Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.02.2021 in all areas
-
4 точкиАми не - просто има хора, които влизат във форума, само докато им трябва информация. Оформили сме се едно ядро тука редовни стари потребители, които се връзваме да отговаряме, и съм се нагледал на такива случаи сред новите еднодневки. То по-скоро в последните години за един нов задържал се, не се сещам. Ще се радвам да ме поправите. И не ми казвайте, че е заради "форума" пак. Просто хората си стават все повече самовглъбени консуматори.
-
3 точкиДа, карал съм! Те са само за лед и "на бяло". При черен асфалт поднасят по един особен, гаден начин. Един път при боксуване няколко шипа ми се бяха набили в подкалниците като пирони. За мен понякога си трябват вериги. Не може да минеш през пресен, мокър сняг 10-15 см. и при път с наклон с каквито и да е зимни гуми. Те не случайно спират по проходите. Не, че евентуално не би минал, а защото ако закъсаш, ще задръстиш и останалите. Веригите трябва да са "вериги" с обръча е най-добре. Спираш, вдигаш, слагаш обтягаш и караш. Свършва снега, спираш и махаш. Иначе се късат на асфалт. Изглежда лесно но е доста гадно, защото вали, като вдигаш колата се измята и иска да слезне от крика. Ръцете са ти замръзнали и нещо постоянно се оплита или го няма. Пиша го защото няколко зими/когато имаше по 2-3м. сняг/ пътувах м/у Пампорово и Смолян. Тогава беше съвсем друго. Сега е смешка. Имаше даже едни огромни роторни снегорини с танкови двигатели и наистина все едно пътуваш в бял тунел.
-
2 точкиПродавам личният си автомобил, като първо пускам обявата тук, преди други сайтове за продажба. Детайлни снимки: https://photos.app.goo.gl/PtQpQH6v2JgJLrT77 Автомобилът е 2009г, 201кс 2.4 i-VTEC бензин, 5-степенен автоматик (със спортен и ръчен режим с пера на волана), с абсолютно всички екстри за модела - включително дистроник, следене на лентите на пътното платно (LKAS), автоматично предупреждение и спиране при опасност от сблъсък, стъклен шибедах, светъл кожен салон с подгрев и памет, навигация с камера за заден ход, автоматично нивелиращи се ксенонови фарове. В отлично техническо състояние. Колата бе купена внос от Швейцария ноември 2015г, върната в представителство от първия й собсвеник, с който установих връзка. В България е изминала 55 000км - в момента е на 213 000км. Държана е в гараж, освен последните 3 месеца, през които е карана малко, основно градско, от баща ми (причини за продажбата по-долу). Цена: 17 000лв - за която получавате напълно обслужен автомобил без предстоящи разходи освен нотариално прехвърляне и смяна на талон. С тази кола бих тръгнал на 5000км пътешествие из европа (каквито съм правил с нея 2016г и 2018г) без никакво притеснение за който и да е аспект на техническото й състояние. Данъци, застраховки, обслужване: - Пълно обслужване преди 800км, 15.10.2021 в Юби-ко - масло на двг (Mobil1 5W-40), оригинални филтри (маслен, въздушен, купе), спирачна течност, антифриз. Извършиха пълен оглед на ходова част и потвърдиха, че нищо друго не е нужно да се прави. Маслото на скоростите е подменяно частично (сменя се 3л) 2 пъти след като взех колата, последно преди 20 000км в Мотобокс и не трябва да се сменя още 60 000км напред. Обслужвана редовно на всеки 10 000км. - Пълно каско с право на доверен сервиз до 11.2021 - ГО & преглед до 12.2021 - Винетка до 05.2021 За горната сума получавате: - направена шумоизолация за 1100лв в SoundDoctors - оригинални джанти от Accord 8th gen - 18" Type S с летни гуми GoodYear EfficientGrip 225/45/18 - оригинални джанти от Accord 8th gen - 17" със зимни гуми Continental TS850 225/50/17 - оригинален гумен леген за багажник - оригинална щора за багажник и оригинален разделител