006 като Euro 4, затова и при теб е възможно това да е така. Както се вижда в таблицата винаги има гратисен период между двете разрешителни. Точно през 2005 се появява и фейслифта на CR-V и двата двигателя (2.2 CTDi и 2.0i) се обявяват като Euro 4. Не зная каква точно е разликата между K20A1 I4 и K20A4 I4, и двата монтирани в CR-V II, но може би това е обяснението.
-
1 точкаhttp://formula1.sportal.bg/news.php?id=23826&fbclid=IwAR1vybOHRzVIx13isVAB9mbzuCq9Zj79zCebtXIrDSz9aRHa6_msvNOUjEY
-
1 точкаhttps://honda-solaray.bg/product/1514/antifriz-gotov-za-upotreba-vsesezonen-tip-2-pro-honda-5l.html имаш една пробка най-отдолу посредата на радиатора източваш,затваряш,пълниш и обезвъздушаваш, Поздрави
-
1 точкаМоже да тропат и вътрешните кормилни накрайници, тези при кормилната рейка. Може да тропат и външните. Може да тропат тампони на носачите, горни и долни. Може да тропат и ябълковидните болтове. НЕ може да тропа лагер на амортисьора, защото такъв няма. Но пък има тампони, които също може да тропат. Намери читав диагностик.
-
1 точкаНяма друг автомобил, освен двутактовите Трабант и Вартбург, с такова измислено парно!
-
1 точкаПървото масло беше Ravenol 5w20,сега е с Ravenol dxg 5w30. Като се замисля още в началото почва са го гори. И двете съм ги сипвал през лятото. Има черно малко по аспуха, но не е мазно. Правя маслото да е на максимум и сега съм на 4000км пробег и съм налял 700мл, и в момента е между минимум и средата. Имам градско, магистрално каране около 1300 400км, извънградско. Сега лятото ми беше втора смяна 1г и около 9000км
-
1 точкаДай повече инфо. Колко гори едното и колко другото? Какво 5W20 и какво 5W30 си ползвал (марка, модел)? На колко хил. км. започва да го гори? На колко хил. го сменяш? Стил на каране? Имаш ли черен и мазен ауспух? Бях ти писал на л.с., преди доста време, да направиш няколко смени на по-къс интервал (6000 км.), с хубаво масло, с висок TBN. Та евентуално да се "разпекат" отлаганията по сегментите, ако това е проблемът. Да видим и колегите какво ще кажат...
-
1 точкаУикенда бяхме на гости в родителите на приятелката. По обяд "попаднахме" в протеста и реших да се присъединия, посвирихме, обиколихме няколко пъти града и отидохме на един голям паркинг. Там се наслушах на какви ли не простотии, но нещо друго ми направи докато се разхождах между хората. Не успях да преброя до повече от 5, преди пред погледа ми да попадне някой 10-15 годишен немски премиум седан или лимузина. Стоях си и си мислех, дали някъде другаде по света може да има протест срещу високите цени на горивата и вдигане на данъците с коли по над 200 коня, които са стрували нови по над 80к. Имаше от всичко по-малко - БМВ-та 5 и 6 серия, разни Мерцедес в211 е320, от предпоследните С класа с десни воланчета, имаше и няколко Аудита а8. Коли от класа на Акорд, 3серия и Цкласа бяха толкова много, че дори не правиха впечатление. Това на фона на протеста на французите, които карат някакви 1.4hdi двигателчета... някакси кой протест ви се вижда по-адекватен? Въобще самата идея, да идеш С КОЛА 300коня на протест срещу високи данъци и скъпо гориво ми се вижда несериозно. Имаше и хора, които протестираха там за гражданските. Ами единия сладур там, който псуваше като каруцар му запомних изпърдялата кола. Познайте след 2 часа, на влизане в града на знак 60, кръстовище след 100 метра кой ме изпревари с поне 100км/ч през лентата за ляв завой... Та този индивид реално протестира, защото иска да продължи да си кара по този начин и в най-лошия случай да му пишат един акт за неправилно изпреварване за 50лв. Не виждам как ще се оправи положението, предвид че след всяка крачка, която се опитва малко поне да ни доближи цивилизована държава, всички се вдигат на бунт. Еми времето е показало, че с граждански по 150лв необвързани с птп-та и глоби по 50-100лв нищо не става.
-
1 точкаСамо цитирам данни от AutoData – би трябвадо да са достоверни. Вероятно е това, което колегата под мен написа – обемът на багажника на Сивика да включва и допълнителното отделение под кората (ако това имаше предвид). Т.е. в известна степен багажникът за по-обемист багаж може да е по-малък от тези 624л. И на мен ми се струва доста 624, на фона на това че багажника на 7цата е с 50л по-малък, а пък хич не е малък.
-
1 точкаДо каква степен само е унижен само българският народ, че пак се опитват да го "яхват".Поредните политически игри,отклоняващи вниманието към съществените теми от мизарното му битие.
