Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.06.2020 in all areas

  1. 6 точки
    Здравейте! Пиша за поредните измамници и търгаши в София. Това е автокъща "Avto Trade G" в Студентски град. Попаднах на следната обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21581928518163196&slink=frf94c. Колата ми хареса и звъннах. Казаха ми, че автомобила е внос от Канада, на реални 150 000 километри, но имал шум в мотора, най-вероятно от хидравличните повдигачи. Успях да намеря номера на рамата на колата и след като я проверих в Гугъл, попаднах на следната страница:https://en.bidfax.info/honda/pilot/1545552-honda-pilot-exl-2009-silver-35l-6-vin-5fnyf48599b503064.html. На страницата се вижда, че колата е на 324 910 мили, което са приблизително 520 000 км. Колата е в трагично състояние на снимките.
  2. 3 точки
    Както каза niksi, не е. Да започнем отначало. Ти явно за пръв път чуваш за демпферен маховик ( не е заяждане, упрек, обида, подигравка ...), т.е. не знаеш, какво означава. Това буксуване, за което говориш е за кола с нормален съединител. Когато такъв съединител започне да буксува се сменява комплект - феродов диск и притискателен диск. Маховик не се сменява. Дотук всичко е същото, както и в твоя случай. Ако искаш да спреш буксуването, сменяваш феродов и притискателен, и си ти. При теб, обаче, вече има и демпферен маховик. Това, грубо казано, е маховик с пружини. Още по-грубо казано - имаш втори притискателен диск. Той също се амортизира с времето. Затова: Дори и в момента да нямаш проблеми с него, ще ги отимаш много скоро. Тогава пак ще трябва да разглобяваш всичко, т.е. двойна работа. п.п. Bizzito ме изпревари.
  3. 3 точки
    Целта ми беше просто колегите от форума да имат предвид каква е колата. Искам да предпазя някой да купи поредния боклук.
  4. 3 точки
    Понеже се разразява сериозна дискусия да допълня темата. На снимките в сайта mobile.bg, се вижда, че колата има следната временна регистрация: 237М172. По този регистрационен номер излиза следната рама: 5FNYF48599B503064. Рамата е същата, като тази в сайта за онлайн търгове.
  5. 2 точки
    Тези стойности изчислени ли са, или измерени със софтуер? Уточнявам - взето ли е предвид завишението на таблото? Ако са изчислени, то е твърде вероятно при определени обороти да показва малко по-висока скорост, която да вижда водачът.
  6. 2 точки
    Не е въпросът кой колко ще гушне, а реалното състояние на колата. Благодаря на колегата @Slein за отделеното време и информация.
  7. 2 точки
    Ами да ти кажа толкова карат. Ако смяташ да я караш дълго време, явно сега си я взел сменяй комплекта и да знаеш, че повече няма грижи. Много случаи има на около 200 хил сменят съединител и след 20-30 хил идва ред и на маховика и пак пари за труд. Аз също съм един от тях.
  8. 2 точки
    Не е маховик. Той се разбива, в следствие на което има вибрации шум. И все пак като се прави по-добре да е комплект с маховика.
  9. 2 точки
    А какво искаш? Да се регистрира, да направил 220 мнения или 6 месеца престой във форума и тогава да ни предупреди? Няма сензация, човекът просто иска да сподели полезна информация. Аз смятам, че трябва да сме благодарни, но явно само аз.
  10. 2 точки
    Съединителя струва 300-400, а има и 600 лв, в зависимост от марката. За труд цените също варират от 200 до 350 лв. Има обаче една голяма въпросителна. Демпферния маховик. Обикновено или и той се сменя или ако го оставиш по-нататък почти сигурно е, че по някое време и той ще исдаде багажа. Принципно като се отвори ще се види в какво състояние е. Ако трябва и маховик добави още 900 лв. На колко км е колата?
  11. 2 точки
    Между 600 и 1500 лв. Първата цена е без маховик. Разбира се ако ще си я карате, хубаво е да се смени и маховика. По напред сме обсъждали надълго и широко темата за съединителя.
  12. 1 точка
    Логиката за нас е наистина такава, купуваш 1.3 или 1.4 и караш в града само, че има едно "ЧЕ". Колегата vespa е казал основното, градски цикъл се равнява x3 като пробег, едно е 100км в града а друго извън него. В съседна държава над 2.0 мотор ти смъкват кожата от данъци та си карат маса от хората от 1.0 до 2.0 предимно. Кола на 50 000км рядко продава някой ей така и е още по-рядко е да дойде "ебати офертата" при теб. Доказани километри са такива, които като отидеш в официалният дилър и там ти казват "Г-не/г-жо, колата ви е на xx xxx km", останалото са приказки.
