Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.04.2023 in all areas
-
3 точкиМаслен филтър Blue Print ADH22117 за N22A2: Изработката изглежда много прецизна. Хартията е сгъната равномерно и нагъсто. Залепена е отлично към пластмасата, без излишъци от лепило. От вътрешната страна на филтъра има допълнително оребряване. Всички гумени О-пръстени пасват идеално.
-
3 точкиНе е китайско писмо, всеки сервиз би трябвало да се справи, точи се маслото, сваля се донякъде моста, тампона от страната на кутията, накланя се достатъчно, от там всички болтове лъсват и се появява място за да излезе. Има гарнитура, която не е задължително да се смени, хартиена, освен, ако не се скъса тотално, но обикновено няма грижи с тънко наложен силикон, внимава се с чопа на паркинга. Иначе за капака - предлага се като нова оригинална част и ако си го набавиш е по-добре финансово, като гледаш да е от ревизираните. Слага си се по обратния ред, пълниш, палиш и газ. Варианта само с лагера на личната си кола съм го прилагал, та всеки който спори или твърди, че не става, да заповяда, начини има, ама и мисъл трябва.
-
2 точкиhttps://gazoviuredbi.com/en/pricing/ НО според сайта на Ланди Ренцо нямат официален филиал в България. Най-близкият е в Букурещ https://landirenzo.com/bg/kontakty оттук нататък вече се взема решението
-
2 точкиДобре е че и ти имаш опит, та вероятно знаеш че никой няма да отрече смеенето ти, но по-добрите "автомати" са на въоръжение от скоро и в по-елитните армии, а това е отвъд темата, както финансово, така и целево практически. А за нуждите на ползвателката, периметъра на действие, както вероятно и на определения бюджет е достатъчно, та даже више.
-
1 точкаЗдравейте колеги - шофьори и фенове на Honda. Съвсем нов съм тук и затова реших да обърна внимание на следния момент. Мисля , че всеки е станал член за да получи някаква помощ , знание , а защо не и социални контакти. Но ми прави впечатление вече в няколко теми, че съфорумници споделят проблеми и казват , че ще пишат за развоя на нещата и ... ДО ТАМ ! Аз лично не виждам смисъл в такива коментари. Но доколкото виждам и други прочели въпросния коментар очакват завършека , не от любопитство , а от идеята за форума като цяло. Може би такива въпроси трябва да бъдат залегнати в правилата ? 🤔
-
1 точкаЗдравейте колеги. Прилагам снимки след корекциите на висналата броня и полиране на фарове и нови фарове за мъгла.
-
1 точкаКолега сравнението между посочените от теб кутии е абсолютно неуместно по който и да е параметър, обяснявам. Първо, точно тази Айсин е 6 степенен и по никакъв начин подредбата, и отстоянието на предавките като предавателно съотношение една към друга няма да отговаря на тези в кутията MCTA монтирана във Акорд 7 -2,4 Второ, TF80SC се вгражда на автомобили с "турбиниран" бензинов мотор над 350 до 400Nm или на дизели над 400 до 450Nm въртящ момент. Какво общо имат тези мотори с атмосферен бензинов 2,4 мотор с незавидните 230Nm при далечните 4200об/м. Лагав бил автомата, ми колко да е лагав? Аз лично съм пробвал посочения от теб Айсин на Волво XC90 което е 2,2 тона и да, наистина изглежда пъргав, имал съм късмета обаче да пробвам на същия автомобил и мотор 5 степения Айсин 55SN, ми съвсем друга работа. Същата работа и с Айсин 50SN монтиран на Вектра Ц 2,2 бензин с подобни характеристики на мотора като на Акорда, атмосферен 225Nm, там пък колко е лагав, не.ам думи. Та въпроса тук е не в работата или принципа на работа на автомата, а в подредбата и избора на предавателните отношения м/у предавките, точно за това новите автомати са 8, 9 и нагоре степенни. Същото важи и за ръчните скоростни кутии. За ресурса на 5 степенния автомат на Акорд 7-ма генерация нямам утвърдено мнение защото я карам от 3,5 години само, но за работата мога да кажа че си е като всеки класически автомат. Това което не ми харесва е голямото отстояние в предавателните отношения м/у 4-та и 5-та предавки, тук всичко щеше да се подобри със "скъсяването" на 4-та и наместването на още една предавка м/у нея и 5-та. Иначе автомата е доста "умен" и добре се адаптира към условията, например изкачвах Шипка южния склон, сам прецени че никъде няма да превключи на по-горна предавка под 2700 оборота (без да съм барал ръчния режим на превключване) и без да съм я натискал, в момента в който взех да и поизпъвам жартиерите, не превключи на по-горна предавка под 3200-3300 оборота. Та толкова за Хондовия автомат, недостатъка за мен са дългата 4-та и много дългата 5-та предавка.
