Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.08.2020 in all areas

  1. 4 точки
    @fenabg и @dandilov Моторът "блести" от чистота , а преди Amsoil-а бе сменена и гарнитурата на картера + щателно почистване = чистота навсякъде. Според мен, различната визия на капките се дължи на по-ниския вискозитет на Amsoil-a = маслото по-лесно прониква и се разпространява в хартията = отнася по-далече финните замърсявания = по-размита картина в зоната на дифузия. За зимата пак съм планирал Amsoil XL 5w-20
  2. 3 точки
    Най лесно ще св разбере със същия амсойл веднага след якото според мен. Пък колко да се е измил перфектно.?
  3. 3 точки
    Пускам пак поста от преди 3 години (#48), като добавям отново снимките по молба на няколко колеги които ми писаха лични съобщения. И все пак, който реши сам да се захваща с това, нека първо погледне описанието ТУК. ************************************************************************************************************************************ Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата: Без декоративен капак, гледката е малко грозновата. Трябва да се свали кутията на въздушния филтър: След това дроселовата клапа: Тук имаше доста дърпане (не, не съм забравил да махна скобите ) След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. За да падне тази пластмаса пред колекторните тръби, трябва да се развият и тези два болта отзад (до мястото на дроселовата клапа): Картинката не е много приятна за гледане. Всичко е разколачено, чудех се дали ще мога да го сглобя обрано: Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети. *************************************************************************************************************************************
  4. 2 точки
    За силов тунинг има цяла тема с доста подробности, графики, цени и т.н в раздела --> Накратко - генерация от xtreme tuning около 1500лв, ремап 500-700лв, колега беше писал за маховик и скорости от сивик тайп р, както и всмукател пак от тайп р, вече по-сериозното е глава к20 на блок к24, ако става въпрос за 2.4 акорд де. За визуален тунинг, ако колата ти не е тайп с - можеш да почнеш да събираш пакета, който е предна броня, задна броня, прагове и решетка. Предна добавка Тайп С има човек във фейсбук групата, който се занимава с продаване на части от акорд и е изработил от стъкломат копия на оригиналната, продоава ги по 350лв бройката, задна добавка е много трудно да се намери, предполагам че и там едни 300-500лв ще отидат, прагове идея нямам. Другото, което може да не се хареса на всеки е голямото крило на багажника, там китайците предлагат това https://www.aliexpress.com/item/1000006510296.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.24562569SE2VTI&algo_pvid=07f75129-1256-4c71-8369-76d090a790e7&algo_expid=07f75129-1256-4c71-8369-76d090a790e7-10&btsid=0ab6f81615981936081332813e5b1d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ При фейса мисля, че всичките бяха с лупи и ксенон ама ако не си можеш и тях да смениш, за жалост пак са скъпички. Решетка пак има разни в алито, които с доставка идват на поносима цена - https://www.aliexpress.com/item/4000660865148.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.454d7abbxo6vZg&algo_pvid=3cb6ab00-77be-4558-bd30-b12d14439b0c&algo_expid=3cb6ab00-77be-4558-bd30-b12d14439b0c-8&btsid=0ab6fab215981940254042957ed23d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ В турция са ми казвали, че има доста тунинг ателиета, които изработват къстъм брони, така че много вероятно там също да има различни пакети, брони, добавки и други визуални доработки, ако имаш познат, който е наясно с езика може да поровите в този сайт или с гугъл транслейт : https://www.sahibinden.com/ Полша : https://tuningkingzshop.pl/pl/c/Honda/304 https://mtuning.pl/Accord-VII-c3268
  5. 2 точки
    "- Що биеш добитъка? - каза чичо Митуш на Аго, когато се върна. - Да удариш добитък, все едно е да удариш дете. То не знае, не разбира, ти го поучи. Защо ще го биеш? И то душа носи. Ако добитъците знаяха да говорят, те щяха да бъдат като нас. И по-добри дори. Как мислиш ти, те всичко разбират, само език нямат. И то е тежкото: удариш го - мълчи, боли го нещо - мълчи, налегнат го да го колят - мълчи. То тяхната мъка край няма..." Йордан Йовков "Ако можеха да говорят"
  6. 2 точки
    Обади ми се те пратя в София при една колежка .купи си црв втора и продава единичката.
