Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.01.2020 in all areas
-
1 точкаКогато обичаш колата си и имаш вяра в нея и на другия край на света можеш да отидеш. Скоростта няма никакво значение.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей колега.От десет години ползвам на yacco маслата.За мен лично това е най доброто на пазара в България.За първи път го ползвах на акорда миналата пролет,още няма година.Както и очаквах страхотно се държи.Още няма 10 000 и не мога да кажа как ще е тогава но сега при минати повече от половината на тези км маслото трудно се различава на щеката (още си е светло) и като си стои и на нивото където си беше в началото (малко над макса). Подчертавам,че става на въпрос за мотор R20A3.
-
1 точкаКак да се кара една дизелова Хонда,мисля че на всички ни е ясно че винаги ако караш като келеш току що взел книжката тази кола няма да издържи дълго. По важното е как ще я обслужиш тази кола,за което колегата нищо не е споменал или смята сега да пита. Важно е какво масло ще сложиш, и ще слушаш ли магазинерчето което и прочело две изречения в нета и ти казва да ей това 5w40 е супер за твоя двигател,и тинабута ментеляка взел го за 40лв и ти го продава за 80лв ,като ти го намаля от 95лв специално за теб. Ако му зададеш въпроса защо,слушай какви простотии ще ти наговори,гледай как се чеше по главата. Двегател който спокойно може да се кара с 0w30 ,да пробва да обиколи наколко магазина за масла,сигурен съм че никой няма да му го предложи. Важно е да знае че няма такова масло което да издържи повече от 10 -12хил в зависимост от циклите градско /извънграда,особено с тази мръсна нафта в двигателя(прочети темата за маслата и капковите проби). Докато в магазинчето или мега добрия майстор на аудита и голфчета ще му каже няма проблем 15-20хил че и повече може да се кара. Важно е какви филтри ще сложи,особенно горивен ,да не се повтарям заради нафтата. Важин са хидравлично масло,диференциално масло, масло на скоростната кутия(само с марка Хонда),както и спирачна течност и антифриз. Важно е също тези консуматива да се сменят,не първоначално да ги сменим и толкова. Затова колега извинявай ако съм те засегнал с първия си отговор. Има много информация в форума за масла и всички консумативи,ако нещо не ти е ясно питай. Ето ти една таблица с спецификациите на маслото и филтрите за твоята кола,като винаги има и по-добри. https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=1668529716 Прочето първите четири теми от раздела няколко пъти,членове на форума са се постарали да съберат там много полезно информация,постнатата от мен таблоца е от там.
-
1 точкаНе е това посланието, приятелю! Много често Бог и религията се ползват за избягване на личната отговорност. Уповавай се на Бог, ако вярваш, но разчитай на себе си. Още през 17 век, Оливър Кромуел, който е бил много религиозен, при дерайлирането на една река се е обърнал към войската си: "Уповавайте се на Бога, но пазете барута сух" За много години!
-
1 точкаМоят бог е материя на възприятия и подсъзнателна имплементация, чувставайте се здрави и благополучни, и за много безаварийни години. ПС. Последното с Хонда си е участ
-
1 точкаЗдравей, въпросното масло според мен е хидрокрек, в най-добрия случай хидро, подправено с малко пао, аз лично на твое място би сложил амсойл сигначър 5в30, за да изключа маслото като предпоставка за преждевременния спад, но ако редовно си я режеш във втека не очаквай да не си хапва, за такива моменти си има друго масло, което пък не е ок за ежедневно, за това налей амсойла и ако няма промяна си я карай с каквото ти е по джоба, доливай и си свиркай, особено ако нямаш катализатор.
-
1 точкаДизела е добре да се кара в оборотите на високия въртящ момент - там му е силата. Той за разлика от бензина има плато -1800 до към 3000 об/мин. Ако се кара във високите, да не се гаси веднага след това - заради турбината, а студен е ясно че не бива да се "пържи". В града е ясно че загрява бавно (спрямо бензинов мотор), но с по-толерантна употреба ще си живее нормално, ако се внимава каква нафтата се сипва.