-
1 точкаЗа 10 км. биват за сега. Нямат капачки, защото като ги сложих от 17”-ките хлопат на 18”-те. Ще мисля варианти как да се уплътним хлабината, уж оригинални ама ….
-
1 точкаОтключваш отвътре с палеца зад дръжката за отваряне. "Бандита" ако реши, няма да го спре никаква аларма. Друг е въпросът, че броя на откраднатите Акорди сигурно е равен на броя откраднати Лади.
-
1 точкаНе знам каква е разликата, просто съм пробвал по този начин и се е задействала алармата .
-
1 точкаТемата се изроди в безсмислени спорове. Стана ясно, че отговорът на конкретния въпрос дали е читав този автомат е "Да, при нормална експлоатация и поддръжка". Дано приемете, че съм квалифициран да дам мнение: карам най-различни "стари" и немодерни автомати от 23 години.
-
1 точкаПредния капак също има датчик/ключ, и при отварянето му алармата се задейства. Бандита докато отвори и разкачи акумулатора клаксона ще свири. А на платформа ако решат да я качат, ще го направят и без разкачат акумулатора. Незнам фабричната аларма да има шоков. датчик.
-
1 точкаНай лесно е да заключиш колата със свален прозорец до средата , изчакваш 2-3 минути (задължително) и се опитай да отвориш вратата от вътре, бъркайки през прозореца.
-
1 точкаБрошура хеч БГ 2017_civic_hatchback_bro_bg_web.pdf Брошура седан БГ 2017_Civic_Sedan_Bro_BG_WEB.pdf
-
1 точкаЗдравейте в Бултрако може да замерят батерията.Лично аз съм доволен от сервиза за хибриди от Русе.Той ходи и в София да сменя батерии .Моята я сменя в София 2020 година.Цените вероятно са променени.От колата бях много доволен също 2007 година но претърпях ПТП на 318000 км и се наложи да я бракувам.
-
1 точкаКапките е нормално да капват по-бързо от esp 5W-30. Все пак е 0W и има значително по-нисък работен вискозитет. Но също зависи и от базовото масло, и др. Бързото натрупване на замърсявания: 1. От една страна, това го отдавам на силните диспергиращи свойства. Къде, какво е можело да обере от двигателя, го е сграбчило веднага в ядрото. Много характерно за това масло е да образува силно ядро и да държи до последно замърсяванията в ядрото на капката, като оставя добре очертана дифузна зона с минимални леки замърсявания и много голяма зона чисто масло в периферията на капката. Поне преди беше така. Очаквам развитието по-нататък, за да видим дали ще се държи по същия начин, или и на него са му "резнали" достойнствата. 2. От друга страна, ако са му променили и на него рецептурата, е възможно въпросните замърсявания да са от слаб компонент в масленият микс, което е малко вероятно, но не и невъзможно. Все пак маслото е от 2021г. и би трябвало да е със старата, добра рецептура. Може да изискаш от Равенол, по имейл, msds. Въздушният филтър може да даде такава визия на маслото, ако е некачествен, или дефектирал, или неправилно сложен - скъсано или неправилно легнало уплътнение. А това, че маслото е от 2021г. - нищо му няма! Не е гренясало. При такива масла е необходимо да се раздруса тубата преди наливане, защото се разслояват разните компоненти и не са в хомогенна смес, в целия обем.
