Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.02.2021 in all areas

  1. 4 точки
    FO и FEL са с ниски вискозитети за D14-ска на 300 - 400 хил. км. А Honda Synthetic blend 5W-30 губи по "точки" от Петро-то! Петрото има повече противоизносни присадки, по-висока температура на възпламеняване и други по-добри нещица. Това е и разликата между ILSAC GF-6A и по-стария ILSAC GF-5.
  2. 2 точки
    100 % съм ЗА, но знаеш ли колко нагли камикадзета са станали пешеходците и колоездачите? Хвърлят се на зебрата с поглед забит в телефона, колоездачите и тротинетките карат в насрещното нощем без никакви светлини. И ако им кажеш нещо, почват да ти сочат пръст! За такива кога ще има глоби? Или понеже колелетата са "еко" може да правят каквото си искат? Колко милиарда опукаха нашите а дупките никнат в кърпеното от миналия месец. Дори глупавите поляци ни задминаха..... Най-важния компонент на безопасността поне за мен е качественият път със знаци поставени" в очите" ти. В Германия и да искаш, не може да не забележиш знак...
  3. 2 точки
    Честито, колега, със здраве да си я карате и да й се радвате! Хубаво е, че ще може да разберем отзиви за колата от човек във форума. Аз карам с 5w20,30,40 защото от нова /2008г./ заради Бултрако се кара само с такова масло и не виждам смисъл да минавам на 0w20 както го дават. Иначе ако сега си внеса кола задължително ще карам с масло по предписанията. Вноса от Канада/Америка става все по- достъпен и аз мисля следващата да си я внеса от там. Надявам се на 4та генерация след няколко години, преди електричните да станат много по-изгодни, но да сме живи и здрави пък ще видим Въздушни възглавници до колкото съм чул могат да се внесат от Полша.
  4. 2 точки
    Малко е трудно да се каже без да уточниш двигателя, в който ще се сипва. Иначе има още едно много евтино масло (наскоро цената му падна още повече): RAVENOL FO SAE 5W-30. Цената за 5-литрова туба е €5.99 на литър, но е с малко по-различни спесификации от Петрото. Аз лично го предпочитам пред Петрото. Друго хубаво масло около тази цена, на което също цената падна наскоро, е Ravenol FEL SAE 5W-30 за €7.00 литъра. В момента карам с такова. Та зависи какво търсиш, за да се каже кое е по-хубаво или подходящо.
  5. 2 точки
    Все тая и двете са хидрокрек, но с оглед цената и яснотата за това какво има в Петрото, за мен то е предпочитаното масло. Ако ще давам 30лв. за литър, Хондовото ще е последно в списъка ми.
  6. 2 точки
    3 различни понятия. - сменете маслото на скоростната кутия ( в нея също има диференциал) - сменете маслото на раздатката - сменете маслото на диференциала ( заден) Заради промяната във въртящия момент най вероятно са променили и раздатката
  7. 2 точки
    Развитие по темата. Пробката за наливане на маслото на автомата наистина не е през щеката прекалено тънка е. Щеката за измерване на нивото на маслото на автомата се намира между акумулатора и радиатора . Маслото за автомата е точно 3,5л при опресняване източено от долната пробка, на която има магнит,който трябва да се огледа . Това което е полепнало по него говори за работата на автомата,важно е да няма големи частици. Тук беше добре ситни частици като прах. Това е ново и старо масло. Маслото беше с кафеникав отенък,което говори че е дошло времето за смяна и малко отгоре. Отдолу на колата има предпазна кора алуминиева която не знам защо е нитована,явно японеца е сметнал че всеки път трябва да се нитова. Нитовете подменени с щипки . Пробката за наливане на маслото е под въздушния филтър на нея пише ATF. Беше подменена е спирачната течност.Дот4 Свалено казанчето измито с обезмаслител ,източена течност от всеки апарат. След процедурата изглежда така. Беше подменен антифриза чрез източване от пробката намираща се в долната част на радиатора. 7,1л антифриз от този. При смяната на маслото на автомата и оглеждане на колата отдолу,се откри че има предна раздатъчна кутия,която не е с общ картер с автомата. Маслото предстои да бъде сменено. Това е маслото Пак доста разпитване колко събира тя, тъй като литъра масло е 70 лв ,това е важно. Това което разбрахме е 1.5л. Това е раздатката , на нея пише какво масло се използва HGO Това са и горна и долна пробка,наливане и източване.