между купе и багажник - два комплекта оригинални стелки - гумени и текстилни (светли, в цвета на купето) - допълнително купувана патерица и оригиналния крик и авариен комплект за ремонт с компресор - комплект предни тонколони JBL с преходници за Хонда с които исках да заменя оригиналните, но така и не намерих време Допълнително мога да предложа следното: - напречни греди за товар Thule Wingman (с един единствен ключ) за 250лв - 2х багажници за велосипеди Thule ProRide 591 (с по 2 оригинални ключа всеки) за общо 250лв (или един за 125лв) Забележки: - кората под двигателя беше увиснала като взех колата и в последствие се доскъса, пазя я. Явно е слабо място на тези коли, защото поръчах друга от морга и беше тръгнала да се къса на същите места като моята. С много разправии я върнах и така и не я смених, защото оригинална беше около 400лв. Вече има неоригинални, които изглеждат по-здрави, а и са на много по-разумна цена - предстои смяна на предни дискове и накладки (претрисат при спиране) - има дребни неоправени външни забележки на 4-5 елемента, които не можах да оправя по каско заради прекъсване по време на пандемията - пластмасовата лайсна на челното стъкло от дясно се е разлепила в горната част, отново. Това по никакъв начин не вреди или пречи - проблемът е естетически. Това е проблем за който има recall от Хонда, в Бултрако безплатно я оправиха, но тъй като е минало над година, не признават гаранция. Трябва да се поръчат 3 щипки по 28лв и някоя от фирмите, които лепят стъкла да ги поставят - със специално стъкларско лепило. По телефона Кобра казаха, че ако отида с щипките - "колегите ще го залепят за 20-30лв, ще се разберете с тях". Причина за продажбата С жена ми често ходим по планини за ски и колоездене, а от скоро и до виличка, до която се стига по черен път, а когато има сняг или кал, с Accord-а не може да се стигне. Често ни липсваше по-висока кола и 4х4 и октомври 2020 взехме прекрасна CR-V 3rd gen 2.0 Executive 2011: Accord-ът от обявата по план оставих на баща ми. Дадох му го напълно обслужен, с платени застраховки и такси за година напред, точно защото нямах намерение да го продавам. По стечение на обстоятелствата обаче той покара няколко пъти моето CR-V и започна да ме подпитва не може ли да му намеря такова. Планът ми е или да взема още едно CR-V 3-та генерация, или да взема по-нов SUV за мен и да му дам моето CR-V. Колата е в София и може да се види/кара след предварителна уговорка. Може да бъде прегледана в сервиз по ваш избор. Докато е била с мен е поддържана е само и единствено в сервизите Юби-ко и Мотобокс, като пазя пълна документация. Контактите са премахнати.
-
2 точкиИдеята на обсъждането е не да се караме , а да се допълваме и поправяме , когато някои се е подвел или грешно разбрал. Пак казвам didipov , сулфатизацията не е от днес за утре . Плюс това всеки акумулатотр дори и да не е оставен да се разрежда страда от минимална сулфатизация с годините, която няма и как да усетиш. За "прецакването" лятото и зимата (пак има много фактори) .... Това е като , ако ви е направило впечатление особено на VW имат едни кожуси сложени на акумулаторите , и всеки си мисли ,че се слагат зимата да му е топло .
-
2 точкиБитие, реторични въпроси, истински преживяни стари хроники... Нови декларации и нов спасител?! С нищо насреща, освен популярност, популизъм, пари, платформа, плагиатщина, лобизъм и мимикрия. Това съм го играла с “алтернативата”. Трети път няма да се случи. Бих делегирала правомощия на хора демократи и християни, и професионалисти. Такива скоро няма да се появят. Време си трябва, отнема нашето отново несбъднато. Този “прекрасен нов свят” , алтернатива на “тунела към вчера” не е моят. Сложно е.