  13. 1 точка
    с гуми 205/55R16: 100 km/h – 2427 оборота 110 – 2670 120 – 2913 130 – 3156 140 – 3398 150 – 3641 с гуми 225/45R17: 100 – 2418 110 – 2660 120 – 2902 130 – 3144 140 – 3385 150 – 3627
  14. 1 точка
    Вади 2000лв. ще смениш и маховика,тампоните на моста и може да рециклираш рейката.После там няма да има нищо за пипане,а ще спестиш доста от труд.Сигурно ще останат за една хубава маса за свършената работа.
  15. 1 точка
    https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-HR-V-1999-To-2005-3-Door-4x4-N-S-Passenger-Electric-Door-Wing-Mirror/193511183787?hash=item2d0e2a55ab:g:Tq8AAOSwNpZe4gV8
  16. 1 точка
    Бягай на жиЧкаджия, иначе е Фърляне на бОб.
  17. 1 точка
    Опитах 2 пъти да снимам и карам клип от място не стана а и се бавя заради телефона . Важното е че от 100 до макс 192 времето е вече значително по малко . По инжекторни времена колата е около 162 коня , все още не е мерена на дино а и на дали ще бъде . Колата е с подобрен родстроук и от там успях да кача Н/М за сметка на конете кото реално вече не мисля че са ми важни. Ето и клип с човек в колата :
  18. 1 точка
    Само сваляш цялото делко от главата, държи се на 3 болта. Преди да свалиш делкото драсни една черта върху него и главата с нещо остро метално. Ще ти трябва при монтирането, за да не го разместиш и да изгуби центровка. п.п. Сигурен ли си, че тече от този пръстен? Да не е от семеринга вътре в делкото? Или от уплътнението на капака на клапаните?
  19. 1 точка
    И на моя сивик се оказа съединителя на компресора. Като позастарее започва да приплъзва, от което се нагрява и изгаря електромагнита който зацепва съединителя. Съвсем скоро, да не кажа в неделя го смених. Комплект съединител на термотек или нещо подобно беше 100-тина лева. Смяната при мен беше тегава, защото направих цялата операция без изобщо да махам компресора, нали колата "има фреон". Е след смяната компресора тръгна за около 5 минути и пак спря, искаше си още 200 грама фреон. Но препоръчвам да се почне от проверка на релето, ако е здраво, на 3 и 4 крак в неговата клема се слага мост който подава + на компресора да зацепи. Ако пак не зацепва, има сановъзтановяема термозащита на корпуса на компресора, мери се дали е здрава, и остава електромагнита, или по известен като бубина. От него стърчи една червена и една зелена жица, зелената е хваната с болт за компресора за да има маса, вади се червената от клемата и се мери съпротивление между маса и нея, на здрава бубина е около 30 ома, изгорялата е отворена верига. Заводския лимит между ролката на компресора и шайбата на съединителя е от 0,35мм до 0,65мм, при мен беше 0,80 което е довело до приплъзване, нагряване, ташак... В новите комплекти съединители няма подложни шайби с които да се регулира този луфт, предполагам че ако се дава на сервиз никой не мисли за това, там имат, но един домашен майстор трябва да помисли и за тях, те са калибрирани размери.
  20. 0 точки
    Каня администраторите...или там, както се наричат на диспут! Едно време са вадили шпаги, а сега всеки мишок се крие зад клавиатурата! Защо ли ви пиша... п.п. Жалка картинка сте!!!
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Hunter аз лично не мога да разбера къде точно ти е проблема. Знаеш, че те познавам лично и винаги съм уважавал мнение ти. Пп виж само кой ти е сложил лайк.
  23. 0 точки
    В магазин за дрехи нахлува разярен римлянин и започва да крещи: - И, откога XL е по-голямо от М, аа?!
  24. 0 точки
    Ако повече от 1/2 от форума си видим колите какви са били преди това, сигурно ще "крашне" някой сайт за автомобили 2-ра ръка от едновременно качване на нови обяви за продажба.
  25. 0 точки
    - Скъпа! Току що ми се обади личният лекар и ми съобщи, че ми остават 7-8 часа живот. Искаш ли да отидем в някой скъп ресторант и след това да си вземем стая в хотел... - Да, бе! Много ти е лесно на тебе... нали няма да ставаш утре за работа...
