Jump to content

eldesa

Фен
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно eldesa

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    ХОНДА ПРЕЛЮД 5 генерация
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Гоце Делчев

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Всяко изказване носи позитиви или негативи на търговеца СЕГА ПО ТЕМАТА за търговеца "Х" както го наричате. 1.Дати не мога да цитирам но от 2011 пазарувам по телефона онлайн от него 2. Повод за контакта: Закупувана на на маншони за рейка ,капачка за радиатор , ралични гарнитурки ,всичко необходимо за смяна на ангренажен ремък включително и водна помпа , задни биалетки и други неща да не ги изброявам,тази година радиатор , капачка и късия маркуч към него. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти-Всичко е било точно и безпроблемно. 4. Оценка за отношение към Вас от търговеца: Винаги внимателен ,проверява от талона по VIN частите , ако няма в момента почва да търси и като намери до час ти се обажда и ти дава резултат от търсенето и на каква цена е. 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите:Някои от нещата бяха монтирани от мен други в сервизи,всичко бе безпроблемно и идеално. 6. Препоръки към нас.Пазарувайте части смело от Мс ауто, Мони и не се притеснявайте
  2. eldesa

    Придърпва на газ

    аз засякох придърпването още в сервиза веднага след поставянето на инжекциона при пробното каране. Казах им и те се опрвдаха че сигурно е от свещите ,кабелите и т. н.След като смених доста неща .Направих пак диагноста и всичко ми е наред по електрическата част.Отидох в сервиза в който поставиха инжекциона(LOVATO) и направиха настройка после проба и пак настройки и пак проба и така много пъти и отстраняване на проблема няма. така че мисля че не е запушване. Просто някакъв параметър явно не е както трябва.Взех си наскоро и инфоборд и ще започна да изследвам с него на бензин на газ и така докато запиша цялата работа на двигателя при тези две горива и после ще видим дали има някаква разлика за да се ориентираме къде е проблема.
  3. eldesa

