Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.01.2021 in Мнения
-
6 точкиТова с връщането на километражите и на мен ми беше чудно, докато не разбрах защо се прави. Всичко е по желание на клиента! Да, сега ще скочи някой да опонира, но това си е самата истина. Ако пусна две еднакви коли на десет години, но на различни километри, познайте коя първо ще се продаде? Занимавам се повече от 25 години с това и може да се каже, че поназнайвам това онова. Както каза колегата по-горе, има коли карани на магистрала със сериозен пробег но иначе технически перфектни. Има и такива карани предимно градско, на сравнително малко километри но уморени, притеснени и оскърбени. Естествено има и изключения, ма те не са ни по джоба. Вервайте ми 🙂 Истината е ,че имаме претенции като за 2-3 годишен Ролс Ройс, а всъщност парите ни стигат за 20-25 годишна трошка. Да, не при всички е така, но особено в последно време това е масово явление. Убеден съм, че ако живеехме в една идея по-читава страна нещата щяха да са коренно различни. И нещо друго- Плюете търговците и авто къщите, но ако не им правите оборот, за половин година ще сгънат цирка и сбогом Гиргино. До някъде ковида направи точно това с пазара. Много от тези дето си бяха повярвали и измамиха много хора, вече са история. И така трябва да бъде. Но и клиентите трябва да са на ясно, че с пръдня боя не става!!! А останалото си е чиста проба късмет, дет казват умните хора. Желая успех на всички продавачи и купувачи и най-важното да сте здрави!
-
5 точкиАууу колко са онеправдани джамбазите, чак една сълза ще пусна. Понеже се делим на ние(купувачи) и вие(джамбази), ще пусна едно неангажиращо мнение, сиреч, това си е моя гледна точка и не карам никого да се съгласява с него. - вие съзнателно прикривате проблеми при колите, които продавате - вие укривате данъци и осигуровки, или поне 95% от съсловието ви - вие твърдите, че ми правите услуга, като ми продавате колата все едно аз съм я внесъл, а всъщност....виж горното - на последния от съсловието ви, с който контактувах, като поисках фактура за продажбата на реална стойност, ми отговори директно да ходя от другаде да си купувам кола щом искам фактура. - половината от уникатите, които продавате, са в период на полуразпад. На един такъв, за не малко пари, почти му падна моста в движение - има някакви бели лястовици от вашето съсловие, дето ще ти кажат малко повече информация за колата, но са единици - аз претенции нямам, двете ми хонди съм ги взимал на принципа харесва ми и толкова, нито съм ги карал по сервизи, нито нищо. И двете имаха проблеми, за едната ги разбрах в последствие, за другата джамбазина ми каза какво и има. - и престанете да се оправдавате с купувачите. На българина все някой друг му е виновен.Едва ли съм единствен в тая държава, дето не му е проблем да купува автомобили на 200+ ккм.
-
3 точкиjijane, да слагаш всички продавачи под общ знаменател си е меко казано некоректно. Аз не рева, че нямам клиенти. Напротив! А и сигурно се справям добре, щом толкова години си храня семейството с това. За това кой и какво плаща си има данъчни и те решават кой прав и кой крив. Останалото си е типичното Българско гледане в паницата на другия. Относно фактурите и истинската цена в тях ....... ма ти сериозно ли реши, че само лошите джамбази го правят??? Както казах, тези дето прикриват проблемите и лъжат хората рано или късно си го получават. Но вина имат и клиентите защото търсят от евтиното най-евтиното. Няма как точно ти от целият пазар да си купиш хубаво и евтино. Просто няма шанс! Казваш, че се предлагат коли пред разпад, нали така? Според теб, ще се предлагат ли ако никой не ги купува??? Това което ти не разбираш обаче е че аз наистина ти правя услуга, като вместо теб инвестирам готови пари, обикалям с дни за да намеря що годе читав автомобил, плащам транспорт, после го почиствам и преглеждам за технически проблеми. Щото аз така правя, плащам малко по-скъпо колите там за да нямам почти никакви разходи тук. Между другото, не съм и единственият. За разлика от останалите тарикати на пазара, аз бия път и си гледам колите лично. (Прибрах се преди дни на ход с кола!) Ако смяташ, че