Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.04.2020 in all areas
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте,след второто изтриване на грешката повече не е светвала,лошото е че нямам възможност да покарам извън градско но мисля че проблема е решен ,този сензор явно е добър ,благодаря за ценните съвети ,хубав ден !
-
1 точка9800км, явно по капката е така, по разхода на масло държи . Тук задачата е изпълнена като цяло и вида на капката не ме притеснява.
-
1 точка
-
1 точкаРЕШЕН ПРОБЛЕМА свалена е бронята там се намира клапан разглобен почистен обърната е гумичката и сглобен клапана с лепило и ОК
-
1 точкаЧе това е всеизвестно, чупят се точно от гумения тампон който е сложен на полуоската щото събира там вода и прогнива.
-
1 точкаЗачетох се много, и изведнъж темата свърши... ще има ли продължение?
-
1 точкаДоста здрави са, за никой двигател нямам спомен да има сериозен дефект. Едно време от 177к.с им тръгна слуха, че били много трошливи, че искали смяна на вериги на всеки 120-150 000км и голяма драма. Вече всички двигатели са така, бензиновите също. Да не кажа голяма дума, ама съотношение здравина-разход-вървеж за мен са едни от най-добрите. Единствено съм попадал на една тема за регенерацията на дпф-а, където коментираха, че било много "тъпо" направено, защото за да регенерира, един куп неща трябва да са ти 100% изправни - двата термостата, свещи и релето към тях, дросел, температурните датчици на дпф-а, дебитомер.. и още имаше май. Ако не са, постоянно прави неуспешни опити за регенерация и евентуално набива грешка. Това обаче засяга максимум 5% от притежателите на такива автомобили, които са си оставили дпф-ите. Другото беше, че имат едни вихрови клапи - пепердуки им казват. Не всички двигатели ги имат, трябва да си провериш. Над 150 000км или трябва да ги смениш или да ги махнеш, че ако се отчупи нещо - гориш. Премахването им е 150лв.
-
1 точкаПри условие, че основният шум идва от гумите, е трудно да се правят сравнения, поради различните настилки. При грапав асвалт шумът е много по-силен, отколкото при гладък.
-
0 точкиАз това си взех: https://www.ebay.de/itm/STANDARD-Kofferraumwanne-Laderaumwanne-für-Honda-CRV-2012-2017-hohe-Kante/254103049713?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Доволен съм и не мирише
-
0 точки
-
0 точкиМного благодаря за изчерпателни те и бързи отговори. Сериозно наклонихте везните в полза на Хондата колебаех се между нея и Хюндай Елантра пак 2016-2017 година. Притеснявах се само от височината на колата. Още веднъж благодаря 🙂🙂
-
0 точки
-
0 точкиКраси, абе забравил съм, ама тези дни ще докладвам. Обаче по спомен, сигурно са около 1000 и то на 2-ра, че аз до 140 не превключвам на 3-та .
-
0 точки
-
0 точкиНа мен средният ми разход е 6.3-6.7л./100, извън града с темпомат 120-130км/ч ми дава 5.3-5.5л/100. В града с повече задръствания над 7.5л/100.
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40-3070.html Вид и количество: Motul 8100 X-clean 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: 37.95*1,9675 = 74.67 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Драгалевци
-
0 точкиКолата е перфектна, не е ниска, просто се създава илюзия,че е ниска. Просветът е 129 мм, повярвай ми не е ниска. Много мои познати все ме питата не е ли ниска, НЕ Е. Взимай и не го мисли. Знаи за 1.0 двигателят ако я караш нормално, не състезателно, градско е в интервалът 6-7.5. В градски условия има много особености, но няма да е повече от 7.5. средно е към 7. Извън града харчи между 5 и 5.5 1.5 двигателят, ПАК УТОЧНЯВАМ ПРИ НОРМАЛНО КАРАНЕ, не форсирано и състезание, градски е между 6.5-8. Извънградско почти се доближава до 1.0, някъде към 5.4-6.0 Говоря от много личен опит, имах 1.0 и я карах 61000км, и си взех на изгодна оферта 1.5 двигателя и вече съм навъртял 10000 и на него. Всичко това за 2 години, така че може да се счита за меродавно мнението ми. Да, постигал съм и рекорди - разход 4.7 до Гърция с 1.0 двигателя, и разход 5.3 до морето с 1.5 двигателя. Разликата на извънградско между двата е към 0.2-0.5, на градско литър. Само да уточня,че 1.0 ми беше ръчна, а 1.5 ми е автоматик. Катерил съм се и по черни пътища. така че хич не е ниска. Перфектен автомобил. Икономичен.
