Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.10.2021 in all areas

  1. 5 точки
    Привет. Да споделя- ремонтирах парното, поради слаба температура на струята, а в последствие спукано радиаторче, от което започна да мирише на антифриз и омазняваше стъклата. Та, разправия си е, но нищо чак толкова сложно. Самото табло се държи на 4 болта на кръст, два от двете страни на таблото, един горе под центр.духалка и един най- долу зад ц.конзола. Проблема, който видях, е че имам климатик и не исках да го разбутвам, като му сваля кутията с питата вътре в купето. А тя застъпва кутията с радиатора на парното и клапите. В резултат се наложи да разкача и тази кривата тръба, дето върви от тунела на пода, през пръта на волана и завършва с три болта до гредата на шоф.врата. Купих друга кутия с клапите и радиаторче от Ровър 45, с цел донорство, но накрая си ревизирах и оправих моето. Уж само с ориг.антифриз я карам, а такова калциране не очаквах вътре, защото вх.и изд. тръби светеха отвътре. Разпоих стр.панел с тръбите и шомполирах внимателно, с един лист от ножовка, пътищата до другия панел. Самите пътища са тесни 1 мм. и почти и напълно се бяха затворили на входовете и изходите. После запоих обратно и усилих спойката на тръбичките към панела, понеже точно от там и беше теча. Замених и дунапрененете уплътнения на всички клапи. Накрая монтирах и един воден филтър на вх.маркуч в коша преди кранчето. Резултата е равномерно топло духане от всички въздуховоди, и по-висока температура в по-къси разстояния.
  2. 3 точки
    Аха... Понеже това, което трябва на държава разкъсана от корупция е да напусне втория най-богат съюз в света, който й налага поне някакъв контрол и регулации. И като напуснем ЕС какво, ще си договорим по-добри цени директно от ОПЕК, от колкото ЕС могат да договорят, понеже сме огромен клиент с огромен пазар ли? И ще продаваме евтин бензин в държавните бензиностанции, които за малко бившите управляващи да уредят? Там няма акцизи, вероятно има и субсидии за бензина. Докато в ЕС събираме акцизи от горива, цигари, алкохол и голяма част от тези пари отиват за субсидии за селско стопанство, лекарства и други стоки, които са от първа необходимост за всички. Например в същата тази страна, средно на ден са ти нужни около 70лв за храна на човек. Не е редно да си подбираме само аспектите, които ни харесват.
  3. 3 точки
    Банкстерите не съгласни българчетата да държат в банки 65 милиарда спестявания. Съвсем нарочно е всичко - чрез инфлация и нулеви лихви (дори отрицателни), народът да извади парите от банките и да почне да "инвестира" в нещо - недвижими имоти, злато, акции, уж защитавайки така спестяванията си. Само че 90% от тия пишман инвеститори идея нямат какво правят. При тоя обедняващ и намаляващ по численост народ, аз дори и да вложа парите си в апартаменти например, няма кой да има да ми ги наема. Освен това разходи по поддръжки, данъци - всичко нагоре. Същото и със суровините. Любимите ни Хонди на бензин, дизел и газ ще станат лукс първо от гледна точка на цените, второ с тия изисквания за емисии ще ги забранят по пътищата до 10-15 години. Щом цапаш въздуха много, налагат ти ограничения. Те са го измислили вече.
  4. 2 точки
    Ако няма смесване на масло и антифриз и ако не ти изчезва антифриза, освен, ако не го изхвърля от налягането, де... Виж газовата при кадърен майстор, първо! Как е свързана. И мембраната на изпарителя да не е заминала.., и т.н. Щото може да ти надува от газовата бутилка! Ще гръмнеш някъде , ако е така, ей! После мисли гарнитура на глава. Колегите от Пловдив, моля да помогнат за кадърен газаджия! Успех!
