Jump to content

july`s

Фен
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

july`s last won the day on April 17 2023

july`s had the most liked content!

Community Reputation

33 Neutral

About july`s

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    FK3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Няма. Топло/студено е само с клапа на въздушния поток. Тук може да се поровиш за детайли (нещо като сервизно ръководство е) https://homedjjl.myaddr.io/8g/
  2. Няма. Има разлика в моторчетата ляв / десен волан. Най-вероятно моторчето не е точното. П.с. иначе, лостчето (цилиндъра на края му), просто се плъзга в канал на това, което наричаш полумесец. Не се "закачат" по друг начин
  3. https://www.the-race.com/formula-1/clues-emerging-from-clever-mclaren-brake-design/ FIA казват, че е според rules. Останалото са интересни технически детайли около спирачките и шегите с водата
  4. Не намирам такова инфо на f1 сайта. Може да е "click byte" статия. Fake един вид.
  5. Има модели ключове, при които чипа за имобилайзера не е отделен, а си е на платката. И в "сгъваема" кутийка, чипа се оказва далече от ринга на ключалката, който го чете. Има варианти за преправяне / местене на чипчето. Рискови са по една или друга причина
  6. Да update-на развитието при мен. Накратко, като се стопли ще се разглабя за тампоните на амортисьорите. Успях да демонстрирам пукане. Защото и това си беше триково, че беше вече позахладняло. Необходимо си беше да покарам близо час, за да почне да се чува обективно. Понеже, по носачи и сие, не се намери нещо подозрително, хипотезата посочи опорни лагери на амортисьора. И че ще се чува пукане и при въртене на волана при маневри. Сега, като мина известно време, мога да кажа, че верно при въртене на волана при маневри (спрял, пълзящ) си се чува. Тествах и при по-рязко спиране - също си го има пукането.
  7. При мен имаше ефект след прочистване на радиаторчето на парното. Закачили са му на тръбите, откъм двигателя машина. Твърдяха ми, и че специален препарат ползвала . След това смених изцяло антифриза, за да съм спокоен, а и в моя случай си му беше време.
  8. Не са от най-достъпните, между амортисьора и купето са. Аз погледнах с моите възможности, без разглабяне. В листа за проверка са ми. https://photos.app.goo.gl/dHZuj85m9qH5oQem6
  9. Ха, моите дискове са сменени заедно с носачите и тампона. Преди смяната (дискове, носачи, тампон магаре), понякога при спиране се чуваше нещо като хрущене, наподобяващо донякъде на задействан абс върху пясък, чакъл.. След смяната, хрущенето го няма, замени се с пукането
  10. Още не. От лаишкото ми ровене по темата сред моите теории са: Греста в шарнирите на носачите. Проверка, притягане, когато е стъпила на гумите. Досега проверките все са били с висящи гуми. Реално се надявам (понеже е при майстор сега) да си прояви отчетливо пукането. И той да го хване. Преди да е застудяло
  11. Да, вдигнаха я на подемник, махнаха болта, пуснахме я да тествам. Пукаше си
  12. Тъкмо се чудех, как да напиша за service bulletin от телефона. Супер, че го прикачи. Civic 8, със симптомите от бюлетина. Появиха се след смяна на носачи и тампон магаре. Тествано с махнат болт (по бюлетина) - пука си. При мен е при движение на муцуната нагоре, или надолу. Ако е по-рязко. При жега е силно, при хладно - само леко забележимо.
  13. https://rta.government.bg/services/check-inspection/index.html По номера
  14. 2.2? Diesel? Може да е от въздушния филтър. Aftermarket не са баш точно размера на оем и точно около 1500 се получава резонанс. В civinfo доста е писано. Лесно може да видиш дали е това, като уплътниш (във вертикална посока) филтъра е кутията. Може да подложиш на ръбчетата нещо (гумена лента , уплътнение за прозорци дори..) е гледай да не могат да зачезнат към двигателя де
×
×
  • Create New...