-
1 точкаКарането на ниски обороти води до по-нисък разход от една страна, но от друга предизвиква натрупване на сажди по геометрията на турбото и ЕГР-а. (Доказано от множество изследвания). Така, че е най добре да се следва златната среда около 2000 оборота. Поздрави на всички и хубаво посрещане на Новата година.
-
1 точкаНищо не е вечно - включително и ние, но нали гледаме да ни е приятно. Новите коли ги знаем "къде растат" и как ги култивират.
-
1 точкаАз не виждам нещо странно да полюбопитства човека, не всички се отнасяме към колите си по един и същ начин. Някой колега с опит с такъв мотор може да ти даде по-конкретни съвети, но това е от мен: Оборотите, с които караш са ок, няма проблем, че вдигаш до 2000. И повече да вдигнеш, щом не е системно, не е драма (въпреки, че мен ще ме заболи сърцето да изрежа студена кола до високи обороти :D). Когато стрелката за температурата стигне нормалното си положение, значи колата е почти загряла. Няма конкретен праг преди който трябва да я пазиш, а след който можеш да я смазваш. Ориентировъчно – стигне ли до нормалната си позиция стрелката, можеш да започваш да си отпускаш крака повече. Относно „оптимални обороти“ – зависи „оптимални“ за какво. Ако е за икономия на гориво (в случай на нормално каране, а не динамично, с педала додолу) можеш да се стремиш да си винаги на максимално висока предавка, която ти позволява плавната работа на двигателя и нужната мощност без да натискаш педала твърде много. Нямаш никакъв проблем да караш с 1500 оборота в града, стига да не придърпва колата и да си ускорява достатъчно според нуждата ти без да настъпваш педала до дъно. Относно въпросът за изкарването на магистрала ежеседмично, друг трябва да каже. Не съм карал такъв мотор и бих предполагал само. Весело изкарване довечера
-
1 точкаПри мен имаше нещо подобно в началото като я купих. Помпата в резервоара най отдолу на смукателя има една пластмасова цедка и тя беше цялата в нещо като медуза обвита - някакво лепкаво, направо глеч.... Извадих я цялата помпа - излиза комплект - под задната седалка се намира - като капак на бидон за зеле се развинтва капака.... Само ако я вадиш сложи парцали наоколо защото седи пълна с нафта и при изваждането се разлива порядъчно. Разкачаш 2-3 букси и 2 маркучета мисля. Измива се цедката с кореселин, обезмаслител и каквото имаш и почва да тегли нормално. Светни и с фенер да видиш дъното на резервоара да няма мръсотия - при мен беше чисто. Гледай да си на резерва ако правиш процедурата за да няма много гориво и за се види добре дъното. Поздрави!
-
1 точкаСъединител не съм сменял и смятам да не сменям. С моята употреба не се очаква смяната му до около 250 -350 000км. Ако имаш едно притрисане при тръгване само на студен автомобил, което много подробно е описано в немските и английските форуми, то това "се поправя" със смяна на маслото. Има случаи на сменен съединител и разбира се ново масло и притрисането се "завръща" след 10 000км, което доказва че проблема не е в съединителя. Като обикновено не се препоръчва използването на Хонда-масло, точно заради бързата поява на притрисането отново. Добри алтернативи има от Кастрол, Равенол и АмсОйл. Важното е да се избере подходящия "студен" и "топъл" вискозитет. Ако се зачетеш по американските форуми, ще видиш, че смяната на маслото на 120 000км е твърде късна. Аз го смених на 103 000км, като следващата смятам да я направя на 130 - 140 000км и след това на всеки 40-50 000км.
-
0 точкиЕми при тази скорост и на последна предавка през всеки от моите цилиндри минават по 300 литра горивовъздушна смес в минута, а при теб са 375 литра за същата минута. Няма как по-малкият мотор да е по-икономичен от по-големия при разлика от +1000 оборота и - 0.4 л. работен обем.
