Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.02.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Ако питате българските търговци за менте или нискокачествени масла, такова животно не са виждали и въобще не съществува! Иначе реално като вземем предвид, че при храните има двоен стандарт, то какво остава при маслата. За това е най-сигурно да се купуват вносни масла, на които няма една българска думичка, а баркода започва с цифричката на страната, от където произхожда марката!
  2. 2 точки
    Да го направим на български език: Нормална фабрична аудио система съдържа Едно радио /HU/ HeadUnit, два говорителя в предните врати ,които са широколентови-възпроизвеждат целия честотен спектър.Ако клиента си е доплатил може да се добавят и 2 задни говорителя като екстра -пак широколентови. Плюсове: - фабрично настроена/напасната за обемите на говорителите. Минуси: - Ограничена мощност .Максимално 22 вата на канал.Няма фокус на звука .Когато баса,средните честоти и високите честоти излизат от един говорител,ниско долу до краката звука е неестествен. Премиум аудио система. Пак фабрично изпълнение със малка разлика.Добавени са високочестотни говорители в гредите или във вратите до огледалата.Някои от тези системи получават и допълнителен говорител за ниски честоти в собствен обем,наричан Субуфър /SW/ Плюсове спрямо нормалната аудиосистема: -разделяне на ниски и високи честоти.Високите на нивото на ушите ,където трябва да бъдат -добавяне на ултраниска честота от SW за по-сочен звук в ниския спектър Недостатъци: -Ограничена мощност 22 вата на канал - Разграничаване на ниски и високи честоти с филтър от 1 ред /един кондензатор/ е бюджетно решение с недобро качество.Обикновено ,за да не се повреди пищялката се реже доста от звука и се усеща липса на средни честоти в района на 5-8 килохерца Супер премиум система .Обикновено е поръчкова от реномиран производител като Bose,Harman Kardon,Alpine,JBL Предсавлява Главно устройство без усилвател,ДСП DSP процесор ,който разделя софтуерно честотите за всеки един тип говорител-нискочестотен,средночестотен и високочестотен и N- на брой малки усилватели ,които захранват всеки един говорител Предимства : - липса на пасивни филтри -на всеки говорител се подава оптималния му звуков обхват - благодарение на цифровия процесор се изравняват времената на звука от всеки говорител до ушите на водача. - реализиране на многоканален звук -4,4+1,5+1,6+1 канала. Недостатъци: - Средна мошност /максимално 44вата на канал/ -Компонентите са уникални и при дефектиране ,може да се подменят само с оригинални такива -Висока цена за качеството ,което предлагат.2000-5000 долара доплащане към цената на автомобила. Любителска обикновена система.Към фабричното или друго радио се добавят усилвател и говорители ,обикновено широколентови.Има същите недостатъци като Обикновената аудио система,но с малко по-голяма мощност.Изисква подмяна на инсталацията -захранващи кабели и кабели до говорителите.Изисква свързване на радиото с усилвателя-тъй наречения интерконект или чинчове . Любителска премиум система.Спрямо горната се добавя Субуфър и вместо широколентови говорители се поставят двулентови такива -мидбас + пищялка. Недостатъците са като на оемската премиум система,с тази разлика ,че мощността е по-голяма. Аудиофилска система: Същото като горната с 2 разлики.Добавено е DSP ,Двулентовите говорители се сменят с трилентови-мидбас,среда и пищялка.Тук усилвателите са отделни за всеки говорител и са с голяма мощност.Разделянето на честотите е прецизно ,благодарение на DSP.Субуфъра е активен -със собствен вграден усилвател и мощност от 100 до 1000 вата.Прецизната настройка на системата през лаптоп позволява постигането на така наречената звукова сцена-това е разпознаване на мястото на всеки един инструмент в симфоничен оркестър.На български докато слушаш усещаш къде стои на сцената барабаниста,китариста ,рояла и т.н.Настройката на тази система е много сложна и изисква специални имения. Компонентите в системата също са специални и са доста голяма сума. Захранващите кабели са дебели,от чиста безкислородна мед /OFC/ с цел минимални загуби на ток по пътя от акумулатора до усилвателите. Интерконектите/чинчовете/ са доста качествени,като там освен OFC се ползва сребро ,злато и родий.Обикновено чифт качествени интерконекти е 100-1500 лв. Кабелите за говорителите са пак от чиста мед с добавени сребърни нишки или чисто сребърни кабели.Тук химическия състав е свързан пак с минимални загуби по пътя,както с възможността на един метал да възпроизвежда определени честоти по-добре от друг метал. Общо взето тази система ще правя аз. Последната система ...от 2 години е изцяло цифрова. Представлява цифров източник HU обикновено мултимедия.Връзката с говорителите е оптична или цифрова кабелна.Във всеки говорител има преобразовател цифров-аналогов сигнал ЦАП/DAC/ и вграден усилвател. Системата игнорира всички аналогови шумове в колата -динамо,запалки на ксенон и бобини на свещите.Вече има 3-4 предложения на пазара ,но поради цената още няма реални изпълнения.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Следиш ли ми мисълта или. Налягането се определя от помпата/въпросната пружина. Не от филтъра.