е лесно - заповядай другият път с мен! Ставаш в 4 сутринта и 18-20 часа се търкаляш в буса. На другия ден ставаш във 6 и минаваш едни 5-600 км за да се прибереш смазан вечерта към 9-10. Хапваш на две на три и в леглото! И така седмица или повече, зависи какво търсиш и какъв ще ти е късмета. Да не говорим колко е трудно да купиш кола от частно лице (говоря за Швейцария). Имай предвид, че не спя без пари и колата с която обикалям върви на бензин. Също так ям от време на време. Накрая не си почивам а тръгвам на обратно с НЕ проверена кола, като ме крепи само надеждата и честната дума на продавача. А километрите не са малко! Кара се без почивки и време за пикник няма. Първото ти спане и някакъв вид почивка е на кораба от Анкона за Игуменица. После като те изсипе сутринта, пак отново каране. И то при положение, че колата те слуша, щото знам доста хора дето са имали купища проблеми или са заспивали зад волана. Накрая като се прибереш и теглиш един душ, може да спиш и два дни. Това съм го правил над 10 години по два пъти в месеца. Вече не мога и разредих пътуванията. Признавам си, не съм на 20. Но отстрани е много лесно, нали всички се поставят под обща знаменател! Лошите джабмази лъжат, мамят, ограбват на сила клиентите и се давят в пари! Така усетих това което си написал по темата! Не, че си ме засегнал, защото с годините станах адски дебелокож. Не търся и съжаление, но си позволих да ти покажа, че монетата има две страни!!! Ако си ме разбрал-разбрал, ако не да си жив и здрав. Както казах, това за мен е най-важното. Коли, километри, доволни и недоволни ще има и след нас. Важното е да останем хора и да не дадем на злобата и завистта да ни погълнат. П.С. Успешна година Ви желая!
-
2 точкиЕкспериментирайте. Няма лошо! Аз се убедих, че ми е най-изгодно ... според "цена-качество"! ... да си купувам за D14-ката, от Япония, ето това: https://www.amayama.com/en/part/nitto/4hm113 може и това: https://www.amayama.com/en/part/nitto/4m118 Идва за една седмица по "Български пощи". Без мито! Поръчвам си по 2 бр., за да ми е по-малка цената за доставка (разпределена на бройките). Ако се надхвърят $30, ще има и мито, и ДДС, обаче! Да се има предвид! Инструмент за части: https://honda-europe.epc-data.com/ Тестове: https://www.oil-club.ru/forum/topic/28216-nitto-4hm-113-honda-cr-v-civic-crossroad-domani-fit-jazz-stream/ https://www.oil-club.ru/forum/topic/28731-nitto-4m-118-honda-accord-honda-civic-kia-rio-hyundai-accent/
-
2 точкиДа продължа по темата. След като в сервиза смениха ABS модула на колата всички грешки изчезнаха. Сега вече при каране не светва грешка и за VSA/ABS. Какво точно обаче е изгоряло в стария ABS модул не е ясно. Някъде четох, че изгаряло нещо във VSA модула и от там се появявал този проблем.
-
2 точкиБесмислените философствания ги правят тия където не са си оцапали и веднъж ръцете с масло и дори не могат да обяснят къде е прескочил този зъб.Хаиде всички философи с прескочилите зъби от въртене назад да се съберете и да направите един клип на кола със изправна верига,зъбни и оптегач та ни покажете как става.Като сте толкова запознати решете проблема на момчето,все пак технически форум и предоставяите технически издържана информация,а не линкове към чуждестранни форумни вечеринки или мнения на ,,маистори,, подозиращи ,,ваноса,, на хонда. Към собственика на колата-вземи се свържи със Фена,Слави или Маркони ако гледаш сериозно на тази кола,има още няколко човека които могат да ти свършат работа,но за тези се сещам първо.
-
2 точкиАйде стига с безсмислените философствания, на колегата му е прехвърлил зъб при неразтегната верига, на още един колега от друг форум му е прехвърлил зъб, също при неразтегната верига, защото е въртял на обратно, на друг колега му е изпуснал въпросния обтегач, но без да прехвръля, явно защото е станало в джвижение и всичко се е въртяло както трябва. Още на кой знае колко хора се е случвало да им изпусне неизпускаемия обтегач или да им прехвърли , не ми се занимава да търся. Просто не си въртете вала на обратно да ви е сигурна работата, да не говорим, че като въртите наобратно, въртите и маслената, и водната помпа в обратна посока.
