Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.11.2020 in all areas
-
4 точкиИмам познат "моргаджия" - спря да взема Хонди - каза че не вървели частите, освен някоя дреболия и тенекии от купето, но и те рядко. Автомат никога не е продавал - не са търсили. Имам френд - Купи си много изгодно Акорд купе - оказа се с проблемен автоматик - единствения за толкова години за който съм чувал! Колата вървеше но лашкаше на 3-та и бавеше превключването. Намерих му майстор - отвориха кутията - вътре леш. Маслото не бе сменяно никога!!! Нови фрикционни пакети от хамериката, промивка с основно разглобяване и сега кутията е като нова - за 1200лв. Това е неубиваем агрегат, но току се намери някой пробващи се да докажат обратното, чрез нехайство.
-
4 точки
-
3 точкиКолегата не е тръгнал по грешен път. Колата има значение, този първичен селяндур, на който си се извинил с аварийки, ако беше 'засегнат' от Г-класа, надали щеше да реагира по този начин, просто тук все още виреят такива предрасъдаци. Ако не си конфликтна личност или си физически не пригоден за подобни конфронтации, просто продължи по пътя си и се абстрахирай от случващото се, въпрос на философия е. Ако не спреш просто няма какво да направи, в случай, че не си направил някоя велика глупост, която да е предпоставка да те гони до последно. Аз лично имам няколко случай и винаги съм отбивал, за да видя какъв е проблема, никога не се е стигало до ескалации, така че дори и да не респектираш с физика, можеш да подходиш с добро и рационално поведение, това създава една психическа бариера, която действа отрезвително на агресора, но в никакъв случай не подхождай с подръчни средства, ако няма пряка опасност от физическа конфронтация, защото наистина не знаеш какъв човек стои пред теб. Бъди разумен, спазвай правилата и бъди над нещата.
-
3 точки
-
3 точкиМного зависи и от акумулатора . Вземи си оригиналните Ah за това модел но с повече стартов ток. Моето предложение е някой от тези. http://akumulatori.bg/335/Product/YBX5000#prodAnshor Щом имаш гараж зарядното е много добра придобивка .
-
3 точкиИ моето мнение: 1.Факти- Карам внимателно и винаги спазвам добра дистанция. Голям град, почти без зима. Между 15-20 К на година... Имаме две коли( втората се кара за по 3-5К само градско), за които се грижа аз! Откакто преди 7 години сложих и на двете всесезонни гуми, направо се родих...!!! Спестявам много хамалогия и време да се занимавам със сервиза до нас... Отделно, и всеки път по 50 Евро на кола😉🙈... Екстремни ситуации не съм преживявал, защото не обичам да рискувам... Гумите са качествени и съмнения в тях нямам...! Всеки има право на избор ...........✌☺🍀
-
3 точки
-
3 точкиБлагодаря на всички, които отговариха. От скоро станах собственик на един Сивик 2.2 дизел, произведен 2007 и внесен от Германия с 174,000км. Ще направя ъпдейт след време с впечатленията си. За сега мога да кажа, че вози чудесно и е супер забавна за каране.
-
2 точкиНа агресията не се отвръща с агресия това води до влошаване на ситуацията. Имаш лютив спрей а другия ако извади пистолет. Провокират те ти отвъщаш,той отвръща става мазало. При непосредствена опасност за живота се действа. Ако няма такава не отвръщаш. Колега бъди по внимателен на пътя ,а това с марката кола е твоя фантазия,по този логика си вземи камион за респект. Срещал съм на пътя необразован диви камионджии,действащи като в джунглата.
-
2 точки
-
2 точкиХич не е прекалено. При студен старт, филтърът винаги работи на отворен байпас, поради големия вискозитет на маслото. От там и достатъчно диференциално налягане между входа и изхода на филтъра, за да се отвори байпас-а. При "по-гъсто" масло, клапанът ще е отворен по-дълго време, докато маслото загрее до толкова, че да му спадне вискозитета достстъчно, за да минава свободно през филтърния елемент и да падне диференциалното налягане.