  5. 1 точка
    Тези изобщо и не ги гледам. Знам че всичко е преправяно и не ми се иска да ходя да ги гледам. Ще търся нещо. Ама не искам да има ГИ и ако ще е за 17к поне да има екстри.
  6. 1 точка
    Маслата в БГ е дълга тема,разисквана многократно.Другите форуми малко ни интересуват.Мои клиенти работещи в ПО си купуват масло от мен.Това е достатъчно..За праховете и омекотителите важи същото.Добре ,че тук акостират моряци всяка седмица и се радва жената на немски продукти.
  7. 1 точка
    Тази стой от над 1 година. Няма никакви екстри пак и цената и в небето. Гледах я Април месец 2017-та година.. месец-два преди да закупя моята.. Дано от тогава да са и оправили фугите по предната броня, предния капак и калниците.. Да кажем, че не бих я препоръчал на приятел... А и самия факт, че толкова се застоя...
  8. 1 точка
    Единствените причини за високо налягане на маслото са гъсто масло, запушени маслени пътища, проблем с филтъра! Като сменя двигателя знаеш ли в какво състояние беше отвътре, отваря ли картер, капак на клапаните?
  9. 1 точка
    Валволина е страхотно масло,но пак със аналогични проблеми като половината производители.Бутилирано за България.... и купено от тук няма нищо общо с правено за Германия и купено от там.
  10. 1 точка
    Aз карах 8 години нон-стоп с такова, само че моето не беше А3/В4, а API SN, ILSAG GF-5 полусинтетика (само тук май го има). Сменях го на 5000 км и съм много доволен. След Мобил следващата марка, на която бих се доверил са Валволин.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Това че е заловен от малка група не е толкова фатално. Убило го е (в прекия и преносния смисъл) това че е наредено да го съпровождат няколко заптиета, за да му бъде показано че няма кой да се вдигне и да го спаси. Така че, предател не е само онзи който го е издал, а и всички останали, които са били безучастни. Тогавашната власт го е знаела, знае го и сегашната. Такъв народ е удобен на всяка държавност. Левски поне има паметник с венци и манифести (2 пъти годишно). Като сме най-старата територия запазила името си на континента, где е паметникът на кан Аспарух???
  13. 1 точка
    246 стр.от ръководството на HONDA !
  14. 1 точка
    Ако става въпрос за това масло - КЛИК, то за мотора от подписа ти (и не само) то е един изключително добър избор (според мен), базиран на хидрокрег III гр., Mg-Ca пакет, повишено количество Мо (молибден) = 188, ниски нива на пепел = 0,86, средно ниво на сяра = 0,306 (дължащо се на богатия пакет) и чудесен Noack - 8.7 . И аз бих искал една 5л. туба (оригинално) от това масълце
  15. 1 точка
    Привет отново на всички..За мое голямо щастие бях няколко дни в Холандия (Айндховен) при кумеца..ех живот Донесох си оттам 2 туби по 5 л. Valvoline Max Life 5w30 ACEA A3/B4, маслото е напълно автентично, маслен филтър Purflux отпреди, смених си го тук сам, като хубаво източих Mobila и издърпах със спринцовка...Онова масло което закупих Мегуин 5w40 го подарих на бащата за А6-цата, на него му е все тая какво сипва в интерес на истината..