-
2 точкиЗдравейте, колеги. Премахнах дпф физически и софтуерно и за сега всичко е нормално.
-
1 точкаСлед днешното посещение в районното и КАТ, за смяна на лична карта и шофьорска книжка, за пореден път си задавам въпроса, "що за институции са въпросните " и колко века ще им трябва, да се реформират като в белите държави? Сутринта отидох да си сменя личната карта и шофьорската книжка в районното управление, но безкрайната бюрокрация на измислените институции нямат край. След три часа висене на студа, най-накрая се добрах до заветното работещо 1 гише от общо 2. След легитимиране от моя страна, служителката ми изкара някакви полу подпълнени бланки с моите данни и ме прати да ги проверявам и да се подписвам ,че са верни. Връщам се на гишето, като пояснявам че искам да ми издадат и двата документа (ЛК и ШК) с възможно най-бързата поръчка. Да, ама Не, за лична карта най-бързата е 3 дни (и е 39 лв.), а за шофьорската книжка 30 дни . Обаче ако съм отидел директно в КАТ, там можело, книжката да стане по-бързо. Съответно подадох само за лична карта, теглих им една и газ към КАТ. Там, всички знаят какъв е проблема с паркирането, но както и да е паркирах, влезнах и изтеглих заветното билетче с номер, като преди мен имаше само някакви си 90 човека. Чакане и опашки му е майката в България , супер навалица, никакви мерки за безопасност - абе също като в "кауфланд, била и лидъл, когато има промоции". След час чакане, в 13.00ч. ни изгониха от залата за 30 минути, уж за дезинфекция - точно си беше уж, ама то в тая държава какво не е на уж! След 2 часа идва и моя ред. Влизам, подавам документите и искам възможно най-бързата поръчка. Бърза , бърза, колко да е бърза - най-бързо 10 дни , за "скромните" 59 лв.! Следва същата процедура - дават ти няколко полу подпълнени формуляра, тичаш в залата да ги до-подпълниш и разпишеш и пак да се върнеш на въпросното гише. Но за да ти дадат въпросните формуляри, първо те проверяват за неплатени актове, фишове или снимки и ако имаш, трябва първо да ги платиш и след това ще ти дадат въпросните документи. Изненадата обаче не е само това - при подаване на документите, ти взимат книжката и талона и на практика , докато си чакаш новите, си без книжка и талон! Ако не дадеш старите документи и не ги унищожат на момента, не може да подаваш формулярите и не ти ги приемат - тези са пълни идиоти! Питам ги - нали заради "пандемията" , валидността на изтеклите документи е удължена с 6 месеца? Да така е, отговарят те, важат ви, но само на територията на България - е питам ги защо ми взимате и унищожавате книжката, за да не мога да си карам колата тези 10 дни, докато ми стане новата - емиии защото ви е изтекла?!? Айде отново питам, е нали е удължена с 6 месеца, значи е валидна,( а личната карта защо не ми я взеха) - да така е валидна е господине, ама е изтекла и затова я унищожаваме, а за личната карта не отговаряме, пак ми отговарят малоумните тикви! Сума ти време се разправях, обаче с безмозъчни не можеш да се разбереш. Както и да е - подадох за нови документи и ми унищожиха старите. Днес си карах без книжка и талон, а смятам да си карам и през следващите 10 дни, каквото и да ми струва това, но се чудя защо зорлем ни правят нарушители? Раздута, неефективна и нищо не правеща - бюрократична администрация и институции, съставени от търтеи които тежат на бюджета и лапкат ли лапкат ! Кога ще се оправим ?
-
1 точка
-
1 точкаИ двамата имате право. Не трябва всички да се поставят под общ знаменател. Но и не вярвам, че „джамбазите“ правят услуги. По-скоро предоставят услугата срещу заплащането, което преценят.
