Jump to content

eldesa

Фен
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно eldesa

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    ХОНДА ПРЕЛЮД 5 генерация
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Гоце Делчев

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Всяко изказване носи позитиви или негативи на търговеца СЕГА ПО ТЕМАТА за търговеца "Х" както го наричате. 1.Дати не мога да цитирам но от 2011 пазарувам по телефона онлайн от него 2. Повод за контакта: Закупувана на на маншони за рейка ,капачка за радиатор , ралични гарнитурки ,всичко необходимо за смяна на ангренажен ремък включително и водна помпа , задни биалетки и други неща да не ги изброявам,тази година радиатор , капачка и късия маркуч към него. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти-Всичко е било точно и безпроблемно. 4. Оценка за отношение към Вас от търговеца: Винаги внимателен ,проверява от талона по VIN частите , ако няма в момента почва да търси и като намери до час ти се обажда и ти дава резултат от търсенето и на каква цена е. 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите:Някои от нещата бяха монтирани от мен други в сервизи,всичко бе безпроблемно и идеално. 6. Препоръки към нас.Пазарувайте части смело от Мс ауто, Мони и не се притеснявайте
  2. Малко съм подранил ама нищо ,ще ме извиниш ,но искаш отговор ,а той е: Вие с вашите дребнави правила и показване на величие и безнаказаност опетнявате форума и му разваляте репутацията с дребнавите ви забележки и виждания за нарушени правила. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=89618&st=0&gopid=1057371834&&do=findComment&comment=1057371834 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=88718 да не посочвам и други такива простотии,И двете обяви са маловажни и в двете обяви всеки който иска може да се свържи с продавача или купувача на Л.С.Няма нужда от телефони и други средства за свързване,така е но не казвате вие и изтривате със задоволство темата(вместо на Л.С. да предупредите) та да покажете че имате някаква си власт и да ви питат хората защо ми е изтрита темата а вие гордо да казвате защото не е по нашите правила.Мислех че можеше да помислите относно действията ви и да избегнете тези писания и обяснения към членовете на форума като се сетите да им пишите на Л.С. ,ама явно ако им пишите на Л.С. няма да има къде да се изявявате ,а това сигурно ви бие по измисления авторитет даден ви от някой във ФОРУМА. П.П. ако има реплика отговор след година
  3. />/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/> Тук е било весело .Близо година не съм влизал и още толкова пак няма да вляза .Вземете ми всички точки />/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>Но мисля че човека си е пуснал темата по правилата .Изтриите ми и всички теми който съм побликувал.Точно такива ме отвратиха и спрях да посещавам този форум.Даи на някой власт И ЩЕ ВИДИШ КАКВО ПРЕСТАВЛЯВА.ТОЛКОВА МНОГО ИЗКАЗВАНИЯ СРЕЩУ ЦЕНЗУРАТА КОЯТО НАЛАГАТЕ ИМА ,ЧЕ ВСЕ ПАК ТРЯБВА ДА ВЗЕМЕТЕ И ПОМИСЛТЕ ДАЛИ ВИЕ НЕ БЪРКАТЕ НЕЩО ИЛИ СИ ИЗБИВАТЕ КОМПЛЕКСИ
  4. eldesa

    Кой беше................