-
2 точки
-
2 точкиПрав си - всеки си отговаря за преценката, но финансовият аспект няма общо с метеорологичния, или с адекватното стоене на колата на пътя. Друг е въпросът че лимита го определят гумите, а водача го усеща и не го прекрачва. Като е люта зима, или адска жега - не караш, и готово. Да - 100 лв на смяна е много! Винаги съм карал с 2 сета гуми/джанти. Втори сет алуминиеви при теб ще се изплати за 2 години и ще са си твои, а не на гумаджията. Аз им намирам място, обувам и балансирам веднъж, а после - пролет и есен, си ги менкам пред гаража. Не карам много - 8 - 10 хил. км на година, макар че сега с "новата", само си търся повод за пътуване и за 4 месеца имам 6500км и едвам и намерих втори сет джанти. Макар и Хонда е с 5 х 120. От предубеждения не страдам - имам си личен опит и както вече бях споменал, колата дойде с добри всесезонки, но уви - не покриха (моите) критерии.
-
2 точкиСега ми идва нещо на ум за твоите проби. При градско и недозагряло масло, е твърде вероятно да сработва байпас клапанът на масления филтър и да не се филтрира маслото! Все пак е 10W40 - с по-висок вискозитет. Особено при ниски температури. От там и натрупването на повече, по-тежки и едри частици в ядрото. Когато си я изкарал на магистралата и маслото е загряло до оптимална температура (маслото загрява по-бавно в сравнение с охладителната течност!), тогава поради намаляване на вискозитета, маслото започва да се филтрира през филтърната хартия и тя обира по-едрите замърсявания. Байпас клапанът е затворен в тези условия. Така си обяснявам по-чистата капка на 5300км, в сравнение с тази на 3000км. Тоест, гъстото масло, в градски условия не се филтрира добре!
-
1 точкаНяма значение колата - какво караш сега или какво ще караш в бъдеще. Ако си решил да сменяш марката , сменяй, но не поради глупавата причина да не те закачат по пътя. Агресия на пътя винаги ще има понеже тук сме далеч от цивилизацията... Някъде в ориента. И само @CARPERA в дал правилен съвет в тая тема. Пътната агресия трябва да се деескалира моментално и на място. Най добре е да няма никаква реакция все едно нищо не се е случило или онзи агресор не съществува. Всякакви опити за нещо различно водят до риск за ескалация. И няма значение колко си зобил във фитнеса, колко карате знаеш или колко и какви домашни любимци укротяваш вкъщи - тези неща нямат работа на пътя и не им е там мястото. Има си фитнес, доджо или гората.... Да се опитваш да превъзпитаваш агресор на пътя е точно толкова агресивно колкото самият агресор се проявява.Все пак той е дошъл да ви превъзпитава вас, понеже е вбесен от вашата грешка. Да се опитваш да излезете на глава някак , пак не става понеже той вече е отказал нормалното общоприето извинение на пътя с подаване на авариен сигнал. Всичко извън деескалация чрез бездействие е вкарване в порочен кръг, в който по нищо не се различаваме от агресора.
-
1 точкаЦцц...,какво продават тия хора.....,извънземен кораб. И такъв да е,пак е ДЕСЕТ годишен куфар,с много неизвестни.
-
1 точкаКупих втора ръка полуоска.Сега остава да проверим дали е здрава,като я сложим и дали ще спре вибрацията.
-
1 точкаВсъщност, темата не е за подценяване, но и еднозначно правилно решение няма. Аз си имам 1 проста формула за движение сред хората - лично мой си патент по житейски опит, без значение дали съм с кола, с колело, или пеш. Действам така, че околните да нямат нужда от реакция, или време за нея.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html 1x4л. 1x1л. Стойност на поръчката (1*5.95 + 1*23)*1.9675 = 57лева Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЗдравейте, Това е моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 5x1L Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-sae-5w-30-fuel-economy.html Вид и количество: Toyota Engine Oil SAE 5W-30 Fuel Economy - 1x5L и 1x1L Стойност на поръчката: (5*4.95+ 1*32.95 + 1*7.99 )*1.9675 = 129.25 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаДавай, говорих с Атанас и каза, че чак довечера ще пуска поръчката.
