Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.11.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Тест трети. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 177800км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6200км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 5100км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 08.11.2020г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 400л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло не е правено, но има лек разход на масло - около 150-200мл. ще долея утре. Качвам две снимки на просвет. Под снимките е сканиран файла на 600 dpi и цветно сканиране. Ravenol test3.pdf
  2. 3 точки
    К24 не пали трудно. Просто върти 5-7 оборота, докато си свери данните от датчиците. Не е като старите "хардуерни" Хонди, дето палеха "чакмак".
  3. 3 точки
  4. 3 точки
    По проверена информация от БТ, при бензина вътрешните карета са еднакви при ръчка и автомат. В този ред на мисли, като че ли е по-добре да се търси карв втора употреба от автомат, заради винаги плавния старт на автомата и очаквано по-малко износване. И аз минах през този филм, сложих ОЕМ, след 2 валидола.... Ако решиш ОЕМ, имай предвид че се продават без грес. Тя е в комплект с маншоните.......
  5. 2 точки
    Мнението на колегата от горния пост, е некоректно и подвеждащо. Може би има интерес за да твърди това (не го твърдя на 100%), но качественото почистване, върши работа. Ако има значение, аз съм доволен от такова почистване и до ден днешен нямам проблеми. За справка - назад в темата може да се види, кога, преди колко години и къде съм го направил.
  6. 2 точки
    През мобилното приложение не може да се добави зареждане, ако зареденото гориво е над 99 литра. При опит да се въведе 142 литра заредено гориво дава, че е твърде голямо числото.
  7. 1 точка
    Всички 7-ци с оригинален ксенон са с автоматично регулиране на височината на лъча, според натовареността на колата и наклона й. Системата работи като на една от задните щанги има прикрепена биалетка, която предава предава градуса на наклона на автомобила към машинката, която изпраща сигнал към тези на фаровете. Тази система с времето е предразположена към повреди и така и на мен преди време ми се беше счупила биалетката, която първа хваща наклона на колата и го предава на машинката. И се е счупила през средата, защото в единия ябълковиден болт явно е влязла влага, спекъл е и цялото напрежение от огъването е паднало върху лостчето, на което стои. Самата биалетка се намира зад задното ляво колело. Бях мернал някъде цената на дилъра, няма смисъл да я коментираме, а втора употреба не стига, че са рядкост и не се знае в какво състояние ще бъде, дори да се намери. В следващите редове ще опиша как си реших проблема аз. Ето къде е стояла я старата биалетка: Ето я и нея, като съм я закрепил в средата, за да й взема размерите от болт до болт: И ето го и заместителя, който сглобих: Нужни материали: - два ябълковидни накрайника от Али. Важно е да са с гумени шапчици, за да не допускат проникването на влага в ябълките и така да останат подвижни възможно най-дълго. - свързваща шпилка около 15см (по спомен, защото я изрязвах), не помня с каква резба - като ви дойдат болтовете ще видите. Има шпилки с различна устойчивост на напън. Поинтересувайте се и си вземете възможно най-здрави. - две контрагайки - запичаща течност за резби Крайния резултат изглежда така: Както се вижда, хубаво е, преди да я монтирате, да си смажете хубаво останалите подвижни части от системата, за да улесните движението им. Това по-горе го направих преди година. Към днешна дата, все още работи и вече изглежда достатъчно изцапано и асимилирано с останалите части на автомобила: Доколкото съм запознат системата е сходна и при CR-V, Civic и останалите модели на марката, така че това решение навярно е приложимо и там. Това е. Карайте разумно и нека се заслепяваме по-малко по пътищата.
  8. 1 точка
    Нямам против всесезонните за определени ситуации, но това ми звучи абсурдно. Дори не мисля, че може да се намери източник за такива твърдения и ми звучат по-скоро като догатки.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    К20А6 след престой над 15-16 часа пали след 5-6 завъртания. Иначе 2. И така от нова.
  11. 1 точка
    2wd джип ли се води? 4х4 или 4wd?
  12. 1 точка
    Здравейте, Това е моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 0.946 L - 2x0.946L Стойност на поръчката: (29.95 + 2*13.95 )*1.9675 = 113.82 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  13. 1 точка
    Още данни към предната поръчка: Камен Минев Димов GSM: +359 0898 626 821
  14. 1 точка
    Вероятно е проблем с налягането пред инжекторите... Не знам дали има начин да се измери с манометър на топла и студена при контакт/въртене.
  15. 1 точка
    Здравейте,моята поръчка е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-5w-30-ll.html# Вид и количество: 3 литра - CASTROL EDGE 5W-30 LL Стойност на поръчката: (3 * 9.99) * 1.9675 = 59 лв. Начин на плащане: по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер ЕКОНТ офис Добрич Балик, ул. Христо Ботев № 95, тел: +359 87 992 20 40
  16. 1 точка
    Само че наще са евро 4 и за тях си напълно прав. Ако е наред двигателя би трябвало да си минат без ДПФ. На колегата обаче е евро 5 и няма как да стане без ДПФ-а. Засега поне няма изгледи да се затяга положението. Говори се вече няколко години ама нищо не се прави.
  17. 1 точка
    Мисля че оригиналните бобини са Hitachi.