  5. 2 точки
    Не ми се пише, ама щом е "на ползу роду": Опъва се не с подлагане, а със стягане на куките (доколкото е възможно и целесъобразно) които държат шевовете на седалката за металната конструкция. Все пак не се тапицира барокова мебел. Седалката ми е с вентилация и рязането на точни отвори в донорската (която е без) е немислимо. Да се надявам да намеря ударен Леген десняк с вентилирани седалки е кат да спечеля от тотото. Реших да рискувам. Отворите в оригиналната са специално формовани - дунапренената форма е като отливка. Решихме да се ползва оригиналната, но левия и борд естествено бе смачкан и вече е била подлагана вата. Отрязаха се левите бордове на донорския и моя дунапрен и се залепи донорският на моята основа. Подлагане на вата между донорската кожа и моята вентилирана основа не е препоръчително (заради подгрева и вентилацията), но все пак е сложен 1 слой. Сега вятъра е леко по-слаб, но си има достатъчна производителност, а и отворите в донорската кожа са по-финни, така че и това влияе, просто е доста неизползвана седалка. Греенето е по-слабо, но преди ми пареше на 3-та степен, така че и това не е проблем. Просто се надявах че визията ще е като купената, а стана малко пухкава, но е мека и някак по-удобна. Сигурно ще го преживея. Имам си колата за нова (не като ЕГН, а като кондиция и визия) и някак ме заболя, но ... както се казва - тва са си мои лични извращения.
  6. 2 точки
    Това вдигане на цените е в следствие на външни фактори, така че нито Борисов, нито някой от сегашните управници имат някакво влияние. Така или иначе се готви световна финансова криза и нас няма да ни подмине. И ако ЕС ти дава да цоцаш фончета и да си развяваш задника безвизово в Европа, то от друга страна налага квоти на износ на собствената продукция и интересни "директиви", които задушават страните.
  7. 2 точки
    Нормално е при лудо печатене на пари да има инфлация, това и децата го знаят.
  8. 2 точки
    Не е до късата памет, далавери са се правили и по времето на Крум, ама тогава са рязали ръце. А сега човек, който е в листа Магнитски оглавява листата на ДПС в Търново
  9. 2 точки
    Няма да има оправия. Служебното се гласи да тегли половин милиард нов дълг. Ми за какво искаха актуализация на бюджета тогава. Бате ще се плаща яко и оправия от нигде не се задава. Но нищо ни няма, това си заслужаваме. Това е от един мой кумир:
  10. 1 точка
    Колега, Моля те, не пиши за този проблем във всички теми и раздели от тоя форум! В разрез е с правилата на форума и рискуваш да те накажат Модераторите. Прочети правилата тук: https://forums.hondabg.com/guidelines/ Иначе на тая тема, тук в този радел й е мастото. Няма нужда от друго...
  11. 1 точка
    https://blogomobil.com/новини/Новата+Honda+HR-V+използва+подобрената+хибридна+система+на+марката/KkL?fbclid=IwAR35yrLvKWQdiAQiroTbQmVXqovlMyJpvE-5hYbWZ2NSv42as5W34xQ33gk
  12. 1 точка
    При теб нещата са се получили доста добре, но явно ти си повече перфекционист от мен :). Със сигурност е по-добре от предишната, но и няма как да я докараш да е като нова.
  13. 1 точка
    Здравей, Бих искал да поръчам : Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda 5W-30 -4броя Стойност на поръчката: (4 x 7,49=29,96)*1.9775 = 59.25лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОББ Начин на получаване: - чрез куриер
  14. 1 точка
    Първо си смени капачката с такава за твоя автомобил, по възможност оригинална, ако няма - някоя по-хубава марка вземи. Ако след това пак имаш проблем, направи един тест за газове в антифриза. После пиши какво е станало и да я умуваме.
