Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.02.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Уредче за хора без работа и с излишни пари(изключвам търговците, те преследват едни други цели). Който иска точен анализ ... лаборатория. За обикновения потребител са достатъчни капковите проби... Същата работа е и с тестерите на антифриз. Може да покаже ниска точка на замръзване, ама си го сменяме на 200к
  2. 3 точки
    Админите няма причина да се противят на такава инициатива. Но на мен ми е интересно такъв уред колко е надежден и какво измерва, за да определи ресурса на маслото… ПП: Със сигурност не мери окисляването на маслото, щом дава 10%, а това си е един от най-съществените фактори за оставащия ресурс.
  3. 2 точки
    Всичко е сменено, и нещата заспаха. Нямам нерви, да се мъча от телефона, да пиша и качвам снимки, защото форума цикли здраво от известно време.
  4. 2 точки
    Няма никакво значение на колко километра е колата, моята е на по-малко и капковите ми проби на 9000км са като проби на колеги на 1000км, но това не означава, че маслото не е свършено, а този уред може да ми каже, че мога да карам още 9000км, дали ще го послушам и ако го направя дали няма да си предобря двигателя. Както колегата Pavlov отбеляза, окислението е голяма фактор, който този тестер явно не отчита.
  5. 2 точки
    Чудесно поддържан мотор,много го пазиш. Скъпо ли струва уреда. Каква стойност замерва. Може ли да се закупи примерно и да се ползва за маслената тема. Идеята е в някой от нас да е,и да се пращат масла на които се показват резултатите. Това е само предложение.
  6. 1 точка
    ФЕРНАНДО АЛОНСО В БОЛНИЦА, СЛЕД КАТО Е БИЛ БЛЪСНАТ ОТ КОЛА, ДОКАТО КАРА ВЕЛОСИПЕД от Дан Палмър 11 февруари 2021 г. Съобщава се, че пилотът на Alpine F1 от 2021 г. Фернандо Алонсо е в болница, след като е бил блъснат от кола, докато е пътувал с велосипед в Швейцария. Според нашите източници ранните сканирания показват възможни фрактури, което поставя неговия външен вид на предсезонни тестове и откриването на сезона е под съмнение. Екипът на Alpine F1 потвърди тази новина в изявление в социалните медии, като заяви: „ Екипът на Alpine F1 може да потвърди, че Фернандо Алонсо е участвал в пътен инцидент, докато кара велосипед в Швейцария. Фернандо е в съзнание и е добре, утре сутринта очаква допълнителни медицински прегледи ” Всички във Formulanerds желаят на Фернандо бързо възстановяване.
  7. 1 точка
    След като специалистите от Хонда ти казват да сипваш минерална водица 0в20 и да я сменяш на 20 000км и всичко ще е наред с двигателя, то за какво повече да си говорим. Сипвайки два пъти по-качествено масло, с два пъти по-подходящия вискозитет, сменяйки го на два пъти по къси интервали, обезсмилят всякакви вглъбявания.
  8. 1 точка
    Пълна глупост е това. Капковите проби дават идеална представа за замърсеността на маслото, a PH-то може да се тества с лентички. Но ако си мераклия, има за по 50-60лв такива тестери от китайците. Колите не са от вчера, също и лаботарните тестове на отработени масла, сменяш на макс 10к с качествено масло и въобще не се вкарваш в подобни филми. Това масло, което колегата е тествал с уреда, говори само колко заблуждаващ е този уред. Пълен абсурд е това масло на 5000км и година и половина да е изхабило едва 10% от ресурса си.
  9. 1 точка
    има и по-"евтини" предложения... Datasheet FluidScan 1200.pdf
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Да Владо, така каза и човека на Yacсo. Уреда показва не само ресурса на маслото а и в каква кондиция е мотора.Мотора е само на 125 000 все пак. Още е тийнейджър както се казва. Иначе благодаря за комплимента но той не трябва да е за мен а за първият собственик на колата, аз само продължавам примера който е дал как трябва да се отнасяме към една машина. Първият собственик "оака" ли нещата вторият каквото и да прави, както и да се старае нищо не може да направи, освен да се отлага неизбежният ремонт. Сподели също, че на един изтормозен мотор и най доброто масло на земята да му се сложи то той ще го напълни почти веднага със стружки, сажди, гориво, антифриз, прахови частици и какво ли не още и скалата веднага ще отиде в червеното. - За цената не знам. - Стойностите които мери и хваща са това което изброих по горе но не може да ги даде в проценти. За да го искарат в проценти се взима от маслото около литър и във Франция при Yacoo, след което изпращат един лист със всичко какво и колко го е наблъскал някой като нас. Така поне разбрах, да не подведа някой колега. - Със закупуването нищо не мога да кажа но едва ли, до колкото знам това си е тестер на Yacсo, но това може да го каже Фена или друг колега от форума (имам съмнение кой е той но да не го казвам) - Идеята ти е добра но ти самият би ли се наел с това?
