Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.04.2020 in all areas
-
4 точкиЗдравейте колеги Имам Акорд със заводска навигация и преди няколко месеца я смених с китайски Андроид. От известно време се каня на напиша един пост за този ъбгрейд, та евентуално да помогна на някой ако се захваща като мен. След 8-9 месеца ползване мога да кажа, че инвестицията си заслужава. Интериора е адски подмладен и не отстъпва по екстри на автомобили произведени преди 4-5 години. Синтезирах няколко плюсове и минуси които забелязвам: Плюсове: Голям екран Копчетата на волана работят (без тези за Bluetooth-a) Камера за задно виждане Възможност за музика от USB Музика от интернет – YouTube, Spotify Използваема навигация – Google Maps, Waze! Прогноза за времето Bluetooth разговори И стриймване на музика Възможност за камера за задно виждане Силна и богата музика (сигнала минава през заводския усилвател) Минуси: Понякога лагва Чува се един слаб бял шум от колонките като са увеличени Климатроника не се управлява толкова добре, колкото оригиналния Лиших се от малкия централен дисплей Обикновено се твърди че тези устройства не са съвместими със автомобили, които имат заводски навигации, но не е точно така. Самите навигации са съвместими, но панелите под и над тях не пасват. Все пак питайте китаеца. Аз като направих запитване изрично питах дали ще работи, без значение дали ще паснат оригиналните панели на Екзекютив трима. Причината да няма навигации, влизащи безпроблемно в Екзекютив е ясна – прекалено малко екземпляри са и за китаеца не си струва, но има начин. Ето 2 снимчици преди-след Навигацията я купих от Амазон, беше около 350$ (550лв) и за мен беше ок, защото имах един ваучер там, тъй че платих само мито. Но горещо препоръчвам при възможност поръчайте от склад в Европа понеже митото е сериозно и може да се избегне. Навигацията е на TopNavi, доколкото знам Seicane също сносни. Панела над навигацията е втора ръка и беше нещо от порядъка на 20-25лв. Тя всъщност е основната причина да се твърди, че тези навигации не стават на Екзекютив. Просто оригиналната навигация е по-висока от оригиналното радио с около 2см, пък Андроидите са правени да заместят обикновено радио. Освен че ще има 2см пролука, щипките влизат малко изкривени и на мен ми се струваше, че всеки момент нещо ще се предаде. Джобчето отдолу е опционално, аз го поръчах защото ми е удобно да си слагам там телефона и портфейла, пък във вратата рисковано да не изпаднат. Ако желаете можете да оставите панела на ДВД-то, или пък да сложите някаква друга пластмаса там. Аз бях временно с изрязана корица от черна папка докато ми пристигне джобчето и изглеждаше „заводско“: Освен това като ще ви трябва: Отвертка Тресчотка с битове 8, 10 и 12мм и удължител 2 Гайки 15-17мм Свински опашки Здрава епоксидна смола Пластмасови инструменти за интериор. Може и с отвертка, но ще надраскате всичко. 5-6 лева са, струват си. Бургия 5-6мм Едра и фина пила Има видеа в Youtube как се свалят корите, но накратко става от лоста към радиото. Кората на лоста е само на щипки, след това развивате винтовете на следваща кора, вдигате от щипките, после следваща така, докато не свалите и тази на ДВД-то. Тя е с 2 винта отдолу и 2 щипки които излизат с леко придърпване и движения нагоре-надолу. Кората над радиото се измъква от щипките с дърпане напред и подпиране с пластмасова щангичка/отвертка между кората и радиото. След това трябва таблото да изглежда като нещо такова: За да свалите навигацията първо трябва да свалите ДВД-то, което се държи на 4 болта. Кабелите отзад са захванати на щипки, който трябва да освободите. Една бяла се вижда на снимката отдясно на долния ляв болт. След като сте свалили ДВД-то развийте 2-та болта които се намират под навигацията. Аз не знаех за тях и за малко да откъртя нещо, добре че ги видях. След това развивате 3-те винта над навигацията и просто я издърпайте напред с леко поклащане да излезе от щипките. Освен ДВД-то и навигацията може да махнете GPS антената и Bluetooth модула (няма да се ползват). До тук всичко е много подобно на Акордите без навигация, но се налага и малко натъкмистика за да стане. Ето една снимка на която се виждат гърбовете на оригиналната и китайската навигация: Понеже долните щипки на оригиналната навигация и оригиналното радио (както и китайското) са на различни места, няма как да използвате тези които са сложили. 