-
1 точкаВ отделението, където е крика трябва да имаш и торбичка с лула за гумите и една пръчка с ухо за навиване на крика. Сега и на мен ми стана любопитно какво може да има там. Да снимаш ако е нещо интересно.
-
1 точкаЗдравейте! И аз да се включа : Линк: https://www.ato24.de/en/honda-cvt-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: Honda CVT Transmission Fluid 0,946 L 5 x 1 L https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection 0,946 L 5 x 1L Стойност на поръчката: (5*10.99 )*1.9675~109 лв (5*10.95)*1.9675 ~108 лв общо: 217 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: куриер Благодаря за вниманието!
-
1 точкаЗдравей Наско ! С промените за които говорихме сутринта поръчката изглежда така : Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 5х1л. Линк: https://www.ato24.de/en/alco-oilfilter-sp-1001.html Вид и количество: ALCO OILFILTER SP-1001 1бр. маслен филтър Линк: https://www.ato24.de/de/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30 0.946 L 4х0.946л. Стойност на поръчката: (5*4.95+1*4.99+4*6.49 )*1.9675 = 109.60 *** Преведени по старата 107.50 лв Племенникът ще ти доплати на ръка разликата от 2.50лв Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина (може би...ще се обадя допълнително) Извини ме пак за добавката !
-
1 точкаМаркони (Бранко) е точния човек. Свържи се с него и изцяло можеш да му се довериш. Страхотен професионалист! Силно препоръчвам!
-
1 точкаCARPERA, по-горе си постнал снимка на една yuasa. Прочете ли на сайта им спецификациите на тая батерия и по точно "Recommended Charge Rate (Amps)" този фактор е бурното газоотделяне... писал съм по-горе!
-
1 точкаПри мен също е Laserline само че монтиран в Италия и модула е зад облицовката(кората) на багажника от ляво,а говорителчето е над педала на съединителя.И при всяко включване на задна предавка издава еднократен звук,че работи и после си пищи като наближава стена примерно.
-
1 точкаПо принцип съм наясно с материята , все пак 10 годинини с това съм се занимавал. Като цяло стартерните батерии не са "совалка" , но зачетох много сложни и леко подвеждащи обяснения,като дълбоко разредена батерия под 11V , смисъл 10.70 V не влиза в тази графа . Дълбоко разредена батерия е под 6V и трябва да се внимава при зареждането и ,особено ако е паднала до 1-2V защото има вероятност при недоглеждане да се зареди батерията на обратно. И относно AGM батериите .... Няма как да приема ,че "стандартен" agm акумулатор е по лошият вариант спряко "мокрия" стандартен, при положение ,че се оповаваме на копи пеис то интернет... Лично мое мнение , нищо лично.
-
1 точкаМитко Йотов, карперов отново пише глупости. Тези твърдения бяха актуални преди 20 години. Сега нещата са съвсем различни. jungles При използване на старо "аналогово" зарядно или някаква самоделка не е необходимо да се смятат проценти. Всеки уважаващ себе си производител на акумулаторни батерии е посочил в спецификацията за конкретния модел "препоръчителен заряден ток", който обикновенно е половината от стойността получена по тази прословута формула 1/10 от капацитета. След което се гледа една друга таблица с напрежение на акумулатора без консуматори и в зависимост от показанията на волтметъра намира ориентировъчното време на заряд в часове. Все пак и този метод е относителен по простата причина че един сулфатизирал акумулатор ще вдигне напрежението си до максимални стойности за относително кратко време и .... следва бурно газоотделяне....което в някой случаи може и да доведе до хвръкване на капака на "необслужваемия акумулатор". Опасно е да се заиграваме с такива неща. Ама те форумните професори си ги знаят тия неща и им е под достойнството да ги кажат....