  16. 1 точка
    Вчера беше 19-ти февруари. Ако имате час време - 47 минути за филма, 1 за мълчание и дузина за размисъл. https://btvplus.bg/produkt/predavaniya/15896/shouto-na-slavi-2018-2019/shouto-na-slavi-19-02-2019
  17. 1 точка
    Момчета, нали форума има правило да се пише на разбираем Български език.
  18. 1 точка
    dandilov КъВ рейсър.кВи пет лева.А за ламарината,все тая с нея и без нея живота продължава. От форума разбирам,че марката е чувствителна на масло и за това пуснах запитване,иначе повярвай ми никога не бих го направил. Благодаря пак на колегите за мненията.Направил съм извод вече ще го имам на предвид за в бъдеще.
  19. 1 точка
    Относно цената - само рефлаша е 280 евро, така че не се спестява особено спрямо ходенето при Боби. Дори ми каза, че е по - удачно да се ходи направо там, ако хората са наблизо. Иначе разлика в самия рефлаш няма, един и същи е и при двата варианта. Вече ако се купи заедно с неговия изпускател, тогава има отстъпка.
  20. 1 точка
    Вие слепи ли сте, колко е голям пазара на Хонда в Европа? Сигурно в Сингапур има повече отколкото в цяла Европа. А дизеловите хонди дали ги има извън Европа.
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Завод на Шкода, най вероятно и той в Турция, тук кой да им работи.
  23. 1 точка
    Изглежда няма, ако имаше тук щеше да се напълни с автомобилен аутсорсинг, на фона на нищожните данъци и работни заплати. Той и тиквата го казва, не идват, защото пазара на труда е зле.
  24. 1 точка
    Относно катализатора - още не съм решил на 100% как да процедирам. Колата е на 125к реални км и мисля, че катализатора все още е в добро състояние и едва ли ще даде чак голяма разлика. Все пак понеже имам частта, вероятно ще го махна отначало, за да видя как е, но след това сигурно ще го върна.
  25. 1 точка
    Щом досегашното не е "мръднало" като цвят е нормално да търсиш по-добро. Освен мазане и охлаждане маслото трябва и да мие. Ако е като ново, значи или не мие, или моторът ти е чисто нов. Някъде по средата е вероятността да е карана предимно извънградско, само с правилното "тънко" масло и да е сменяно по-рано от предписаните км.
  26. 1 точка
    Да разликата е точно там.В неговото извършване или неизвършване .
  27. 1 точка
    До сега не съм попадал на MANN маслен филтър произведен в Бг . Нещото което ме притеснява в Бг производството се нарича Качествен контрол.
  28. 1 точка
    А на стария уплътнението да не е останало на блока. Че съм го виждал и това.
  29. 1 точка
    Малко допълнително инфо за колегите, които имат желание за рефлаш - тъй като съм от Варна и не ми се разкарваше до София се свързах директно с украинеца Сергей, който прави рефлаша. Няма проблем да се направи отдалечено и с вашия лаптоп. Единственото нещо, което е необходимо е модифициран кабел, който ще ми бъде изпратен по пощата, като условието е после аз да го препратя на следващия желаещ. Сега чакам кабела да дойде от Сърбия. Също така му поръчах и от неговия изпускател. Вече е изработен и чакам тия дни да ми го изпратят. Ето как изглежда:
  30. 1 точка
    Menu.. RDS Settings.. NEWS.. NEWS OFF..