-
1 точкаКолега,имаш изгоряла подгревна свещ .Щом пали като трактор и пуши си за свещ.Индикация няма да ти светне
-
1 точка
-
1 точкаАз те разбрах (все е нещо), а и мнозина други са прекосявали Европата за ден. Другото си е занаят и си има тънкости. При добрите занаятчии те не са в манипулациите.
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/ravenol-smp-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL SMP SAE 5W-30 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 2х1L Стойност на поръчката: (35.00 + 2*4.95 )*1.9675 = 88.50 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат предадени лично Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаИ аз за дизел говоря. Имам и другите познати със същия двигател - и при тях е като при мен. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаРъчка. Никога не съм виждал стрелката да подминава 1000об на студен двигател. Днес пак се загледах колко оборота държи сутринта при -7гр. и стрелката си беше под 1000об. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЗдравейте, Една поръчка и от мен https://www.ato24.de/de/honda-psf-0-354-l.html 3 х Honda PSF 0,354 L (3 х 5,99) х 1.9675 = ~36 лв Парите ще бъдат преведени по сметка в ОББ https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html вид- PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30- 5 бр. по 1 литра стойност- 5х4.95€*1,9675=~49 лв. Парите са преведени по сметка в ОББ (85лв) Получаване; лично от кв.Малинова Долина
-
1 точкаАвтомат е по-добре. Поддръжката не е нещо скъпо или особено - смяна на течности и консумативи по график. Ако е читава бройка ще посещавате майстора веднъж годишно за обслужване. Трябва да се предвидят средства за каско (не повече от 1 000 лв. годишно) комплект хубави летни и зимни гуми (по 800-900 лв.) При този модел проблеми дава климатикът, писано е доста в раздела. На обяви аз лично вече не вярвам, държа колата да се провери в сервиз и да има пълна и проследима история.
-
1 точкаСъжалявам , но така се получават недоразуменията ! Когато хора , които не се познават изобщо един друг , но пък се е наложило да разговарят набързо по телефона , за да свършат някаква полезна работа ! Аз също мисля , че , на този диалог не му е тук мястото, а на лични , както ми писаха други колеги тук ! А и аз също им писах . Но при така получилата се ситуация се налага да отговоря тук ! Не съм искал да хвърля съмнения върху Фена ! Човека си беше точен и коректен в случая ! И постъпи по мъжки , за което го адмирирам ! Но той нямаше как да знае неща , които естествено при един бърз разговор по телефона нямаше как да му обясня ! От средата на миналата година го закъсах с краката ! Професионално от работата ми ! Шест месеца по лекари и болници ! С патерици ! Живея сам ! И разчитам само на себе си и колата си ! А пък от НОИ се направиха на интересни и не ми изплатиха два месеца от болничните ! И го закъсах и финансово ! Не съм от сметкаджийте , даже съм доста ларж иначе , но човек като го закъса , почва да се интересува и от цените ! А Харвито на няколко пъти ми прибуксува и подсказа , че след 270 хил. му е дошло времето и на съединителя ! Нямам никаква представа колко ще издържи в това състояние ! Затова направих проучване в интернет , попитах и тук в темата ! През това време един мой бивш колега дето напусна и се преквалифицира преди 1-2 години в авто-монтьор и знаейки положението ми , ми предложи да ми помогне и ми смени съединителя почти без пари – само почерпка за доброто старо време и нов съединител от мене ! Е , каза ми и че никога до сега не бил сменял съединител на японски автомобил , но все имало пръв път ! Затова и разпитвах тук какви са особеностите при смяна и коя марка съединител ! Колега тук ме насочи към Фена ! Декември разговаряхме набързо по телефона ! Разбрахме се да му се обадя след 6–ти за дата ! След разговора ни прочетох тук , че му викат и Ванка , значи Иван ! След Новата година се сетих че след 6–ти идва Иванов ден и не е удачно на 7 , 8–ми да му звъня за работа ! А пък и не се познаваме още и дали е удачно да честитя празник ! Затова си позволих да звънна на 5–ти ! Ако вдигне – вдигне ? Ако е зает и не вдигне , ще звъня чак понеделник 11-ти. ! На 5–ти се уточнихме за 22-ри и подробности и в колко часа и къде точно да дойда в Дупница ! Всичко точно ! После гледах каартата/сателита как да стигна до мястото , направих си план, освободих си деня . Обадих се на мой познати в Дупница ,че на 22-ри ще съм там и може да се видим ! Обадих се и на бившия ми колега , начинаещ автоспециалист и му благодарих за жеста му да ми помогне благородно , но че съм си намерил майстор и то специалист по Хондите и вече сме се спазарили ! За съжаление той пък ми се обиди , че му нямам доверие и ми каза повече за кола да не го търся ! И така на 8-ми , Фена ми се обади и отмени датата и поръчката ! Така и не ми стана ясно защо ! Като приказката " От два стола , та на земята " ! Как да не се ядоса човек ! След месец отново бях търсещ ! И даже по зле ! Бях насочен тук в темата от колеги към Фена , затова и написах , че не се е получило при него и отново помолих за съвети ! Това е !
