Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.02.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Не се разбира от темата, колата с автомат ли е или ръчна кутия, но ако е ръчна, опитай най-простото - пали с натиснат педал на съединителя, за да не въртиш и първичния вал на кутията, която е с много по-гъсто масло.
  2. 3 точки
  3. 2 точки
    Тази конверсия я прави колега от Бургас. От него знам че отнема един ден работа понеже се преправя инсталацията. В колата с обикновено радио липсва доста от инсталацията, необходима да работи навигацията на Хонда. За парите, които би платил можеш да си вземеш една андроид медия и да си свиркаш.
  4. 2 точки
    Вчера карах колата на фадъра през тъмната част, от онези с многото системи и компутри, ами какво да кажа, това за мен си беше като че карам с инструктор с паралелен волан и контрол. Имах усещането, че постоянно ми даваше наклон, дори с изключен автопилот не преставаше да ми върти волана и да ме вкарва в средата на платното, а през тъмното ми се нрави да карам близо до осевата. Отделно хич не й се нравеше по-резки маневри, примерно при заобикаляне на дупки и прочие препятствия, които са обичайни за бг пътищата. А бе в общи линии, не ми хареса усещането от шофирането, някак си останах с чувството, че не аз съм капитана на кораба. Иначе от фаровете съм поразен, освен че правят ден, въобще не се занимаваш с нищо, а бяха малко резервиран дали ще се държат адекватно спрямо останалите шофьори, но след като още при първите няколко автомобила ми прочете мисълта, че трябва да мина на къси и го направи вместо мен (дори и при тези, които приближавах отзад), напълно им се доверих и нито един не ми присветна, справи се чудесно. Но останалите системи са ми нож с две остриета, може би за някои току що взел книжка биха били ок, но за мен си бяха като че някой ми се бърка в работата, а дори не знам доколко мога да разчитам на него. Случая с Цецо е същия, откъде накъде някаква система ще определя спирачното усилие и ще решава, кога отколко нужда имам! На моя Сивик, ако му скоча на педала ще изоре асфалта. Ами ако откажат тези системи или не сработят по някаква причина, ами ако се бъгнат, особено тези дето ми върти волана! Все повече виждам шофьори, които изцяло са се оставили в ръцете на роботите и това никак не е добре, особено за младото поколение с видеоигрите, които от една видеогра ще минат на друга, без никакво чувство за отговорност.
  5. 2 точки
    @Митко Йотов, ти ли я продаваш? Колата е много хубава, но и много далеч от "топ модел - всички екстри" Надявах се поне колегите от форума да го правим по-добре от горублянските джамбази.
  6. 2 точки
    Да! Днес я взех,оказа се малкия 😈 Бобина на втори цилиндър беше заминала. За час беше готова,само дето цяла седмица чаках час за сервиза. + 50 лв пътна помощ за 1-2 км до сервиза😄 но важното е ,че всичко е свършено. Благодаря на отзовалите се,със съвети.,😉
  7. 1 точка
    Това е ръководство което може да помогне сами да се справите с подръжката на автомобила си. Помогни си сам
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Ами не Цецо, колата я знам от доста време но чакахме да оправим всички документи и тогава да кача инфото тук. Нека да си бъдем полезни кой с каквото може то това е и смисъла да си общуваме по между си. Аз иначе съм хвърлил едно око на едно MDX и се чудя как да се разбера със сестра му, че нещо се мръщи в къщи.
  10. 1 точка
    Еднократно не си заслужава, дори А100 от България не може да се мери с чуждия бензин, трябва постоянно това да се сипва, но при тези цени е същинско безумие
  11. 1 точка
    Само това да ми обясни колегата @CARPERA, че нещо не мога да го разбера, ако маслото не е течливо, то какво е ?
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Чукча не е читател, чукча писател! Ако просто я беше видял, не предполагаш ли, че нямаше да напише, че приема въпроси при интерес? Написал съм, че колата изглежда много добре. Това е грешно според мен на две нива: - няма значение, какво хората знаят за стоката, която продаваш - ако искаш да си коректен, имаш отговорсност да си максимално достоверен с поднесената информация. - има хора (не казвам, че са много), които ще вземат кола без да са "запознати с модела". Познавам лично човек, който беше карал преди години акорд 7 ген, без круиз контрол, който човек не знаеше дори след като го продаде, че този модел се предлага с тази "екстра". Не мисля, че има някакво извиние да напишеш "топ модел всички екстри", освен незнание. Но сме тук да помогнем, ако е незнание, @Honda_Z частично е обяснил, защо не е "всички екстри". Та в резюме, чел си по диагонал и си изразил мнение, което не споделям.