  15. 1 точка
    Подлага се вата и дунапрен за да стои опънато. Освен сръчност трябва и знания.👍
  16. 1 точка
    Контрола можем да си го наложим и ние, но понеже сме лумпени, вече 30 години се оставяме да ни мотаят и лъжат. ЕС не договаря цени, рафинериите са частни и сами търгуват на пазара. Цената на горивото е главно акциз, който определя държавата. Факт, е че парите от акцизите отиват за други смислени разходи, но тези приходи могат да се набавят и от други места - с по-ефективно производство, конкурентни стоки и износ и т.н. Не е конспирация, а част от добре подготвян план. Умен и способен народ сме, и не разбирам, защо трябва да бъдем постоянно закриляни и зависими от някого. Или така е просто по-удобно на власт-имащите, за да мога да си цоцат, а народът да бъхти, той 5 века се е научил да търпи...
  17. 1 точка
    Пак привет. И така, колата мина ремонт. Оказа се изгорял клапан, ама това изгаряне си е направо стопяване на метала, като от рязане с оксижен. Уж, толкова години си пазя клапаните от газта, а то какво стана. Сега спокойно ще си сложа и газова. Та, смених всички клапани, 16 бр. с италиански Freccia, другите неща основно на Елринг, болтове, гарнитури и уплътнения. Частите бяха около 350лв., работата 320лв.
  18. 1 точка
    Здравей, искам да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-speed-diesel-additive-1-l.html Вид и количество: Liqui Moly Speed diesel additive 6х1L Стойност на поръчката: (12.40*6)*1.9775 = 147. 13 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА Българска БАНКА Начин на получаване: - лично в кв. Малинова долина
  19. 1 точка
    - Защо калинките летят бавно? - За да не им отнемат точки
  20. 1 точка
    Потвърдено! С такъв ELM372 (v1.5, BT) и протокол ISO 9141-2 се закачам без проблем за ECU-то. Явно както казва колегата @dindin моят син китайски четец, е менте на ментето - бъгав v2.1 с променен вершън стринг на v1.5.
  21. 1 точка
    Май затворениете реактори на АЕЦ "Козлудуй" си казаха думата...."Не произвеждайте ток, ние ще ви внесем, не произвеждайте храна, ние ще ви внесем и т.н."Ама никой не те има за човек, когато вдига цените и не го еня имаш ли пари нямаш ли.... Междувременно във Франция си работят сума ти атомни елекрически централи, някои доста по-архаични от нашата....Те затова една държава трябва да се самоиздържа, доколкото е възможно...Давам ви един бърз пример - Иран както е под ударите на международни санкции произвежда ли си транспортна техника, произвежда си, поддържа ли си военната техника вкл. и Американски F-ки от времето на шаха, поддържа си ги, вдигна ли стандарта на населението си, вдигна го...
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Моите 5 стинки по темата: Совите не са това което са! На теория седалките са промишлен продукт - по шаблони и стандарти, НО - 2 еднакви няма! Особено ако се разтапицира една и кожата да се сложи на друга. Аз разчитах че ще получа визията на донора върху моята конструкция, но уви. Така че най-добрия вариант ако ти хареса някоя седалка, да е 100% "болт он". Тоест не пипаш нищо по нея, само демонтаж от пода и буксите и монтаж в твоята кола. Другото има подводни камъни и зависи от "сръчковци". Аз още съм разочарован от визията на трансплантацията си, защото имаше усложнения и кожата не се опъна по седалката както беше на другата. Но поне е мека, здрава и всички системи си работят.
  24. 1 точка
    Леко съживяване на темата. Наскоро купих следния продукт : https://detailingbg.com/produkt/ultimate-leather-detailer-473ml/?v=3a52f3c22ed6 Веднъж вече третирах кожата с него като предварително я почистих с прахосмукачката, най-вече в сгъвките. Имаше едно две места където децата бяха цапнали с нещо-там не успя да го почисти, но то си пише,че по-скоро е за поддържане и защита. Вероятно е така, но аз няма как да разбера. Реалния ефект,който аз виждам веднага е приятния аромат на препарата. Другото, което е че когато седнах с дънките върху кожата тя започна леко да скърца при първите няколко качвания,предполагам,че това е поради някакъв филм оставен от препарата. Планирам да го нанасям на 3-4 месеца веднъж.Стана за около 30 мин на целия салон.