-
1 точкаВъзможно е. Не съм чел тези характеристики. Говоря от практика. Където и да съм ползвал WD ако е на открито винаги почва да трупа прах. Например ограничителите на вратите, наскоро ги сменях и първоначално им пръснах малко WD на новите, за 1 месец бяха насъбрали прах и мръсотия. Забърсах ги и пръснах със силиконов спрей, сега не виждам да трупат прах по тях...Не пречи да се пробва... Възможно е и не оспорвам,но в случая не е на открито и се надявам да съм направил правилния избор.
-
1 точкаОпитай да почистиш самата повърхност по която се движи щората. Аз пуснах телефона на видео запис и го наврях там горе обикаляйки добре за да видя после какво е положението. Ще видиш къде да почистиш и смажеш. От тогава нямам проблем. Един съвет - зимата дръжте я тая щора отворена. Ако е затворена става голям конденз и влага по стъклото и тая вода отива по механизмите а от там проблем.
-
1 точкаВъзможно е. Не съм чел тези характеристики. Говоря от практика. Където и да съм ползвал WD ако е на открито винаги почва да трупа прах. Например ограничителите на вратите, наскоро ги сменях и първоначално им пръснах малко WD на новите, за 1 месец бяха насъбрали прах и мръсотия. Забърсах ги и пръснах със силиконов спрей, сега не виждам да трупат прах по тях...Не пречи да се пробва...
-
1 точкаАко търсиш истината, първо трабва да знаеш какво ще правиш с нея, след като я откриеш.
-
1 точкаИскате да знаете истината,но на вас никой няма да ви я разкаже.Ще ви разкажат само своята версия.Ако искате истината,вие трябва да я търсите сами! Джулиан Асанж
-
1 точкаРазпределителните валове? И те различни. Делкото, и то различно. Има датчик детонации при 147, при 128 няма. Доста разлики има. http://hybrid.honda-perf.org/tech/b20/b20tech.html ето и по-синтезирано
-
1 точкаЗдравейте, Моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: 2x Honda PSF 0.354 L Стойност на поръчката: (2x5.99) *1.9675 = 23.57 лв. Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка в ОББ Начин на получаване: чрез куриер
-
1 точкаЗдравейте, Моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 - 1x5L+1х1L Стойност на поръчката: (49.99+12.59) *1.9675 = 124 лв. Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер*
-
1 точкаДа почистиш каналите няма да успееш, но да я смажеш е възможно. Аз лично използвах WD 40.
-
1 точкаКолкото и да е разрегната веригата няма вариант да прескочи зъб ако всички компоненти около нея са си на местата,оптегача е с механична блокировка-храпов механизъм,маслото може да го бута само напред,назад няма връщане ако не освободиш ръчно механизма.Само човек непипал никога ангренажен механизъм с верига може да твърди че ще прескочи въртеики назад.То по тази логика ако си оставиш колата на наклон на скорост само и тя се превърти назад и хаидеее отидоха три зъба......примерно. П.п. Към автора-хвани с една ролетка или сантиметър си премери обиколките на 4те гуми и сподели има ли разлики и какви са ако има,после си провери,преброяваики,по колко зъба са ти гривните на АБСа демек еднакви ли са.
-
1 точкаНищо няма да стане. Обтегача не може да се събере без външна намеса, ако е здрав разбира се. Като цяло събирането на обтегача е крива ситуация, ако не си свалил капака на веригата. Предлагам на диагностиците в темата да отидат и да решат проблема на човека. Щото то нали кодовете са ясни, следователно проблемът е ясен и за 100 лева всичко ще се реши. Защото то по интернет е много лесно, но в живия живот, като вдигнеш капака не е точно същото, като у форума или YouTube.