2 пъти пробвах да наместя моите като ги лепих по-встрани и нагоре, но не стана дори и след мерене с шублер. Това което измислих е да залепя 2 гайки на нивото на щипките и после със свински опашки ги хванах за гредичката отзад. Заспа! Между другото трябва ви здрава епоксидна смола. Наложи ми се да направя и още 2-3 манипулации по останалите кори. На горната трябваше да пробия втора дупка за сензора за светлина. Налагате 2те гори и очертавате с молив, след това с малка бургия пробивате дупки по очертанията, после внимателно заглаждате с пила. Ако решите да слагате като мен джоб, трябва да направите още 2 неща. Първото е да махнете планките очертани с червено на снимката по-горе. Може да се наложи да режете и него. Проблема тук е, че формата на оригиналната и на китайската навигации отдолу са различни, вижда се на снимките. Това което може да направите е, монтирате джоба в таблото, след това налагате навигацията, очертавате с молив и същата процедура с бургията и пилата. След като всичко е подготвено монтирането е далеч по-просто. Трябва да залепите новата GPS антена на мястото на старата намираща се под централния панел. Препоръчвам да сложите отделния микрофон, защото се чува по добре. Аз пуснах кабела над педалите, а самия микрофон е отляво на таблото. По-нататък просто трябва да вържете всички букси и да приберете кабелите. Кабелите е добре да не са свободни защото ще се чуват досадни подрънквания при завой. Относно това, какви кабели да вържете, трябва да дойде с диаграма. Аз свързах допълнително задна камера, микрофон и USB. Имаше възможност за суббуфер, още 2 монитора, AUX и т.н. На този етап е добре да вържете акумулатора, да запалите и да тествате всичко, ако всичко работи (волан, wi-fi, Bluetooth, usb, музика, т.н.) може да сглобявате. Навигацията влиза лесно, но понеже щипките отдолу не съвпадат, се държи само на горните и не е стабилно. Тук се намесват свинските опашки – затегнете ги да е стабилно, но не прекалено. Аз ги хванах за металната гредичка, като минаха над пластмасовата (като стигнете до там ще видите както имам предвид). Така се държи да не падне надолу или напред. Завийте 3те винта отгоре и сте готови. Горната кора влиза само на щипки, но не забравяйте буксите на датчиците. Ако сте с джоб, той пак влиза само на щипки. Следва пепелника, който се държи на винтове и щипки и накрая кората на скоростния лост. Получи се дълъг пост, но се надявам да бъде от полза
-
2 точкиЗапочва но не започва. Колега kvd74, можеш да видиш в сайта на НАТО какво пише. Тя новината е от средата на миналият месец, че и по-рано. А имам близък в Италия, мога да те свържа да му обясниш, че там няма вирус. P.S Спирам да пиша в тази тема и се надявам всички да сме здрави и да останем здрави до краят на цялата тази криза ( и след нея разбира се ). Пазете се и пазете близките си.
-
2 точки
-
2 точкиДостатъчно тестове няма никъде все още. В интервюта на лекари от различни държави постоянно за това говорят. И понеже Италия, Испания, Франция и Англия постъпиха "правилно" и имат хиляди болни и умиращи а ние "грешно" и имаме 17 загинали към момента и под 200 в болниците. Ако беше "фарс", Китай нямаше да направят 2 болници за по-малко от седмица.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСъвета е единствен според мен смени сервиза,намери читав който да не ти смени целия двигател докато открие проблема.
-
1 точка
-
1 точкаВ Италия, на фона на всичко, започва военно учение на Нато, с 20000 ам.военни и не знам колко си единици военна техника. Така, че нормално е да видиш военни камиони. Какво има вътре всеки е свободен да вярва. Вчера си говорих със стар приятел за ситуацията, уж по възрастен от мен, а вика- в Китай полуумрели ги заравяли Та, ако и ти си като него, дано поне тия в камионите са напълно неживи. Новините наистина ги спускат централно, и то не от сега, а от много години. Щаба не го гледам, не искам да коментирам и мерките, точно поради горното.
-
1 точкаКолеги, преди 2 дни си поръчах за моя сервиз професионална диагностика и кодиране . С тази диагностика вече ще може да добавям ключове в паметта, да пускам регенерации, да кодирам разни опции на автомобила, да извършвам тестове и настройки. Ако някой от София или региона има нужда от помощ - може да помогна. Пазете се банда! Останете в къщи!