  7. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 441 300 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4200 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 21.08.2020; 9) Моточасове – около 100; 10) Изразходвано гориво - около 280 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (280 / 3.5) = 80; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия:
  8. 1 точка
    @Mkilla Шината на седалката стандартно контактува с купето само в крайните точки, където са болтовете. С това повдигане почти нищо не се променя. Теглото се пренася в по-голяма степен към задния болт, но седалката е достатъчно здрава за да поеме тази разлика. Единствения проблем, за който се сещам, е може би затруднено движение на седалката напред, когато някой иска да мине/седне отзад (не съм се сещал да пробвам има ли разлика, при мен не се налага - имам си задна врата ). Утре ще докладвам. Относно капачето на ръчната - при мен си е пластмасово, шприцвано на два етапа. Изважда се, като се повдигне предния край нагоре. По същия начин, но надолу, се изважда долната вложка. Тя обаче има много голяма кривина в задния си край и е доста по-трудна за тапициране с неразтеглива материя/плат. Относно лепенето - когато купувах бялата кожа за тавана, взех и една кутия с лепило DenLaks T-5446. То обаче е много течно и трябва много да се внимава. С кожата няма проблеми, но плата е... плат, лепилото избива през него. На такива детайли предпочитам да ги покрия с двойно залепващо тиксо, да изпъна плата върху него, и с лепило да мина само подгънатата част, която не се вижда. За целта изполвам едно лепило от AliExpress. Апликатора му е много тънък и е много удобно за работа. Взех го за да лепя екраните на телефоните но е универсално и може да се ползва за много цели (от висока температура обаче се размеква).
  9. 1 точка
    По случайност в момента имам и 2-те коли, та мернах няколко размерчета с рулетката: Габаритна широчина на релсите - Акорд - 44,5см ? Легенд - 46см. Самите релси са еднакво широки - по 4см. Габаритна ширина на седалките - Акорд - 54см / Легенд - 56см, а на гърбовете им (долу) съответно 52см / 53см. Тоест: според мен не може да сложиш Легендарните в Акорда защото от вътрешната страна (към тунела на купето) и да запазиш позицията на релсите, към външните страни (праговете) няма да се съберат, а дори и да влязят, ще е без пластмасовите кори в основата и няма да стигаш ел. бутоните на управленията. Естествено коланите остават. Иначе седалките са по-добри, не само заради вентилацията, а и заради по-добрата кожа, както и заради лумбалните регулировки (и на 2-те Легендарни). Търси си Ледженд - сега не са скъпи.
  10. 1 точка
    Както казваше старият евреин чичо Аврам,за да живееш,трябва да работиш! За да живееш добре,трябва да измислиш нещо друго!
  11. 1 точка
    В един от каналите в YouTube - "Racer TV", водещия редовно чертае линии по екрана докато обяснява за ъгъла на седалката и как хармонирала с резервоара (става въпрос за CAFE RACER моторетки). Сега и аз като него да ви начертая две линии. Някой обърна ли внимание на този ъгъл? Бях свикнал да шофирам с оригиналната седалка в най-ниско положение (ако сте гледали Кристиян Менцел в предаването "Бърза обиколка" по АМС - най-честото му оплакване към колите, които тестваше, беше за седалката: "Позицията ми е много висока, няма го усещането за спорт", и правеше една кисела физиономия. При нас поне има оправдание - седим върху резервоара. Малко се отплеснах, нали ). Седалките от TypeR винаги са ми харесвали но успях да се оборудвам с такива едва в началото на тази пролет (2020г.). Такива седалки от кола с лява дирекция изпадат много рядко, моите са от англичанка и съответно лявата е без механизъм за регулиране на височината. Позицията на седене с тях е една идея по-високо от нормалната ми седалка (нагласена на минимум). Покарах така и си викам "няма на къде, ще свиквам". Освен това обаче сядах върху края на външния борд и всеки път трябваше да си намествам д***то назад. Подложих няколко шайби на предните болтове и положението малко се подобри но исках още, обаче оригиналните болтове са къси и не позволяват. За целта купих 4 болта М10х1,25х50 и 4 гайки М12х36 (води се "гайка удължена"). Болтовете нямат повеждаща част като оригиналните и трябва бая целене докато почнат да се навиват. Сега ми е много по-удобно в седалката - д***то ми самичко потъва назад/навътре и си стои там. Пробвайте (цената е 5-6лв за две седалки), ще останете очаровани. Ето и няколко снимки - ако не се гледа от ниско, почти не се забелязва.
