Jump to content

mitko12345

Фен
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно mitko12345

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 7th Gen Facelift K24A3 Ex
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

1149 профилни разглеждания
  1. Тъкмо в този диапазон е и най - големия ефект на рефлаша. Както е казал @rollin в пика това са 20+ коня. Нормално е разхода да се увеличи. Има графики включително и в тази тема, където е видно, че се случва точно това.
  2. @Damasko 1. Моята е фейслифт, така че няма проблем с рефлаша. 2. Премахването на чека по време на рефлаша е по твое желание. Щом ти свети и искаш да го махнеш ще бъде махнат. Иначе и аз като @goodybg в момента съм без катализатор, но не ми свети чека, така че решихме да го оставим. 3. За газта не съм запознат, тъй като съм без. Това което стана при мен след рефлаша е, че компютъра трябваше да се обучи наново. В резултат оборотите започнаха да играят и спадаха до 500-600, като веднъж дори угасна. Това продължи около 2 дни докато се обучи компютъра и вече са стабилни, както преди. @ceco_accord Моята е ръчна и не съм запознат с автомата.
  3. Ето ъпдейта за рефлаша. Преди рефлаша монтирах панелен K&N филтър и изпускателя, който показах по - назад. С кабела за рефлаша имаше логистични проблеми и се позабави, но вчера най - после пристигна и снощи минахме процедурата. Първо инсталирах един софтуер за отдалечен достъп на моя лаптоп и Сергей се свърза към него. След това си копира и инсталира неговите неща. Когато беше готов отидох с лаптопа при колата. Там му пуснах интернет през телефона, понеже нямам WiFi в гаража. След като свързах лаптопа с колата Сергей направи и самия рефлаш. Цялата процедура отне около час и само хубави неща мога да кажа за Сергей. Определено си разбира от работата и действаше много професионално. След това дойде ред да тествам колата...страшен кеф :). Само с филтъра и изпускателя набираше по - добре още от ниските обороти, но след рефлаша, както са писали и други колеги просто е друг автомобил. Сергей ми каза, че ефекта бил кумулативен и се усилвал, заради филтъра и изпускателя. Така тръгва още по - добре от ниските, а това което прави голямата разлика е ранния VTEC на 4600 оборота. При превключванията колата си седи във VTEC и набира страхотно. Всъщност между 1-ва и 2-ра не съм 100% сигурен дали остава във VTEC или оборотите падат една идея под 4600, но нямах много време да тествам, че беше късно, а и тука беше мокро и трябваше да внимавам. После вече категорично е във VTEC и продължава яко да набира. Общо взето съм супер доволен !
  4. Дай ми номера на рамата да видя за какво става въпрос Изпратил съм рамата на лични и съм превел 108лв. за филтъра и едната от двете гарнитури.
  5. Здравей, интересуват ме следните части: 16010-SDC-E01 - STRAINER SET, FUEL 18115-PNB-003 - GASKET, EX. MANIFOLD (ISHINO GASKET) 18115-PRB-A01 - GASKET COMP., EX. MANIFOLD (NIPPON LEAKLESS) Трябва ми една гарнитура, но на схемата в сайта имаше тези двете опции. Не знам каква е разликата.
  6. Колегата пуснал темата ме помоли за снимки и му пратих. Поствам ги и тук (сори за мръсния автомобил ). При мен сензорите са равномерно разпределени като разстоянието между теглича и бронята е около 6.5 см, а разстоянието от центъра на сензора до центъра на върха на топката на теглича е около 22.5 см.
  7. Аз се свързах с него на мейла за контакти, който е даден на сайта на рефлаша. Пратил съм ти го на лични.
  8. Относно цената - само рефлаша е 280 евро, така че не се спестява особено спрямо ходенето при Боби. Дори ми каза, че е по - удачно да се ходи направо там, ако хората са наблизо. Иначе разлика в самия рефлаш няма, един и същи е и при двата варианта. Вече ако се купи заедно с неговия изпускател, тогава има отстъпка.