  12. 1 точка
    В Ойл клуб, до преди 2 години имаше много информация за Равенол и тестове на почти цялата гама! Но нещо се скараха руският дистрибутор на Равенол и админа на Ойл клуб. Поради тази причина свалиха всичката информация от сайта... За съжаление... Тестове на Равенол могат да се намерят в oil-club.de
  13. 1 точка
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Това пак взе да влачи, нещо с имунизацията не е на ред.
  16. 1 точка
    Здравейте колеги. Вчера смених маслото на Хондата с това - Старото беше същото. Маслото е на 5 000 и година и половина, 50/50 град и извън гр. Колата не я рейсвам но и в никакъв случай не я и жаля. Взех го от представителя на Yacco за Плевен. имахме уговорката да му занеса от старото масло да направим една проба и да видим какъв му е ресурса. Сложихме от новото на уреда за да си вземе стойностите и след старателно почистване заложихме от старото (използвано 5 000км), показа това : За не просветените като мен човека ми обясни какво значи това, маслото се държи супер и само 10.8% от ресурса са му използвани, тоест спокойно мога да...... . Няма да коментирам за да не почне спор с неясен и объркващ край. За @fenabg допълнително инфо за продукта който предлага за R20A3.
  17. 1 точка
    Как се сменят задни светлини
  18. 1 точка
    Слабо място за ръжда са само задните вежди заради задържане на вода в вътрешната част.
  19. 1 точка
    В крайна сметка се спрях на Thule. Гредите са https://www.escadra.bg/thule-evo-clamp-7105-black/i5167.htm?roofrackcardata_newId=647 - Греда (Front-Rear):Thule WingBar Evo 7113B, Основа:Thule EvoClamp 7105, Кит:Thule Kit Evo 5043. Кутията https://www.escadra.bg/thule-force-xt-m/i5147.htm - Thule Force XT M. За съжаление нещо не се разбрахме по телефона кое има в наличност и кое не. Знаех че нямат кутията и ще ми дадат оборотна докато я получат. Но се оказа, че и гредите ги нямали (в черно). И оборотни греди ми дадоха докато получат другите. В крайна сметка в момента съм с обикновени стоманени квадратни греди и кутия Touring M. Мислех че това ще е малко, но май се оказва точният размер за сивика. Затова и кутията, която аз поръчах е М - 175 см. Идва точно на 3-4 пръста от горния заден спойлер, когато се отвори багажникът. Отпред не стърчи. Следващият вариант като размер идва с 15 см повече да стърчи отпред и 50 литра повече обем. Реших че няма смисъл. Първо така изглежда точно като размер, второ повече обем и тегло няма какво да ги правя с по-голяма кутия. Сивика го дават максимум 45 кг да може да носи на тавана (без стъклен покрив). Гредите и кутията са 20. Остават ми само още 25 които да вакрам в тези 400 л. Качвам 2 снимки от текущата конфигурация. Иначе по магистралата се чуваше шум като от каране с по-силен вятър (това е при 120 км/ч). Като поведение на колата не съм усетил нещо различно. Извън магистралата не ми направи впечатление да се чуват някакви шумове, когато се кара под 100 км/ч.
  20. 1 точка
    Бее в Швейцария зимната химия може да си е казала думата. 2009 година кола да е на 110000км, малко странно на снимки изглежда добре иначе.
  21. 1 точка
    Не съм я гледал, но на Ледженда единственото което може да установиш "на око" е дали екстериора и интериора са захабени, а тук не е така. Тоя модел е милионник и се съсипва много бавно и с методична настоятелност. Километрите не му влияят по никакъв начин, само го държат в кондиция.
