Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.04.2020 in all areas

  1. 1 точка
    Това не е вярно.68 лв струва в Бултрако и се намира отгоре на самата кутия.
  2. 1 точка
    Баси, от толкова голям избор по магазините, толкова дълга тема С 4 диска АТЕ + 2 комплекта накладки пак АТЕ съм. Последва смяна на предни накладки, отново АТЕ. Свирят като влакова композиция. Купени са от 1 и също място. Менте? Нямам идея. Важното е, че спират добре. Най-меките накладки с които съм карал са на Pagid. Спират добре, тихи и се износват адски бързо.
  3. 1 точка
    По повод тропането. Миналата година сменох двата външни накрайнита и вътрешния. От извастно време и аз започнах все по сериозно да я чувам, че чука и тропа. Това за мои близо 40к за изминалата година, да го кажем 50/50 градско/извънградско. В крайна сметка сменени: шарнири, комплект предни амортисьори с всичко по тях, биалетки, тампони на стабилизиращата щанга. И пак остана тропане от дясно, при ниска скорост и сравнително малки неравности. При висока скорост и плавни неравности - нъц. Та днес се оказа десният външен кормилен накрайник. На външен вид нищо подозрително. Едва след много сериозна ревизия си показа магариите и той. Смяна, нов реглаж и сега колата е друга по отношение на шумовете. След всичко сменено воланът стана доста по-директен и много по-фиксиран, ако мога така да се изразя.
  4. 1 точка
    Преди да тръгнете да сменяте на сляпо, проверете в Бултрако, дали колата ви не попада в програмата им за гаранционна смяна на шайбата. Вече писах по тази тема. Моята така я смениха. Не бързайте да се охарчвате.
  5. 1 точка
    @inzomnya Това което описваш не е регенерация а авариен режим на двигателя. И в случая се стига до него когато няколко пъти регенерацията е пркъсвана и не е завършила до край. А знака на таблото показва, че филтъра вече е задръстен, а не, че в момента регенерира. Понякога е достатъчно да се направи една пълна регенерация и се оправя без посещение на сервиз. Но май това е в по-малка част от случаите, като чета тук във форума стигне ли се веднъж до авариен режим. Спасението е демонтаж на филтъра и почистване.
  6. 1 точка
    Сигурно не се слага , но е сигурно (поне за тази която споделих) че имаше -просто бях в сервиза и помагах на прятелчето със сила на натиск около 100-на кг. Та я видях де.
  7. 1 точка
    "Елементарно Уотсън!". Защото, цитираната от теб фирма BluePrint НЕ Е производител а дистрибутор. Тази фирма просто продава Нещо, произведено Някъде и брандирано с името BluePrint. Така правят и много други фирми, доставчици на авточасти (включая и ОЕМ части). Именно това е причината за разлика в цената - Къде е произведено Нещото. В сервиза, в който работех (във Англия) всеки разговор около ремонта на дадена кола започва така (легенда: С - сервиз, К - клиент): - С. На твоята кола трябва да се смени Това, Това и Това. - К. Колко ще ми струва? - С. Зависи, какви пари искаш да вложиш в части - Бюджетни, Маркови, ОЕМ ... ? - К. Бюджетни. - С. Добреееее, да отворим тогава каталога на BluePrint. Тааааааа, тетака!
  8. 1 точка
    С твоя ударен гайковерт, няма да стане. Последния път (миналата година) , на един Акорд 2004г. приятелче монтьор успя да я развие с 2 метра рамо и към 100-на кг. човек подскачащ на рамото . Лепена е , а и си трябва качествен "камък" и лост.
  9. 1 точка
    Хора ... Знам, че ни е втръснало от всичко... Да ни нареждат какво да правим, да ни плашат, да си седим вкъщи, да носим маски, да си мием ръцете. А колко майтапи, меме-та, вицове се пръкнаха в нета по повод коронавирус-а не е истина. Знам, че "Бойко и компания пак ще се възползват и накрадат на наш гръб". Знам, че конспиративните теории са много сладка тема за чесане на клавиатурата и съм съгласен, че зрънце истина винаги има. Знам също, че ако тук се случи нещо с 1/10 от интензитета на случващото се в Италия например не само здравната ни система ще колабира. Само като чух, че близо 1000 души са починали в 1 ден ми става лошо. Знам също, че никои "мерки" не са 100% правилни, нито оправдани, така че пак зависи от нас да мислим. Неслучайно дадох малък пример с Тайван - малък остров на 80 км от Китай, в който епидемията така и не се случи. Историята е много интересна, на който му е любопитно може да я намери. В момента не вярвам някой от нас да може, нито управляващите да даде правилната рецепта за справяне със ситуацията, чийто пик си мисля, че тепърва ще настъпи, но и аз се надявам, че ще стигнем платото скоро и ще ни се размине и тоя път. Може да сме 20-50 години назад, но това "нещо", този "грип" дойде много бързо и знам също, че нещо докато не ни дойде не главите не можем да го оценим. Искрено се надявам да не се налага всички ние в един момент да разчитаме на една и без това крайно неефективна, окаяна, изтормозена и в крайна сметка евентуално претоварена здравна система. Нито на лекарите ни да се налага да правят избор кой да живее, кой да умре. Този път аз ще заключа, защото честно казано не виждам как си помагаме. Надявам се да ме разберете, благодаря за заформилата се дискусия, колеги! Поздрави и дано да имаме възможност да си кефим на Хондите много дълго време и да се случат всички хубави събития, които не се случиха!