-
0 точки
-
0 точкиПилот на току що излетял самолет: Кула, тук полет 465, всичко е наред! Ръми и бай Петко коси с обикновенна коса около полосата. Кажете му да спре да маха за поздрав на излитащите, защото си е сложил черен дъждобран с качулка!
-
0 точкиПолучило се е малко объркване и явно съм всял смут тук, гледайки поръчката от другата тема. Това което съм поръчал в темата НЕ е за мен, а за един познат. Аз още не съм поръчал. Както писах по-горе, първоначалното ми колебание беше между HDX или DXG на Ravenol. Колегата "dandilov" ми писа на ЛС (ако той реши, може да сподели какво ме е посъветвал) с неговото мнение по въпроса. Принципно не ми пречи да си продължа с Eneos. Иначе за Ravenol се насочих от 1-2 познати, които ми го хвалят, а и гледам, че и колеги го поръчват.
-
0 точкиМладеж се обажда по телефона у дома... Вдигнала баба му: - Бабо, я виж работи ли рутера? - Че работи ли, знам ли чедо... - Коя лампа свети? - В банята. Да я изгася ли?
-
0 точки
-
0 точкиПлод и зеленчукът, който се намира до нас, сложи следната табела: " От 8 до 10.30 ще обслужваме граждани, които са над 65 год." В 8 имаше огромна опашка от възрастни хора, когато един младеж паркира и се опита да мине пред опашката. Една баба веднага го фрасна с бастуна по-главата, чак му се зави свят. Той опита отново и тогава всички му скочиха и го повалиха на земята. Младежът стана, качи се обратно в колата и изкрещя от там: "Знаете ли какво, днес няма да отворя!!!"
-
0 точкиСигнал, че тези системи не работят и да внимаваш, да не разчиташ на тях. Настъпила е повреда и за да разбереш каква е, ще трябва да се ходи на диагностика. Понякога грешките са еднократни и не се повтарят. Ако е така, лампите може да изгаснат при следващото палене или след палене, като вдигнеш над 20 км/ч. Моля те ако някога пуснеш нова тема, избери малко по-разумно заглавие, което да е свързано с темата. Във форум на Хонда, в раздела на Акорд, пускаш тема със заглавие "Хонда Акорд". Едва ли някой би си помислил, че колата е Шкода Йети. Успех и пиши като имаш развитие.
-
0 точки
-
0 точкиЕ кажи да знаем и ние де.Говорим за салона,кое да гледаме-волана за 30 лева го правят,като нов,гумичките на педалите-5$ от алито,маншона 15-тина лева естествена кожа от Хасково в OLX(пасва идеално).За шофьорската седалка казахме,обелени копчета тук поне са рядкост,но и те се лекуват.Всичко това е много добре известно на джамбазите и без да се заяждам според мен салона се лекува най-лесно и бързо.
-
0 точки
-
0 точкиВече бях забравил за проблема,но все пак да споделя развитието.След почистване на дросела колата няма вече въпросната грешка вече към 5-6к
-
0 точки
-
0 точкиТя кризата си идваше, просто чалма бацил-а дойде, като един вид бонус. Кризата вече беше натиснала здраво автомобилостроенето, а сега и всички останали отрасли. Предният път минахме много тънко с еболата, защото много бързо се усетиха и затегнаха контрола от рано, защото ако беха изтървали ебола-та, тая корона щеше да е като настинка в сравнение с ебола-та.
-
0 точкиИ със 190+ на трета да го загасиш мотора, проблеми няма. Аз няма да казвам какво съм пробвал с автомата, че не е за казване. Тая кола съм казал, че ще я направя както на мен да ми харесва, или ще я счупя..... и после пак ще я направя.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00