  22. 1 точка
    Оил клуб въобще го нямат за нищо Реванол. Шел и Мобил са им на много по-висока почит.
  23. 1 точка
    Мислете и за новите стикери от юли...
  24. 1 точка
    @mysticchannel Ще изкара също толкова, колкото всяко друго средностатистическо, "хидрокрек", 5W40, подложено на същото натоварване. Зависи от състоянието на двигателя и от режимът на каране! Тук само ти си знаеш какви са... Всяко натоварване над нормалното, намалява ресурса на маслото! Ако "натискаш" редовно, както се изразяваш и искаш да пазиш двигател и турбо, тогава с обикновено масло няма да стане! Отиваш в скъпия сегмент, с PAO-база! Там има също богат избор. RAVENOL RUP SAE 5W-40 или RAVENOL VST SAE 5W-40. Пиши и на fenabg, да ти препоръча от Yacco серийте. Може би Galaxie - SAE 5W30 или GALAXIE SAE 5W40. @Legend91 1,35 - 1,4 е малко в повечко, ако ще галиш катализатора. Търси нещо до 1,0 - 1,1.
  25. 1 точка
    Не е кой знае какво таблото да разглобиш. Съветвам те са си купиш пластмасовите шанги, да не дереш и скапваш таблото с отверки. Ако ще слагаш камера тогава е филма. И цялата 5 врата от вътре разглобяваш, част от кората на задната греда, праговете и най-изнервящото е пустия кабел с чинча да мине през гофрето.
  26. 1 точка
    Новите носачи: Утре я разглобявам и....
  27. 1 точка
    От два три дни, форумът е тотално забил - всичко се зарежда и отваря доста бавно ?!? Някакви идеи защо е така ? И причината, не е в моя нет, комп или телефон - проверени са.
  28. 1 точка
    35 лева двата. И чак като ги огледах обстойно, открих че наистина имат лека разлика, ляв и десен,посока напред/назад, както и външна/вътрешна страна. От едната страна - вътрешната, са по-високи с няколко мм. (може би 1,2 или 3 мм. но е видно с просто око).
  29. 1 точка
    Вчера и аз си направих самостоятелен ремонт на помпата,понеже сменях маркуча за високото налягане,който протече, и реших да обновя и нея.Целия комплект О-пръстени,заедно с лагера,ги поръчах от Amayama.Излязоха ми $35 с доставката, и пристигнаха за 2 седмици от Япония. На схемата долу,е помпата на фейслифтовите Акорди след 2006г.При нея има един допълнителен О-пръстен No.12 - 91345-RJL-003 , оградил съм го с червено.На Акордите преди фейса този О-пръстен го няма,и не е нужно да се поръчва.Всичко останало е еднакво.
  30. 1 точка
  31. 1 точка
  32. 1 точка
    Ето и малко снимков материал
  33. 1 точка
    В Турция не сме правили преглед. Имах само запитване и цена на операцията при тях. Доктора в Турция е Ахмед Аланай в Аджибадем клиника. Реално той оперира по този метод преди доктора в Германия. Ето линк: https://www.acibadem.com.tr/en/doctor/ahmet-alanay/ 70 градуса не знам дали е подходящо за тази операция. Може би е гранично като градуси, но докторите ще кажат. За сина нямам по актуална информация от последния ми пост. Не отлагайте консултацията със специалист, в БГ може и при доц. Яблански. Успех Ви желая и ако е удобно пишете какво са Ви казали.
  34. 1 точка
    Здравейте goga, изчетох всичките Ви мнения в темата. Искам да кажа, че аз самата съм с тежка сколиоза в лумбалната област, преди 3 год беше 70градуса, от тогава не съм ходила на преглед (в Турция съм била). По-горе бяхте споменали за този нов метод, по който са оперирали сина Ви в Германия, че съществува и в Турция. Правихте ли преглед и там? Знаете ли името на специалисти, който прилага този метод? При мен нещата са доста сложни тъй като имам и заболяване на костите и точно затова двама ортопеди в Турция не препоръчват операция по стандартния метод. Ще се радвам ако ми отворите с актуална информация и за сина Ви. Може да ми пишете и на мейл - elvin94ot@gmail.com
  35. 1 точка
    като нямаше "демокрация '' Имаше кореком -каквото купиш от там те надживява ,доларите бяха кът ,ама всеки намираше начини ,сега има китай -тяхните стоки оставям без коментар ,каквото и да купиш -все боклук ,независимо какво е и как изглежда .