  12. 1 точка
    Супер изглежда, да ти е честита.
  13. 1 точка
    Имах снимки някъде от когато си възстановявах моята, ще ги потърся. Ако не си запоявал никога по-добре търси автоеладжия.
  14. 1 точка
    По пътя на тая логика извинявай но капковите проби не са обективни.
  15. 1 точка
    Преди няколко месеца и аз бях тръгнал из София да си търся Харви. Оказа се, че под 5 бона няма нищо, което да става. Е, накрая за тези пари си взех CRV от мой приятел в Сопот, който ги внася от Швейцария. Ами, няма нищо общо с Харвито. Добре, че не си намерих...
  16. 1 точка
    ТБН-а как ще го хванеш с капкова проба, трябва се премери пх-то на прясното масло и след това на отработеното и така може да разбере колко е силен и стабилен ТБН-а, но това ще е валидно само за конкретния двигател, при конкретните условия, ако се прави сравнение с друго масло, то също трябва да е при същите условия, което е трудно и за това меродавните тестове се правят на стенд или извънбордово.
  17. 1 точка
    Винаги има и друго. Ледженда изглежда вечен, какъвто е бил и замисълът при разработката му. И за останалото си прав, макар че при мен бе поклон към марката и респект към модела, което си е симпатия и тя няма общо със сметките. Не ми трябваше, но ме кефи, а това е по-важно от прагматизма (визирайки своя житейски опит).
  18. 1 точка
    Намери ми европейско ЦРВ с такава машинка . А , 98% от нашите са такива. Линкове и предложения сме запознати и ние . Практиката показва друго. 😉 това си е за Хамерикански модели.
  19. 1 точка
    Малко да го лустросам и ще има. В момента оценката на Ледженда по Швакето е по-висока от пазарната му цена.
  20. 1 точка
    Честито Цецо! И пълен напред с парахода 🍻
  21. 1 точка
    Честито Цецо и от мен. Беше мераклия отдавна. Комбито определено ще ти липсва,сигурен съм,освен ако нямаш и друго в гаража си. Със смяната на колата смятам,че си направил изпреварваш ход на събитията които стават в световното автомобилостроене.В следващите пет-шест години клиентите на нови коли ще се лутат в избор който няма да имат и ще има пръскане на пари за нещо не доказано и не изпитано.Дори и при Хонда е така,погледни Acura MDX на кое място се намира - https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/naj-loshite-koli-ot-top-proizvoditelite-prez-2020-g-6113885 а това е марка доказала качеството си. В близките няколко години до като производителите не се спрат на едно място и почнат да развиват и усъвършенстват един продукт ще са на проба-грешка но за сметка на клиента.Та в този ред на мисли смятам,че си постъпил изключително правилно да заложиш на сигурното както за теб така и за твоето семейство,всъщност и аз когато купувах Акорда се водих от същото,не,че имах нужда от него (бръмча с другите,просто си направих една застраховка). Много,много безаварийни!
  22. 1 точка
    Чувал ли си го тоя виц? Спира бай Дончо на бензиностанцията със Жигулката и момчето го пита: - За 5 лева газ, нали? - Абе, сипи 95 за 20, веднъж се живее, ей! Иначе си прав, животът е скъпо удоволствие - докато го има. Относно данъка и разхода и аз се страхувах, като вземах комбито 2.4 АТ, ма ей ма на - оцелял съм и то е живо и здраво - само някой да му се осмели.:)
  23. 1 точка
    Здравейте, пускам снимки на моята красавица
  24. 1 точка
    От автокъщата я вземаш нов внос готова за смяна на сегменти основно маслените + гумичките на клапаните + водна помпа + ремъци и ролки + масло двигател и ск. кутия диференциал, евентуално зареждане с фреон и евентуално смяна на радиатора на климатика. С други думи готова за основен ремот, след това караш и поддържаш. Иначе казано подготвяш си едни 3000 лв за основните неща и още към 500 за да я регистрираш и това май всичко.