  10. 1 точка
    Да се извиня за кое, че моля да не се споделят конспирации и да не се умаловажават препоръките давани от СЗО и от кризистния ни щаб (които напълно следват налаганите ограничения в останалата част от ЕС)? Фактите са, че държави, които имат далеч повече какво да губят от нас от към икономика (Италия, Испания, Франция, Германия, Съединените Щати), след първоначално игнориране на проблема, изведнъж прибегнаха към същите или по-остри мерки, които биват налагани и у нас. Фактите са, че крайният брой заразни и загинали, е пряко зависим от колективните ни действия. Нищо, което ще споделиш тук след няколко години, няма да промени факта, че Covid-19 ще остане в книгите по история.
  11. 1 точка
    За да пищи датчика или е разкачена буксата, или е прекъснат кабела или е за смяна датчика! Няма чистене ! След смяна с нов сам се оправя!
  12. 0 точки
    Не искам да влизаме в дълбоки дискусии за маслата тук. Всичко надолу е мое мнение.
  13. 0 точки
    Добре, колеги, проблемът с чистачките е решен- беше проблемен моторът. Благодаря на @ceco_accord, който сподели, кой е най-вероятният виновник и беше прав. Аз обаче реших все пак да се уверя, че не е от лоста и исках да проверя какво се случва на буксата. Намерих ръководство за акорд 7, взех един мултицет и го сложих на 20к ома. За да разберете дали лоста пуска сигнали към мотора слагате черния кабел на мултицета към 0 (примерно черната букса на акумулатора) и мерите с червения към горен и долен ляв слот на буксата. При low функция, зададена на лоста за чистачките , има съпротивление на горния ляе слот. При high функция , има на долния ляв слот. При мен това беше резултатът и бях вече убеден , че е моторът. Ако имаше някакъв проблем с лоста, нямаше да даде тоя резултат. Аз лично не исках да се окаже , че е ръчка или окъсяване на кабел ( също го подозирах ) и да купя излишен мотор. Дано съм бил полезен , ако някой чете. Не съм електрически специалист, но се наложи да си викам неволята, понеже такава услуга и то качествена, е почти недостъпна за моя град. Е извадих късмет и с колега, който продава моторчето си. Беше много досадно да съм без чистачки и да ми викат ела другия месец...
  14. 0 точки
    Е смятам, че всеки средно интелигентен човек би разбрал коя сервижна книжка е автентинча със съответните печати. А който пак се съмнява купува нова от магазина, маха найлоните и кара 😁😁😁
  15. 0 точки
    Взех ги тук от Варна, директно от официален представител. Имаха ги налични. Няма ги в сайта им точно тия пера. Ето как изглеждат Трябва да свалиш рамото на твоите и да видиш под щипката трябва да пише Mitsuba. Малко са мръсни, ама се вижда на снимките.
  16. 0 точки
    Днес си монтирах платката за дневни светлини. Успях да намеря всички връзки в бушониерата в купето.
  17. 0 точки
    Карикатурата е рисувана през 1969-та.
  18. 0 точки
    - Абе, жена! Гледаш всички кулинарни предавания, ама не се научи да готвиш. - Е, то и ти гледаш порно, ама фаида никаква.
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Колеги , аз ги монтирам като купя една оригинална букса и презапоя кабелите към тази , за да може да се сваля и да не се пипат оригиналните кабели. Сигнала за задната се взима под таблото.
  21. 0 точки
    Гайковерта ми има 500Nm на развиване, като с него развивам гайки 32мм на трактор, ако не стане на тази шайба и болт 19мм ще го изхвърля ! Иначе използват масивни и плътни накрайници с дебелина на стената на накрайника 1см , за по-голяма сила, въртящ момент.
