Jump to content

Grudinio

Фен
  • Мнения

    63
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Grudinio

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 3.09.1987

Contact Methods

  • Skype
    chamillionaire_gr

Profile Information

  • Кара
    Accord 7th gen 2006 2,2 CTDi N22A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас, Пловдив
  1. Авариен режим.

    Не. Все още нямам
  2. Авариен режим.

    Не е сигурно дали е от филтъра. Защото аз вече над 2000км (2 месеца) съм с друга марка горивен филтър и нямам никакви проблеми с него
  3. Ами днес вече съм запазил час за следващата седмица в сервиза да я оправят и да си карам спокоен пак.
  4. значи просто си й е дошло времето да протече.
  5. Дидо при мен цената беше почти двойна. 108лв ми взеха за рециклирането Ванчо нали и двете течности са течности все пак. Не че разбирам много, но при положение че съм сложил правилното масло (на Хонда) защо там да е причината. И сега като я рециклирам и си налея пак същото масло да очаквам ли в близко време същата ситуация с рейката?
  6. ако имаш предвид клапана Да. Понеже още преди да я оставя в сервиза от тях разбрах че има клапан който трябва да се прехвърли и за това и цената на ремонта беше по-висока
  7. Здравейте колеги. Точно преди месец колата ми беше в сервиз заради спукан маркуч на хидравликата. Закарах я на сервиз свалиха ми маркуча с тръбичктите закараха го на Ханса Флекс и съответно те подмениха маркуча. Бях си взел и оригинално масло за хидравликата и колкото можаха (понеже все остава някакво масло в рейката) източиха и сложиха оригиналното. Всичко беше наред до онзи ден когато видях в гаража съмнителна локвичка. След като прегледах всички казанчета се оказа че маслото на хидравликата беше паднало на минимума. Огледах новия маркуч със съмнение, че проблема е от него, но той си е перфектен. Днес ходих обратно в същия сервиз и след като огледахме колата се оказа сега, че рейката пък е протекла от страната на левия маншон. Както и да е погледнаха я обстойно и казаха, че с рециклиране ще се оправи. Но мен ме гложди едно чувство дали новия маркуч не е спомогнал за протичането на рейката тъй като външния диаметър е определено по-малък от този на оригиналния маркуч и от там да оказва някакво влияние. Дали за дебит, дали за по-различно налягане. Знам ли? Просто ми се върти тази идея в главата. Искам да чуя мнения от запознати колеги. Благодарности!
  8. Здравейте колеги. И аз вече имам същия проблем, но за момента ме интересува как да си сваля маркуча с тръбичките най-вече долу от рейката. Какъв ключ сте ползвали там за гайката и възможно ли е докато колата е вдигната на крика отпред вляво?
  9. Моето мнение е, че е 1000 пъти по-добре изглеждаща оригиналната мултимедия, плюс това е и доста по-евтина спрямо китаеца.
  10. Здравейте колеги. Закупих си модул за дистанционно управление на централното заключване за англичанката ми и сега имам мерак да се справя сам, но за целта ми трябва да разбера как да свържа кабелчетата. Модула ми пристигна с описание на това кой кабел за какво служи, но кабелите от колата незнам кой за какво служи. Прилагам и снимки, за да е по-лесно разгдаването. буксата която влиза в новия модул с дистанционното описание на кабелите от буксата на модула с дистанционното 16 пиновата букса от колата, която си е от колата и влиза в оригиналния модул за централно заключване 6 пиновата букса от колата, която си е от колата и влиза в оригиналния модул за централно заключване оригиналния модул за централното заключване
  11. Honda Civic Hybrid

    Темата е доста интересна и има много за говорене. На мен ми е интересно дали има някакви облаги за хибридите както за електромобилите. Например: безплатна синя/зелена зона, по-евтин или безплатен данък и прочие. Нека ,който има такава кола, сподели опита си в тази насока .
  12. Fila Honda racing обувки

    Колеги някой знае ли дали все още може да се намерят такива обувки понеже видях, че са старичък модел. А може да има и по-нови. Кой знае?
  13. Здравейте колеги. Вчера след малко посъветване и четене реших да си направя диагностика на компа в търсене на грешки. Та свързах двата пина на въпросната букса и завъртях ключа на контакт, но чека светеше постоянно без мигания. А щом не мига чека, означава ли че няма грешки? А също да уточня, че в началото когато бях сложил спортния конусен филтър сигурно 4-5 месеца когато карах колата на много високи или на прекалено ниски обороти светваше чека, за разлика от сега. Причината да търся някакви грешки сега е високия разход, който установих по време на отпуската. Ще съм много благодарен на всякакво съдействие за коригирането на разхода. Колата е английски сивик 6 фастбек Д16Б2
  14. Accord Coupe CG4

    Поздравления за тази хубавица Митак. Понеже успях да я покарам също съм ти много благодарен. Преди малко видях, че вече си я пуснал за продажба и мога да кажа само добри думи за колата ти. Предполагам на доста хора може да им се види скъпа, но това е защото купето е перфектно и без грам забележка (освен онези "циганийки", но все пак колата си е твоя и ти си правиш това което сметнеш за добре). Усоех с продажбата и дано човека, който я купи да я цени така както и ти а ти Митак по-скоро да си вземеш ЦРВ и да се радваш много на дъщеричката си.
  15. Отивам за нов акумулатор и ще си я затворя с бутона, но би било добре да съм зареден и с такава манивелка Така че ще си го запиша като ангажимент
×