  25. 1 точка
    Мани го тОа "слабак". Иначе актьора-каубой е 100% прав.
  26. 1 точка
    Северното Черноморие! Излагате се! Ако “Вера СУ” беше заседнал около Царево, вече щеше да има Акт 16!
  27. 1 точка
    Ако хЕвробюрократите си мислят че ще ни наТокат, не са познали. Ще си копаме въглища и дрЪва и ша извадим пак кюмбетата и парните локомотиви. Вече има брожения в други държави срещу "зелената сделка". За някои е бизнес, за други икономически геноцид. Да видим кой ша ни опрАа след изборите.
  28. 1 точка
    Гориво 4 лв. тока двоен а зимата се очаква да е троен, водата я гласът и тя двойно, парното и то двойно, олиото и то двойно даже два и половина.... строителните материали си ебаха мамата колко скочиха, и да се обвинява EU то за това човек трябва да е егати наивника явно в момента управляващите постигат целта си. До като има телета ще има колачи.
  29. 1 точка
    На опашката касиерът казва на възрастна жена: – Госпожо, трябва да си носите собствени чанти за пазаруване, защото тези найлонови торби не са екологични! Възрастната дама се извинила и отговорила: – По мое време нямаше такава "зелена вълна". – Това е проблемът ни днес, госпожо. Вашето поколение не се е грижело достатъчно за околната среда. – Прав си - отговорила госпожата. Нашето поколение не се грижеше адекватно за околната среда. Навремето в магазина се връщаха стъклените бутилки от мляко, газирани напитки и бира. Магазинът ги връщаше обратно във фабриката, където ги измиваха и стерилизираха, преди да ги използват отново и отново. Наистина не ни пукаше за околната среда по наше време. Дори бебешките пелени перяхме, защото нямаше такива за еднократна употреба. Сушахме си ги сами, а не в сушилни на ток. Тези пелени наистина ги сушаха вятърната и слънчевата енергия. По наше време наистина не се тревожехме за състоянието на околната среда. По наше време имахме само по един телевизор и по едно радио вкъщи, а не по един телевизор за всяка стая. И телевизорът беше с 14 инчов екран, а не с размера на стадион, който когато се развали ще бъде изхвърлен незнайно къде. В кухнята трябваше да правим всичко с ръце, защото нямаше електрически уреди, които да правят всичко вместо нас. Когато изпращахме нещо чупливо по пощата, за да го опаковаме използвахме стари вестници, а не найлонови балончета и стиропорени топчета, на които им трябват 500 години, за да се разградят. По наше време не ползвахме бензинови косачки, за да окосим тревата, те бяха механични и използвахме мускулите си, за да ги задвижим. Упражненията си бяха невероятни и не ни се налагаше да ходим на фитнес, за да поддържаме форма. Прав сте, по наше време не се тревожехме за околната среда. Пиехме вода направо от чешмата, а не от платмасови бутилки и чаши, които сега пълнят океаните. Всъщност по наше време нямаше "зелена вълна" – тогава всички се качвахме на трамвая или автобуса, момчетата използваха велосипеди или ходеха пеша, за да отидат на училище, вместо да използват родителите си като 24-часова таксиметрова услуга. Така че, не е ли удивително, че сегашното поколение говори толкова много за ′′ околната среда ", но не иска да се откаже от нищо и не мисли да живее с малко, както по мое време!