-
1 точкаДо CARPERA..... И как ще ми кажат НЕ на прегледа..я помисли пак...някои трябва да ми цитира съгласно коя наредба , правило и т.н. , защото моята е със срок на експлоатация 30 години 😁, как ще докажеш че не е , мога да ти направя какъвто искаш сертификат, ако искаш и от ЛУНАТА ще го издадем . .... И като ми кажат НЕ ,ще отида до другия пункт , но повярвай ми няма да се наложи да да ходя на друго място . Колкото до уредбата ,мога да ти кажа че е напълно изправна и се подържа във фирмен сервиз на марката /няма да я цитирам/, просто смятам че така е редно. Сега сериозно , a между другото питах и познати полицай и приятели на пунктове и всички казаха че няма такава наредба ,...до тук всичко е догатки ,рових във всички известни наредби включително и за тази за съдове под налягане ,но такова нещо като 10 години срок на експоатация не можах да намеря .За бутилките за природен газ има и той е 20 години , написан е в европеиските документи "Правило 110" . За да приемеш нещо то трябва да се узакони със съответните документи /наредби,правила и т. н./ не можеш да приемеш глупос от рода "който е обикновинно 10 години" , обикновено за кого ,за тези които продават бутилки и за тези които произвеждат ???? Колеги въпроса ми беше съвсем сериозен ако някой знае къде е заложено нека да сподели, нека не обсъждаме минаването на преглед ...всички знаем ка става ...
-
1 точкаМного добре написано, ако не е за тук да се изтрие.
-
1 точкаНе знам защо е нужно да дойде нещо при нас и тогава да кажем "а да, вярно, че е така". В Европа и най-вече в развити страни като Италия и Испания, с едни от най-добрите здравни системи, от това "леко грипче" хората измират масово. И не, не са само възрастни. Не знам, не гледате ли, не четете ли какво се случва? Кога от сезонен грип са били пълни моргите и се е налагало с военните камиони да извозват починалите? Ако не се спазва карантина и едновременно заболеят 20 000 души като дори 1/3 от тях да имат нуждата от болнично лечение, къде точно ще се лекуват? С какъв персонал ( доктори, сестри, санитари ) и с каква техника? Кой ще избира кой да се лекува и кой не и кой живот е с приоритет?
-
1 точкаНещо, което направих преди повече от месец и половина някъде: Разбира се за мен стоковата музика не бе достатъчна, така както и на Акорда преди това. Отново минах през процедурата с изцяло ново озвучаване, като този път смених и плеъра (с Акорда бях с Нави и там не исках да пипам). Та какво смених и подобрих: Предните колони (във вратите и пищялките), буфер в багажника, което бе доста трудно предвид оскъдното място, а и исках да запазя обема. Изолация (шумо+вибро) във всички врати и А+Б колоните, но по-тънка от тази в Акорда, за да не добавям толкова тежест във вратите. Плеър + усилвател, всичко се намести зад централната конзола, доста компактно решение. Всички екстри като филтри и стабилизатори, качествени кабели и т.н., не са пестени. Ето 2-3 снимки на видното: Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точки" Един човек отишъл в гората, загубил се и се изплашил. Започнал да вика - ИМА ЛИ НЯКОЙ? Чула го мечката и се обадила - ИМА, СЕГА ПО-СПОКОЕН ЛИ СИ? "
-
0 точкиСлед 15-тото почистване на айфона със спирт,Сири проговори на руски и поиска кисели краставички!
-
0 точкиДвама мъже, обират в Кемниц, шестгодишно момче пред магазин... Чанта с хранителни продукти за 24 Евро....! 🙈 Това хем е виц, хем е и за темата с Корона.
-
0 точкиНали затова е форума. Ако знаеш помагаш, ако не искаш - хокаш. мерси за линковете (все пак).