-
1 точкаПривет, Карам от около 6 месеца същото црв само,че автомат. Държах да е автоматик и да има круиз контрол, понеже съм си свикнал от старите коли.. общо взето ме повозиха на 2.2 дизел и много ми хареса, а отдавна търсех по-проходима кола и като се навих за 1 седмица си намерих и купих черно црв 2.4 автоматик, голям красавец, но беше занемарен от предишния собственик, като отворих капака имаше паяжина... Взех я на 7000лв. със сумати проблеми, никой трезво мислещ нямаше да вземе колата.. Течеше антифриз, масло от скоростите, двигателно масло, климатика не работеше, вътре не беше чистена... Но ме грабна, че е американка, че е автомат и сменяше доста добре и вътре макар и мръсно си беше запазена.. Взех я, Стигнах си до вкъщи и си казах, щом в това състояние ме докара колата значи ще е благодарна кола и се започна..Реглаж на клапаните,абсолютно всички филтри, 4 нови свещи,4 нови бобини, масло на двигателя,диференциала,скоростната кутия само хонда масло..О-пръстени, смяна на пробката на скоростната кутия (от там течеше),Термостат,капачката на радиатора също ми казаха, че е хубаво да се смени..4 нови гуми, 4 нови диска с накладки, айде на стенд оказа се, че шенкела заден ляв ми е крив намерих 2ра ръка и го смених.. Та си викам така и така ще се разглобява да сменя и пружините с нови, но все още ми е леко клекнала отзад и мисля вече да сложа от тези приспособления за вдигането...Нов изпарител на газта с нови дюзи баракуда.Отново смяна на масло на двигателя с такова на хонда.. Е стана кола и то такава кола, че колкото повече я карам толкова повече ми харесва...Сега относо се разскърца нещо отзад и ще я карам пак на сервиз и някак си ми вози по-твърдо и мисля да сменя амортрсьорите и се надявам да стане по-мека. Та.. Мислех, че с 1000-1500лв. Ще я вкарам в пътя, но вече станаха около 3500-4000лв. и да ви кажа при условие, че съм дал тези пари не ме е яд защото си я правя със желание да си я карам.. Можеше и да мина по-тънко, ако не бях избързал, но сега поне ще знам, че всичко и е наред, обичам колата ми винаги да е във топ състояние, имам приятели, който чакат да реша да продам колите си, защото взимат и карат само, но явно си е до човек..Та най-накрая по темата гори ми около 12-14 газ градско сега във студеното време и то на къси разстояния, като дори някой път няма време да загрее..На дълго в това състояние ми гори 10 при 140-150км.. Стрелката за градусите винаги стои една идея под средата.
-
1 точкаТова с връщането на км. никога не съм го разбирал, но явно масовите продавачи с времето се адаптираха към заблудата на масовите купувачи, че стара кола с малък пробег (предимно градски), е по-здрава от същата но с голям пробег (предимно магистрален).
-
1 точкаДа разбирам ли, че не бихте си купили кола без сервизна книжка? Понеже всички само за това питат. Не, че не ви е ясно как може да се поръча и направи и тук такава. Даже в последно време се стараят доста хората и са почти без разлика от оригинала. А проверката в оторизираните сервизи по вин не винаги дава резултат. От опит ви го казвам! А иначе относно покупката винаги съм казвал - При втората употреба всичко си е до късмет! Понеже в последно време всички искат да карат колите преди покупка в сервиз и да имат сервизни книжки да питам и друго - Нима после не правите ремонти? Тия коли никога ли не се развалят? Да не говорим, че по нашите пътища и чисто новите след година виждат зор. Щото аз мноооого отдавна не робувам нито на марка, нито на километри, нито на цвят. За мен важното е да е Японска, чисто технически да е добра и да ми е по джоба. П.С. И последно, вчера се прибрах на ход от Швейцария с една кола (Общо съм изминал с нея над 2500 км.). Купих я от втори собственик лично! Има сервизна книжка и километрите, които показва са 180.000 а е 2003 год. по първа регистрация. Проблема е ,че в книжката има печати и история до 120.000 х.км. След това все едно нищо не е правено. Да, ама колата е с нови масла в автомата и мотора, нови филтри, предни накладки и акумулатор. Та, въпроса ми е ...... какво да пиша в обявата??? С или без сервизна книжка? Ако я махна- Що я няма? Ако я оставя- Ма тя тая кола не е обслужвана! Ха сега де? А най-интересното е , че колата е още в техническа контрола МФК, валидна почти до края на 2021 год. Уверявам ви, че това при тях НЕ става с почерпка!!!
