Jump to content

bonebiker

Фен
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно bonebiker

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda FR-V 1,8i -> FR-V 2,2i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    около Русе
  • Интереси
    Техника

Последни посетители

296 профилни разглеждания
  1. РЗхода ми спадна с над 0,5 литрана 100... като сложа и регенерациите с повишен разход......може и да съм станал и по "екологичен" от преди.....а ефекта върху моето здраве / разбирай Нервите миза притеснението/ определено си заслугаваше.... А това за Екото на ДПФа е същото, господа, дами и джендъри акоима тук такива , е като с Биодизела. Целта е Някой да забогатее като ти продава старата петролна технология и не ти дава "чистата безотпадна енергия на Електромобила ... Работя на 50 метра от Фабрика за Биодезел..... Такава химия се излива в Дунава и Въздуха хора, Че никой еколог може да ме убеди във фактите за ползите...има само една. Химичните и автомобилните Гиганти искат парите на петролните, и нашите естествено, прикрити под маската на екото!!!!Колите се скапват и остатъчните химии в биодизела.... А с ДПФа е същото....Даи сега Ще ти сложим едно филтърче тука, да си по еко...ама ще ти диглем разхода на горивото,ще ти се скапва колата по бързо, не ти го казват.... та , да ти вземем едни пари без да се усетиш. НО да спиш щастливо в заблудта , че дишаш по чист въздух. май сме за закриване на темата.
  2. Апаратурата е нова , пълен комплект с двд последни версии на софтуера на ЕCU и тестови тапи на веригите, малко се колебая да я ползвам да не прецакам нещо по колата, затова я продавам. цена 229лв. под пазарната е, затова моля за разумни разговори. колеги хондаджии. Намира се около Русе Да добавя давам я с USB/COM adapter Софтуера се ползва с Win XP или Win7 0895678658
  3. OOOOOOOOxxxx пак за ЧОВЕК---и то Твой, най-вероятно ...не най вероятно си самия ти ,може би заинтересования да НЕ си махам ДПФа... защото, става въпрос за пари, под формата на "рециклиране" "КАТО Нов", Не е уместно да се доближаваме до поняието нов. А за сага съм без катализатор от вчера запазил съм го. Времето Ще покаже дали си е струвало да ме поучаваш.... но ме разочарова с отношениро си и коментарите за нивото на моята компетентност... не съм авто спец, но това е форум... не се очаква да съм. Много мнения имаш в форума да се надявам, че са по възпитани и компетентни...... Ако една система трябва аз да ,,,"трябва да я усещаш, или да свикнеш" не е направена както трябва и се маха... това е..... е махнах я вчера...за 250.
  4. Мих на автомивка ДПФа след като светна сладоледа... стана префектен много нещо падна от там . ...но без да му е правена принудителна регенерация преди това... като се надявах ЕЦУто да си коригира показанията ( и угаси сладоледа), но още не знаех , че има брояч който няма как да се нулира сам.....а не ми тръгваше принудителната регенерация. Сега се сещам защо, заради лошото уплътняване на гарнитурата на ДПФа и тръбата... но довечера ще пробвам да пусна кадърна регенерация и ако пак не стане ще шкартирам системата тоooooooooотално. Imam si HIM вече да не вися при майстори
  5. Има ли някой , който да не е могъл да си стартира регенерацията от HDS заради леко издишане/ недоуплътняване / на гарнитурата точно преди ДПФа и след гъвкавата тръба / съединение / след кислородния катализатор/.. ... нормално ли е? ??? или да търся проблем в датчика за диференциалното налягане на ДПФа.
  6. Кабел и софт за диагностика на CR-V

    Обясни за кламера......бодеш го къде? и какво показва?
  7. Здрaвейте колеги, Към големите специалисти. Дайте инфо как да си пускам регенерация на DPF, ще купувам кабел ОБД2??? кой да взема??? само за четене (50-70лв), за даване на команди или и за препрограмиране (200-400лв). Ако някой предлага да пише на лично. Софтуера го имам/ намерих в нета... HDS ще свърши ли работа. Последно Регенерацията я правиха в сервиза есента... 6-8 хкм.... исками се да се справям сам с процеса. Без да махам ДПФа.
  8. FR-V навигация

    НЯМА КАРТИ ЗА ИЗТОЧНА ЕВРОПА ИЗДАВАНИ НЯКОГА ТОВА Е РЕШЕНИЕТО
  9. FR-V - документация

    Колеги http://omanual.ru/Honda/ е най подробното ремонтно ръководство 10 от десет. И за доста от по старите модели. Няма нещо което не съм открил...от смяна на лампа и тапицерия, чак до бутала и колянов вал.
  10. Една капсолована пласнаска е и е уникална/ само оригинал/ с 2 светодиода е по ел схема. Разглобява се през огледалото/ сваля се механизма.... прегледай тук... на руски http://omanual.ru/Honda/FR-V/1/ru/html/000000000000276.html
  11. FR-V проблеми

    Пуснаха му регенерация от външена команда през ОБДто. И след като достигна 612 градуса май се почисти ДПФа ... но нормално ли е да не се виждат облаци дим отзад? Изобщо Не излезе видим Дим????? нормално ли е? Само акустиката отзад макло се смени по време на процеса. Тъка ли Е нормално?
  12. Ръководство FR-V

    www/ omanual.ru Пълна дата база, ако си с руска подготовка от училище- прекрасен е. Каквото се сетиш го има ....дори пълен основен ремонт можеш да направиш ако имаш време...
  13. Колега В точно този сайт не е вярна информацията ... По книшка 5,3от производител - Реално при мен показва 5,3 с 100-105км и резки изпреварвания, при скорост 80-85км. и без изпреварвания- разход 4.5 на сто . по компутър/ реално на резервоат дава с 0,2 литра отгоре/.
  14. Ако е възможно на първо временно сложи си от онази "металик"лепенка като /лекопласт е в средата да не смучи от там турбото/ защото ще се прецака мотора и ДПФ филтъра се задръства/ от мръсен виздух... запушва се> това пише из сервизната книга.
  15. Сверяване на часовник FR-V

    Става при спряно радио/ЦД и после сменяш едни настройки в аудиото, за да не си сменя сам часът който си настройл...прави се от големите врътки с натискане и задържане на бутон усилване / спира всички авто настройки там/.
×