Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.02.2020 in all areas

  1. 4 точки
  2. 1 точка
    Калибриране ако има, го прави на точно 20км/ч. Поне при втора генерация е така. Пробвай следните неща. Като запалиш двигателя, след престой, навий на място волана и виж дали тогава няма да се обади. Покарай и след това пипни задните дискове, да видиш, дали някой не е по-топъл. Ако е по-топъл, значи спирачния механизъм е за рециклиране. Това "щрънк" при мен се получи и при дърпане на ръчната в движение и така разбрах, че имам бутало на спирачния механизъм, което задържа. Съответно и дискът беше по-топъл.
  3. 1 точка
    Тони, ам що тогава даваш акъл на нас, дет парите ни са в евра и леове?
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Брей, карето в синия леген е като ново, ма не вярвайки на очите си, се наложи да "зумна" снимките, за да се убедя че не са чистак нови. :)
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Много апокалиптично мислите, някои от вас...аз абсолютно не мисля че българина ще преглътне втори път '90-те, камо ли сега когато Европа има полза от това ние да сме в ЕС и ЕЗ. Не забравяйте, че много хора забогатяха само от това че сееха слухове под път и над път, обърквайки обикновения човек от работническата класа. Напълно съм съгласен, че смисъл от превалутиране на кредит от Лев в друга валута няма, поради вече посочените доводи. Колкото повече се оповестява спекулативна информация, толкова повече паника и повече несигурност, което води до грешно взети решения. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Интересно започваш темата че 450 лв са ти много и 60 лв за една свещ също,което според мен е безумно скъпо. Днес 1040лв и вече ти се струва ок,за какво беше това нашето писане. Дано сме помогнали на някой друг явно не на теб,да спести някой лев. Интересно сменят един спирачен диск, от едната страна си с нов от другата стар . Същото важи и за биалетките от едната страна нова ,от другата стара на която се предполага какво е състояние, познай след време коя ще се разтропа първо.
  10. 1 точка
    Това ще да е Acura RSX Type-S, К20А2 двигател и X2M5 скоростна кутия. Няма такова нещо като DC5 Type R с ляв волан. Те са с K20A двигател и Y2M3 кутия. Друг лесен начин за разпознаване е салона, няма как да прехвърлиш на 100% салона от десен волан на ляв, без да има липси/неща за преправяне. Ако ли не, в крайна сметка ВИН номерът не лъже. Във връзка с по-горен пост - за Европа няма дори и най-обикновена RSX, да не говорим за друга, спортна версия.
  11. 1 точка
    Е, нормално. Нима си очаквал нещо по-различно?! Още в момента, в който написа, че ще купуваш голямото, ме сърбяха пръстите да ти напиша, че това ще са само пари на вятъра, ако имаш по-различни очаквания за зареждането, но не исках за пореден път да подклаждам спора дали устройството е добро или не, защото назад има достатъчно информация за това. За не знам кой път ще напиша, че всички зарядни от този тип използват една и съща утвърдена схема на зареждане - CC-CV: постояннен ток по време на основното зареждане и постоянно напрежение по време на дозареждането. Ако обаче е приложен достатъчно добър маркетинг, може да изглежда така, че някое е много, много по-добро от друго, защото са напудрили текста с хубави думички и са описали циклите по по-интересен начин. За процеса на зареждане - накрая, като спадне токът до 0.5 А или 1.0 А - приемат зареждането за пълноценно и изключват. Допълнителният заряд, който могат да набутат, без да се превишава зарядно напрежение от 14.4 и с ток под 1.0 е толкова малък, че не е целесъобразно да се чака и на практика не носи допълнителна полза. Купуването на голямото има смисъл за човек, който няма никакво и евентуално му се налага от време на време да пали коли с паднали акумулатори - да използва функцията за директно палене. Според мен това е единственото интересно в голямото зарядно, което си заслужава да се пробва. Аз бих го пробвал на стартера на "печката", че ми е интересно дали може да изплюе 2 киловата мощност. Лошото е, че на практика човек почти няма възможност да си закара ~220 волта до колата и да я пали с такъв инвертор. (Признавам, че само предполагам, че работи така - не с натрупване на заряд за палене, а с директно моментно преобразуване на 220 -> 12 В) Но да имаш купено малкото и да купиш голямото, само защото някакъв търговец в някакъв магазин е рекъл, че с малкото не може да заредиш 100 %, базирайки се за възможностите му на информацията за цена, размер и магазина на закупуване - нека ти е обица на ухото за неразумна покупка. Сега по същия начин ако някой ти каже, че "Ето, тия зарядни са боклуци и какво очакваш от тях, вместо да пробваш с някое за 200-250 лева, да видиш колко по-добре ще ти заредят акумулатора", пак ли ще отидеш до магазина да купиш поредното зарядно? Силно се надявам, че не. Да напомня: 99.9 % от живота на акумулатора минава в колата, където стои в състояние на около 90 % заряд. Полезно е както прави @Митко Йотов - веднъж или 2 пъти годишно да му се прави пълен регенеративен цикъл с разреждане и зареждане, а не само дозареждане. Но е илюзия да се мисли, че ако просто се дозареди на зарядно до положение 98 % заряд, ще е по-различно, отколкото да се е дозаредил до 94% или 96 %. В момента в който го качите на колата и завъртите стартера 3 пъти - зарядът му пада на 90 % и колата си го поддържа така занапред. Регулаторът поддържа 14 волта с малки вариации (13.8 - 14.2). Това напрежение е недостатъчно за да зареди до повече от 90 %. В един момент собственото напрежение на акумулатора също достига 14 волта и вече няма разлика, която да предизвика протичане на заряден ток. Трябва да се промени напрежението на регулатора, за да може да се зареди още.
