Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.05.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Какви високи скорости... Тая кола със 140 е на над 4000 оборота. Не знам колко високи скорости искаш, но с над 160 си е магия да я караш, а и аз не бих, щото ми гори масло във високите филмираш се излишно. че 30пси, че 28пси. Тва налягане на ден варира с по +- 4-5 пси.
  2. 2 точки
    Бърза справка в един от най популярните сайтове за самолетни билети, а и не само. Показва, че на 28.06.2018 има директен полет от Варна до Бон/Кьолн на цена 198 евро за трима души, еднопосочно. Върху тази цена ще има още малко такси, но не е нещо страшно. Всъщност сега проверих и крайната цена с всички такси за трима е: € 280,83. За справка: https://www.esky.bg/flights/select/?ot=OneWay&sc=economy&to[0][d]=Варна%2C+Варна%2C+Варна%2C+България+(VAR)&to[0][a]=Кьолн%2C+Cologne+-+Bonn+Airport%2C+Северен+Рейн-Вестфалия%2C+Германия+(CGN)&to[0][dd]=2018-06-28&pa=2&py=1&pc=0&pi=0 Ако имаш и дата за връщане можеш да вземеш двупосочни билети и да ти излезе още по изгодно.
  3. 2 точки
    Питай Фена. @fenabg Двигателят не е от най-масовите.
  4. 2 точки
    Колега има директни полети от Варна до Кьолн или до Франкфурт. От там с влака, особенно от Бон (Кьолн) ти е много близо. Полета трае под 3 часа и цената на двупосочния билет е под 200 евро. А колкото до маршрута с автомобил, аз лично никога по вече не бих минал през Румъния. Правил съм го само първия път и не бих повторил. Тръгвайки от Шумен спокойно можеш в рамките на деня да стигнеш през Сърбия до Унгария. И така с една нощувка на следващия ден да стигнеш до крайната точка. Ще ти дойде малко натоварващо, но ще спестиш много като време и пари за хотел. Аз бих ти препоръчал маршрута който аз ползвам когато ми се налага да ходя с автомобила до Западна Европа. Тръгвам от Варна и в рамките на деня съм в Белград. Преспивам там и на следващия ден през Хърватска и Словения съм в Австрия. Този маршрут е много по разтоварен отколкото през Унгария и по границите няма опашки. Но... излиза с около 50 евро по скъпо в посока. Ако избереш тази опция можеш спокойно да го направиш с едно преспиване в Хърватска и от там на следващия ден до крайната точка. Ако имаш още въпроси не се притеснявай да питаш. С радост ще помогна с каквото мога като информация за маршрута.
  5. 2 точки
    Здравейте, нов съм във форума и обмислям покупка на Сивик хибрид. Говорих с човека от Русе и доста ми обясни за батериите. Извършва проверка на заряда на батерията(50 лв.) и смяна на батериите, ако се налага. Самата батерия струва 100 лв. като се сменят по двойки. В Сивика има 7 или 11 двойки батерии, зависи от модела. Пускам снимка на сайта му, ако админите преценят да я изтрият, а инфо за човека ще дам на лични.
  6. 2 точки
    Здравейте, Аз години спрях да минавам през Румъния заради "първите" няколко стотин км които понякога отнемат доста време. Пътуването през Сърбия е изключително "нормално" и 90% е само магистрала.Единствено може да има задръстване на границата с Унгария заради контрол и проверки.Като разстояние е почти еднакво,платените пътища в Сърбия ще Ви струват 13Е общо.Не подценявайте самолета,колкото и да не сте фенове :)) защото са си 20тина часа шофиране. Каквото и да решите лек път(или полет) :)).
  7. 1 точка
    Тъй като съпругата ми иска да има камера за задно виждане в колата, обмислям варианта да я съчетая с тези така силно предлагани устройства в китайските сайтове, които имат всичко нужно и ненужно по описание, и общо взето на хартия изглеждат добре. Става дума за китайските навигации, които са за ОЕМ вграждане в таблото, работят с андроид и т.н. Та по този въпрос имам следните питания: - Някой докосвал ли се е до такава та дори да не е за ЦРВ и с какво впечатление е ? - Навигацията може ли да се ползва без интернет свързаност или трябва допълнителни дънгили да купувам и да поставям карти в тях. Общо взето заслужава ли си да дам 450лв. за туй нещо ? Чета различни мнения по другите форуми, и като цяло хората са доволни от тези по-новичките с по-бързите процесори и по-качествени дисплеи. За старите изрично се коментира че са дърво. Ако се счете, че темата е за друг раздел моля преместете я, тъй като се чудих къде да я постна и реших да е тук.