-
1 точка
-
1 точкаОтносно цената – познат, който внася Акорди, каза неотдавна, че е успял най-накрая да продаде един автомат за под 400лв. „Най-накрая“ защото е чакал немалко време, да го продаде. Не са никак проблемни, ако са поддържани. Иначе всяко нещо може да се съсипе от предишен собственик.
-
1 точка
-
1 точкаДенис, и преди теб други са се страхували, а като седнат на Хондов автомат (не вариатор), повече не повдигат темата. Виж видеото от пост 3 в тази тема.
-
1 точкаСманата на автомата на маслото е на по малко км зависи от натоварването. Автомата на хонда ще надживее двигателя при правилно поддръжка експлоатация, и използване на оригинално масло. Не се разколебавай в избора почти не могат да се прикрият недостатъците и кутия която не работи добре при покупка. Важното е да я тестваш студена и като загрее,тоест да караш колата. Кофти е финансово че при покупка този ако не е сменял на нужните интервали маслото трябва да направиш опресняване няколко пъти. При покупка ако видиш на щеката че е розово маслото е сменяно скоро,всичко от кафяво да черно говори за старо масло.
-
1 точкаВсекш сам преценява какво ще сложи на колата си. Срещал съм на пътя много извращения,пестене и незнание това не води до нищо хубаво. Включително съм изпадал в ситуацията при която само и единствено защото съм с зимна гума е педотвратило катастрофа,тоест аз нямах щети този запапътил се в мен имаше. Бях с детето в колата ,то нищо не разбра на мен ми се обърна корема. Едва ли щях да си го простя ако бях направил икономия в решението ми да взема нови 4 бр зимни гуми. Замислете се над това,може да не сте го преживявали аз да. Но да не забравяме че всички ние сме на пътя. Аз съм ок , но другия насреща е решил да спести,ето тогава стават белите. Ето пък колега който е решил че тези гуми стават точно за зимата. За мен тези са за трактор в полето. п.п Това е валидно и за много аспекти от поддръжката на колата ,на пътя се разхождат много коли убийци. Дано никой от нас не ги среща.
-
1 точкаС клипчето трябваше да почнеш - нормално е - карай си колата и не се филмирай!
-
1 точкаЗдравей, моята поръчка е следната: Линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество : RAVENOL ECS ECOSYNTH SAE 0W-20 1х5л. Стойност на поръчката: €49.95 Евро x1.9675 / 98.28лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаУтечката на блутут модула при мен беше от 0,35 А и така държеше и след минута скачаше до 0,73А за 2 секунди и пак 0,35. Общо взето за 4 дена няма акумулатор. Буксата за блутут модула е зад жабката,но се стига малко тегаво.
-
1 точкаБензиновите двигатели са iVtec. Дизеловите са iDtec. http://mywikimotors.com/honda-r20a/ https://en.m.wikipedia.org/wiki/VTEC Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
-
1 точкаИзвода от всичко изписано е един Хората с предубеждения към всесезонните гуми ще си останат с тях и надали ще пробват да карат с такива гуми някога, а други като мен които навъртат малък километраж и основно в по-големи и изчистени градове ще си караме с всесезонните и ще радваме на живота Винаги ще има за и против, въпроса е всеки сам да прецени за себе си ,кое му върши работа... Наистина ,ако няма чести ходения по планини и тежки терени е напълно безмислено да пълним гушите на алчните гумаджии 2 пъти годишно и отделно да се чудим къде да складираме и държим 2 комплекта гуми, хамалогия, изнасяне, прибиране и т.н. Само да вметна преди няколко дена гумаджии ми обявиха цена от 25 лв. на гума за монтаж, демонтаж и баланс...е няма как да им дам 100 лв. за смяна на 4 гуми 😄
-
1 точкаСамо? Ти 60-70к.с знаеш ли колко са? По принцип конските сили от турбо са най-евтини, но това си е за писта, в града полицаите ще ти правят проблеми, може и да ти спрат колата от движение. За да засилиш атмосферен двигател (без турбо) си приготви пак 2000лв., говоря за хубави части и не се наемам да ти казвам колко коня ще вдигнеш, но няма да са 60-70 със сигурност. Ако беше с 1.4 лесно, но с 125к.с и къса скоростна кутия пак ти казвам, по-добре смени колата ако не ти стигат.