  30. 1 точка
    Та още малко по темата за Евро категориите ама от друга гледна точка. Изгорели газове/вредни емисии и горивата които ползваме в България. Нагледен пример от преди ден, два. Малко главобол ми се образува покрай това, че изгубих предната табела на колата си. Наложи ми се да отида в КАТ и да вадя нови табели. Не си бях регистрирал газовото още и ми се наложи да правя едни врътки. Наложи ми се да минавам канал няколко пъти. Да поясня в КАТ Варна при минаване на канал се замерват вредните емисии. Ако не покриеш нормите - колата не се пуска в движение докато не се оправи. Първо минаване на канала на газ - резултати: Всичко е повече от перфектно. Следващо минаване след няколко часа е на бензин. Бензина е 95 от някаква си бензиностанция, десетина литра останал зареден преди около месец. Не държа много бензин в резервоара понеже карам на газ. Резултата: ....резултата е повече от плачевен... Няма начин да мина. Пуснаха ме с временен талон до отстраняване на проблема. Отивам на Елкон - замерва и той - същата работа. Според елконаджията проблема е неработещ катализатор. Катализатора ми е сменен с нов преди 5 к. км. Не е оригинален. Сложихме универсален, който уж е за този автомобил. Не знам марка. Викам си - Добре, явно карането на газ е издухало по някакъв начин катализатора, макар че майстора, който го слага каза, че е невъзможно. Даже се уговорихме да отида да ми сложи един под наем да мина канала в КАТ. Да - и такива схеми има и все повече ще има с тия Еконорми. Докато се прибера до вкъщи от елкона, ми светна чека и ми изкара и грешката р0420 - неработещ катализатор. Започнах да мисля от какво ще е - ламбда ли, кво ли. Накрая реших сутринта да заредя бензин и да поизпържа малко колата. Заредих 100 с разни там добавки - 20 л., та да се поразреди стария бензин. Газ по магистралата 160 - 180. Минах 50 км. Върнах се при елконаджията за ново замерваме и... О чудо, всичко е наред. Човека вика - Газ бързо в КАТ да минаваш, че не се знае до кога ще е така. По пътя за КАТ ми изгасна чека. Минах канала и резултата е: Всичко повече от перфектно. Та българските умници искат Еконорми и кво ли не, но ние зареждаме някакви горива, които не покриват Еконормите. Та да си знаете ако се сблъскате с такъв проблем по пунктовете за технически прегледи. Да пробвате с прясно гориво от бензиностанция където се предполага, че сипват що годе годно гориво. Извинявам се, че "малко" дългичко се получи
  31. 1 точка
    Пастир пасе животните когато изведнъж до него спира голям лъскав пикап . Шофьорът - младеж, облечен в костюм на Армани и обувки Гучи, пита: - Ако Ви кажа колко крави и телета има във Вашето стадо, ще ми дадете ли едно теле? Пастира спокойно отговоря: - Да, защо не?! Юпито вади мини компютъра си Dell, сърфира в Интернет до сайт на NASA - отдел сателити, намира прелитащ над мястото и брои говедата. След няколко минути се обръща към пастира: - Имате общо 186 крави и телета. - Добре, можете да вземете едно от моите телета! - казва пастирът. Даже ще ви го натоваря, за да не се цапате. Юпито посочва животното, което е избрал. - Хей, ако Ви кажа в кой сектор работите, ще ми върнете ли телето? Младежът се замисля за миг и казва : - Да, защо не?! - Вие сте министър от следващото правителство, завършил Харвард! - казва пастирът. - Уау! Точно така, но как познахте? - Нямаше нужда да гадая. Пристигнахте тук, без никой да Ви кани, искате да получите пари за отговор, който вече знаех, на въпрос, който не съм Ви задал. Използвахте оборудване на стойност милиони, за да опитате да ми докажете, че сте по-умен от мен, а реално не знаете нищо за работниците и с какво се прехранват. Вие не знаете нищо за кравите - това което имате пред себе си, е стадо овце! А сега ми върнете кучето!
  32. 1 точка
    Smart-ass Chineese fake-makers, that made v.2.1 clones realised, that consumers prefer buying ELM327 clones, marked as “v.1.4” or “v.1.5” and don’t want to buy “v.2.1”, that was full of bugs. So, what have they done? They just changed version string in “v.2.1” to “v.1.5”. And we have actually “v.2.1” clones, but marked as “v.1.5”. They are just the same piece of shit as v.2.1 with changed version string. Напълно е възможно да имаш v2.1, но трябва да се тества и на друга кола. Поиграй си с настройките, например махни Faster Communication ако е отметнато.