  26. 0 точки
    Благодаря и аз, вчера изкарахме резервен и за моята каляска. Човека работи съвестно и въпреки, че изскочи проблем при нарязването, реагира адекватно и в крайна сметка свършихме работа
  27. 0 точки
    Eeeee, най-после тая тема да влезе в употреба по предназначение! Радвам се, че е станало точно както ми се искаше - напълно произволна снимка, на която е снимано всъщност друго, е послужило на някой за да види нещо. Аз щях да направя снимка тия дни, но колата ми е малко болна и не съм ходил при нея.
  28. 0 точки
    Млад работник е назначен за завеждащ отдел във фирмата. За да се представи добре пред началника, той работи до късно вечер. Тръгва си вече, но вижда шефа да стои до машината за унищожаване на документи с някаква хартия в ръка. - Слушай - обръща се шефът към него - това е много важен документ, а моята секретарка си тръгна отдавна. Случайно да знаеш как работи тая шибана машина? - Разбира се, шефе! - откликнал служителят, доволен от отворилата се възможност да се натегне. Бързо включил машината, поставил документа в нея и натиснал копчето. Документът бавно се скрил в отвора. - Чудесно, чудесно, какво ли щях да правя без тебе - възкликнал шефът. - А, и да не забравя, ще ми трябва в две копия.
  29. 0 точки
    Отговорих си на въпроса...снимката е на @ogi28b от тази тема.Ограденото с червено е от мен.И на моята кола тази планка липсва,само не знам дали при всички бензинови я няма или само на преди фейслифт.Извинявам се за двата поредни поста.
  30. 0 точки
    100% ще излъжат някой човечец. Живея в района и ежедневно минавам покрай мрежата на тази автокъща. Освен да метна едно паве по колата за да й сваля цената малко. Друго срещу такива измамници не виждам какво може да се направи.
  31. 0 точки
    Вариантът е някой друг да пусне тема "Купих си кола, пишеше едно нещо, излезе друго" и веднага ще се появи някой, който да отговори "Еми да си гледáл"
  32. 0 точки
    Добре, има някаква логика, ама откога вярваме на нещо написано в mobile.bg? Там обичат да щракат всевъзможни екстри и да пишат общо взето всякакви неща. Та това 2010 къде другаде фигурира, освен в свободен текст? Както 500000 стават 150000 така и 2009 става 2010. VIN-ът е точно за това. Сега колегата трябва само да докаже, че този VIN е същия за колата от обявата от mobile.bg и разпускаме заседанието.
  33. 0 точки
    Визирах 10 годишна кола нарочно - когато е на малко км. е доста ценна, особенно като е Хонда Наскоро продадох Сивика на Жената 2003 г. за 6000 пари .... има няма 110 000 км. Като я продадох се убиха да ми звънят ...... Така че излизат на малко км. и поддържани коли с оригинални части, а не китайски....но трябва късмет и голямо търсене
  34. 0 точки
    @Cyreon Номер на рама или т.нар. VIN. Язък за Pilot-a. Хубава кола по принцип, много километри обаче. Иначе последно ако не се лъжа Alabama е щат в САЩ, не в Канада.
  35. 0 точки
    След лошата поддръжка градското е вторият проблем. Според мен ако есе кара градско трябва поне по 3 да умножи пробега. Давам пример със старият ми Акорд : купен на реални 160хкм с нови накладки, подарих го на 380хкм без да съм ги сменял и с оригиналният съединител . Градско почти не карам.
  36. 0 точки
    Здравей колега, Ето това успях да изровя, свържи се с хората и питай за евентуална наличност. https://www.avto.bim.bg/Metalna-kora-pod-dvigatel-za-HONDA-FR-V-ot-2005-do-2010_p51346m786.html
  37. 0 точки
    Въздушното съпротивление се завихря и шуми от някои елементи на купето, така че е логично да нараства със скоростта. До 100 е тихо, до 130 е приемливо, до 160 е поносимо, а нагоре вече е шумно и досадно, но там не се кара дълго. Шумът от купето надделява този на гумите над 140, но много зависи от асфалта. Бученето на грапавия дразни още от 80 и се усилва. В тая връзка може би е най-логично да се звукоизолират калниците, понеже са основният резонатор на този гул, предизвикан от асфалта и гумата. Не знам някой дали е пробвал само облепване на пластмасовите подкалници? В мокро време би помогнало облепване и само по протежението на гумата (убивайки силата на водата и песъчинките), но в сухо си е общ акустичен фон на цялата арка.
  38. 0 точки
    Става при спряно радио/ЦД и после сменяш едни настройки в аудиото, за да не си сменя сам часът който си настройл...прави се от големите врътки с натискане и задържане на бутон усилване / спира всички авто настройки там/.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...