  31. 1 точка
    Чак сега ми остана малко време и споделям нещата около ремонта. Понеже имах такова /-\ разчекване отзад на задните гуми, изчетох много неща по въпроса, в наши, руски и други форуми. Почнах с най-елементарното, сложих подложки 8мм. между купето и чашките на задните амортисьори. Целях да я повдигна малко и да компенсирам нормалното омекване на пружините, което според много хора беше причината за разчекването. Резултат имаше, колата се повдигна с 2,5-3,0 см., но разчекването си остана. Започнах да мисля какво друго мога да направя , включително мислех да направя задните щанги раздвижни /както решават проблема в руските сайтове/ , нещо такова: но се отказах и реших да сменя всички тампони и щанги по задното окачване, с нови оригинални. Поръчах всички части във "Бултрако", защото колкото и да не ми се вярваше, конкретните щанги и тампони, излизаха доста по-евтино като крайна цена, от това което щяха да струват от общите поръчки във форума, а и като време пристигнаха точно за 10 дни. На тази схема , оградените с червено, се виждат всичките неща които поръчах за от двете страни, с изключение на тампона на носача/тръбата/: Въпросния тампон на носача, го продаваха заедно с носача на цена 400лв. , но аз намерих само тампона за 65лв., ето го и него: На тази схема се вижда добре HAB-003: Също бях поръчал и нова чашка за единия амортисьор от дясно, /по-проблематичната страна при мен/ , че незнайно защо, самата чашка се бе огънала като дъга и шпилките едвам влизаха в дупките на купето. Събота и неделя разглобихме колата в сервиз на приятел и сменихме всички неща. Трябва да отбележа няколко важни неща, ако някой тръгва да прави тази процедура. Трябва си подемник, хубави инструменти, пистолет на въздух и не на последно място да си приготвите резервни болтове за щангите , евентуално и за амортисьорите. Сваля се всичко: гуми, спирачни апарати, барабани, откачат се датчиците на ABS от купето и от щангите, отвиват се маркучите на спирачния апарат от самия шенкел, а него го привързвате към купето с тел за да не увисва, сваляте накладките на ръчната спирачка, откачате жилото и го отвивате от предпазния тас, развивате и гайките на полуоските , тях също ги привързвате за да не се извадят от задния диф, разкачат се и биалетките където са хванати за носача . Развивате долните болтове на шенкелите, горния на шенкелите и щангите и изваждате самите шенкели от шлиците на полуоските. Остава само да развиете долните болтове на амортисьорите към носачите, по два болта на тампона HAB-003 и по един болт отзад на рамото на носача под задния диф. При добро стечение, всичко може да се развие безпроблемно ,но при мен видяхме много зор с болтовете на шангите от към страната на купето.И от двете страни заварените гайки на планките се откъснаха, но може да се държи контра с ключ и се развиват.Но от едната страна, самия болт беше като заварен във втулката на тампона и се наложи да го режем с флекс - затова ви казах за резервни болтове и добре че бях взел. На самия шенкел има три тампона за смяна. Аз предпочетох да не свалям от самия шенкел предпазния тас, главината с лагера и ABS датчика, защото не можах да използвам пресата за избиване на тампоните, поради липса на точен размер дорник/втулка а срязах гумената им част, леко след това леко разрязах външната им метална черупка и с секач и чук след доста борба ги избих.За набиването нямаше проблем стана лесно на пресата . Преди да разглобя колата, всички тампони изглеждаха здрави, но само тези на които се монтират реглажните болтове за сходимоста бяха като нови - напълно здрави и беше безсмислено да се сменяват, но така и така бях ги купил, та ги смених и тях. Най-трудно махнахме големия тампон на носача HAB-003, който вътре беше скъсан.Наложи се да го срежем от едната страна, след което го запалихме, за да изгори гумата , а остатъците после лесно ги махнахме. За жалост смених само този от дясната страна /бях купил 1 бр. /,а за късмет магазина не работеше в този ден за да купя и за от другата страна. За мой късмет от лявата страна, се оказа здрав но леко поомекнал и евентуално след време ще го сменя и него. Въпросния тампон HAB-003 трябва да се монтира правилно, като предварително се маркира как е бил стария. Първо се набива гумената част, но за да може да се подведе правилно в ухото го свихме със здрава скоба, от типа за водните съединения от към сцепената страна и така влиза безпроблемно в началото на ухото иначе има опасност да го прецакате при монтажа. После освобождавате скобата и го набивате.После внимателно и правилно набивате металните уши едно след друго от двете страни, като гледате плоската им част да е в една равнина.