  36. 1 точка
    Пускам пак поста от преди 3 години (#48), като добавям отново снимките по молба на няколко колеги които ми писаха лични съобщения. И все пак, който реши сам да се захваща с това, нека първо погледне описанието ТУК. ************************************************************************************************************************************ Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата: Без декоративен капак, гледката е малко грозновата. Трябва да се свали кутията на въздушния филтър: След това дроселовата клапа: Тук имаше доста дърпане (не, не съм забравил да махна скобите ) След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. За да падне тази пластмаса пред колекторните тръби, трябва да се развият и тези два болта отзад (до мястото на дроселовата клапа): Картинката не е много приятна за гледане. Всичко е разколачено, чудех се дали ще мога да го сглобя обрано: Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети. *************************************************************************************************************************************
  37. 1 точка
    Да не спорите за глупости.Миналата година съм публикувал статията в ФБ: Спирачната течност? Колко важна е тя? Спирачната течност представлява несвиваема течност...виртуално.Ролята и е да предаде налягане от едно място на друго без загуби(свиване).Съвременните автомобили екипирани с ABS ,ESP ,TC и други системи грижещи се за стабилността на автомобила разчитат ,че тази течност няма да се "смачка" и промени обема си.Обема се променя при поглъщане на влага и това е една от основните задачи на сп.течност. Ако влагата не се поеме и обезвреди представлява балон, който се разширява според температурата,защото кипва доста рано при 120-130 .Дано АБС работи с импулси и не измерва налягане и обем.Просто разчита на това, че сп.течнпст има константен обем. А константен обем има само новата спирачна течност. С какви характеристики се определят различните спирачни течности? Само с една DOT . US Department of Transportation (DOT) rating, DOT 3, DOT 4, DOT 5, and DOT 5.1. Fluid Dry ERBP (°C) Wet ERBP (°C) Viscosity Limit Chemical Grade @ 0.0% H2O @ 3.7% H2O (Cp @-40°F) Composition DOT 3 205 140 1500 mm2/s Glycol Ether Based DOT 4 230 155 1800 mm2/s Glycol Ether / Borate Ester DOT 5 (SSBF) 260 180 900 mm2/s Silicone Based DOT 5.1 260 180 900 mm2/s Borate Ester/ Glycol Ether От състава виждате ,че не всички са съвместими,както като вискозитет,така и като хим.състав. Независимо какво твърдят някои медии,он-лайн магазини и майстори...ДОТ-овете не трябва да се смесват. Колкото е по-голям ДОТ-а ,толкова е по висока температура на кипене,както и по-голяма способността за поглъщане на вода/влага.От тук пък колкото е по-голям грейда,толкова по-често трябва да се сменя сп.течност. И тук е основната причина за тази статия. Помътняла,почерняла,кафява течност ръждива или пресечено-бяла.Това е течност ,която отдавна е трябвало да бъде сменена С две думи: Дот3 се сменя на 3 години, Дот4 на 2,5 години. Дот5.1 на 2 години. Дот5 няма приложение при цивилните автомобили и не е съвместим със стандартните спирачни системи. Ползват го военните и специализираните машини. Запомнете!!!!! ABS разчита на Вас да му осигурите несвиваема работна течност!!!
  38. 0 точки
  39. 0 точки
    Това Yacco е извънземно явно - след 5000км. и 50/50 градско/извънградско да е изчерпало само 10,8% от ресурса си.
  40. 0 точки
  41. 0 точки
    - Мили, ти май само за секс ме търсиш? - Ами, в неделя ще леем плоча на вилата - заповядай!
  42. 0 точки
    - Спря. - И? - Емии... - Да бе! - А, не бе! - Еее... - Е, е, я.
  43. 0 точки
    Ето как да омекотиш окачването стъпка по стъпка: 1. Изпускаш гумите до заводските препоръки. 2. Продаваш колата 3. Купуваш нещо високо дето вози като лодка или някой готин Мерцедес (извън 124 визирам). 4. Кефиш се на меко.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...