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    Аз си взех само пера, оригинални на Митсуба (с такива чистачки излиза от завода). Към 40лв. бяха двете. Като нови чистят перфектно, но и след две години при мен пак са по-добре от повечето заместители. Пасват префектно, лесно се слагат, оставаш си с оригиналните рамена (то няма какво да им се износи на тях),горещо препоръчвам. Естествено трябва да се увериш първо, че си с оригинални чистачки в момента.
  24. 0 точки
    В едно африканско племе на вожда се родило бяло дете. Естествено съмненията паднали върху единствения бял човек – мисионера в селото. Под угрозата от смъртно наказание мисионерът направил отчаян опит да се спаси и казал на вожда: – Виждаш ли онези кози на хълма? Всички са бели, само една е черна. Случва се, майката природа си има своите тайни, които никой не може и не бива да разкрива. Вождът се стреснал, помислил, помислил и казал: -Добре. Аз ще си трая за детето.... ама и ти си трай за козата.
  25. 0 точки
    И аз карам с Филтрон въздушен; не съм усетил нещо странно или лошо. Относно филтъра за купе – вземи си най-добре такъв с активен въглен, да улавя по-добре лоши миризми. Мисля, че има разлика. Аз карам с най-евтиния с активен въглен и го поизтупвам на няколко месеца между смените.
  26. 0 точки
    Този двигател спокойно може да се кара с 0w30 .Не ти трябва да се издърпва всичкото масло на автомата прави си опресняванията през 60 хил км по 3 л и няма да имаш проблем,при теб трябва да имаш външен филтър на автоматичната скоростна кутия смениха ли го в Буртрако когато си ходил. Предстои обща поръчка може да си вземеш хубаво масло и за двигателя и за кутията. Спирачна течност сменял ли си. С каква рейка си,бензиновите Акорди не бяха ли с електрическа. Ако е този Мобил ,маслото си е обикновен хидрокрек пише си го на бутилката. https://www.ato24.de/en/mobil-super-3000-x1-5w-40.html Ето едно също бюджетно масло но основната база не е хидрокрек,а както са го писали natural gas-based engine https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html Ти си преценяваш какво ще сложиш има и добри и други масла на Мобил https://www.ato24.de/en/car/engineoil/mobil.html
  27. 0 точки
    Ще сменям и аз тези дни консумативи ,акорд, 2.4 бензин, автомат, 2010 г. 201 к.с., 190 к реални, купих я 1013, още гаранционна на 80 к, до тук смяна на масло на 10 000 км, 5–40, Мобил 3000, намирам го уж оригинално, маслото на кутията го смених в Бултрако на 125к, и вече му е време пак, но там нямат апарат който да го издърпа до край, така че една част си остава от старото. Филтрите си ги купувам пак от познат, Man масления, въздушния Japanparts или нещо подобно, на климатика забравих марката, сменям ги и тях с маслото разбира се, но всичко е много бюджетно за разлика от масовите немски по висок клас автомобили. Колата е в перфектно здраве.
  28. 0 точки
    Аз вече мога и без лято... Хванах тен от лампичката на хладилника.
  29. 0 точки
    Вече бях забравил за проблема,но все пак да споделя развитието.След почистване на дросела колата няма вече въпросната грешка вече към 5-6к
  30. 0 точки
    Още малко снимки от процеса на сглобяването.
  31. 0 точки
    Темата е продължение на тема със същото име, пусната от @darius Всякакви опити да се умаловажи важността на препоръките давани от СЗО (WHO) или кризистния ни щаб, да се разпространяват конспирации, темата да бъде превърната в политческа, ще биват изтривани. Хората, които ги пускат ще получат забрана за писане до края на извънредната ситуация. Нека заедно намерим начин как да запазим добрия тон и да се справим с трудната ситуация възможно най-ефективно! 🙇‍♂️
  32. 0 точки
    Ядове със новите полуоски не съм забелязал...то и така не е добре:) почнах да въртим гуми.... а преди доста ги жалих,да не би да скъсам и аз
  33. 0 точки
    На мен не ми се е получавало никога това. Интересното е, че и в нета няма информация - има въпроси за този случай, но без отговори. Съветът ми е да се обърнеш към Бултрако. Няма да ти струва много да ти се пренастрои, предполагам. Колата е рядка и специфична и понякога само в представителство може да получиш адекватен отговор на такива проблеми. Предполагам, че ще ти пишат нещо от рода на половин час работа и ще ти вземат 30-40 лв.
  34. 0 точки
    @mitaka0007 @Accord 1,8i LS 2001 - изтрих мнения, които са в разрез с молбата в първия пост и червеното съобщение над темата. Но бих се радвал да продължим с дискусията извън нея (лично). Междувременно, ето как изглежда епицентър на това "грипче" в държава с нестабилно правителство, закъснели и некоординирани мерки и многократно по-лоша здравна система от тази, която имаме в европа.