Сменяват се и другите 2 тампони на носачите отзад и започвате събирането в обратен ред. Много важно нещо - Не стягайте докрай болтовете на щангите, тампоните и амортисьорите! Стегнете ги докрай, когато колата вече е стъпила с цялата си тежест на земята /на гумите си/, защото рискувате да прецакате тампоните. Също важно е,преди разглобяването на реглажните болтове за сходимост, да ги бележите и след сглобяването да са на същите белези, поне докато отидете възможно най-бързо на реглаж. В заключение: След направения ремонт и реглаж, всичко по колата заспа Разчекването ИЗЧЕЗНА, самата задна част се вдигна още малко, стойката е вече като на нова кола от магазина, возията коренно променена, усещането при преминаване през дупки и неравности е абсолютно различно, управлението и стабилността на самия автомобил е невероятна Стойностите от реглажа - всичко е в нормите! Ако бях сменил и другия тампон HAB-003 на левия носач, сигурно и неговата стойност щеше да е като от дясната страна, но и така си е в норма. С две думи - доволен съм от ремонта , целта е постигната и не съжалявам за дадените около 500 лв. за всички части ,труд и реглаж! Ето и снимки, директно от стенда за реглаж, за да се види:
  32. 0 точки
    Нека да е тук. Първичния проблем е упоменато вдигане на налягането съответно и то има общо. Аз съм в доста добро настроение! Но напълнихте едно прекрасно място с извинение ЛАЙНА. НИКОИ не говори от опит а ми визира линкове, ютуб мастъри и чели недочели. Да на седмицата харча поне по 15 такива филтъра, за съжаление вече няма внос на предишните които ползвах. Как па един път нямах проблем. А сега ще извадите от 100 кладенеца вода само и само да си докажете вашето. Или PH -то на маслото е било завишено. А темата за налягането на маслото и от къде идва е полезна. За едната ми кола даже е най жизнено важна. Лека вечер от мен че има за утре работа да практикувам.
  33. 0 точки
    Абсолютно съм съгласен с теб.Масово се ползват FB,Youtube и други съмнителни източници на информация. Никой не чете техническа литература.Затова съм постнал снимка от ръководството на ХРВ.Там пише какъв филтър се ползва и каталога на Mahle,там пише налягането. Незнам какво повече да направя...
  34. 0 точки
    Добре,явно говорим за различни неща... Филтрите ,които монтираш....150 броя досега отварят на 1 бар байпас клапана си. https://catalog.mahle-aftermarket.com/eu/product.xhtml?eid=167899#divider Съжалявам ,че не си в настроение... Темата беше за филтър Mahle OC617 ,доколкото виждам по-горе? Проблема на змията няма нищо общо с налягането на системата или филтъра. Като искаш да говорим за налягания можем да си го правим по телефона
  35. 0 точки
    Както и колегите са казали, прецени си в какви условия ще се шофира предимно автомобила. Малкия двигател определено за градски условия или каране междуградско, но не по магистрала. Да не забряваме ,че в повечето държави по света, не само в европа, ограничението е 110 км/ч дори по магистрала. Ние дето нямаме магистрали се изхвърляме с по 140 км/ч. Малкия двигател си е оптимизиран за скорости до 110 км/ч. Това е. Обаче мисля ,че този двигател ,ще е тромав. Той си е един икономичен двигател,едновалка, и на всичкото отгоре е напълно различен, даже да не кажа абсолютно противоположен на това , което сме свикнали да очакваме от един VTEC. R серията я наричат reverse vtec. Тоест: на разпределителния вал имаш високопрофилни гърбици зa нормалната работа на двигателя и те оперират на празен ход , при ускорение, както и при всички условия , които компютърът дефинира като условия с високо натоварване. Това ти гарантира добро представяне на автомобила в ниски и средни обороти.После имаш и нископрофилна гърбица,която е за икономичност и тя ти се включва само , ако се появят правилните условия за това според компютъра - единствено при ниско натоварване , тоест лежерен крузинг , с еднаква , ниска скорост по възможност по равен терен.Икономични условия реално може и да не достигнеш, ако ръчкаш колата. Или иначе казано VTEC се включва като икономичен профил , а не като перформънс профил както е на всички други VTEC двигатели. Да не говорим за останалите оптимизации като електронния дросел , различните трасета по всмукателния колектор, нов тип катализатор и т.н. От Хонда при тоя двигател си играят много с тия неща и всичко е с цел икономия и екологичност.Наистина го дават доста безпроблемен и надежден.Сигурно е перфектен за един сивик 8 серия. А пък на акорд , дето е тон и половина без багаж и хора... същите показатели като седмата серия к20 двигател, обаче тия 200 кила в теглото със сигурност оказват някакво влияние. От това , което казах за мен е логично да го вземеш, ако ще караш градско и извън магистрала междуградско. Ще имаш голяма икономичност. За к24 поне са вдигнали малко показателите в сравнение със седмата серия и може да се очаква лека компенсация на въпросната разлика в тежестта. Успех, каквото и да вземеш няма да сбъркаш. Особено като им поразучиш технологиите и знаеш как оперират , ще им свикнеш на шофирането и ще ти е кеф, понеже това са двигатели с уникален характер.
