-
Content Count
54 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
july`s last won the day on April 17 2023
july`s had the most liked content!
Community Reputation
33 NeutralAbout july`s
-
Rank
Потребител
Profile Information
-
Кара
FK3
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Няма. Топло/студено е само с клапа на въздушния поток. Тук може да се поровиш за детайли (нещо като сервизно ръководство е) https://homedjjl.myaddr.io/8g/
-
Проблем със моторчето за топло и студено
july`s replied to Stanislav_marinchev@abv.bg's topic in Civic 8ма ген. (2006-2011)
Няма. Има разлика в моторчетата ляв / десен волан. Най-вероятно моторчето не е точното. П.с. иначе, лостчето (цилиндъра на края му), просто се плъзга в канал на това, което наричаш полумесец. Не се "закачат" по друг начин -
https://www.the-race.com/formula-1/clues-emerging-from-clever-mclaren-brake-design/ FIA казват, че е според rules. Останалото са интересни технически детайли около спирачките и шегите с водата
-
Не намирам такова инфо на f1 сайта. Може да е "click byte" статия. Fake един вид.
-
Проблем с ключа след смяна на кутията
july`s replied to Gam3r43's topic in Civic 8ма ген. (2006-2011)
Има модели ключове, при които чипа за имобилайзера не е отделен, а си е на платката. И в "сгъваема" кутийка, чипа се оказва далече от ринга на ключалката, който го чете. Има варианти за преправяне / местене на чипчето. Рискови са по една или друга причина -
Да update-на развитието при мен. Накратко, като се стопли ще се разглабя за тампоните на амортисьорите. Успях да демонстрирам пукане. Защото и това си беше триково, че беше вече позахладняло. Необходимо си беше да покарам близо час, за да почне да се чува обективно. Понеже, по носачи и сие, не се намери нещо подозрително, хипотезата посочи опорни лагери на амортисьора. И че ще се чува пукане и при въртене на волана при маневри. Сега, като мина известно време, мога да кажа, че верно при въртене на волана при маневри (спрял, пълзящ) си се чува. Тествах и при по-рязко спиране - също си го има пукането.
-
При мен имаше ефект след прочистване на радиаторчето на парното. Закачили са му на тръбите, откъм двигателя машина. Твърдяха ми, и че специален препарат ползвала . След това смених изцяло антифриза, за да съм спокоен, а и в моя случай си му беше време.
-
Не са от най-достъпните, между амортисьора и купето са. Аз погледнах с моите възможности, без разглабяне. В листа за проверка са ми. https://photos.app.goo.gl/dHZuj85m9qH5oQem6
-
Trw и дискове, и накладки
-
Ха, моите дискове са сменени заедно с носачите и тампона. Преди смяната (дискове, носачи, тампон магаре), понякога при спиране се чуваше нещо като хрущене, наподобяващо донякъде на задействан абс върху пясък, чакъл.. След смяната, хрущенето го няма, замени се с пукането
-
Още не. От лаишкото ми ровене по темата сред моите теории са: Греста в шарнирите на носачите. Проверка, притягане, когато е стъпила на гумите. Досега проверките все са били с висящи гуми. Реално се надявам (понеже е при майстор сега) да си прояви отчетливо пукането. И той да го хване. Преди да е застудяло
-
Да, вдигнаха я на подемник, махнаха болта, пуснахме я да тествам. Пукаше си
-
july`s started following Civic 9та ген. (2012-2016)
-
Тъкмо се чудех, как да напиша за service bulletin от телефона. Супер, че го прикачи. Civic 8, със симптомите от бюлетина. Появиха се след смяна на носачи и тампон магаре. Тествано с махнат болт (по бюлетина) - пука си. При мен е при движение на муцуната нагоре, или надолу. Ако е по-рязко. При жега е силно, при хладно - само леко забележимо.
-
https://rta.government.bg/services/check-inspection/index.html По номера
-
2.2? Diesel? Може да е от въздушния филтър. Aftermarket не са баш точно размера на оем и точно около 1500 се получава резонанс. В civinfo доста е писано. Лесно може да видиш дали е това, като уплътниш (във вертикална посока) филтъра е кутията. Може да подложиш на ръбчетата нещо (гумена лента , уплътнение за прозорци дори..) е гледай да не могат да зачезнат към двигателя де