  9. Относно катализатора - още не съм решил на 100% как да процедирам. Колата е на 125к реални км и мисля, че катализатора все още е в добро състояние и едва ли ще даде чак голяма разлика. Все пак понеже имам частта, вероятно ще го махна отначало, за да видя как е, но след това сигурно ще го върна.
  10. Плаща се през един сайт за преводи, като не са високи таксите. Писал съм ти на лични.
  11. Малко допълнително инфо за колегите, които имат желание за рефлаш - тъй като съм от Варна и не ми се разкарваше до София се свързах директно с украинеца Сергей, който прави рефлаша. Няма проблем да се направи отдалечено и с вашия лаптоп. Единственото нещо, което е необходимо е модифициран кабел, който ще ми бъде изпратен по пощата, като условието е после аз да го препратя на следващия желаещ. Сега чакам кабела да дойде от Сърбия. Също така му поръчах и от неговия изпускател. Вече е изработен и чакам тия дни да ми го изпратят. Ето как изглежда:
  12. Моята е с фабричен Honda теглич и с парктроник монтиран от дилъра и няма проблем.
  13. Доколкото знам когато колата е на контакт блутут модула си седи включен непрекъснато независимо дали към него има закачен телефон или не. За това и когато дефектира и спре да работи, което май е често срещано, дава утечка и трябва физически да се разкачи, както е описано в други теми тук. Аз го ползвам почти ежедневно вече няколко години и за сега не съм видял проблеми. Относно музиката - за жалост не е възможно да пускаш музика по блутут. Няма и извод с който да си вържеш телефона. За да можеш да пускаш музика от него ти трябва някакво допълнително устройство. Има доста теми във форума където се дискутират подобни устройства.
  14. Дисковете трябва да са Audio CD, като е препоръчително да ги записваш на ниска скорост. Ако дисковете на които записваш са стари това също прави проблеми. Относно блутут-а - преди всяка команда която подаваш трябва да натискаш зелената слушалка: - Натискаш слушалката и му казваш "Phone Setup" и то ще ти изброи опциите - "Pair", "List", ... - Натискаш слушалката и му казваш "Pair" и то ще те пита за 4 цифрен PIN - Натискаш слушалката и му казваш примерно "0000" или "1111" и то вече чака да се свържеш - Пускаш си блутута на телефона да търси устройства и трябва да намери Honda HFT и му даваш да се свърже. В този момент ще те пита за PIN и трябва да въведеш това което си му казал в стъпка 3 и си готов. Така настроен ще може да приемаш обаждания през системата. За да ползваш гласово набиране през системата на колата трябва да добавиш контактите които искаш да избираш в указателя на колата. По спомен командата беше "Phonebook" и там вече следвайки инструкциите добавяш име и номер. Добавянето е доста досадно понеже при много цифри все някоя ще разпознае грешно. Иначе след като си добавил контакти в указателя на колата, за да ги набереш натискаш слушалката и казваш "Call името" или "Dial името". Ще те пита за потвърждение, дали да набере това което е чуло пак слушалката и му казваш "Yes" и то избира. Общо взето е това.
  15. Здравей колега, карам същия, само че седан с ръчни скорости...фейслифт, абсолютно същото ниво на оборудване, дори същия цвят и същите джанти. Понякога ми липсва автомат, понеже карам предимно градско, така че това е един плюс за теб. Иначе от година и половина имам автомобила и всеки път сядам с голям кеф вътре . Да чукна на дърво не ми е създавал никакви грижи и освен масла, филтри, и свещи друго не съм сменял. Вярно, че колегата kembo ми я докара на 95000 км, но щом минеш през сервиз и я проверят както трябва, не би трябвало да имаш проблеми и мисля че определено ще те зарадва.
×
×
  • Създай нов...