  36. 0 точки
    Ако погледнеш по добре ще видиш, че темите ги осира твоята дясна ръка CARPERA.
  37. 0 точки
    Айде без да ползващ високопарни фрази неясни за 95% от читателите да ми обясниш как успях да дигна налагането на колата с едно сваляне на картера без да пипам орифейсната тръба в главата, без да сменям филтър а смених само еди дихтунг. И ако приемем че си прав а не си! слагаш ментак филтър пълен кокал и хоп налягане йок. Или да разглобя една помпа за по достоверно?
  38. 0 точки
    Само да спомена че, байпас клапана е в маслената помпа и никъде другаде. Изписахте сума глупости ама много. Бутал съм си главата много как да вдигна налагането и да остане постоянно независимо от температурата на маслото (за бегачката иде реч). Та има една пружина в помпата, пружина,! Е тя определя налягането.
  39. 0 точки
    Извинявам се много никъде в първия ти пос не виждам да си писал че си сменял мотора и кой знае колко интервенции са му направили. Имах преди г години кола на която беше високо картерното налягане и хвърчеше масло най често от гарнитурата на филтъра. Според мен е проблема в двигателя който създава това високо налягане,там се съсредоточи,масления филтър изобщо не ти е проблема. Ето какво си писал Това което ми казаха тогава майсторите колата беше дизел, е че са заминали сигментите и налягнето което трябва да остане в цилиндъра при детонация слиза под него,и от там в картера.Помисли в тази насока но не казвам че е вярна може майсторите да са приказвали празни приказки.
  40. 0 точки
    Мисля, че с тест драйв най-добре ще се ориентираш защото всеки тук има много различни очаквания и не е изключено да те подведе. Нямам впечатления от R20, но ако има общо с предшественика му K20, то разхода на магистрала е много сходен с K24, но по-големия е определено по-приятен за каране на дълго. За града със сигурност има разлика в разхода. Двулитровия не съм го карал, но 24ката има според мен много повече ресурс от нужното за градско, така че и 2-та литра смятам биха били достатъчни. С две думи, моят личен избор би тежал повече върху това дали колата ще се кара предимно градско (+ за по-малкия) или смесено/повече магистрала (определено K24). Имай предвид, че и първия собственик може да е разсъждавал така и не е изключено повечето по-малки двигатели да са видяли повече градски километри. За по-малкия двигател би било хубаво да има сервизна история, която можеш да провериш.
  41. 0 точки
    Ако по магнитната пробка на кутията няма налепи, може и да пропуснеш.
  42. 0 точки
    Колега, ако сложиш 2 кила 24 карата злато в багажника - взимам го! Без майтап!
  43. 0 точки
    Дано да си прав, но... Знам че си силен в сметките: Виж от кога се произвежда Сивик 10 в Суиндън, колко коли досега са произведени и после извади тези които са експортирани извън ЕС. После отвори немското мобиле и виж колко от останалите още са непродадени. Имаш ли усещането че хората се редят на опашки и чакат с месеци? Не забравяй че за нова Хонда си мечтае само онзи който е имал вече една или няколко (от стария материал). В сегашно време първа нова кола и то Хонда е въпрос не на реноме на бренда, а на добра сделка.