  8. 1 точка
    Здравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection 0,946 L 10x1Lх11,49€=115€ Стойност на поръчката 10х11,49=115€х1,9675=227лв. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество:Honda Manual Transmission Fluid 0.946 L Стойност на поръчката: 2x14€=28€x1.9675=55лв. Обща стойност на поръчката: 227+55=282лв. Парите ще бъдат преведени по сметка в Обединена Българска Банка АД. Начин на получаване: чрез куриер
  9. 1 точка
    Според мен се изисква сигнал от датчика за скоростта и от кормилния датчик- т.н. steering angle sensor - през компютъра на автомобила към интерфейса за мултимедията, а освен това медията да поддържа тази функция. Няма общо с камерата. На моя модел - без фабрична навигация - не знам да има такава опция. Може на моделите с canbus да има.
  10. 1 точка
    Много добре знам какви са пешеходците. Имам само едно ПТП. Наших една кака отзад понеже реши да спре в самото кръстовище при движение направо и при светещ зелен светофар за нас. Обаче трябва да допълня ,че каката наби злобно спирачки ,понеже ако не беше щеше да качи на предния си капак един пешеходец ,решил да пресича на червено собствения си пешеходен светофар. Последният естествено избяга набързо. За щастие аз успях да намаля преди да ми блокират колелата на старата кола ( без абс) и ударът не беше силен. Та някои пешеходци мислят, че за тях правилата не важат, но в случая законът казва че аз съм виновен и аз си поех вина. Нямам какво да направя освен другия път да внимавам и за такива абсурдизми. То и за тира ме беше яд ,че един път превиших обичайните ми 100 км, а някакви хвърчат с по 150 и на тях сякаш не им пишат. Споко, всички сме яли дърво, не си само ти. Тия с БМВ си траят повечето
  11. 1 точка
    CR1616, няма нужда от нищо.
  12. 1 точка
    @goga Защо реши толкова рано да го смениш? Какво те притесни? @JHM За сега всичко е в норма! Интересното ще е към 6000 км.
  13. 1 точка
    Благодаря за насоките! Открих проблема. Оказа се, че жилото се е откачило отвътре. Очаквах да трябва да разглобявам таблото, но се оказа, че е на доста по достъпно място (над педала на газта). Странно е, че не са сложили никакъв ограничител и дори след като го закачих се измъкна след няколко завъртания. Наложи се да го закривя леко с пръсти. Не знам колко ще издържи, но поне вече знам къде е проблема. Към края на седмицата като паднат температурите ще пробвам топлото. Добре че не ходих да ми отпушват радиаторчето за > 85лв.
  14. 1 точка
    Бултрако сипват почти на всичко 5W40, Което си е меко казано цигания. Според мен си поръчай маслото от общите поръчки и го смени при някой доверен човек и не слагай 5W40 със сигурност. Аз имам друга чуденка, ако взема някоя ударена с гръмнала възглавница, случайно да знаете от бих могъл да поръчам възглавница ?
  15. 1 точка
    Аз се замислям след лятото за нещо такова. Чудех се между 2ра и 3та генерация. Ама май тези от 2016 са си също сполучливи. На ЛС ще можете ли да кажете горе-долу каква цена ви стъпва идването до България ? И аз имам "наши хора" в Канада, та мисля тях да ги видя какво могат да ми намерят. едит: Сега видях каква е щяла да бъде цената. Което си е направо евтино за такава кола от 2016 година
  16. 1 точка
    Йотов...... Ще е в Бургас след 2 седмици.... същата... Мина малко повече отколкото очаквах на търга и ми излезе под тази цена с "наши" хора 4 елемента за боя и пълно обслужване
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Тук в бг е 30лв., но за тези пари е ок. Но все пак бих заложил на Петрото, заради по-голямата яснота какво е съдържанието на тубата, а и вече има нова генерация, която се предполага, че ще е стъпка нагоре, но трябва да се изчака да пуснат лабораторни тестове.
  19. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html €6.86 /1 L Така че попитах, цената е подобна
  20. 1 точка
    С оглед че има и ново вече Petro Canada Supreme Synthetic 5W-30 ще тествам с следващата смяна.
  21. 1 точка
    Тотално менте,за повече инфо тук
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Има ли значение как обикновения потребител, ще нарече това жалко подобие на раздатка? Например един счетоводител може и диференциал да каже. Важното е в сервиза веднага да се светнат за какво иде реч, като каже сменете ми и маслото на предния диференциал. По-скоро е някаква предавателна кутия, но предлагам, тук във форума, все пак да се утвърди като раздатка, тъй като се намира на мястото, където истинските джипове имат раздатка. Никой, който не е отварял това чудо не може да каже дали е хипоидна предавка или не. От схемите също не се разбира, но щом са го написали явно е такава. Конструктивно почти няма разлика с радатката на дизела преди фейслифта, но са решили, че трябва да е с отделно масло и то да се сменя. Дали наистина има нужда или е за пари, това вече май сме го бистрили.... На картинката отляво е дизел 2011, а отдясно е дизел 2008.
