Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.06.2021 in all areas
-
3 точки
-
2 точки🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬 Думите на един чужденец за 02 юни: "Когато за пръв път чух, как в 12 часа на 2 юни неистово завиха всички противовъздушни и противопожарни и заводски сирени в столицата... ужасно се изплаших. “Война” – помислих си за части от секундата и се заоглеждах за някакво скривалище... И в следващия момент видях нещо съвършено потресаващо: всичко спря! Не се шегувам, приятелю – в милионната столица (а, както разбрах впоследствие, и в цялата страна) спря всякакво движение – автомобилите и градският транспорт, хората по улиците и зад прозорците в работните си кабинети, учениците, гонили до преди секунда топка... Стана неестествено тихо... Уверявам те, приятелю, София е единствената столица в света, където веднъж в годината можеш да чуеш... такава тишина... Само воят на сирените! След три минути, когато всичко се върна към нормалния си ритъм, се сетих, че са ми разказвали за някой си техен герой Христо Ботев – поет и революционер, който с присъщия на ненавършените си 30 години, а и на възбудата на епохата авантюризъм, повел на вярна смърт група също такива невръстни търсачи на остри усещания, уж обединени от мъглявата представа за “свободата на отечеството”... Всички емигранти в Румъния, те отвлекли австрийски кораб, принудили капитана да ги свали на българския бряг и след няколко дни битки, естествено, са били напълно разбити от редовната и въоръжена до зъби турска войска... В този ден, на 2 юни, бил загинал самият Ботев (по непотвърдени данни – от “приятелски” куршум). Накратко – това е историята. Чувал я бях, но да ти кажа право, не бях особено впечатлен – приключенска му работа... Авантюризъм и малко безотговорност.Така мислех до момента, в който на 2 юни се озовах в епицентъра на тази смразяваща тишина и неподвижност... Оттогава, всяка година чакам този ден, за да видя, дали ще се повтори, дали ще е същото. Дали някой от по-младите няма да се зачуди защо и дали изобщо да се спира... Вече много години живея в България, пред очите ми са се променили много неща. Но тези три минути се проектират от година в година... 2 юни ме е заварвал в много от големите градове на България и в малкото планинско селце, където живея. Но картината навсякъде е една и съща. Хора, спрели да помълчат, да се сетят за подвига на един недоживял Христовата възраст авантюрист, да му се поклонят или, може би, да го осъдят – но така или иначе в тези 3 минути мислите на 7 милиона българи са концентрирани в едно и това едно, в крайна сметка, е страната им, България. Що се отнася до мен, чужденеца... Аз в тези три минути... обикновено изпитвам позорното чувство на завист. Да, аз завиждам – на целия български народ и на всеки българин поотделно."
-
2 точкиПри същите хора. Те правят и цялостно фолиране на автомобили. На мен ми направиха фаровете със самолекуващо се фолио Лумар. Като преди това махнаха стария люпещ се лак, пръскан преди 5 години и ги полираха. Лепиха единия фар пред мен, защото бях подранил с взимането на колата. Нагласиха фолиото, лепнаха го, стана чудесно и в един момент казаха, че не е добре и не им харесва и наново направиха цялата процедура. А според мен си беше супер (аз лично от 20 години се занимавам с фолиа, но рекламни и имам око). Такива педанти са и затова смело ги препоръчвам.
-
2 точкиCR-V 2017, 1.5T CVT, с летни гуми, почти без климатик и ECON режим: 1. Цялата Тракия+50 градско и извънградско, 4 човека и пълен багажник, в натоварен трафик, скорост на предела /и някой километър отгоре/ на разрешената за съответния вид път, засечено в двете посоки - среден разход 9.0 л/100км. 2. Същият маршрут но 3 души с ръчен багаж - засечено в двете посоки - среден разход - 8.7 л/100км.; 3. Извънградско, извън магистрала, 2 души+ръчен багаж или сам без багаж разхода пада под 7.0 л/100. При спокойно каране без трафик ми е давал и 6.7-6.8 л/100км. 4. Чисто градско - София - скача до около 9.5-10.0 л/км. но не съм го засичал точно, защото рядко ми се случва само градско с един резервоар. Като цяло е много по-икономична спрямо предишното ми CR-V - 3 ген. 2.0 бензин i-VTEC.