  12. 1 точка
    Първо не е ввти щот не е тойота . 2ро с тоя мотор бегай надалеч само 2.0
  13. 1 точка
    При мен помогна Tabascco! Лют сос, Поръсен по проблемните места. Като ми казаха, мислех, че ме гъбарка, но се оказа ефикасен метод. ..... И евтин. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  14. 0 точки
    Има разбира се. Тоя матор ще е като нов. Все едно чиляк излязъл от затвора, върнал си борчовете и минал през турска баня и тайландски масаж.
  15. 0 точки
    Това с "набиването" е ясно - сите го умеем. Кажи името на политика, щото ако е свестен - да гласуваме за него, "та да ни опрай".
  16. 0 точки
    Нека споделя житейски опит на мой познат. Та този познат реши да тегли кредит преди няколко години, и така послуша един "политик"-"близък" да вземе кредита в CHF, защото щял да падне спрямо еврото (съответно и лева). Е този познат тегли кредита в CHF, но със заплата в лева, франка поскъпна спрямо лева и "изяде дървото". Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Колега,аз не съм в България.Тука си го купувам директно от дистрибутор 46 евро 5 литра.
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Искам да видя дали те разбирам правилно. Да обръщаме сега в евро, защото лева ще се обезцени и ще ни боли съвестта, че имаме да връщаме много малко пари на банката или ще е страшно, защото с 1 лев ще можеш да си купиш толкова много евро, че бабите ще станат милионери? Питам, за да знам как да инвестирам...
  21. 0 точки
    Щом вярвате на бат Бойко и компания-ОК!Аз само споделих информация.
  22. 0 точки
    Качвам малко папарашки скрийншоти
  23. 0 точки
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    Ако е това от клипа закъснението,мисля че си нямал повод за притеснение. Все пак основната функция на лампата която е свързана с синзор който прави проверка,и ако всичко е ок тя гасне.
  26. 0 точки
  27. 0 точки
    https://youtu.be/SrZArIrYXJY?t=3203 Eдна от легендарните песни на 80"години, Black - Wonderful Life.
  28. 0 точки
    Първо, едно мерси за отговорите! Днес минах през Юби Ко, че вече си бях поръчал да ми докарат някакви части за смяна (биалетки, един лагер и един спирачен диск). Та викам тъй-тъй съм отворил темата, поне да кажа някакво впечатление. Равносметката от деня е следната: Спирачен диск, биалетки (2 броя, една предна - една задна), лагер, ремък (с още нещо, което не помня какво беше), свещи (пълен комплект), горивен филтър, антифриз и още нещо, за което изключих какво беше - 1040кинта + труда. За качеството на свършената работа не мога да говоря, заради липса на опит и знания, но съдейки по коментарите ви до момента + факта, че всичко беше поръчано оригинално съм склонен да мисля, че не е толкова зле като цена. Нещото с което ме спечелиха тея пичове е, че днес отидоха в сервиза с 30 минути по-рано, за да мога да оставя колата преди да тръгна за работа и ме изчакаха малко след края на работния ден да я взема, тъй че май успях да си намеря сервиза, в който ще си ходя.
  29. 0 точки
    Не, че нещо... Ама много мръсно ми се вижда това масло за 1000км пробег... Изглежда като масло на 3 - 4 хил. км. Но при не източен остатък е логично... Ето как изглежда моето на 1000 км., също без източване на остатъка. Е, вярно, че предните масла са сменяни честичко и с източване на остатъка, а това също оказва влияние, но все пак...
  30. 0 точки
  31. 0 точки
    Омаслен,значи свършил...! Вибрации не съм усетил. По парт номер се различават ,автомат и ръчка. Не ги дават взаимозаменяеми,но визуално са еднакви и като размери също.
  32. 0 точки
    5w-30 най вероятно Кастрол всички без последната - 10w-40. Сега като се загледах първата смяна даже на 25к
  33. 0 точки
    Разликата в производствените разходи на двете е не повече от 1€. Реално платката и компонентите монтирани на нея са с цена между 5€ и 10€. Още някой друг цент за кутия и за залепеното фолио отгоре. Прехвалените CTEK също дават дефекти. Затова в мрежата са достъпни и техните електрически схеми. CTEK XS 3600: https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fwww.mikrocontroller.net%2Fattachment%2F162655%2Fctek_xs_3600.pdf И малко по-модерния CTEK MXS 5.0: Масовите компоненти са с цена от 0,01€ до 0,50€. Само два-три са с цена около 1€. Платката е изключително евтина, двуслойна с OSP(най-евтиното) покритие. Използваните технологии на асемблиране са познати още от миналия век. Ако не трябваше да купя зарядно по спешност, може би никога не бих дал около 70€ (толкова някъде платих за моя CTEK), а бих взел възможно най-евтиното с опция за AGM акумулатор.
  34. 0 точки
    Днес реших да пробвам голямото зарядно, но ми изписа 100%батерията 15 след като изгасих колата го сложих, и не ми дава да зарежда сега.
  35. 0 точки
    За днка вродени проблеми - ръжда , за ръжда забравих да спомена за ръжда . Да не е клекнала задницата от пружините е , да работи равномерно и що годе тихо , по възможност да няма газ . На около 200к си за съединител , може и вал изпускателен и вериги , да са добре работили спирачките сиреч еднакво износване на дисковете и тн . Не взимай 1.7 ако искаш голяма кола се огледай и около стрийм с к20 . ааааааааа забравих и да нямат ръжда .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...