  24. 1 точка
    Не съм особено сигурен... По принцип не изпреварвам ако напред пътя не е "чист" от насрещно движение. Което значи едни няколко км. Тези лазери работят доста отдалеч. При изпреварване на 1-2 ТИРа ще се стопят обаче за нула време. Нищо не пречи накрая на правата отсечка в някой храст да чака триногата за "голямата награда". Другото, не харесвам толкова чистата скорост (извън града си карам между 100 и 120, след това от хубавите ни "магистрали" почва да тресе, съвсем не като на магистрала), колкото път със завои. А точно там става гадно, защото могат да те чакат навсякъде при това без да има особена опасност, примерно извън гъсто населения град, в парка, където обичам да си карам по завоите точно с около 70-80, без да ползвам спирачка, ей така за кеф. Не повече, но достатъчно за глоба. Иначе никога, никога не съм карал в тесни улички или по кръстовища и натоварени булеварди с над 50, дори в тесните улички, където няма възможност за разминаване, намалявам до 15 - 20 и съм най-бавния. Знам защото редовно ми се налага да минавам по такива улици и току трябва да правя път на някой засилил се с баничарка или бус за доставки. Специално пък това място, на което уж са ме снимали, а снимка така и не получих, съм абсолютно убеден, че ако се пусна по нанадолнището с едно добро шосейно колело, също ще премина 50 км/ч. Би било голям резил да те глобят за превишена скорост на колело! Има доста по-големи джигити от мен, а тези номера, които върти КАТ само те правят параноик и вместо да си гледаш пътя и знаците се озърташ за камери и глупости, сякаш дупките не стигат.... Не е правилно. Всъщност, нека се върнем на въпроса: заслужават ли си радар детекторите? Или при наличието на новите триноги камери е безсмислено да се дават пари за нещо, което няма да сработи навреме? Функцията speedcams на Garmin, някакви отзиви за нея? Колко струва единичен ъпдейт?
  25. 1 точка
    Знам само че стои отдавна и цената и пада, което нищо не значи, ама стои отдавна!
  26. 1 точка
    Ако колата е Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел АВТОМАТ N22B3 фейс. Тук е щеката за автомата,на снимката се вижда плюсовата клема на акумулатора,това да ти е отправна точка.
  27. 1 точка
    Здравейте отново, След доста търсене на главен спирачен цилиндър се оказа, че или трябва да си поръчам от чужбина и ли да търся втора употреба. Този цилиндър който поръчах нов, се оказа, че не става, единствената разлика с моят е в размера на отворите на щуцерите... моите са 14мм, а на този който поръчах бяха 10мм, явно беше за фейслифт-а, всичко останало е еднакво, маркировката 13/16, дори и размера. До сега не бях срещал такива минимални разлики при Хонда, но явно за всичко си има първи път. Та, впуснах се да търся спирачен цилиндър който да ми свърши работа, но се оказа трудна задача, в България могат да ми доставят само този с 10мм отвори, който вече бях купил и не ми върши работа. След известно разсъждаване върху проблема се сетих за това : Какво би накарало уплътнението на тази капачка да се скъса и разшири ? За пръв път виждам това, там няма триене, няма износване, да кажем, че средно тази капачка се отваря 500 пъти в живота на един автомобил, пак не би я износило до такава степен. След малко търсене в гоогле попаднах на това : https://www.cartruckinfo.com/mechanic/brake-fluid-contamination/ https://www.brakebleeder.com/brake-fluid-contamination/ Оказа се, че други хора са срещали този проблем, както е описано в статията и той е свързан с наливане на минерално масло или други петролни продукти, например хидравлична течност в казанчето за спирачките, което може да доведе до разширяване и скъсване на гумените елементи използвани за уплътнения в спирачната система. Може разсъжденията ми да са напълно погрешни, но ще продължавам да търся спирачен цилиндър, след като го сменя, ще разбера дали гумичките в този са "набъбнали", като бъде отворен. Поздрави, Мартин
  28. 1 точка