  18. 1 точка
    Да споделя как реших проблема! Изгледах в един клип на братушките, че завърта ключа в положение "на контакт" и след това прави процедурата по подмяна течноста/обезвъздушаване/ на помпите на съединителя! Получи се и при мен! При отворена пробка/като преди това се помпи 4-5 пъти педала/ си изтича течност, след затягане първите няколко напомпвания се налага да дърпате педала в изходна позиция с ръка/крак- това да не ви притеснява! Влиза си в работен режим !
  19. 1 точка
    Здравейте,моята поръчка е следната: Линк:https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество:Honda Ultra Leo-SN 0W-20 1x4 L Стойност на поръчката: (45.95)*1.9675=91лв. Начин на плащане: -Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: -чрез куриер
  20. 1 точка
    Абсолютно невярно е това мнение, Леееко отиваме към офтопик, но сега е мой ред да кажа, че е абсолютно невярно това мнение, че онова мнение е невярно. https://www.michelin.bg/auto/tips-and-advice/advice-auto/winter-tyres/what-winter-tyres-should-i-choose/how-to-recognise-a-good-winter-tyre Символът 3PMSF (3 Peak Mountain Snow Flake) се разпознава лесно: снежинка, заобиколена от 3 планински върха. Съгласно наредбите той винаги се придружава от маркировката M+S. За износването не мога да кажа дали на 100% е вярно, но е доста близко до истината. Всесезонното Pirelli ако не се лъжа отива повече към лятна, отколкото към зимна гума. Веско извинявай, ама такова нещо като "истинска всесезонна гума" не съм чувал. И все пак от марка до марка и от модел до модел има разлики, така че аз не бих рекъл и отсекъл "всесезонните са еди какви си и това е".
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    #JHM Спомних си за лафа от казармата: ,,По-добре дъщеря к*рва, отколкото син ефрейтор!" .Та така, и за кастрола... Те са един от главният виновник за десетките хиляди счупени TSI-мотори на VW( има направено научно разследване за причините, даже..)... И най-фалшифицироното масло в BG...! Аз за нищо на света, не бих си налял това в колата, след всичко научено за тази марка...🙈🤓😄☺✌
  23. 1 точка
    Я си виж дръжката в какво пложение ти е. Моята е доста клеясала и пружината не й работи.Когато не е в крайно положение, но багажника е затворен, понякога не се отключва. Онзи ден я напръсках с WD40 ама май няма да има файда. Ще трябва да я сваля цялата.
  24. 1 точка
    Хе-хе, гоУеми гражданчета станахте, бре...
  25. 1 точка
    Не знам за останалите колеги ,но аз както съм електронен техник ,не бих се занимавал със щуротии заради 12 лева ,ако ми се наложи направо купувам блокче от Фена и толкова .Както писах по-горе ,преди монтажа на новото резисторно блокче си ревизирайте мотора на вентилатора ,може да е клеясал ,може да са ви запушени пътищата за стичане на водата и да се е наводнил и раждясал -прегледайте го преди пускането на новото блокче .
  26. 0 точки
    @Joro_A, правиш грешката да не знаеш как става, а да предполагаш колко би трябвало да платиш. Какво сложно има да се свали еърбега? Две букси и два винта са. Въпросът е защо го сваляш и след това какво искаш да направиш. За три месеца потърси ли поне едно видео в нета да видиш как става? Защото има доста. И сега пак си показваме нещо, дето се намира за 2 минути в тубата. Начините са два. Единият е да се напъва емблемата, да се скъсат крачетата й, които остават между кората и бега, и после да залепиш новата отгоре. Да, ама така ако гръмне еърбега, не се знае остатъците от крачетата дали няма да те надупчат като с ловджийска пушка. Начин 1: Другият е, като се свали самия еърбег, да се разглоби (да се разпробият нитовете му), като по този начин кората се освободи от бега и се оформи достъп до гърба й, да се махнат крачетата, и да се сложи новата емблема, като крайчетата на нейните крачета се разтопят и така да я фиксират надеждно. После трябва да се занити пак. Начин 2: И двата начина си имат плюсове и минуси. Колко по-"интелигентно" очакваш да може да стане?
  27. 0 точки
    Аз този номер го направих преди години на старото Рено с 5 литрова туба Мотул. Сипахме, като гледаме колко остава в тубата... Чак когато видяхме 1 см. над максимума, открихме, че не е 4 л. тубата.
  28. -1 точки
    *редактирано от модератор* А на колегата бих му казал да пробва NEXEN NBlue 4 Season. Достатъчно добри са и не са скъпи.
  29. -1 точки
    Така като попрочетох обстойно темата, един съвет от мен: феновете на всесезонките във България си купете всесезонни якета, гащи и обувки. И си свиркайте. p.s. И да цъкате минуси се тая. И като ми се забие компетентен като тебе с всесезонки в уазката из Петрохан, и като извадя щангата...че и философи дървени! Карайте с квото щете, не ръсете ум! Те със сезонки не могат да управляват, всесезонки...аман от тикви по пътищата...! Цъкнете минуси... p.s. И като ти попрочетох темите, човек, който си разрежда антифриза с чешмяна вода и хвали китайските гуми да ни казва, как не разбираме от всесезонки...ай сиктир!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...