  8. 1 точка
    Моля, не е 7" а е Андроид 7.1 и е 8 инча. За доволен - за тези пари - токова, но все пак върши работа, не съм я изхвълил . Прочети темата и ще се запознаеш повече.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    ще снимам утре и ще кача да видиш. Един сезон ги карах с по-широки гуми 205/55/15 и колата изглеждаше много добре
  11. 1 точка
    Колеги , и аз съм от по-малко от седмица с новата колица доста доволен съм , динамиката е доста приличина (чак не очаквах да е такава) . Вътре има доста нови благинки и екстри. Да си вържеш таблета с гугъл мапс си е доста приятна екстра и се избягват тапи и задрътвания За сега колата съм навъртял 350 км в София и съм с около 6/100 . Понякога старт стоп системата влудява ме ... не съм свикнал Не ми допадат меките пластмаси които са по таблото и като мина по паваж (примерно бул.Цар Борис почват да вибрират пластмасите и да поскърцват) Надявам се тази седмица малко да излезна извън София . Засичали ли сте дали борд компютъра и това което се зарежда дава ли голяма разлика ? На дизела на 8ма ген по борд беше 5/100 , а реално зареждах 5.6 , 5.7 ...
  12. 1 точка
    След малко като събера сили ще се отбия да я гресирам и моята
  13. 1 точка
    Аз я смазах (оста) обилно и от доста време,не съм го чул да скърца.
  14. 1 точка
    Здравей колега, Комплекта включва външен ремък, ангренажен ремък, обтяжна ролка, паразитна ролка, хидравличен обтегач, водна помпа. Оригинално всичко е към 1000лв без труда. Доколкото знам ангренаж и ролки се сменят на 120к км, а водна помпа на 240к км. Има и заместители, но се сменят на половината км и съответно струват половината пари, та си преценявай дали има смисъл. И аз се чудих откъде да поръчвам и т.н и накрая реших, че от майстора ще е всичко и другата седмица влиза в бокса (оригиналните се чакат 2 седмици поне ). Понеже виждам, че си от Бургас, нямам идея кой може да ти помогне, но ти препоръчвам да си намериш майстор, който знае какво прави и го е правил вече, а не да ти се учи на колата. Може да питаш и Бултрако Варна Ако искаш сам да си поръчаш, намираш part номерата от долния сайт или дето вика колегата Drone в japancars.ru и почваш да търсиш в интернет https://www.parts-honda.uk/honda-cars/LEGEND/2007/LEGEND/23418 Ето как изглеждат всички чарколяци: https://www.ebay.co.uk/itm/Gates-Water-Pump-Timing-Belt-Kit-FOR-HONDA-LEGEND-KB-TCKWP329/253216708773?epid=12007565424&hash=item3af4e458a5:g:AxMAAOSwl5VbA5e8 И последно не знам колко е вярно, но четох в UK-ските форуми, че колега е имал проблем с Gates и за малко да иде в кофата. По-опитните колеги помагайте, не знам колко глупости съм изговорил :Д
  15. 1 точка
    Днес колата няма излишни шумове и е, както се изразяват в Дупница ''като гумена топка...''ХаХаХа Вчера докато бях в Хонда си говорех с един човек на около 60г. виждаше се, че е с възможности. Кара CR-V 2016 и ми каза следното: ''Момче, аз съм сменил 40 коли нови, само тази, визираше CR-V-то ми светва чека на 10к. идвам чистя и продължавам (смее се), няма да ти разправям за другите марки и сега по новите модели за какво става въпрос, и каза, че само тука среща разбиране и му сменят нещата без разправии. Новите автомобили, ще стават все по зле караш 5 години и сменяш с друга...'' И ми каза още, да си използвам гаранцията на max докато я има. Нещо да ми шумне да хода да го сменям докато е гаранционна. Защото примерно, както ми се прее.а навигацията ако беше нов внос щеше да си е за моя сметка и т.н... Да, неприятно купуваш нова кола и започваш да сменяш но такава ще е явно тенденцията количество за сметка на качество! Следете си за странни неща, шумове и некачествени сглобки и т.н. и ако има не се чудете, а да ходете да ги отстраняват.