-
1 точкаГледам, този, онзи, почнаха да обясняват (някои подробно и логично), но както винаги с голям лаг и чак след като народа стана и излезе по шосетата. Като знам в колко области нещата са зле, тоя народ не трябва да се прибира изобщо. Не може ли управниците да мислят напред и ако не могат, барем да си купят спецове (с нашите пари), които да го правят вместо тях, но в интерес на работодателя си -тоест народа (част от който са и те).
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте колеги . Най накрая успяхме с колегата от Карлово да подкараме jdm часовника на хонда с ляв волан . Примагаме схема. Нашите хонди са с 4 кабела : 1 бяло със синьо +; 2 жълро + ;3 червено осветление 4 черно -; При jdm а има още три кабела 1 розов за датчика ( като датчика има 2ри кабел кафяв "-") 2 синьо с бяло които се сързва към километража в централната синя букса 5ти пин 3 сив кабел 5v който взимаме ог 20 риновата букса на парното със същия цвят и след това правите и мост между сивия 3 и розовия 1 с кондензатор 3.3 кило ома . И наблюдавате дали е точно. Калиблира се с промяна на съпротивлението от 3.3 до 4.4 кило ома
-
1 точка
-
0 точки
-
0 точкиМи ок, но данъка трябва да ти е поне 10 пъти повече, от колкото на джазката. Както игражданска, както и каско. И въпреки това, ако мога да си позволя нещо не би следвало да мога да го правя... Аз може да се кефя на ядрени подводници и да си карам пред Слънчака и да се надяваме, че знам какво правя и няма да ми дефектира нещо.
-
0 точкиКолега, свършиха ли японските галанти, та искаш да се набуташ с американка?
-
0 точки- Мамо, защо братовчедката ми се казва Цветелина? - Защото, моето момче леля ти много обича цветя и затова я кръсти така. - А ти какво обичаш мамо? - Курти!!! Какви са тия въпроси?
-
0 точкиКатастрофа в Англия Роувър удря Българско БМВ Х5 .. От БМВ - то изкачат две мутри , вадят водача на другата кола , който също се оказва Българин и започват да го бият .. Той крещи .. - Момчета спрете .. в Англия сме .. Без да му обръщат внимание , продължават да го бият .. мъжът пак извикал .. -Момчетаааа в Англия сме бееее .. - Дреме ни , че сме в Англия .. ии продължават да го налагат .. Тогава със сетни сили , човекът промълвил .. - В Англия сме бе идиотииии .. шофьорът е от другата страна ...
-
0 точкиЕдин английски лорд дошъл в едно пернишко село да си търси имот, много му харесало в кръчмата и като се поотпуснал, взел да се хвали - неговият род бил най-стар в Англия, имал замък до Уйндзор… - Как го рече, - викнали шопето - уй… - Те това го има и всеки шоп! Не те знаеме от къв род си, ама ние тука па сме - дръвени шопи! - О, аз такива като вас ги знам! Знаете ли колко туземци съм превъзпитал по Африка! Хващам се на бас, че за три месеца - всеки един от вас, мога да го превърна в джентълмен! Залагам един Форд последен модел! Речено - сторено, дали му Кире! Трите месеца бързо отлетели, а от Кире и от лорда никаква вест! След шест месеца иде в селото телеграма: - Ялате си узмете Кире! Ебем ти Фордо! Лордо!
-
0 точкиРамката се разпъва на страни и няма ядове. Ето го пича постоянно пътува някъде офроуд, групата във фейса е пълна с негови снимки
-
0 точкиВ голяма заблуда сте,борда в опътването 100 процента има писано за някакво разминаване.Няма датчик които да мери точно колко количество до милиграм е минало през еди коя си тръба.Тои мери по някакъв алгоритъм,например по минати километри и спаднало количество в резервоара или по моментния но да е точен,мога да се обзаложа с които иска.Пълним,минава 100 километра отиваме на колонка и събира да речем 7,4 литра ако и на борда е толкова печели.А за пълненето не се правя на баровец че само аз пълня.Просто чета темата и гледам снимки на борда кои колко му пише,а на един пич имаше и снимка на моментния разход и затова казах че кола не се засича така.А за точноста на колонките не ми се спори.Които не е бил в тая свера тои само си мисли че може на колонката да пише 10 литра а да му сипят 8,такива глупости съм ги чел и слушал много и винаги се разсмивам.Колонката по закон се прави да сипва с някви проценти по малко да речем на 1 литър 5-10 грама по малко.По всяко време в месеца и денонощието може да ти доиде проверка,без да знаеш идва спира и почва да налива в едни мерилки така че нямаш време да отреагираш.Невярвам големи бензиностанции да рискуват за 1-2 литра да бъдат хванати.Единствено ви хендрят с тия модерните горива където са по скъпи че не замръзват или дават сила на двигателя,да не споменавам имена,щото горивото си е обикновен дизел с уж няква добавка,но колко има само те си знаят
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00