    @Legend91, за града е това което съм ти написал. Виж, търсиш под вола - теле в момента. Понеже даваш пример за извън града, това с изпреварването на тир или там каквото се движи с 90км/ч извън града е моментно и обикновенно точно в момента на изпреварване да има камера която да те снима, шанса е точно толкова голям, колкото като онези билетчета дето се търкат и да изтриеш голямата награда. Аз не познавам човек, който да е отнесъл фиш/акт точно в такъв момент. Ти в този момент вече си нарушител като се замислиш, защото този с 90км/ч пред теб те дразни и искаш да го задминеш т.е скоростта ти вече автоматично става над 100км/ч след изпреварване освен ако не си от тези които изпреварват и карат по-бавно от теб след това Преди около 10-тина години на път към Атина имаше участък в който ограничението беше 50км/ч и ние карахме с 50км/ч. Това продължи поне 6-7км. Като водеща кола, зад нас колоната не и се виждаше краят. Никой не ни светкаше, никой не се направи на пилот от Ф1, ( шото бате аз съм мноу бърз а ти си ламер ) а просто изчакаха въпреки, че имаше много възможности да ни изпреварят. Тук това обикновенно продължава 15-20 секунди и се виждат димни завеси от дизел на 700 000км и шум от бензинов изстрадал мотор даващ яко газ с газовата уредба на 500 000км. Да, отпуска се човек от време на време но риска от глобата е най-малкото нещо което може да се случи и докато извън града този риск е по-малък то в градски условия нараства почти отвесно нагоре. Заблуден възрастен човек, луд пъпчив тинейджър с колелото, съседското разгонено куче и онзи на "само 1 пих"... са основният проблем. Снимали са те, плащаш и продължаваш напред, снимката я имаш за спомен и си имаш 1 на ум за много неща ако ме разбираш.
  29. 1 точка
    Днес за 30 минути си оправих потъмнялото странично огледало. Чудо! Сега виждам! Елементарно е. Натискаш стъклото/огледалото в горния край. Щтрака докато се подаде отдолу. Хващаш отдолу нагоре и се откопчава. Откачват се буксите и готово. Разкопчава се пластмасова гривна с много щипки. Гривната притиска двете стъкла. Между тях е лайняния гел, който ще изчистя със спирт. Идеята е да се разделят двете стъклени части. Горната е само стъкло, но е със защитно покритие. Може да се изхвърли, но аз си я върнах, след като я почистих. Използвайте ръкавици! Няма миене тая гад. Двете стъкла разделих с макетен нож. Ако ви е на паяжина и е потъмняло то така или иначе не работи. Махайте! Жичките и буксата на затъмняването се маха и изолира, но подгрева да се включи, той ще работи. Ето и малко инфо от руснаците: https://www.drive2.com/l/459788825774793838/
  30. 1 точка
    и по темата 3.6 литра трябват за тая кутия , 0.7 за раздатката , 1.280 за дифа и тн
  31. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30 - 5x0.946 L Стойност на поръчката: (5x6.49)*1.9675 = 64.00 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  32. 1 точка
    1.Опел астра 1.6 16V 99г. 2.Масло mobil1 5W40x1 super 3000 ACEA A3B4. 3.Общ пробег 177000км. 4.Пробег на маслото 3700км. 5.Сезон на експлоатация 06.20/02.21г.. 6.Режим тежък 90/10 леко градско/извънградско. 7.Не е източван остатък от старото масло. 8.Средна скорост под 20км/ч. 9.Маслен и въздушен филтрон(сменят се редовно) 10.Колата има газов инжекцион. 11.Капката я докоснах до хартията,5мин.след загасяне на двигателя 12.Колата,като повечето опели,гори масло.
  33. 1 точка
    Вчера пак видях 6-ака - и той се е модернизирал, и си е жив и здрав. Тея Хонди са непреходни. Като се сетя че го купих 3 годишен и броих 22 каймета за него 2004-та ... Тъкмо почнаха да излизат "утечки на информация" за КВ1, ама тогава не смеех да си мечтая за него, обаче Соичиро сан го е измислил (за пауъра на дриймовете).
  34. 1 точка
    Тест пети и последен. Утре ще сменям маслото. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 179750км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8150км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 5600км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 04.02.2021г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 620л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Долято е 400гр. Качвам снимка на просвет, която не се получи много добре, но скана е ОК. Под снимката е сканиран файла на 600 dpi и цветно сканиране. Ravenol test5.pdf
  35. 1 точка
    Колеги да изкажа и аз мнение за Avitel, днес си взех колата от тях за DRL модула, страшни пичове! Много усмихнати и приветливи хора, като оставих колата ми обясниха всичко, че този DRL модул се връзва на дългите светлни работи на 30% и т.н. Обаче тъй като моята е с ЛЕД дълги явно е по-различна схемата, обадиха ми се да ми обяснят, че заради ЛЕД светлините, когато се включват при паленето на колата премигат няколко пъти за около 3 секунди и дали все още искам да го сложат, казах им че не е проблем това и бяха готови още същия ден, около 70-80 лева излиза цялата процедура. Също ги помолих тъй като ми беше изгоряла крушката на късите да я сменят и нея, и това направиха. Та с 2 думи Препоръчвам ги ако някой има желание да слага такова чудо.
