Jump to content

authentic

Фен
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About authentic

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    Няма

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик 2.2 i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Аз ги намерих и тях, кажи само на vsa и на шофьорската врата какви са и няма да те занимавам повече
  2. Благодаря, но мисля че и така ще се справя Ще поръчам и тези от линка, който си дал от алито, че имам и още една две за смяна
  3. Не знам, аз за това мислех да пробвам, но и без това не мога да намеря такава същата. Намерих само крушката и ще трябва да разглобя тая.
  4. Бутона на аварийките има две гнезна за крушки, предполагам едната трябва да мига, но аз имам само една сложена. Като намеря къде ги продават, ще пробвам да сложа и втората да видя какво ще стане. Ето иначе как се разглабя ако на някой му се наложи
  5. authentic

    Изгорял бушон или ....

    Най-вероятно си го оправил вече, но ако на някой друг му се наложи. Сменя се бушон номер 36(под волана), който е 10А и заработва всичко. Ако пак изгори, трябва да се оправи проблема в огледалото.
  6. Здравейте, моят проблем е малко по-различен. Счупи ми се доста лошо огледалото и си поръчах друго от морга, монтирах го и нито то нито другото работят сега. Разглобих го и видях, че някой п****ас е взел това shut off устройство и е вързал две жички на късо. Та въпросът ми е как да го оправя? Търсих къде е бушона за огледалата, но в интернет намирам само за седановата версия( моята е хеч и са различно разположени). Махнах буксата на това и сложих на старото за проба, но пак не заработват.
  7. authentic

    Няколко проблема

    Ами говорят ми за някакви доставки с капаро и чакане, а китайското беше 200+ немското близо 300 и ми го казаха набързо без номер на рама само по година. Утре отивам до едно друго място да питам, но ми е последен вариант в града за ново до колкото ми е известно
  8. authentic

    Няколко проблема

    Здравейте, понеже не искам да отварям нова тема, ще си пиша в тази. При особенни обстоятелства ми се счупи челното стъкло и се оказа доста трудно да се намери. Въпросът ми е, мога ли да сложа стъкло от десен волан(повечето по моргите са такива), защото имам датчици надолу от огледалото и виждам, че на десняците самото огледало + пластмасата с датчиците седи по вдясно.
  9. Аз съм с оригинални чистачки и смених само перата. Отне ми купуване на 3-4 вида докато не разбрах, че трябва да се вземат от представителство с номер на рамата и се сменят за секунди. Кофтито е, че с цена 20+ лв за перо(само гумата на чистачката) след 2-3 месеца едната започна да замазва.
  10. Течност за чистачки трябва да е. Някой да знае, дали на 8-ма ген. има датчик за течността, защото не ми свети и просто спира да пръска?
  11. authentic

    Няколко проблема

    Тази седмица ако намеря време ще го чистя и ще кажа какъв е ефекта.
  12. authentic

    Няколко проблема

    Мерих с апп на телефона, с навигация отделна и по пътя Плевен - Русе има едно място което ти показва скоростта. На трите ми показва по-малко от колкото на таблото.
  13. authentic

    Няколко проблема

    Направих го това, набих му педала до долу, ускорява си нормално без рязко засилване на оборотите.
  14. Здравейте, доста изчетох и прегледах, но такива проблеми не намерих. 1. Стрелката на горивото и стрелката на температурата показват с около 5мм по-надолу от колкото трябва. Пълня до горе и стрелката не може да стигне до края, резервата ми светка под минимума. Температурата съм я сравнил със снимки от други коли същия модел. 2. Скоростта ми я показва с около 6-8 км повече от колкото се движа. Не знам дали има връзка, но предния собственик е врътнал километрите малко надолу и мисля, че може тогава нещо да се е прецакало, но не знам как да го оправя. 3. Миналата зима на 4-та ми се изфорсира колата, но като се затопли и мачкам газта до долу и няма никакви ядове и от тогава до сега не го е правила. Та въпросът ми е дали може да е от някоя помпа на съединителя или е от самия него? И как аджеба се оправя проблема с парното, на hi духа топло, но като врътна един градус надолу и духа студено? Бях разглобил таблото и видях една бяла машинка която от hi като преместя градуса с един надолу и отива в крайно положение и си седи така до Lo. Датчика за външна температура влияе ли и, защото лятото беше блокирал после се оправи(уж)? Става въпрос за 2.2 дизеляк 2006 година. Извинявам се ако се повтарям с някой друг. Поздрави.
  15. Това успях да направя със спрей черен мат, ще го видим колко ще изкара, но разликата е огромна. Последната снимка е преди боята. 
×