    Ако си решил да разбереш колега защо заповядай на следващата среща .Така ще сме с 1 повече в колонката Наздраве :)
  5. аз засякох придърпването още в сервиза веднага след поставянето на инжекциона при пробното каране. Казах им и те се опрвдаха че сигурно е от свещите ,кабелите и т. н.След като смених доста неща .Направих пак диагноста и всичко ми е наред по електрическата част.Отидох в сервиза в който поставиха инжекциона(LOVATO) и направиха настройка после проба и пак настройки и пак проба и така много пъти и отстраняване на проблема няма. така че мисля че не е запушване. Просто някакъв параметър явно не е както трябва.Взех си наскоро и инфоборд и ще започна да изследвам с него на бензин на газ и така докато запиша цялата работа на двигателя при тези две горива и после ще видим дали има някаква разлика за да се ориентираме къде е проблема.
  6. И аз го имам на моя прелюд.Отнема ли газта и при лек допир на педала придърпва .доста си поиграх с делкото,свещи,кабели и нови настройки на газовия инжекцион но проблема за момент намалее и после пак същото.Направо вече се чудя от какво е,но явно ще е нещо общо за различните модели на хонда.М....ка му и проблема .Все пак не трябва да се отказваме да ръчкаме и търсиме па дано някой да е разкрие тази мистеря.
  7. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    АКО ЗНАЕШ КАКВИ СА ТИ НОРМАЛНИТЕ HGK СВЕЩИ ПОГЛЕДНИ ТУКhttp://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngkiridiumxref.htm
  8. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    тук ще видиш директно след като откриеш нормалната свещ чукни на нея и ти излизат каква е иридиеватаhttp://www.ngkpartfinder.co.uk/partfinder.php
  9. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    а това е за свещи DENSOhttp://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-maker.cgi
  10. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    не активно не знам защо товаhttp://forums.hondabg.com/forum/topic611.html
  11. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    http://forums.hondabg.com/forum/topic611.html
  12. eldesa

    Свещи НГК иридиум

    тук със сигурност ще си отговориш на всички въпроси по тази темаhttp://www.ngk.de/in...x.php?id=80&L=5 http://forums.hondabg.com/forum/topic611.html
  13. сега намерих как се търси буксата за диагностика по модел и година за да няма грешки и сами да си правим проблемиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=69597
  14. Ако имаше проблем със сензорите или нещо свързано с тях ABS индикатора щеше да мига примерно:4 1 wheel sensor RF 4 2 wheel sensor LF 4 4 wheel sensor RR 4 8 wheel sensor LR или някакъв дуг код свързан със сензорите.
  15. здр колеги.от писаното горе разбирам че ABS индикатора дава 1 мигане а чек контрола дава код 43 при самодиагностика.Мисля че сте тръгнали в грешна посока в търсенето на повредата за ABS системата.При самодиагностика всеки индикатор дава кодове за повреди или грешки за системата за която е поставен и повреме на самодиагностика се диагностицира всички възли и агрегати за който има индикатори.Така че код 43 на чек контрола означава( по качените от nightfighter таблици за кодове на ECU) 43 Fuel supply system(Система за подаване на гориво )и това може да е грешка запомнена от компютъра или настоящ проблем.ЗА ABS системата имаме едно мигане (предполагам дълго) което пак по таблицата но за ABS системата означава 1 - ABS pump motor over-run( 1 - ABS мотора на помпата върху план) тоес свръх работа на абс помпата. От тук тръгнете да търсите проблема и той няма нищо общо със сензорите на колелата.а има общо с управлението на ABS motora на модулатора.Предлагам да направиш така : ПРОСТО ОТКАЧИ БУКСАТА ЗА ЗАХРАНВАНЕ ОТ ABS МОДУЛАТОРА (ТЯ Е С 2 КАБЕЛЧЕТА ) И ПО ТОЗИ НАЧИН СИМУЛИРАШ ПОВРЕДА ЗА КОЯТО ПРИ САМО ДИАГНОСТИКА БИ ТРЯБВАЛО ДА ТИ ДАДЕ ЕДИН ОТ ТЕЗИ КОДОВЕ 12, 51 ,52 ,53 И ДА НЯМА КОДА КОЙТО ИМАШ СЕГА 1. Не се притеснявай на автомобила няма да му стане нищо но ти ще имаш вече поглед на къде да търсиш повредата. Ако се получи така както ти пиша : Първо провери релето за ABS MODULATOR.Намира се в кутията за бушони и релета под предния капак на автомобила покрй двигателя някъде.ето ти снимка която е от прелюд ама релетата са еднакви http://www.2shared.c...Y/DSC05394.html http://www.2shared.c...-/DSC05395.html може би тези контакти са ти залепили и подават постоянно 12 V на двигателчето на ABS модулатора та има свръх работа на помпата. http://www.2shared.c...x/DSC05396.html . нека и още някой колега да каже от какво може да се получи този код но по напред направи теста и пиши какво е станало пък после ще имаме данни за да умуваме още от какво може да е. Успех колега
×