  16. 1 точка
    Зимерат в Германия на границата с Белгия ли? Не мисля, че бих си го причинил с кола, особено пък с дете. Колкото и да не сте фенове на самолетите, това е най-добрият начин. Преди 2 години юни месец 2 билета до Меминген ни излезнаха 80 лева с всички такси (бяхме с по 1 раница багаж). Оттам вече можете с рент-а-кар. Връщането от Щутгарт го направихме с кола за 17-18 часа нон стоп каране с 3-4 почивки по 10-15 минути и чакане 30 минути на Калотина. След това бяхме като зомбита.
  17. 1 точка
    @slacker 225/45/17 ще паснат дори на 8J, така че няма проблем. Това е стоковия размер на 17 за Акорд 7.
  18. 1 точка
    Ако "чаткаш" руския: може това да е проблема?
  19. 1 точка
    Усещам лека разлика в + при превключването на АТ след пълна смяна на маслото ! Препоръчвам на всички при възможност да сменят ,не да доливат.
  20. 1 точка
    Ако имаш проблем с които и да е датчик ще ти свети чека. И датчика е в делкото .
  21. 1 точка
    Да споделя моят случай със загуба на антифриз на двигател D14A2. След дълго каране от Русе до Варна при спиране във Варна на светофара и работа на колата на място стрелката за температурата започна да се качва към максимума. След като потеглих в движение всичко се нормализира. Стигнах да крайната дестинация и поглеждам да видя какво става в радиaтора и гледам антифриза намалял. Огледах за видими течове, но ненамерих. След няколко дена по обратният път Варна - Русе всичко изглеждаше наред, НО спирам в Русе на първият светофар и колата пак започна да вдига температура. Прибрах се и на следващият ден отварям капачката на радиатора и пак антифриза нямалял. Проверка за протекла помпа и да верен отговор. Помпата пуска антифриз който се завихря зад мотора и като я гледаш от горе неси личи, а само на канал или вдигната кола на подемник. Това се оказа при мен. Така че вдигни колата и погледни да не е протекла водната помпа. Успех.
  22. 1 точка
    Ето ме и мен със стоковите джанти
  23. 1 точка
    Справянето с лошата миризма се състои от няколко прости и най-вече евтини стъпки. Методът работи безотказно както при атво климатици така и при домашни. 1. Отивате в аптеката и си купувате 2-3 броя бутилки САЛИЦИЛОВ спирт 2%, на скромната цена от 1 лв. за 100 мл. http://pics.data.bg/...20120530_163122 2. Отмъквате от жена си устройството за пръскане на цветя с вода (едно такова с помпичка) Празна бутилка от препарат за почистване на стъкла също става. 3. Пълните спирта в устройството отмъкнато съгласно т. 2,не разреждайте с вода. 4. Сваляте всякакви филтри от климатиците и пръскате топлообменника на воля. За автоклиматиците, се пръска и през отворите на въздуховодите за купето,ефекта е още по-голям ако се свали филтъра и напръскате сaмият изпарител ,както и вътрешността на кутията му. 5. След като напръскате пускате климатика да духа на топло, отваряте всичики възможни прозорци. През следващите 15 минути гледате да не сте наоколо, че после много боли глава. 6. Купувате си нужния брой бири с мезе и сядате да си ги пиете на хладен и най-вече - свеж въздух. Изпробвано на няколко авто и един домашен климатик,методът работи перфектно .Спирта е антибактериален и убива микроорганизмите които се образуват по изпарителя на климатика ,от които всъщност идва вонята на потен циганин. Предлагам на модераторите да маркират темата като важна,сигурен съм че доста хора си блъскат главите с проблема с премахването на отвратителната миризма на мухЕл след употреба на климатика Поздрави и успех в начинанието
  24. 1 точка
    Сменям филтъра на купето всяка година, преди летния сезон. Всеки път прилагам и метода на колегата NOS със салициловия спирт. Пръскам навсякъде по пътя на въздуха, където мога. В кутията на вентилатора, кутията на филтъра, топлообменика на климатика, отворите на въздуха долу в краката. Пръскам и новия въздушен филтър. Първият път пръсках и в решетките на арматурното табло, но салициловият спирт като изсъхне, оставя бял налеп, който се чисти трудно в решетките. Затова повече там не пръскам. Добавям (залепям по периферията) към филтъра на купето и отрязано парче с активен въглен, което се използва в кухненските абсорбатори. Намалява частично отровите от изгорелите газове, на колите пред теб, в задръстване. Вече 5-та година нямам миризми в купето!