  36. 1 точка
    Ако ... И Богдана Карадочева така пееше. "Намирисва" ми на евтини предизборни трикчета.
  37. 1 точка
    Колеги, дискусията е добра, но според мен не се отнасяйте да водите безмислени спорове един с друг. Достатъчно е да се опровергае една или друга теза. Ето това например е абсолютно безмислено. Влизате в черна дупка ако започнете да отговаряте на всеки въпрос на CARPERA, който е поставен с цел да се докаже, не че той е прав, а че другият греши. Ето това например беше добър и достатъчен пример, че правилото (1/10) не важи: Придържайте се към добрия тон и точните факти. Това например е вярно: Това обаче не баш. Ето например една страхотна документация от Banner: https://www.bannerbatterien.com/en-gb/Support/FAQ# В дъното на страницата се намира това: И там пише какво? Все неща, за които обикновения потребител няма нужда да си блъска главата ако е въоръжен с някое малко по-съвременно зарядно. Но това е технически форум, така че полемиката за технологията е добре дошла. Но както при маслата и тук не съм убеден, че има единна мярка за всичко.
  38. 1 точка
    Ами не - просто има хора, които влизат във форума, само докато им трябва информация. Оформили сме се едно ядро тука редовни стари потребители, които се връзваме да отговаряме, и съм се нагледал на такива случаи сред новите еднодневки. То по-скоро в последните години за един нов задържал се, не се сещам. Ще се радвам да ме поправите. И не ми казвайте, че е заради "форума" пак. Просто хората си стават все повече самовглъбени консуматори.
  39. 1 точка
    Битие, реторични въпроси, истински преживяни стари хроники... Нови декларации и нов спасител?! С нищо насреща, освен популярност, популизъм, пари, платформа, плагиатщина, лобизъм и мимикрия. Това съм го играла с “алтернативата”. Трети път няма да се случи. Бих делегирала правомощия на хора демократи и християни, и професионалисти. Такива скоро няма да се появят. Време си трябва, отнема нашето отново несбъднато. Този “прекрасен нов свят” , алтернатива на “тунела към вчера” не е моят. Сложно е.
  40. 1 точка
    Гражданска отговорност на Хондата 2018,2019,2020 около 330-350 лв, сега при същия застраховател 2021 пак 300+ лева, защото е гоУемия мотор. При друг застраховател 210лв, е смених отбора. Нямам нарушения, актове и снимки, последният ми фиш е 20лв от 2018. Брокерът който ми е познат, заяви че бонус-малусът все още не е влязъл в действие.
  41. 1 точка
    Накратко казано - и двете. Най-важната същина е в текста "Бранко си заслужава всички хубави неща, които съм чел за него", но няма как да стане ясно ако не обясня. Дълго се чудех ако напиша историята, да не нанесе някакви негативи, затова темата стоеше незавършена. Но ще го споделя, защото според мен рядко се срещат такива хора. При ревизията на моята оригинална помпа на колата с въпросния ремонтен комплект (поради леко омасляване), е допусната грешка и едни пластинки са сложени наобратно. Това е ремонт, който Бранко е правил десетки пъти правилно, но миг невнимание или разсейване и грешката става. В резултат първоначално помпата работи нормално, но поради неправилното поставяне на пластините, те започват да се износват вътре в самата помпа. Така работата на помпата е ставала все по-зле и по-зле, но достатъчно бавно във времето, за да не можем да открием причината (а пробвахме какво ли не), до един момент, в който просто се чу щракане и спря тотално да работи. Закарах колата пак при Бранко, той за пореден път свали помпата, разглоби я, откри какво е станало и ми се обади с думите - "Утре имаш кола с чисто нова помпа за моя сметка". Човешко е да се греши, случва се и на най-добрите. Въпросът е после да си ЧОВЕК. А Бранко определено е такъв с всички главни букви, не само Ч-то. А вече и приятел.
  42. 1 точка
    От вътрешната горна страна на неотваряемата част на багажника има малко ключе. Щракни го в другата посока и пробвай.
  43. 0 точки
    Това масло е ЗА Хонда, а не ОТ Хонда - схващаш ли разликата? С 2 думи - не барай!
  44. 0 точки
  45. -1 точки
    Някои има ли опит с това масло. Информация някаква? Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...