Jump to content

authentic

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно authentic

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    Няма

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик 2.2 i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Аз съм с оригинални чистачки и смених само перата. Отне ми купуване на 3-4 вида докато не разбрах, че трябва да се вземат от представителство с номер на рамата и се сменят за секунди. Кофтито е, че с цена 20+ лв за перо(само гумата на чистачката) след 2-3 месеца едната започна да замазва.
  2. Течност за чистачки трябва да е. Някой да знае, дали на 8-ма ген. има датчик за течността, защото не ми свети и просто спира да пръска?
  3. authentic

    Няколко проблема

    Тази седмица ако намеря време ще го чистя и ще кажа какъв е ефекта.
  4. authentic

    Няколко проблема

    Мерих с апп на телефона, с навигация отделна и по пътя Плевен - Русе има едно място което ти показва скоростта. На трите ми показва по-малко от колкото на таблото.
  5. authentic

    Няколко проблема

    Направих го това, набих му педала до долу, ускорява си нормално без рязко засилване на оборотите.
  6. authentic

    Няколко проблема

    Здравейте, доста изчетох и прегледах, но такива проблеми не намерих. 1. Стрелката на горивото и стрелката на температурата показват с около 5мм по-надолу от колкото трябва. Пълня до горе и стрелката не може да стигне до края, резервата ми светка под минимума. Температурата съм я сравнил със снимки от други коли същия модел. 2. Скоростта ми я показва с около 6-8 км повече от колкото се движа. Не знам дали има връзка, но предния собственик е врътнал километрите малко надолу и мисля, че може тогава нещо да се е прецакало, но не знам как да го оправя. 3. Миналата зима на 4-та ми се изфорсира колата, но като се затопли и мачкам газта до долу и няма никакви ядове и от тогава до сега не го е правила. Та въпросът ми е дали може да е от някоя помпа на съединителя или е от самия него? И как аджеба се оправя проблема с парното, на hi духа топло, но като врътна един градус надолу и духа студено? Бях разглобил таблото и видях една бяла машинка която от hi като преместя градуса с един надолу и отива в крайно положение и си седи така до Lo. Датчика за външна температура влияе ли и, защото лятото беше блокирал после се оправи(уж)? Става въпрос за 2.2 дизеляк 2006 година. Извинявам се ако се повтарям с някой друг. Поздрави.
  7. Това успях да направя със спрей черен мат, ще го видим колко ще изкара, но разликата е огромна. Последната снимка е преди боята. 
×