-
2 точкиЩом си с DPF, ползвай 0W30 или 5W30 по АСЕА С2 или С3. Ако го премахнеш - 0W30 (5W30) по АСЕА В5. Направи първоначално една "къса" смяна на маслото от 5 - 7 хил. км., за да поизмиеш малко двигателя. Щото от предишните смени, на по 30 000км., не се знае какви отлагания са останали в двигателя.
-
2 точкиОт този въпросния Иван исках да си купя перка за водния радиатор, която ми беше предложена за скромната сума от 120лв - купих я за 50 от една морга. После си търсих пръскалка за единия фар - 100лв беше офертата... купих си 2 за тия пари от друго място.
-
1 точкаДано, ще споделя определено! Благодаря! Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаОстава да ти пожелаем успех и минимално финансово усилие. И сподели развръзката, за да е полезно и на други.
-
1 точкаИкономично каране извънградско съм слизал до 9/100 газ, градско свободно без икономии но не и "на бегом" от светофар до светофар по-малко от 13-13,5 не съм слизал на газ. Показанията на бензиномера за фейса се лекуват с емулатор 60лв при моя газаджия преди близо 2 години, аз лично си го направих сам и работеше но го свалих с идеята да го прибера в кутийка и да му намеря място и..., не намерих време за нова сглобка и така си останах без емулатор защото му свикнах и се преживява, другия вариант е да се кара с резервоар пълен над половината. Преди да сложа газовото, на бензин при същото каране и режими 8/100 извън селото и 12-13 вътре. Всичко това е за автомат седан K24A3.
-
1 точкаАко има високо налягане или запушване, или проблем с компресора няма да работи нормално, когато е по-хладно. А той работи тогава, нали? "Защитата" в твоя случай е прегряване , защото няма достатъчно фреон в системата. Скоро правих точно такова нещо и не ми е първия такъв случай. Опитай.
-
1 точкаВсъщност икономичното извънградско ми е давало 6.5, но това е не защото съм карал бавно, а защото не е имало съпътстващ трафик. Липсата му уталожва страстите, но е скучно. На газ си смятай 10л/100км извънградско, а дали си струва, зависи от годишния пробег.
-
1 точкаНяма нужда да цитирате поста който е предходен на Вашия(справка правилата на форума).А по темата-колата и приоритетите са си Ваши,т.е. Вие си решавате кое,как,кога и защо да закупите,смените или ремонтирате.След като колата не се кара значи,че нищо по нея не е спешно .
-
1 точкаКолега Това е темата.. каквото прочетох там ,мен лично ме разубеди да слагам газ
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаhttps://sportal.bg/news-2021060211360231560 ...."Цялата задвижваща единица, спирачната система и всички компоненти от шасито и окачването са се оказали напълно отговарящи на правилника за 2021 година на ФИА" Сега от МБ, може спокойно да си оскубят косите..
-
1 точкаМашинка 95% , кабели 2% Така ще станат всичките врати след време, а и на всички Хонди....
-
1 точкаЕто цена на долната помпа,в сайта има и горна. https://www.autopower.bg/авточасти-honda-hr-v-gh-1.6-16v-4wd-e7366.html Не е специфика обезвъздушаването като при спирачките е. Източваш от долната която има пробка ,чрез помпане на педала на съединителя.
-
1 точкаНямам спомен някой от форума да е "изгорял". За модела има достатъчно части по моргите, щото е здрав и няма търсене.