-
0 точкиЕеййййй, ще се избиете за едното нищо! Няма значение, какви са мотивите на Славко да зададе въпроса Той си знае, сигурно му е важно да разбере. Истерията около автомобилните ГУ е малко встрани от проблемите ми, а и материята ми е непозната, защото никога не съм имал кола на газ. Обаче, така сладко го храните човека, че реших да хвърля едно око, да видя, за какво иде реч. И понеже в България явно не можете да намерите точния документ, си викам "я да пробвам на английски". Попитах Чичо Гошо - "car LPG gas cylinder expiry date". Във първия сайт от списъка веднага се набива на очи фразата: THERE IS NO EXPIRY DATE FOR LPG CYLINDERS, ONLY TEST DUE DATE Същото нещо го имаше и в следващите няколко сайта, които погледнах. Със две думи - Няма такова нещо като "срок на годност" на газова бутилка! Има дата на следващия тест. За съжаление не можах да намеря категоричен отговор на въпроса "Кой определя датата на следващ тест на бутилката?". Навсякъде казват, че върху бутилката трябва да има надпис (независимо по какъв начин е нанесен) със дата на следващия тест. Срока за проверка зависи от това, къде се ползва бутилката, т.е. от редица фактори, зависещи от начина на експлоатация. Срока за проверка за една и съща бутилка може да е различен. Споменава се, че обикновено срока е 10г, но може да варира. Значи, по принцип, всяка бутилка е годна за употреба, докато се издъни на теста. Друго - не можах да намеря нормативен документ, конкретно за авто газовите бутилки. Това дотук са общи приказки на тема газова бутилка, независимо каква. Ако трябва да се търси някакъв документ, свързан с АГУ, то това трябва да е някаква наредба, определяща сроковете за периодичен тест на бутилките. Обърнете внимание на думичката в червено. Да, в множествено число е, заради различните видове МПС, заради различните типове бутилки и заради различните места на монтиране. Дерзайте! п.п. Може и да не намерите такъв документ. Може просто срока за тестване на бутилката да се определя от производителят й.
-
0 точки
-
0 точкиКолеги, преди 2 дни си поръчах за моя сервиз професионална диагностика и кодиране която струва 700лв. Тези букси ELM са само да ти види грешката и то няма гаранция , че ще успее да го прочете. С тази диагностика вече ще може да добавям ключове в паметта, да пускам регенерации, да кодирам разни опции на автомобила, да извършвам тестове и настройки. Ако някой има нужда от София - може да помогна, като може да ми пише на лично.
-
0 точкиХирурзи разговарят по време на обедната почивка на тема, какви са любимите им пациенти: – Значи, най-обичам да оперирам счетоводители. Всичко вътре е номерирано. – Аз предпочитам библиотекари. Вътре всичко е по азбучен ред. – Предпочитам информатиците! Всеки орган е в различен цвят. – Най-лесно се оперира политик! Няма сърце, тестиси и гръбнак, а главата и задника можеш спокойно да ги разменяш.
-
0 точкиПродавал един арменец гевреци в парка и всеки ден млад мъж, които тичал по алеята, спирал давал един лев, колкото струвал геврека и без да го вземе продължавал с тренировката. Един ден арменеца го спрял, преди да продължи, и човека му казал: -Знам какво ще ме питаш- защо ти давам левчето без да взема геврека. Ами аз съм богат и искам да помогна на тези, които имат малко пари, не се чуди, това е нищо за мен. -Не бе човек- казал арменеца, исках да ти кажа само, че от днес ги продавам по 1,20лв.гевреците.
-
0 точкиСтои си един рибар, пийва ракийка и лови риба, ама не кълве. По едно време хванал едно малко рибе, но докато махал куката го изтървал в чашката с ракия. Извадил рибката и я хвърлил обратно в езерото и след малко като почнало да му кълве, за 10 минути напълнил кофата. Вътре в кофата две риби си говорят: - Ейй, туй малкото как ни излъга! Хващал бил само за малко... черпел с ракия и пускал...
-
0 точкиИма много сайтове, които ти изкарват основната информация по рамата, но за по-задълбочена се плаща. Сервизна история, километри и други такива, но може да платиш и да се окаже, че няма нищо. Пък и нали си е твойта вече, това се прави евентуално преди да я купиш. Например този: https://www.vindecoderz.com/ А тук ми излезе също и нивото на оборудване, но на твоята не излиза, явно не поддържат части за нея: https://www.amayama.com/en/catalogs/honda
-
0 точкиЕто ти капка на Петро 0в30 на 20км. И в чашка на 500км. Това твоето хич не изглежда добре, аз толкова мръсно масло и на 10к не мога да изкарам.