-
1 точкаЗдравей, колега! По принцип може да сложиш 60 Ah акумулатор, няма проблем щом имаш място. Но! Какъвто и акмулатор да сложиш, без да го зареждаш, пак ще се изтощава! Алтернаторът не успява да го зареди напълно, особено при ежедневни преходи на къси разстояния. Ако имаш и някаква постоянна консумация, тогава пък съвсем стои незареден. По-добре си купи едно качествено зарядно и зареждай напълно акумулатора, от време на време, за да ти служи както трябва.
-
1 точкаСлед редица различни опити, накрая установих че когато времето е много влажно прави конденз в капачката и там искрата се губи. Бяхте прав,благодаря ви
-
1 точкаhttps://offroad-bulgaria.com/forum/основни-форуми/автомобили-4x4/дискусии-по-марки/honda/215499-подмяна-на-кожен-маншон-на-лост-за-ръчни-скорости-на-хонда-црв-3-модел-2007-г И аз съм си купил, но все не намирам време за подмяната му.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНема нужда от бавно и полека. Три метра се събират на затворена врата и прозорец на багажник.
-
1 точкаНе съдете по това дали обявата стои от много или малко време. Личната ми кола стоя на обява 3 години за това време двама души дойдоха на оглед. Първия търсеше цена под тази на нов внос. Втория не обели и дума за цената- той я и купи. Поздрави
-
1 точкаСлед като си толкова сръчен би трябвало първо тока да провериш. Няма нужда да си вадиш изводи от някакви стари кошници.
-
1 точкаКолеги, колата е здрава. Има много теми и ако прочетете 50% от тях, най-вече тези с въпросите за проблеми по колите, ще си направите сами сметка дали искате да я имате. Като всяка една друга кола си има недостатъци но не може хем да е "по-евтино" а в същото време да е много комфортно, да не се чупи и частите да са по 5 лева. Този модел Сивик вози твърдо но пък окачването е адски здраво. Този мит с амортисьорите ми е най-странен..Къде пише, че трябва да се сменят и че е консуматив? Те повечето Сивици 8-ма са на по 200 000 и нагоре с ОЕМ амортисьорите. При 1.8 няма демпфер а за радиото, не малко се продават вече готови с мултимедия. Е, има и такива които нямат но винаги можеш да си сложиш каквото прецениш после. Веригата никой не може да ти каже кога ще се смени. Може и още 200 000 да изкара а може и след 2 000км да иска смяна.
-
1 точкаКолега @Nikito82 предлагам да спреш с разсъжденията за маслата, Хондите и живота. Като искаш слагай 10w40, сменяй го на 20 000 и после разправяй колко са кекави Хондите и спри да цапаш на колегата темата. Благодаря.
-
0 точкиАбе то е ясно, че е бензинка, но едните 1.5 имат филтър, а другите нямат. Я виж Ravenol какво препоръчват: https://www.ravenol.de/en/oil-guide.html
-
0 точкиОтговора би бил хипотетичен, защото зависи от ситуацията и участниците в нея, чисто субективно. И най-хрисимият да си, пак може да налетиш на грешно изтълкувал действията ти. Този дето си му отнел предимството, няма как да знае, че си го направил неволно, а ако е по-агресивен, или просто в момента раздразнен от нещо друго, лесно може да се афектира. Да сменяш колата заради такива няма смисъл, освен ако не си купиш танк.
-
0 точкиПавката е вече с Magnaflow, да не се скатава. @Pavel_Pavlov
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00