-
1 точкаНай вероятно кофти верига. Миналата година купих пълен комплект вериги FAI за 750 лв с отстъпката. Ползвам само масло Motul 0W30 C2. Сменя се под 10000 км. На няма и 5000 км след смяна пак взе да шуми, но елиминирахме веригата и набедихме лагер на вакуум помпата, но се оказа, че във вакуум помпата няма лагер и макар и малко да се е износила втулката, няма как да шуми от там. Като отворихме мотора се оказа, че веригата е разпъната. Сега поръчах оригинална и ще видим.... п.п. Според продавача във фирмата, от която е купена веригата в двигателя можело да има детонации и при палене или при гасене да имало обратен удар....Е не съм много в час, но това ми звучи нелепо....
-
1 точкаhttps://m.facebook.com/events/693305054578402?tsid=0.01646493326789722&source=result
-
1 точка@gitzev , при педалите е "горната помпа". Ако тече "долната" ще се види на асфалта, а не долу при педалите.
-
1 точкаДошло е време за смяна на помпите или за грамотно рециклиране. Спирачната течност се сменя поне на 3 години .
-
1 точкаЗа фарове и стопове, с две ръце бих ти препоръчал Protint BG. Работят с фолиа на Лумар, дават 7-10 години гаранция и изпипват нещата до най-малките детайли. Във фейсбук може да се разгледат снимки от работата им.
-
1 точка
-
1 точкаОтговор. Няма лагер вътре, а лагерува на втулка, която се е износила малко, но проблема ми с шума не е бил от нея, а от веригата, която сменях преди 5000 км...
-
1 точкаПривет, Най-лесно от някоя БГ група във фейсбук или ако намериш кола със спойлер за части. Най-евтино от Англия - пак от фейсбук групи
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Втора проба на Ravenol SSV 0w30. За сравнение с предходното Yacco на стр 28 пост №1088. Малко по-горе. Интересно, че по-голямото замърсяване се видя още на първата проба на 12 км. Все едно якото на 500 км. А тази проба на 1000 км отговаря на якото на 4000 км. Има нещо подозрително, много е замърсено за 1000 км, или маслото има повече миещи свойства? 🤔 Моля за идеи. Да взема да отворя филтъра да видя да не би да не съм го сложил както трябва? 🤔 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 231 560 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1050 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 55/45; 7) Средна скорост - около 35 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 28.04.2021 - ; 9) Моточасове – около 30; 10) Изразходвано гориво - около 80 л. Rompetrol Diesel + добавка Wynns Supremium Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 26 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, Yacco VX 1500 0w30, работещ EGR; премахнат DPF. Отзивите ми са добри, мотора работи добре и тихо. Също като с якото. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
-
1 точкаЛично за мен кръчмарските сметки в тази тема са доста по-полезни от статията. Ако някой реши да залитне по услуга от типа на simpl, ще остане неприятно изненадан от лимита на пробег, който налагат с условията си. Накрая да не стане така, че имаш и плащаш нещо, което обаче не можеш да използваш. Четете внимателно.
-
1 точкаНа мен ми прилича като защита от преналягане. Може налягането да се вдига, или датчика да се подлъгва. Под на мен ми прилича да се разбира, че е разбрано от приказки, докато се обслужва климатик.. т.е. в никакъв случай не е повече от "лаф моабет" това ми изказване. Редакция: синтаксис
-
1 точкаКолкото и адаптерчета да ползваш когато е така , никога няма да се случат нещата. Боря, прати ми твоя да ти го оправя. Русе. Офис ЕКОНТ "ХАЛИТЕ" Людмил Доцев 0887574144 Не развивай малките болтове които са като нитове. Свали го цялото и после махни само черното като ламарина отдолу за да стане по компактно.
-
1 точка
-
0 точки
-
0 точки- Мъжо, оти Ред Бул не са меши с Алкохол?! - Па толку ле си проста ма, къде ша летиш пияна!
-
0 точкиКонтактна, монофазна, без СИЛИКОНОВи изолации, СЪС собствена партида и слушаща умерено AC/DC, търси някой щепселен да й пръсне бушоните с цел изграждане на постоянна инсталация.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00