    Придърпва на газ

    И аз го имам на моя прелюд.Отнема ли газта и при лек допир на педала придърпва .доста си поиграх с делкото,свещи,кабели и нови настройки на газовия инжекцион но проблема за момент намалее и после пак същото.Направо вече се чудя от какво е,но явно ще е нещо общо за различните модели на хонда.М....ка му и проблема .Все пак не трябва да се отказваме да ръчкаме и търсиме па дано някой да е разкрие тази мистеря.
  4. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    АКО ЗНАЕШ КАКВИ СА ТИ НОРМАЛНИТЕ HGK СВЕЩИ ПОГЛЕДНИ ТУКhttp://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngkiridiumxref.htm
  5. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    тук ще видиш директно след като откриеш нормалната свещ чукни на нея и ти излизат каква е иридиеватаhttp://www.ngkpartfinder.co.uk/partfinder.php
  6. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    а това е за свещи DENSOhttp://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-maker.cgi
  7. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    не активно не знам защо товаhttp://forums.hondabg.com/forum/topic611.html
  8. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    http://forums.hondabg.com/forum/topic611.html
  9. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    тук със сигурност ще си отговориш на всички въпроси по тази темаhttp://www.ngk.de/in...x.php?id=80&L=5 http://forums.hondabg.com/forum/topic611.html
  10. сега намерих как се търси буксата за диагностика по модел и година за да няма грешки и сами да си правим проблемиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=69597
  11. Ако имаше проблем със сензорите или нещо свързано с тях ABS индикатора щеше да мига примерно:4 1 wheel sensor RF 4 2 wheel sensor LF 4 4 wheel sensor RR 4 8 wheel sensor LR или някакъв дуг код свързан със сензорите.
  12. здр колеги.от писаното горе разбирам че ABS индикатора дава 1 мигане а чек контрола дава код 43 при самодиагностика.Мисля че сте тръгнали в грешна посока в търсенето на повредата за ABS системата.При самодиагностика всеки индикатор дава кодове за повреди или грешки за системата за която е поставен и повреме на самодиагностика се диагностицира всички възли и агрегати за който има индикатори.Така че код 43 на чек контрола означава( по качените от nightfighter таблици за кодове на ECU) 43 Fuel supply system(Система за подаване на гориво )и това може да е грешка запомнена от компютъра или настоящ проблем.ЗА ABS системата имаме едно мигане (предполагам дълго) което пак по таблицата но за ABS системата означава 1 - ABS pump motor over-run( 1 - ABS мотора на помпата върху план) тоес свръх работа на абс помпата. От тук тръгнете да търсите проблема и той няма нищо общо със сензорите на колелата.а има общо с управлението на ABS motora на модулатора.Предлагам да направиш така : ПРОСТО ОТКАЧИ БУКСАТА ЗА ЗАХРАНВАНЕ ОТ ABS МОДУЛАТОРА (ТЯ Е С 2 КАБЕЛЧЕТА ) И ПО ТОЗИ НАЧИН СИМУЛИРАШ ПОВРЕДА ЗА КОЯТО ПРИ САМО ДИАГНОСТИКА БИ ТРЯБВАЛО ДА ТИ ДАДЕ ЕДИН ОТ ТЕЗИ КОДОВЕ 12, 51 ,52 ,53 И ДА НЯМА КОДА КОЙТО ИМАШ СЕГА 1. Не се притеснявай на автомобила няма да му стане нищо но ти ще имаш вече поглед на къде да търсиш повредата. Ако се получи така както ти пиша : Първо провери релето за ABS MODULATOR.Намира се в кутията за бушони и релета под предния капак на автомобила покрй двигателя някъде.ето ти снимка която е от прелюд ама релетата са еднакви http://www.2shared.c...Y/DSC05394.html http://www.2shared.c...-/DSC05395.html може би тези контакти са ти залепили и подават постоянно 12 V на двигателчето на ABS модулатора та има свръх работа на помпата. http://www.2shared.c...x/DSC05396.html . нека и още някой колега да каже от какво може да се получи този код но по напред направи теста и пиши какво е станало пък после ще имаме данни за да умуваме още от какво може да е. Успех колега
  13. да така е и за това трябва да се види за самия модел каква е буксата за самодиагностика ,с колко пина е,кои се окъсяват и къде се намира в автомобила.Така че всеки трябва да знае какво прави преди да даде нещо на късо и да е сигурен че това е Буксата за самаодиагностика и сваляне на кодове за повреди и чистене на грешки.
  14. за всеки модел ХОНДА буксата за диагностика е различена и по форма ипо брой пинове и се намира на други места.Виж си в сервизното описание или попитайте някого във форума за твоя модел къде е..Този е на Honda Accord CF4 ,но деиствието за чистене на грешките е идентично.
  15. Reset грешка VSA, става по следния начин: намерете буксата за самодиагностика(Honda Accord, е до десния крак на пътника отпред) 1давате на късо(с кабел или кламер )крачета 4 и 9 на буксата. Те трябва да останат накъсо през цялото време ; 2) ръчната спирачка се се сваля в ниска позиция (за атомататиците отстранен от спирачката за паркиране 3) Натиснете педала на спирачката и не го пускайте през целия целия процес на чистенето на VSA от грешки; 3) завъртете ключа и дайте контакт; 4) Веднага след като лампата ABS светне, трябва да натисните копчето на ръчната и дръпнете ръчната спирачка до най-високата позиция (за автоматиците положение на ръчната спирачка), без да отпускате бутона на ръчната превключваме в долно положение (да се извърши относително бързо) все още с натиснат бутона връща ме ръчната отново в максимално горна позиция; 5) Очакваме , когато лампата мигне 2 пъти. Обикновено, ако всичко е нормално, тя мига веднага след вдигането на ръчната в горно положение. 6) връщаме ключа в изключено положение 7) отстраняваме късото на конектора и вече сме изчистили грешките в AVS системата. Reset грешка EPS става по следния начин:: 1) давате на късо(с кабел или кламер )крачета 4 и 9 на буксата за самодиагностика. Те трябва да останат накъсо през цялото време 2) завърта ме волана в крайно ляво ... това е важно ДО КРАЙ - и задръжме в това положение; 3) завъртме ключа и даваме контакт, ще изчакаме 4 секунди, докато светлината на индикатор, EPS загасне; 4) връщаме волана в средно положение (център) и го задържаме е това положение (това се извършва за 4 секунди), индикатора EPS отново светва; 5) Докато свети, (за около 4 секунди ) завъртаме волана бързо наляво до КРАЙ и задръжаме така, след това EPS индикатора загасва 6) Връщаме волана в средна позиция, да я освободите, (отново за 4 секунди), ако всичко върви добре - EPS мига два пъти - което потвърждава че грешките са изчистени 7)връщаме ключа в изключено положение; 8)отстраняваме късото на конектора и вече сме изчистили грешките. не даваите пари за майстори когата лесно може да си свършите работата и сами и след това да се почерпите с тези спестени левчета успех на всички който имат тези системи в свойте Хонди
×