  14. 1 точка
    За да стане обучаването, дистанционните, които обучаваш трябва да са с правилния за твоята кола код. Това нещо съм го писал аз. Ако Пламен беше дал линк към темата, от която е копирано, щеше да е по-ясно. Те го те: От пост #15 надолу. п.п. Прочети цялата тема, полезна е. п.п.п. И да, @docev е ключарят на форума, вярвай му.
  15. 1 точка
    Струва ми се, че тук се изпуска и начинът на експлоатация, понеже един акумулатор, който се ползва на кратки разстояния, ще си замине по-бързо без значение дали липсва технически проблем или не е менте. В този ред на мисли по-малкият акумулатор може ли да навреди на стартера или алтернатора? Тоест имаме ли критично значение на тези 12Ah и 130A стартов ток по-малко? Колко дърпа стартера и пържи ли много малкия акумулатор или все пак има запас? От друга страна алтернаторът натоварва ли акумулатора с много по-висок заряден ток или токът би бил същия и с голям акумулатор, но времето за възстановяване на големия ще е просто по-голямо?
  16. 1 точка
    Мисля че колегата @Peko ме разбра. Специални за колегата @z_chakarov пояснение маслото не е течливо,усилието да се задвижи двигателя е в пъти по -голямо при студен старт на минусови температури. Това с пускането на фаровете,не е препоръчително на акумулатор който не е в кондиция,а 80% от нашите на са,пояснявам карани на къси разстояния. Почти пълен заряд акумулатора получава единствено свален от колата и сложен на зарядно.
  17. 1 точка
    Това съм го копирал от тук във форума и е тествано на ЦР-В 2-ра генерация.
  18. 1 точка
    Акумулатора го изключих като причина. Със стария при палене падаше на 8V и го смених с нов с който пада до 9.8V, което мисля че е много. И със стария и с новия пали по един и същ начин. Пробвах няколко дни и с 60A акумулатор зареден, но нямаше промяна в паленето. И с този акумулатор при палене пак падеше до 9.8 V. Ще пробвам варианта с описване то на силовите кабели и връзки, спирането на газта/макар че и преди да я сложа бе така/ и ще се пазаря в по кратък срок да ревизират и алтернатора. Още днес ще гледам да замеря стойностите на зареждане с и без консуматори и ще ги напиша
  19. 1 точка
    @HondaExplorer Основният проблем на малкия акумулатор е, че ще изкара по кратко време от големия, при равни други условия. Това е така, защото с времето капацитета и стартовия ток спадат поради стареене и логично, големият акумулатор има по-голям запас до достигане на възможния минимум. Щом този ти върши работа, карай си го докато може, а след това си купи по-голям, ако искаш да те изкара дълго време.
  20. 1 точка
    Марките от които съм доволен. По принцип като видя, че нещо е добро повече не си правя експерименти. Затова слагам само маслени филтри Mahle/Knecht, а въздушен и купе Filtron. Горивен Bosch. Спирачни дискове съм ползвал и аз Hert Buss на по-предната кола и си бяха добре. В комбинация с накладки Delphi- OK. А предната пък я бях взел с накладки Remsa, цвилиха на умряло. Смених с АТЕ и всичко заспа. Та Remsa - Не, ATE - Да. Дисковете бяха текстар между другото. Нямал съм проблеми. Вътрешни накрайници Febi, външни накрайници TRW - OK. Съединител LUK - ОК (Тук вече е ясно, каквото и да вземеш все е LUK) @Markony
  21. 1 точка
    Trip A Мисля,че това е най-ниския разход който съм постигал с Легендата за вече над 60к откакто я имам.Нулирах я на Църна маца до центъра на Пазарджик Trip B Около 7к км като е 70-30 градско-извънградско
  22. 1 точка
    Преди да поръчваш и правиш още каквото и да е било, спри от бутилката подаването на газ до край и карай няколко дена само на бензин и пиши дали има промяна
  23. 1 точка
    Колега @Peko Разбери не ти е стартера проблема щом е обслужен. Проблема е студа. Сутрин двигателя е замръзна,стартера кара да се върти целия двигател замръзнало масло в картера липсва при буталата,ако караш с масло 5на30, по лесния старт ще е с 0на 30. Стартера кара да се върти алтернатора,той не е обслужен,там имаш стара грес замръзнали лагери без грес ,всичко тава товари въртенето. Стартера не знам при твоя модел имаш ли хидравлика,но и тя се върти,старо не сменено масло вече ставащо на желе при студа е пак зле. Не се коси всички сме така,имаш ето насоки как да подобриш това. Затова при второто завъртане пали по добре,ти вече си развъртял двигателя и агрегатите. Насочи се първо към,алтернатора преглед и обслужване , маслото и хубав маслен филтър за мен това е MANN или оригинален.