  25. 1 точка
    Кратко и точно: Benefits_of_Genuine_Parts.pdf
  26. 1 точка
    Аз пък не съм съгласен.Минерално или синтетично,пробега зависи от TBN-aктуален за съответния модел масло.Няма нищо лошо в в минералните масла освен вискозитетнния индекс.Ето тук е нюанса.Маслото се сменя когато TBN/Total Base Number/сода каустик,разтворена в базово масло/,се изравни с TAN /Total Acid Number,киселинно число/.Това равенство настъпва след около 200-250 моточаса.В минералното масло стабилността на вискозитета е ниска и едва ли ще се запази за тези 250 часа.На практика пример 0W-40 ще стане 0W-30,след 150 часа.Ако вискозитета е съобразен с двигателя това е лошо.Ако вискозитета е презастрахован,това е добре. Какво прави Амсойл-Редлайн.Рекламира 30000км/мили пробег.Увеличават TBN s 40%/добавят сода каустик направо насипно .Обаче обикновенно масло както казахме горе не издържа по вискозитет,затова базата е PAO....държи се по-добре във времето,обаче разгражда семерингите .Добавят се алкални нафталини/недоказуемо/ за защита на гумените уплътнения.С тези 2-3 трика се получава увеличен пробег.Естествено не в рекламираните граници,но ще изкара 300-350 часа. ОБАЧЕ!...Каво прави увеличеното количество сода каустик и нейните производни в мотора?Увеличава сулфитите и сулфатите.Тук сертификата за това е надхвърлен с 30-40 %,което го пише на тубите им с дребен шрифт.В следствие страда катализатора и DPF филтъра . С други думички 2 бонуса и един минус в една туба на съответната цена.Който е по-схватлив ще разбере маркетинговия номер. Не случайно в света на разбиращите,Амсойл се ползва като добавка в маслото или като промивъчно масло. Аз не казвам нищо лошо за него...само вдигам малко мъглата .В съвременното маслостроене се ползват маркетингови трикове. Пример...Течен титан.Ползва се от преди 10 години,като заместител на молибдена-новия триатомен и стария молибденов сулфат/сулфид.Ако се сложи малко е модификатор на триене,ако се сложи много е просто антиоксидант.Звучи яко,ама на практика не прави нищо съществено.Би трябвало да се отлага по детайлите на атомно ниво, всъщност се ползва за стабилизатор на други добавки. С две думи не можеш да кажеш това: ...маслата издържат толкова.Няма едно с друго еднакви!!
  27. 1 точка
    ако питаш мен по добре го сменяй веднага като усеитш че почва да го гори(6-7к), иначе нагарите се натрупват т.е. това изгорено масло 700 грама се отива някаде я катализатор я картер я някоя маслена магистрала, по добре смяна на маслото като си загуби качествата.
  28. 1 точка
    Същия проблем ми се появи и на мен от скоро (акорд 6, 99-та). Значи прави ми впечатление че сутрин си отварям без проблем, но малко след това докато всичко още е студено, ако се наложи да заключа или отключа не става отраз, и може до 4-5-6 пъти на натискам дистанционното за да отключи/заключи. От ключалката с ключа всичко работи. Батерията смених, без промяна. Когато съм карал по-дълго колата и вече е топла, и купето също е топло, работи с дистанционното без отказ. Не зная накъде да се насоча, освен към студени спойки някъде по трасето. Може би ако намерим електрическата схема на централното заключване ще си улесним задачата.
  29. 0 точки
    не е нова, това са ми навъртяните км за 10 месеца. Колата е на 7 години и малко под 100 000км към момента.
  30. 0 точки
    Следващия епизод на Френската поредица" Такси" щял да е с Харви първа генерация! Ама това е идея-да ги строим някой път
  31. 0 точки
    Радвам се, че нямаш проблеми за сега. Просто явно аз съм карък или съм уцелил мексиканец на повечко текила... ХаХаХа
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...