Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.12.2024 in all areas
-
4 точкиНакратко "Не се занимавай " Бутиков производител ,гледал съм им MSDS ....нищо ексклузивно .Минерални масла ,на висока цена.
-
3 точкиСамо за протокола: Ако съм разбрал правилно, колата е 2-ра генерация CR-V?! Задните спирачки на тая кола са и дискови, и барабанни. Крачна спирачка - дискова. Ръчна спирачка - барабанна, вътре в ... да го наречем главината на диска. Ръчната спирачка на практика не създава проблеми. Остава проблемът да е в спирачния цилиндър на крачната, както предположи @CARPERA
-
3 точкиСупер ,аз ги сменям по следната методика антифриз -2 години G12+ хидравлика -2 години Febi 46161 ,ползвам изцяло само масло на минерална основа скоростна кутия -5 години или 40 хил км ,което настъпи първо .PAO+ester-и 75W80 спирачна течност 2 години моторно масло на 5000 ,правя една смяна ранна пролет ,и една късна есен всички филтри при всяка смяна на масло свещи 15 хил км
-
3 точкиПървото нещо, което научих от този форум, когато си купих първото CR-V 1 (преди около 15г) беше точно това - да не паля двг с извадена свещ, или кабел. Не съм се интересувал от научна гледна точка, защо да не го правя, просто го спазвам. Спазвам го, защото първо го направих, изгорих бобина и комутатор, и тогава се разрових, открих форума, и осъзнах грешката си. Имах абсолютно същите симптоми, като при теб. Оказа се спукана капачка плюс липсваща пружинка между бобината и капачката. Бобина и комутатор - фира. Беше ми по евтино да си купя цяло "делко", вместо всичко по отделно. Проблемът изчезна. Следващото ми CR-V 1. Същите симптоми. Силно окислена пружинка между бобината и капачката, плюс два прегорели кабела за свещи. Бобина и комутатор - фира. Следващото - "Хондата" на съпругата ми - Rover 416 sli, auto, с двг D16Y3. Същите симптоми. Прегорял кабел на свещ. Бобина и комутатор - фира. Съвет: След всичко, което си сменил, остава да смениш И комутатора. (Не ме питай, защо "гори", все още не знам ). Проверяваш дали има пружинка между бобината и капачката. Ако да - проверяваш състоянието й. Купуваш нови свещи, правилните за модела. (Не ме питай защо). Проверяваш отново всички компоненти по запалителната система (по правилния начин). Монтираш всичко. Палиш. Ако няма проблем - караш си и си свиркаш ... благодарен (не на мен, на форума) Ако проблемът е все още жив - отиваш на майстор. Тааааааа, тетака.
-
3 точкиГазта е сложена. Марка КМЕ, с изпарител и ел. блок за управление същата марка. Бутилката е на мястото на резервната гума, 37-8 литра, зареждачката в капачката на резервоара. Майстора, отдавна му ползвам услугите, каза, че е слагал много такива, включително на доста акорди и црв-та, проблеми никакви. Ще видим как ще се държи на газ. Засега е това.
-
2 точкиДнес монтирахме дневни светлини. Мигачите ще изпълняват тази роля. ScreenRecording_12-03-2024 20-03-38_1.mov
-
2 точкиЗдравей колега, ето това тук много ми хареса и вероятно с малки корекции ще звучи още по-добре. Мисля си, че голяма част от колегите биха имали желание да коментират дори само от съпричастност без значение дали могат да предложат решение. Не бива да се убива ентусиазма, понякога в коментарите се раждат нови полезни казуси. Според мен следва да сме благодарни дори и да не получим точната помощ, понеже вече трудно се намират като цяло хора, които да откликват. Според мен до тук логиката ти е вярна, както и тестовете. Не мисля, че тестът с външна свещ която е сигурно опряна в маса е високо рисков, тъй като не се отличава особено от режима на работа на свещта освен, че условията в които тече искрата са по различни( по-ниско външно налягане и липса на запалима смес) , но така или иначе искра си протича. Според мен може да се търси и проблем с газовото, което да спира и двете горива поради някаква причина. Може би една диагностика при газаджия ще е полезна.
-
2 точкиПоредния напълно безполезен коментар. Не получих отговор на съвсем нормалния ми въпрос как би се повредил комутатора или бобината при теста, който съм описал. Не успях да намеря информация, че подобен тесет не е подходящ за 25 годишна кола. Бобината е сменена, както съм написал в първия коментар. Няма какво да я тества някой, който разбира.. Измерих съпротивлението на двете намотки на старата след описания тест и бяха в очакваните диапазони (0.6-0.8 ohm и 13200 - 19800 ohm). Реших да опитам да я сменя, защото имаше промяна на цвета на корпуса на едно място. Ще задам следващ въпрос - как 4 свещи се провреждат изведнъж, за да има логика да ги сменям при този проблем? Не очаквам да ми оправите колата тук. Форумте от този тип са за взаимопомощ. Не коментираш, ако не можеш да помогнеш. Търсиш майстор, ако не получиш помощ от колегите. Ако получиш нуждана помощ си благодарен.