  35. 0 точки
    Ако няма карантина, в същото време болниците са претоварени, независимо дали с 70+ годишни хора или с млади и работоспособни - смъртността от всички други причинители ще се увеличи. Ако спешните отделения са засипани с болни от коронавирус, звъни се 10 пъти повече от обикновено на 112, част от медицинските лица са се разболели и капацитет им е намален - шансът да получиш адекватна и бърза помощ при битов инцидент, инфарк, инсулт, катастрофа или тривиална операция като спукан апандисит, е много по-малък. Хора ще умират от неща, които нямат общо с коронавируса и които до преди него са били решими. Предвид това, че ваксината няма да дойде скоро, в някакъв момент ниско-рисковите хора ще бъдат призовани да се върнат на работа и да взимат максималните възможни мерки. Който може да работи от вкъщи - ще работи от вкъщи още дълго. Масови сбирки, концерти, театри, кина, спортни събития, групов туризъм - сигурно ще бъдат забранени докато не се намери ваксина. Това ще промени много индустрии краткосрочно и дългосрочно. Неизбежно е на този етап, независимо какво наредят Бойко и Мутафчийски. Защото сме малка точица на голяма планета и нашия просперитет зависи от това дали можем да изнасяме за и внасяме от други засегнати страни. Дори днес да призоват хората да се върнат в заводите (метафорично), ако няма за кой да изнасят продукция и от кой да внасят материали, все тая. Прекрасен момент е да мислим има ли с какво да помогнем на други страни в ЕС, освен да чакаме ЕС да ни спасява. Малки жестове в трудни моменти не се забравят.
  36. 0 точки
    " Един човек отишъл в гората, загубил се и се изплашил. Започнал да вика - ИМА ЛИ НЯКОЙ? Чула го мечката и се обадила - ИМА, СЕГА ПО-СПОКОЕН ЛИ СИ? "
  37. 0 точки
    Хирурзи разговарят по време на обедната почивка на тема, какви са любимите им пациенти: – Значи, най-обичам да оперирам счетоводители. Всичко вътре е номерирано. – Аз предпочитам библиотекари. Вътре всичко е по азбучен ред. – Предпочитам информатиците! Всеки орган е в различен цвят. – Най-лесно се оперира политик! Няма сърце, тестиси и гръбнак, а главата и задника можеш спокойно да ги разменяш.
  38. 0 точки
    Продавал един арменец гевреци в парка и всеки ден млад мъж, които тичал по алеята, спирал давал един лев, колкото струвал геврека и без да го вземе продължавал с тренировката. Един ден арменеца го спрял, преди да продължи, и човека му казал: -Знам какво ще ме питаш- защо ти давам левчето без да взема геврека. Ами аз съм богат и искам да помогна на тези, които имат малко пари, не се чуди, това е нищо за мен. -Не бе човек- казал арменеца, исках да ти кажа само, че от днес ги продавам по 1,20лв.гевреците.
  39. 0 точки
    Стои си един рибар, пийва ракийка и лови риба, ама не кълве. По едно време хванал едно малко рибе, но докато махал куката го изтървал в чашката с ракия. Извадил рибката и я хвърлил обратно в езерото и след малко като почнало да му кълве, за 10 минути напълнил кофата. Вътре в кофата две риби си говорят: - Ейй, туй малкото как ни излъга! Хващал бил само за малко... черпел с ракия и пускал...
  40. 0 точки
    Както е тръгнало - ще имаш време и за готварската сол.
  41. 0 точки
    То това ми беше водещото за реглажа, да му видя част от карантиите и състоянието им, и определено съм приятно изненадан, нулева амортизация и никакви отлагания, сякаш оня ден е излязъл от завода, но определено си имаше нужда от реглаж и осезаемо се подобри работата на двигателя, така че съветвам всеки, който си е купил втора ръка кола и не правил реглаж задължително да мине през тази процедура.
  42. 0 точки
    Един рокер продал мотора и си купил кон. Язди си го гордо по улицата и го среща друг рокер. - Кво е тва бе? - Кон. - И как се казва? - Пърпъл. - И кво ша прайш с него? - Как кво, ша му извикам ДИЙЙ ПЪРПЪЛ!
  43. 0 точки
    Всъщност... те подканвах да споделиш какво според теб са (по-)адекватни мерки. Аз не бих посмял да твърдя, че имам по-добро предложение за нито един от двата казуса - за овладяване на вируса или за избягване на финансова криза. Съответно не бих посмял да твърдя, че нещо е неадекватно, ако нямам по-добро предложение. Вместо да кажеш какво според теб са адекватни мерки - да се държиш снизходително и обидено да кажеш, че спираш да пишеш предполагам също е вариант. 🤷‍♂️
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...