-
1 точкаНе знам дали ще е от полза, но моят парктроник е поставян в представителство на Хонда в Швейцария. Марката е Laserline. Пищялката е на дясната колонка на петата врата (комби). Модула е залепен в нисшата на резервната гума под металната лайсна от долу. Захранването е под дясната колконка към задна светлина. Общо взето до таблото кабели от парктроника нямам.
-
1 точка
-
1 точкаЯвно някой е отишъл лично да гледа тая красавица, шото обявата я няма вече . Та, това със събирането на матрял и на мен не ми звучи сериозно. Правилно ти е отговорил колегата, че "Хората имат различни критерии. Един ще види нещо и ще избяга, а за друг то ще е пренебрежимо." Последно сте писал (12януари) ,че ще гледате коли другата седмица. Днес сме 1.02, но все още не сте сте похвалил или оплакал. Толкова ли няма нещо свястно на пазара? Не се заяждам, просто ми е интересно.
-
1 точкаМного ми е интересно като смятате тези 10% от капацитета на батерията ,как смятате колко ампера са останали при разреден акумулатор на 11V ,при положение ,че на 12.6 капацитета е 70AH, и после го бухате 10 часа на 7 ампера , да му вкарате 70AH ?! На времето беше лесно с обслужваемите батерии, мериш гъстотата и се оринетираш.
-
1 точкаВъпроса е дали може да се сложи темпомат, а не защо и дали му трябва. Казвам каквото знам, кажи и ти нещо по въпроса да не е си само спам. И на D16V1 дори и на пета скорост няма да му е проблем да поддържа скорост и от 60км/ч, стига да позволява настройка от тази скорост. Автопилота не е нужен само за висока скорост, а и за спокойно каране до 120.
-
1 точкаЗдравейте и от мен. Включвам се със следната поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 (4 x 1L) Стойност на поръчката: (4 * 4.95)*1.9675 = 39 лв. Начин на плащане: -Парите ще бъдат преведени чрез Revolut Начин на получаване: - Чрез куриер* Поздрави!!!
-
1 точка
-
1 точкаИзвинявам се много, Момчета! Не е по инерция,аз в бг мама нямам регистрация,чета бг татко - Офроуд България:))) Бързах и през телефона пиша с доста грешки.
-
1 точкаГражданска отговорност на Хондата 2018,2019,2020 около 330-350 лв, сега при същия застраховател 2021 пак 300+ лева, защото е гоУемия мотор. При друг застраховател 210лв, е смених отбора. Нямам нарушения, актове и снимки, последният ми фиш е 20лв от 2018. Брокерът който ми е познат, заяви че бонус-малусът все още не е влязъл в действие.
-
1 точкаНакратко казано - и двете. Най-важната същина е в текста "Бранко си заслужава всички хубави неща, които съм чел за него", но няма как да стане ясно ако не обясня. Дълго се чудех ако напиша историята, да не нанесе някакви негативи, затова темата стоеше незавършена. Но ще го споделя, защото според мен рядко се срещат такива хора. При ревизията на моята оригинална помпа на колата с въпросния ремонтен комплект (поради леко омасляване), е допусната грешка и едни пластинки са сложени наобратно. Това е ремонт, който Бранко е правил десетки пъти правилно, но миг невнимание или разсейване и грешката става. В резултат първоначално помпата работи нормално, но поради неправилното поставяне на пластините, те започват да се износват вътре в самата помпа. Така работата на помпата е ставала все по-зле и по-зле, но достатъчно бавно във времето, за да не можем да открием причината (а пробвахме какво ли не), до един момент, в който просто се чу щракане и спря тотално да работи. Закарах колата пак при Бранко, той за пореден път свали помпата, разглоби я, откри какво е станало и ми се обади с думите - "Утре имаш кола с чисто нова помпа за моя сметка". Човешко е да се греши, случва се и на най-добрите. Въпросът е после да си ЧОВЕК. А Бранко определено е такъв с всички главни букви, не само Ч-то. А вече и приятел.