-
1 точка@Mandalorian, възможно е и да е така, не съм разглобявал и не съм имал такава но при всички положения, освен цилиндъра си трябва ревизия и проверка на всичко, така или иначе.
-
1 точкаСъгласен съм с @Krasi-mir, @Mkilla и @CARPERA не мисля, че има CRV II 2002-2006 само с барабани отзад. Комбинирани са - дискове за педала и барабани за ръчната спирачка.
-
1 точкаПонеже колата е само на 22 години, почти нова, много е вероятно барабаните никога да не са отваряни. Течността е хубаво да се сменя ама само с нея и цилиндър вероятно няма да мине. Трябва да види барабаните в какво състояние са, че вероятно самият ръб е станал огромен ( ако не са сменяни по някое време от живота на колата ). Отделно, едни нови накладки не е лошо да си купи, че така и така ще маха барабаните, поне да е с нови накладки после.
-
1 точкаПочистваш и сменяш грес водачи апарат,хубаво е на всички. Ако течноста спирачна в казанчето не е светла като олио сменяш нацяло ,дот 4 е там.
-
1 точкаЧовешкият слух е субективен ,понякога им се счуват по-тихи ДВГ ....нормално ако си дал много пари за едно масло. Стар производител са ,като френските Yacco , немските Meguin . При положение ,че има голям избор Ravenol,Amsoil ...Не виждам смисъл да се експериментира
-
1 точкаИ аз съм на това мнение. Обаче пък отзивите са топ, мотори утихвали, работело супер....
-
1 точкаоставих в сервиза да тестват - ще проверят колко дава алтернатора на изхода си. В сервиза правил ремонта са им казали ако не дава 14+, да го дадат по гаранция моето црв е много далече от старт-стоп системи, доколкото знам трябва да вади 14+ винаги при запален двигател
-
1 точкаДа споделя и аз пресен пример , по същия начин колата не искаше да запали нито на бензин нито на газ , бензин идва до дюзите искра на свеща при изваден кабел имаше, грешката ми беше че не пробвах със свещ от самата кола ,а просто такава която имах свалена в наличност, бях набедил, че по някаква причина не отварят дюзите,по съвет на приятел който е механик смених свещите, макар че бях сигурен че нещата няма да се оправят / свещите на колата бяха сравнително нови/ и о чудо колата запали от раз, старите свещи бяха мокри от бензина от първоначалното задавяне на колата и това е бил пролема явно, защото колата вече две седмици си върви и пали без проблем
-
1 точкаДа вземем да се придържаме към маслата, че стана много кръчмарско вече 😂 Един каза че му се вдига разхода минимално. Как го изчисли щом е минимално? Едно 10 минути в задръстване ще ти го качи минимално. А едно каране зад камион извънградско ще ти го свали много. А че трябва да се направят поне 2-3 зареждания, за да се "изчисти" от стария бензин резервоара някой мисли ли? Да не говорим, че съвременните автомобили си имат сензори и се пренастройват постоянно за горивото. Имат къси и дълги карти и всичко е направено много интелигентно. Това, че колата е направена за 95 и се кара със 100 не е никакъв проблем освен стотинките през ауспуха.
-
1 точкаНе! Максималното напрежение е, каквото се определя от компютъра и от там през регулатора, както в другите автомобили. Работата на ELD-то е да следи за заряда на батерията, текущата консумация в автомобила и подава сигнал до компютъра - кога да е максимално напрежение( 14,4 - 14,9V) и кога минимално(12,4 - 12,9V) . Много грубо обяснение, ама в 12 часа - толкоз Системата си има и предимства. При мен повече пречи. Ама съм си накачил разни джаджи по колата, които не харесват ниско напрежение... така да се каже. Не препоръчвам да си третирате колите като мен, но с тази интервенция може поне да проверите един от възможните компоненти, за проблем.
-
1 точкаИ последната поръчка е направена. Ще пиша отново, когато пристигнат.
-
1 точкаТой ти е сложил минус защото не си прав. Комутатора изгаря САМО при запален двигател ако извадиш някой кабел. За свещите си абсолютно прав.
-
1 точка
-
1 точка....И етанола е добавка....задължителна при това, заради разни зелени кхмери, талибани и пр...
-
1 точкаПо-висок вискозитет = по-слаба течливост.
-
1 точкаСнимай старото и новото да видим разликата, също и сегментите.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, пристигна ми единият пакет от amayama с ремонтният комплект бутала ,но все още чакам другият, за да мога да го събирам.
-
1 точкаАйде - да ти е честита и да си я гледаш като Боян, па весели пътувания. Късмет извади с колата, а и вчера с пътуването. Днес Петрохан бил затворен - паднали дървета от мокрия сняг дето ни валя сутринта у тъмницата. Така се купува кола - отиваш при Човек сръчен и с морал, па се прибираш доволен, без много приказки и огледи.