-
1 точкаКапков тест 1 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 225 580км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1450км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 30.03.2023г. 8.Мото часове около 45 9.Изразходвано гориво 135л.газ и 15л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,4 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Двигателя работи много добре с това масло,но капките нещо много бързо капнаха върху хартията,за разлика от mobil esp 5w30. Има и някакви замърсявания в капката,които за такъв пробег не са са били налични с esp-то..?А може да съм наклонил малко листа. Дали ще се дължи на по късната смяна на възд. филтър(1000км. след смяната на маслото)? Ravenol-а е с дата 11.11.21г.🤔
-
1 точкаМоже да се сложи оригинално, не е проблем. Има заготовки за дупки на капака на багажника. Моя беше без крило и му монтирах оригинално. Тук при този виждам, че и предния лип липсва. Иначе като цяло колата е бруталия. Кефа там е на макс
-
1 точкаЗдравейте група, замислям да направя едно подсилване на спирачната система на сивик 4-генерация (88-91).Целта ми е по-добро и балансирано спиране, към този момент съм се сдобил с 280мм дискове+type R апарати за отпред-преминаването е от 242мм. Имам леки затруднения относно с изборът си за задницата и моля с обръщение за малко помощ от по-компетентните във форума, отзад колата е стоково с дискове, обмислям слагането на помпа със серво от CRV 1 ген., но имам опасение, че колата ще започне да спира по-силно отпред, имам ли вариант за по-големи дискове отзад, какъв е шанса за монтаж с най-минимално напасване и от какво може да стане това или просто да сложа по-сериозни дискове с накладки от обикновените и да опитам да направя баланс. Ще съм благодарен за всякакъв вид помощ и приемам всякаква критика и съвети, колата ще се ползва само за екстремно каране.
-
1 точкаДърт, бавен автомат, проблеми не създава освен ако не го принуждаваш, има как, било то с палене/прегряване , било то от необслужване, но като цяло се води здрав. Преди фейса имат проблем с лагер на капака, вие като тролей на неутрална/паркинг, реално превърта в леглото, но пък можеш да си я караш така много, ремонта е или нов ревизиран капак, или се набива лагер, лепи, както и се бие център, за да не превърта, 50 лв срещу 500 лева, въпрос на избор, и двете решения работят и то дълготрайно, ако се извършат като хората.
-
1 точкаЗдравейте, При втората проба отново проблем с капването. Малката капка горе в ляво е първата капка, голяма е след повторно вкарване на щеката. Просто видях, че няма да капне и допрях леко до хартията и при двата случая. Както се вижда на първата капка количеството значително по-малко. Смотана пластмасова щека! 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Honda 0w20; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 69 177 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1400 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 45/55; 7) Средна скорост - около 23 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 13.02.2023-21.02.2023; 9) Моточасове – около 60; 10) Изразходвано гориво - около 160 л бензин 95 + добавка; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – не е правено; 14) Други – предходно масло 5w30; Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
-
1 точкаСамо преди да сложиш високо-температурната, изчисти хубаво литиевата от водачите и гнездата им до блясък. Иначе ще ги запечеш пак.
-
1 точкаВсеки хвали своето масло В този ред на мисли, High Performance Lubricants (HPL) са направили по желание на член на BITOG серия масла БЕЗ подобрители на вискозитета (VI improvers). Дето се вика, мечтата на всеки маслен маниак . Маслата са наречени High Performance Lubricants No VII series engine oils и са със специално подбрана за целта комбинация от базови масла (в т.ч. PAO и естери) и пакети добавки. Има ги в Euro вариант (подходящ за заместване на VW 502 00/505 00, Porsche A40, ACEA A3/B4, API SL, Daimler MB 229.3/229.5, Renault RN0700/0710, Volvo 95200356) и PCMO вариант (подходящ за заместване на API SP, dexos1 TM Gen3, ILSAC GF-6A, Chrysler MS6395, Ford WSS-M2C945-B1, Ford WSS-M2C946-B1). Вече са на пазара в САЩ. За това става въпрос: А това са им характеристиките: Ако някои се интересува, това линк към темата в BITOG - КЛИК И, да, цената - КЛИК
-
1 точкаПривет колеги, Намерих преходник за тази букса за задните колони. Купих един резервен комплект, че ако нещо се прецака да имам налични. (А и бяха по 2лв.) Пасват си идеално и резервните ми артисаха. Ако на някой му трябват да ми пише на Л.С. Мисля, че би трябвало да стават и за други модели Хонда, аз съм ги пробвал само на HR-V. Прилагам и снимки: 20230330_123843.heic 20230330_123858.heic
-
1 точкаЩе изпразня 2-3 бутилки напълно празни, докато не превключи сама на бензин. Но не ми се оставят нещата така. Ще се връщам в сервиза да си оправят бакиите.