  24. 1 точка
    Не се купува, поне не съм виждал ама може и да има по магазините за АГУ части, обикновено е самоделка някой газаджии пъхат тръбичка с по малък диаметър в маркуча, или разпробиват с 6 или 8 мм пласмасова или дървена втулка, през годините съм виждал различни решения на проблема за да ограничат дебита през изпарителя.
  25. 1 точка
    При ревизиран стартер като хората трябва да върти все едно ще изхвръкнат буталата. При мен поне така е ефекта след рециклиране и нов акумулатор. Но въпреки това, сега на големия студ пак върти бързо, но пали по бавно сутрин първия път.
  26. 1 точка
  27. 1 точка
    Трябва да се прегледат качествено силовите кабели, не само болтовите връзки а и кербовките в обувките. Това може и сам да го направиш по следния начин, след като направиш сутринта дългото стартиране веднага след като запали мотора го гасиш и скачаш до мотора и опипваш всички кабелни обувки по силовите кабели, тази която е повредена или където има слаба връзка ще е затоплена или гореща в най-лошия случай. Добре е предварително да си отвориш капака и да огледаш всички силови кабели, кабелните им обувки и болтови връзки за да може по най-бързия начин да ги провериш след стартирането. Това се прави на всичките кабели, отрицателни и положителни, от акумулатора до стартера включително. Преди да започнеш палене сутринта измери напрежението на акумулатора, ако е под 12,3 веднага можеш да го подложиш на заряд, когато измерваш винаги сондите на мултимера се забучват в оловните полюси на акумулатора а не на кабелните им обувки. И повтарям, преди теста огледай добре всяко едно кабелче и кабелна обувка къде се намира защото ще имаш възможност само за един опит, следващия възможен опит е на другата сутрин при първото трудно палене. Ако всичко по силовите кабели е наред, е наложителна пълна ревизия на стартера. При износени втулки се измества ротора спрямо стартера и от там повишения ток и големия пад на напрежение. Според мен точно там е проблема.
  28. 1 точка
    Oбичам дългите магистрални пътувания в чужбина, по много часове, със спирания на различни дестинации, които изискват добро планиране и добра организация. Скоростта изобщо да не е висока, да е разтоварваща, а не натоварваща. До мен да е гадже, жена, любовница или което и да е любимо същество от женски пол, да съм заредил поне 300 часа музика на флашка и старите дискове. Да заредя хондюшка със солидно количество храна и напитки, да планирам тръгване рано сутрин още по тъмно или надвечер, ако ще е нощно каране с идея да е по хладно, например ако е лятото. Да съм проучил бензините къде са по-евтини, да съм уредил спането по мотели и хотели, забележителности и други мероприятия. Всичко това мен ме разтоварва и организацията на подобно събитие за мен е удоволствие. Ей тогава шофьорлъка е кеф, понеже си писал по възможност да е романтично. Да знам, че имам достатъчно часове до ферибота в Игуменица, Сплит или в Генуа например, а не да бързам като въртоглав да се трепя по пътищата. И докато мацката ми подава бонбонки в устата докато аз шофирам да си мисли: "Брей, тоя сладур може да не ми се праска с високи скорости, ама Акордеона му добре стегнат, с хубави гуми, тих двигател чуваме добре музиката, спокойно и хубаво ми е на душата. Не искам тая приказка да свършва." Случвало се е много пъти, реалност е, а не фантазия, затова така го описвам. Ей това за мен е мастъринга в шофирането.
  29. 1 точка
  30. 1 точка
  31. 1 точка
    Намерих ключ за Хонда с чип в Младост 4. Тел.0888913746 Иван
  32. 0 точки
  33. 0 точки
    Предполагам че просто я е видял и споделя. Който се интересува от модела, със сигурност знае че не е "топ левел", просто защото не е "туринг" версията, но пък изглежда прилично.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...