  33. 1 точка
    Готова е Хондичката, сменихме Делко и запали. Благодаря на всички за мненията.
  34. 1 точка
    Това с буксата май го правят на 3-та генерация. Иначе аз имах ей такъв ELM и се вързвах без проблем с CRV-то. Но да - това е протоколът, може да пробваш някоя от отметките за свързаноста в Torque. WiFi или Bluetooth е четецът?
  35. 1 точка
  36. 1 точка
    И каква е гаранцията че дифа , кутията или мотора са в кондиция , че каквото и да им сложиш няма се усерат . Прекалено почнахте да се превземате , на такъв ръждилник црв1 дифа му е 100 лева , дал 210 примерно ,за масло . Ай кацнете бе , моето црв като е с АТФ в дифа , какво му е че даже не и хондово ? Скоро за да сте спокойни по 100 ли ще плащате литър?
  37. 1 точка
    Honda Jazz 1.4 код двигател L13A6 2007 год Смяна масло скоростна кутия събира 1.5л. Процедурата по ръководство. https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000409.html маслото е ,хубаво е да се гледа датат на наливане в тубата. Сваля се лавата гума за да имате достъп до двете пробки. Горната пробка е ключ 17,долната е за квадрат 3/8 Горната и долната пробка. Използвах две спринцовки от по 100 мл с маркуче,събра точно 1.5л до протичане от горната пробка. Цвета на новото масло се вижда,а това в кофата е старото,което определено е имало нужда от смяна.
  38. 1 точка
    Излезе духът от бутилката и каза: - Кажи едно желание господарю! - Искам Дракон с юзди, да го яздя! - Това в днешният свят е невъзможно. - Добре де, ако може АУДИ-то, да не се разваля!!! - Какъв да бъде цвета на Дракона, господарю?
  39. 1 точка
    Колеги, не давайте маса пари за подложки, а си купете инженерна пластмаса - полиацетал (черен). Има различни дебелини на плочите! Сваляте амортисьора , избивате старите болтове, налагате плочата и бележите къде да режете със зегето на бавни обороти и с нож за пластмаса (1лв). Пластмасата е изключително здрава и устойчива от +50/-50С, както и на петролни продукти, киселини и др.! Поздрави,
  40. 1 точка
    Като смениш всички тампони отзад , тея няма да ти трябват и всичко си идва по местата. Ако не се слагат усилени пружини , пак ще има осезателен ефект. Или подлошчици.
  41. 1 точка
    Точно това беше и при мен на предишната ми кола. Когато вкарвах в запалката зарядно за телефон например, след това запалката не се задържаше и "не изскачаше". Реших проблема с една малка отвертка като леко поизкривих пластините навътре. Само трябва да се внимава да не даде на късо и аз лично извадих бушона на запалката за да го предотвратя. Може да се пробва дали запалката изобщо нагрява като я задържиш натисната за 10-на секунди и я извадиш и видиш дали е загряла.
  42. 0 точки
    И без подлагане става, просто сега може да се вземе един флакон пяна, да се подпъхне сламката тук там и да се пръсне лекичко. Тя като пораздуе, ще опъне тапицерията. Ако пък се седне преди да е раздула и втвърдила напълнопяната, седалката ще стане като калъп и ще е пасне идеално 🤣🤣🤣
  43. 0 точки
    А как точно си пазиш клапаните от газта, за един прЕАтел питам .🤔 Да не е с оня лубрикант, дето не изгаря в такта горене и смазва изпускателните клапани в следващия такт?
  44. 0 точки
    Вьпрос: От къде американците знаят, че джихадистите имат ядрено и биологично оръжие? Отговор: Пазят си фактурите.
  45. 0 точки
    Текущото решение е- капачката да не е завита докрай, и тогава маркучите са умерено твърди. Горната снимка е само за да се види колко бяха надути преди това.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...