-
1 точкаЯвно ще трябва и да пиша,и да пренеса част от комуникацията тук . Много ми е неприятно когато се изнасят факти неверни по мой адрес или изнесени по начин видиш ли заради фена не мога да си оправя колата ! Да чухме ме се на връх всички празници преди нова година и няма как да кажа веднага кое как кога и защо , на фона на това че имам януари ,и няколко семейни празника ! Разбрахме се да се чуем след 6 ! да се чуем , звъннахте ми на 5ти ! и все пак дадох дата за ремонт . Да обаче аз не съм робот и на фона на личното ми време ! , и наличните коли преценявам и при нужда размествам графика по удобен за двете страни начин ! Поради евентуални лични ангажименти , и на фона на това че по ваши думи не знаете дали ще ви изкара съединителя още на 8ми на обяд ви се обадих да отменя датата за ремонт , за да си планувате ремонт в друг сервиз . Така че поднесената от вас информация е малко не точна , и надявам се ще си отговорите и защо не ви върнах обаждане след двете позвънявания докато аз говорех !
-
1 точкаМалко развитие по темата. Вчера закарах колата в първия сервиз, където си играха първите дни и където днес отвориха капака на клапаните и се оказа, че майстора при който съм ходил за реглаж на клапани е оплескал нещата с един зъб. Не разбрах само все още (по-късно ще стане ясно) дали е презацепил зъб или обратно, но поне това ще го оправят. Веригата не е разтегната и колата се оказва че в момента е на 190 хил. км. @MkillaОт Бултрако имам информация, че по Recall е влизала на 186 хил. км. през Септември'2019 за смяна на пасажерския пиро патрон. Акумулаторът, че е слаб е ясно и ще бъде сменен, имаше го записано и при проверката в Бултрако, възможно е и грешка 83-01 да е от това, но за другата 71-01 все още се търси решение.
-
1 точка
-
1 точкаАми не, не прочетоха просто грешките. Хората си направиха и пътен тест с диагностика и в движение, и даваше точно разлика във въртенето на колелата. Бих казал доста обстойно прегледаха нещата и приемчика беше така любезен да ми каже, че тъй като те нямат право да работят с каквито и да е външни части да потърся ABS модула втора ръка целия, за да пробвам, а не да се набивам с пари за още излишни ремонти. Дори ми писаха частична диагностика за да платя по-малко, въпреки, че си играха близо 2 часа. Не е проблема в датчиците на колелата, тях много обстойно ги проверяваха и в предишния сервиз, където ходих и просто и там не можаха да открият проблема да идва от друго освен от ABS модула. Освен това при мен грешките за ABS/VSA не изчезват след като покарам колата а точно обратното, светват след като покарам малко и щом светнат вече системата не действа както трябва. Започва да превърта колела колата при по-рязко потегляне а на таблото всичко си стои светнало като коледна елха, не премигва. Явно проблема не е като описаните други варианти по-горе.
-
1 точка
-
1 точкаКолега, звънни на Фена и ще ти даде цена за всичко. Мисля и гаранция дори. Аз ходих при него за лагери в кутията ,бях сменил съединителя в Бургас и ми бяха сложили и грешните лагери. Вече се убедих,че по-добре при човек ,който се е занимавал с това от колкото да търся маркови части и да попадам на дефектни партиди.
-
0 точкиМи то БМВто върти противопосочно на часовниковата стрелка. Тия от Хонда идиоти са объркали посоката на въртене и са направили мотора да работи на обратно (демек по часовниковата).. Той майстора не е длъжен да се съобразява с некадърници дето не могат да направят коляновия вал да върти в правилната посока.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00