-
1 точкаПробегът на D15-ката не е голям - около 3000 км макс. Понякога я карам аз, понякога я давам под наем Режимът е с превес извънградско + понякога много къси пътувания + Софийско градско (в центъра). "Същият" микс (2:1), но на R18-ката, отнесе към 7000 км. (60/40; извънградско/градско, но леко) Тя ми основна кола в момента.
-
1 точкаПрез последната година си доста тих, за какъв пробег става дума и все така предимно градско ли я караш?
-
1 точкаКинематичен вискозитет около 9.4 cSt при 100 С. Теоретично на границата между 20-ка и 30-ка. Какво точно става с 0W-то и дали става 5w- не мога да кажа Мога само да потвърдя, че не съм имал проблем през тази зима... и толкова. Не ми беше целта да го карам зимата. Просто така се случи. Миксът е с летно предназначение.
-
1 точкаДа, случва се често. Това е VTC колелото, както се изразиха в Бултрако. Моето не го чух да тропа, но те се усъмнили и го смениха гранционно. Казаха, че обикновено се чува след дълъг престои. Не знам какви ще са последствията, ако не се смени. П.С. Колата е Honda HR-V 2018 1.5 130 коня
-
1 точка
-
1 точкаЗдрасти колега, ако още не е развит филтъра или по-точно капачката му, това което се ползва е такъв накрайник (чашка), някъде съм срещал и с отвор за тресчотка. Представлява 14-стен като размерът между две успоредни стени е 74мм. ако не греша.
-
1 точкаСпоред мен част от обяснението е такова: През последните години се засили лавинообразно започналата преди десетилетия деградация в манталитета на хората. Симптом за което е и поведението във въпросните социални мрежи. Разпадът на ценностната система, освен всичко друго, доведе хората до състояние на апатия, липса на желание за самообразоване и самоусъвършенстване, загуба на умението и търпението, необходими за задълбочено осмисляне на който и да е въпрос, и в крайна сметка до закърняване на умствените способности, свързани с критичното мислене, решаването на проблеми, воденето на аргументирани дискусии и взаимополезното общуване. За сметка на това станахме мързеливи, чакаме всичко да ни се снесе наготово и върху непреодолените си комплекси натрупахме не друго, а само безкрайни претенции. В тази връзка - чета във фейсбук групите и съм потресен от извънредно ниското ниво на комуникация, да не говорим за избора на тематика и откровената глупост в голяма част от коментарите. За съжаление с разширяване на форума манталитетът от фейсбук се пренася и тук. А форумът е нещо много по-различно, общност по специфични интереси, а не клюкарник пред блока. Съжалявам, че ще го кажа, но настъпи и промяна на контингента от водачи на Хонда в БГ. Има такова нещо. Колкото е по-тесен кръгът, толкова по-качествена общност се създава, тъй като собствениците много избирателно и целенасочено са се спрели на дадения автомобил и са склонни да инвестират много повече време, знания и емоции. Което води до сплотяване. С разводняване на базата в нея попадат доста повърхностни елементи - доплуват и отплуват - и няма как да очакваме от тях нещо по-различно. Единственото спасение е който може и иска да продължи да работи в полза на форума и на всички, за които той е важен.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00