  44. 0 точки
    А погленда ли Honda какво предлагат за твоя двигател, или си мислиш, че ние тук само си чешеме езиците...? И много поздрави специално на твоя приятел от Плевен! Щото Yacco ти предлагат в сайта си, като първа препоръка точно LUBE F 5W30. Точно това! За ежедневна, нормална употреба! А, ако ще се правиш на "рейсър" с "кораба" - Honda Accord VIII Wagon 2.0 и ще ходиш на писта! Тогава задължително 0W40! Ти си решавай. Всеки сам си решава как да си троши колата... П.П. без лично отношение, разбира се, и към останалите от форума!
  45. 0 точки
    Колега, следващия път пробвай някое от тези масла без първото (0W16):
  46. 0 точки
    Според теб с какъв ъгъл на покритие са датчиците на парктроника, за да се повлияят от куката на теглича? 180 градуса?! Дали действително е толкова? Дали вертикалният ъгъл на покритие не е даже още по-малък от хоризонталния?! С работещ парктроник съм подпирал кашпия на заден ход. Високи бордюри също. В кое огледало ги виждаш тях?! Аз бих могъл само в онова, в което гледам с третото око. Така правят те келешите - ксенонче, бастубичка и камера. Келешите, дето проектират скъпите (вече повечето съвременни) автомобили също. Но гроздето щеше да е завършено кисело, ако беше казал колко е кофти да имаш камера, щото може да се паркираш опасно близо до някой, който после да те изхака, като излиза. Това, докато бях само с парктроник, не съм си и помислял да го направя:
  47. 0 точки
    Ами той скоро не е наказван...трябва там тримесечно да му се напомня,че като му отворя досието - е няма толкова червено на друг файл
  48. 0 точки
    Из ученически съчинения: Наоколо беше тихо, като че всички бяха измрели... Каква красота! Неговите очи с нежност се гледаха едно друго. Стихотворението е написано в рима, което нерядко се наблюдава при поетите. Генерал Вазов бил истински мъж и спял с обикновените войници. Плътността на населението в Австралия е 4 квадратни човека на един метър. Първите любовни успехи на Павел били лоши – оженил се. Изведнъж въстаникът се сетил, че в джоба си има кремъклийка. Тениската на моряка беше закопчана догоре. Поетите на XIX век били леконравни: тях често ги убивали на дуел. От него не чу друга ласкава дума, освен глупачка. Кълвачът сяда и почва да гризе дървото. В клетката е пернатият ми приятел – хамстера. По площада, марширувайки, минаха танкове. Тръшнах се да спя и ме нападна мисъл. Селянинът бил заможен: имал свиня и жена. Кравата е голямо животно с четири крака по ъглите. Художникът бил поразен от позата на нейното лице. Кучето си тръгна, въртейки с благодарност опашка. Няма много хора, които могат да го направят!
  49. 0 точки
  50. 0 точки
    Така така ! Фена-бг Ауто и от къде да започна?! Преди 6 хил. Километра дадох на фена любимото Харви за смяна на сегменти (разход на масло 100 км - 1 л) и всичко около тях (гарнитури Биелен лагер и т.н.) . Наложи се да изчакам близо месец преди да ми вземе колата за ремонт, но определено си заслужаваше! Оставих колата за 3-4 дни и О чудо. Първо разработка само на бензин 700 км със специално масло, и каране до 3000 оборота. След това 6000 км направих и О чудо, разход на масло - неясен ?! Около 200 гр съм досипал и то мисля защото брат ми тегли една лодка в Гърция. Колата промени доста поведението си и разхода падна с около 1л газ на 100 км. Вчера направих реглаж на клапани отново при него и положението е страхотно, много малки корекции се наложиха. След ремонта използвам само продуктите на Yacco без да ме е пресирал или карал да ги ползвам просто ми ги предложи и отново съм много доволен. В заключение искам да кажа, че Фена ме спечели като клиент с точното си отношение, изключително приятелското държане към мен, а и към всички останали доколкото разбирам. Да малко по далече е, но определено предпочитам да отида до Дупница за 13 лв газ отколкото да се доверя на който и да било друг от София.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...