-
0 точкиБЪЛГАРСКИТЕ ПОСЛОВИЦИ В COVID 19 ВАРИАНТ: "Да би мирно седяло, не би корона видяло" "Като ще е крива, да е експоненциална" "Бели пари, за карантинени дни" "Бърз тест, срам за щаба" "Брат брата не храни, ама го заразява" "Пред короната всички са равни" "От грип, та на covid" "По маска посрещат, по кашлица изпращат" "Храни куче, да те разхожда" "Много генерали, хилава здравна система" "Топи се като бюджетен излишък" "Глас Мутафчийски, глас божи" "Щаб щаба око не вади" "Гледай му акъла, крой му маска" "Всеки болен да си знае дома" "Денят се познава от сутрешния брифинг" "Кашлящ човек - жив дявол" "Респираторите още в Китай, той приготвил отделението" "Който с корона плаши, от корона умира." "С чужди респиратори, болница вдига" "Нов ден, нов брифинг" " Накарай мързеливия на работа, па да те научи на самоизолация" "На интубиран нож вади" " На чужд гръб и 100 дни карантина са малко"
-
0 точкиПробвай да минеш преглед с бутилка на 11 год. Като ти кажат не ,какво насила ще минеш преглед,или ще ги съдиш. Хубаво е да се пише няма нормативен документ, действително положението е на 11 год е бутилката не минаваш преглед. Никой полицай КАТ няма да ти провери нищо като те спре,той само ще гледа вписана или не.Тях не ги интересува с каква бутилка си. Хората които трябва да проверяват АГУ и колата са точно тези от ГТП. До сега не си вършиха работата при прегледа ,и в момента пак минаваш преглед колкото да ти вземат парите. Знаят не знаят ,има няма нормативен документ свършиха бутилките в БГ. Да подмениха се много над 30год , но и също тези над 10 год,ами самата уредба в какво състояние. Да това е абсурдно дано може да да докажеш че може да се минеш с 11год бутилка ,иначе просто само драскаме.
-
0 точкиДа ,точно така е...аз това също го прочетох...но къде е документа с който е приет този 10 годишен срок...няма как някой да приеме нещо ей така /обикновенно е 10 години/...аз приемам че моята бутилка е с 30 годишен срок...😬...попитах на доста места и всички казаха че няма такъв нормативен акт....и тук задавам въпроса , как точно ще ме глобят -нали трябва да напишат кой член съм нарушил😃 или как ще ме върнат от ГТП....не ме разбирай грешно , моята си е наред и си е вписана в талона , просто смятам че не може да се плещят глупости по телевизията....а за битовите бутилки...Ами те са по на 30+ години...😀
-
0 точкиПилците ще ги броим на есен! В Германия се случват интересни неща в политиката... Нещата се инициират обаче,, другаде"... Много е сложно за обяснение! 😏😉 .... ЩЕ ви кажа само едно, и искам да го запомните: След( или по време) на тази Корона криза, ще се опитат да спрат парите в брой- само банкови карти и евентуално чипове за населението...??!? 😉🙄😳😏 Ако сме живи и здрави, ще се върнем на този пост до две- три години...! Дано не съм прав.... 🙈
-
0 точкиБай Тошо (Тодор Живков): Ха, ха. и по мое време само тираджиите излизаха зад граница, ха, ха ,ха!!!
-
0 точкиПокрай случващото се, се е наложило принудителното затваряне на единственият официален онлайн магазин за Айртон Сена артикули. Огромен фен съм му, някой от вас знаят това [emoji869].. Нямах възможност кой знае какво да взема, а и доста неща бяха вече привършили, но все пак се добрах до следните артикули: Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиКонкурсът от началото на темата още не е приключил, но има нов, в който участвам с нещо като хорър https://otkrovenia.com/bg/proza/nasekomo-1 Всеки глас и коментар е добре дошъл
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиОще нещо, което направих по същото време когато ъпгрейднах музиката, а именно незименните дневни светлини. Модела позволява да се монтират на място, на което биха стояли като стокови такива, а и аз търсех естетика с фунцкионалност, комприс не бих направил в този случай с нито едно от двете. На пръв поглед всичко излгеждаше фасулкса работа, с лека модификация, нооо...след демонтаж на декоративните капачки в бронята се оказа, че вътрешния отвор зад капачките е по-тесен заради ушите в които влизат щипките на капачките. И все пак беше изпълнимо, но с повече модификация, но без драстични мерки включващи брутални изрязвания. Дневните светлини са с функция "изпрати ме вкъщи", димират се при пускане на фарове, това бе функцията която търсех и много малко, и все пак никой не видях да го предлага в модели от среден клас. Крайния резултата се вижда на следните снимки: Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиРазлика има колега и не е случайно. Това, че в кутия Aisin примерно има маховик LUK и цената е по-висока, означава, че производствения толеранс е по-малък и колкото е по-малък от идеалния, толкова цената е по-висока, т.е. по-качественото е по-скъпо. Материалите са еднакви, но след изработка на детайлите, те минават ОТК и се проверяват отклоненията от нормата. Без отклонения са за заводско вграждане, а от там нататък, това по магазините. Купувайте по-скъпото, има смисъл. Съединителите с големи отклонения, не зацепват равномерно и претрисат. Моя опит беше с LUK, който щеше да ми скъса тампоните на двигателя от тресене при потегляне. Гаранционно го смениха с Айсин, който се оказа LUK в кутията, обаче зацепва много по-добре.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00