-
1 точка
-
1 точка@CARPERA, какво да му стане на окачването за 900 метра - 1км в посока и то няколко седмици в годината ако се налага? Твоята Хонда е SUV а темата е за вериги които ти не ползваш в 90% от случаите @borko 30, принципно си прав обаче хората си се движат както могат и с каквото могат. Та затова и таз тема но явно никой не ползва вериги или не му се налага да ги ползва. Ако трябва да гледам SUV то няма да е Хонда на 90% та хич не ми се иска да стигам до там.
-
1 точкаКалинчо дали не е агент, само как ехидно се подсмихна като изрече буквичката 'П', сякаш много му се искаше той да го каже
-
1 точкаАйде бе, ти вЕрно ли написа това бе Тошко? Айде прочети малко и спри да пишеш глупости и да се излагаш - че сега всички ще тръгнат да си оправят климатиците, за да им духат на 15-та секунда топло ! А също прочети и за размразяването на предното стъкло и защо тръгва компресора - писна ми да обяснявам, че това не е домашен климатик и не духа на топло, а само на студено !
-
1 точкабаща ми -лека му пръст ,много харесваше creedan-сите sharpa от корекома за 1500 долара -огромен касетофон още работи и свири като нов -тогава заплатите по 100-150 лв смятайте как се купува такъв касетофон -баща ми страшно се гордееше с касетофона -събиранията и гостита ,навремето много се събираха хората и си ходеха всяка вечер на гости -оген машина беше ,той и сега е огин имаше една касета с майк марийн -germany дето много я въртяха и танцуваха едно време .
-
1 точкаТи кола ли си търсиш, или "плакнеш окото"? Ако е първото - не става само с "онлайн обучение". Нищо лично и не се заяждам. Лошо няма да се споделят и коментират обяви, но по снимки оценката е все едно да дегустираш храна само по менюто. Хората имат различни критерии. Един ще види нещо и ще избяга, а за друг то ще е пренебрежимо. Ходил съм на огледи и го казвам от опит. За мен колата примерно е ок (ЕГН спрямо състояние), но за мнозина тя е новата им кола и гледат на нея с друго око. Като пообиколиш и разгледаш на живо и тестваш налични екземпляри, ще си изградиш по-меродавно мнение за модела, това което се износва в него и другото, което е константно добре и вече ще ти е по-лесно да избереш. За да намериш "твоята си кола", трябва да си готов да и простиш разни неща и това не е въпрос на пари.
-
1 точкаCARPERA, хубаво е човек да носи на "градивна критика". По отношение на AGM-а е необходимо да си актуализираш информацията ...извън търговските съобщения/реклами. Сега леко по същество: оловен акумулатор максимално зарядно напрежние:2,4 волта на клетка; agm: 2,25-2,30 волта на клетка. Сам си направи изводите когато замениш единия с другия какво ще се случва. Агм-а може да е първенец по отношение устойчивост на вибрации, ниски температури, ниско вътршно съпротивлени и висок стартов ток, но отстъпва по отдаване на продължителен постоянен ток, необходим за поддържане на някои определени функции .... на автомобила. Та тоя тип аку-та са подходящи ако има автомобила старт/стоп система, съответно "алгоритъма на заряд" е съобразен с гореизброените особености + още много други. За това и посъветвах колегата по-горе първо да провери с какъв акумулатор е предвидено да работи бмв-то и после да търси проблеми в алтернатор, релерегулатор...
-
1 точкаИзминах почти хиляда километра по всякакъв терен, вкл. офроуд, и мога да кажа, че тракането, заради което пуснах темата е вече в историята. Благодаря на всички, които се включиха и по специално на kyna и Emicha, които ме насочиха към правилното място. Дано темата да помогне и на други колеги с подобен проблем .
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиСигурно му е писнало да спори с "капацитети" изразяващи мнение във всяка тема, трупащи мнения... като че ли това е целта на живота им. към модовете:
-
0 точкиНай-лесно ще стане ако си намериш по-къс приятел,който има поне малко познания и мозък за да оправи останалите неща.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00