  25. 1 точка
    Като гледам снимките на Харвито, което си набелязала, и като чета, как си си купила лилав Микрон, след няколко дни очаквам пост започващ с "Отидох, видях я и я купих." И аз съм така, обикновено знам, какво искам и търсенето на кола приключва с първия оглед. Таааа ... Както каза @pet71 , гледаш дали има кардан и ръжда. Всичко останало, като на всяка друга кола. Ако задния диференциал издава звуци и вибрации не е болка за умиране. По-скоро е повод за сваляне на цената. Обикновено звуците и вибрациите изчезват след смяна на маслото. Пластмасовата декорация на прага е хваната със щипки. Ръждата под него може и да не се забележи без разглобяване. Затова, натисни пластмасата с крак надолу. Ако чуеш хрупане, значи е гнилоч, дупките са повече от метала. Друго - може да похапва масло. Предвид обявения пробег, ако е истински, може и да не похапва. Не е страшно, а повод да се запознаеш с @fenabg . Не знам, как е CG10DE на тази тема, ама съпругата ми за кратко беше собственик на Алмера CG18DE (затова имам рег. в Нисан форума). Гореше 1.5л масло на 1000мили. Успех с покупката. п.п.
  26. 1 точка
    Стои самотно комбито в гаража. Чака блага вест аз да му кажа. Че някой иска го за нещо. И ще си го гледа вещо. Цифри за връзка: 0888 838369 и поне още 5-цифрена сума (в долния регистър) за придобиване.
  27. 1 точка
    За оригинален ксенон, трябва да смениш фаровете.
  28. 1 точка
    И аз така, но се усещате твърдо - може би понеже са тегловен индекс 100. Карам ги 2,2 отпред и 2,1 отзад. Взех я. Сравнението ти е много точно. Обгрижен и неуморен след часове и стотици км преходи. По повод водното - наистина ускорява като джет, завива като катамаран, но за съжаление - спира като параход. Поне не тресе и има хляб в дисковете. Ще сменя спирачната течност, но задните накладки са с феродо на 3мм - дай съвет какви марки да търся?
  29. 1 точка
    А като отвориш сандъка и се ослушаш от коя страна на двигателят свирука? Лява, дясна? Ако е дясно имам идея какво може да е.
  30. 1 точка
    Капков тест 5 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-180400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 15.08.2020г. 8.Мото часове около 120? 9.Изразходвано гориво 380л. пропан бутан и 40л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Да добавя една не важна подробност(за мен лично не добра),а именно смяна на ОЕМ модела на масления филтър. От близо 4 месеца в представителството ни тук в страната,а и гледам в Европа,заменят Purflux ls-350 отговарящ на парт. номер 15400-RBA-F01 с парт. номер 15400-PLM-A02 made in USA,мисля на FRAM. Каква би могла да е причината,можем само да гадаем. Аз не изключвам и икономическия фактор. Чисто визуално и "на напипване",purflux-а е филтъра но...
  31. 1 точка
    Инструкция за инсталиране на HDS (3.101.019) + драйвъри на китайски кабел на Windows 7 x64 и Windows 10 x64 Преведох я за приятел преди време. gmarinov и той остана доволен. Линковете в тескотвия документ са активни (задържате контрол + ляв бутон на мишката) Предполагам, че ще стане и за по новите версии... Инструкция за инсталиране на HDS (3.101.019) Windows 7 x64.docx
  32. 0 точки
  33. 0 точки
    Здравейте.Интересува ме с прекъсване на тока на делкото на 12V с CK ключе може ли да се получи гърмене в ауспуха и пропукване ? Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
  34. 0 точки
  35. 0 точки
    Ми..... те това е мъжката любов... Няма граници! п.п. Мен ми липсват жените, ама това е друга тема...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...