-
1 точкаЗдравейте, колеги. Повдигам темата, понеже въпросната Хонда вече е мое притежание от вчера Прекрасен автомобил, за който са били полагани необходимите грижи от предния собственик, макар на хартия да е било собственичка С Боян, много точен и коректен, се разбрахме буквално за минути около всички детайли по продажбата. Даже успя да ми извади втори ключ. И така в събота сутринта с Цецо( ceco_accord) потеглихме към София да приберем Хондата. Прекосяването на Петрохан не беше най-приятното изживяване, поради обилния снеговалеж. Просигнахме навреме, колата ни чакаше на уреченото място. Връщането беше доста по-приятно. Колата- много стегната и свежа, возията приятна, динамиката, сравнение с предната ми К20, доста по- добра, особено във високите Сега предстоят няколко подобрения и глезотиики, за които ще пиша в темата. Започваме от утре с поставяне на газ, че на бензин не е работа
-
1 точкаЗимна приказка от Петрохан вчера. Сутринта сняг, а отдолу лед - следобед се бе постоплило. Днес бил затапен от паднали дървета. Мокрият сняг и АПИ не прощават.
-
1 точкаЗдравейте колеги и аз имах подобен проблем оказа се втулката която се намира на маховика , беше се спукала и при потегляне издаваше звук като стържене.
-
1 точкаЗдравейте, От доста време исках да напиша за сервизната акция за подмяна на кабела, но не ми оставаше кога. И аз успях да го сменя, но в Плавдив. При мен отне около 3 часа защото бях заявил и пълен преглед на автомобила (от промоцията). Първоначално казаха,че за 2 часа ще са готови с всичко, но след час и половина се обадиха да кажат че им е нужен още час и половина за калибриране на камерата и радара. Самата операция е напълно безплатна. Аз платих само 60лв. за прегледа, от който получих протокол за прегледаните компоненти. Не помня всички неща, но се впечатлих че съдържаше подробности като дъбочина на протектора на гумите и напрежение на акумулатора. Като цяло крайно доволен до тук. Попитах за смяна на маслото в трансмисията и регулиране на клапаните. Отговориха че за регулиране е рано (прави се на 120 000км) а за маслото трябва да си запиша нов час. И за двате операции ми обявиха цени от по 300 лв, което мисля че е малко прекалено: 1. За смяната на маслото в трансмисията са необходими 2,4 л. HONDA ATF DW1 (НЕ HONDA CVT-F). 2. Самата смяна е елементарна - отваря се тапата в горната част на трансмисията, развива се пробката отдолу, изтичат 2,4 л., завива се пробката, наливат се 2,4 л. през горния отвор и се поставя тапата. Надявам се да съм бил полезен.
-
1 точкаUPDATE Днес проверих в хартиената книжка и също питах в сервиза за смяна на маслото по трансмисията. Актуалните интервали са това (снимка от книжката): - смяна на масло в авт. трансмисия (CVT) -> на всеки 80 хил. км. - смяна на масло в заден диференциал -> 1во на 120 хил. км или 8 години, след това през 80 хил. км или 4 години
-
1 точкаЗдравейте колеги със CRV hybrid (e:hev) Да ви споделя малко инфо. Има активна сервизна кампания за плюсовия кабел на 12V на акумулатора. Може да си проверите тук по VIN дали подлежите все пак ако искате -> https://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html Мисля, че всички хибридни ЦРВ-та са засегнати, но все пак, както прецените. Ако да, може да пишете имейл или да се обадите на Хонда дилър и да поискате да ви поръчат кабела и когато пристигне да отидете да ви го подменят. Всичко е безплатно Аз го свърших днес това в София, сервиза на Ботевградско. Отне около 1 час цялата операция. За @qiliev но също и за всички които се интересуват - днес питах в сервиза докато бях за този акумулатор на CRV hybrid. Да, оказва се, че е малко по-специален, специално бил разработен за работа с хибрида и да, затова е толкова скъп. Препоръчват смяна с оригинален, казаха, че не знаят за алтернатива. То е естествено да го кажат, но както и да е. Аз лично ако дойде време да го сменям, ще търся оригинален от чужбина, за да излезе по-евтино.
-
0 точкиЦени като за Ферари, ама ние Хондим по земята, а не сме в обълъците.
-
0 точки
-
0 точкиСеди малкият Иванчо в скута на дядо Коледа и жално го гледа. - Много ти се моля, искам братче! - За това трябва да помолиш майка си! - Тя не искааа.... да не си развали фигурата. - Е, тогава не мога да помогна. - Можеш, ще уредиш тати да опъне Снежанка и догодина ще го донесеш!
-
0 точкиСамо жена може да ти върне смс на обаждането: Шофирам, немога да говоря!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00