-
0 точкиhttps://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/10-te-naj-prodavani-koli-v-sveta-prez-2019-g-6103574
-
0 точкиЗа много години! Живи и здрави. Харвито определено е градска или кола за черни пътища като нашите. За дълъг път е мазахозим, след 120 нищо не се чува в купето, разходът скача яко, може и маслото :D. Да не говорим че багажникът е колкото голяма дамска чанта. Но въпреки всичко това, някой хора си я харесваме. Затова и създадох темата, любопитно е да се види кой докъде е стигнал
-
0 точки
-
0 точкиМногократно съм писал , безплатни са доставките , в темата ми съм пуснал съветник , в темата ми за двигателите съм споделил кое с какво го карам , отстъпки съм пуснал еднократни и за редовни клиенти . От тая година ще има и клиентски карти с фиксирани и растящи отстъпки . Работя вече 4та година с него . Весела и успешна година желая на всички .
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗащо да съм в заблуда? По официални данни автомата е с 2 секунди по-бавен до 100, при бензина говоря 150 коня. Разхода е 0.5-1 литър повече. При положение, че харесвам да имам пълен контрол над колата и правя 5-6000 км на година и еъчката е по-надеждна ( и няма как да се прецака нещо случайно, както при автомата), не виждам смисъла от автомата.
-
0 точки
-
0 точкиХондаджии,днес е последният ден от 2019г ,ако някой за нещо ме е запомнил с лошо -туряйте пепел на всичко ,лошото да остане зад гърба ни ,в старата година ! Весели празници на всички !
-
0 точкиДизелът си е дизел - мърка икономично и движи кротко. Моите скорошни снимки са от празничното пътуване В. Търново - Русе. Час и малко - нощем - "от врата до врата". Снимах си и моментния разход на круиз. Явно е имало попътен вятър.
-
0 точкиЩастлива 2020 година! Равносметка за Honda Civic 1.6 i-DTEC (FK3) през 2019г: Изминати: 25 350км Заредени: ~ 1087л Ср.разход: ~ 4,3л/100км Време на пътуване: ~ 381:30 часа Ср. скорост: ~ 67км/ч Разходи: ~ 3030€, както следва - 1370€ гориво, 706€ застраховка, 430€ обслужване (масла и филтри), 110€ TÜV, 410€ нови летни гуми
-
0 точкиЗа много години!Здраве,щастие,късмет и безаварийни километри на всички ни!Успехи и през новата година!
-
0 точкиОтпочнали сме я весело и така дръжте. Дребните несгоди прескачайте с усмивка. Едрите проблеми преодолявайте с насмешка. Всяка усмивка убива микроб - избийте ги до крак, и животът ви ще е пълен с мерак!
-
0 точки
-
0 точкиЧестита нова година на всички! Нека началото на новото десетилитие донесе здраве, късмет и благоденствие на всички!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки- А бе свиньо, как не те беше срам да изплюскаш едно кило кремвирши? - Епа я фанах един иии... они са повлекоя...
-
0 точки
-
0 точкиРано сутринта преди Бъдни вечер се звъни по домашния телефон на собственика на магазин за алкохол. - Извинете, просто се чудех кога ще отваряте? - Предполагам знаете, че днес е Бъдни вечер. Затова днес магазинът ще е затворен! На следващата сутрин пак се звъни: - Ишфинете, само са шудех ккога ша отваряти днеш? - Но днес е Коледа! - бил отговорът на собственика. - Нима очаквате от мен да отворя точно днес?! На сутринта след Коледа телефонът пак иззвънял: - Ъъъъ, мноооогхо ша ишфиняам, ама днешш шъ утваряттти ли? - Вижте какво! По време на празниците не спряхте да ме тормозите! Обещавам ви утре, като отворя, вас лично да ви пусна първи да влезете, само ме оставете на мира!!! - Да ме пушнете да фляса?! Нно аш ишкам да ишляша!!!
-
0 точки- Пияницо, в колко часа се прибра? - В 12 без 5! - Лъжеш! Прибра се в 7 сутринта. - Е, 12 без 5 колко е, ма?!
-
0 точкиДвама приятели пият в бар. По едно време единия се гътва от стола, пада на земята и заспива на място. Другия казва на бармана: - Ей това му признавам на него, винаги знае кога да спре.
-
0 точкиПияница се прибира. На входа пада и го захлупва корито. На сутринта се събужда - гледа покрит - Мамка му, тия са ме погребали. Чука по коритото - комшо дай една ракия пак на 40 ще ти я върна...
-
0 точкиТо и аз нямаше да мигна ако не я бях последвал...с тази ефирна прозрачмна роба
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиА утре е първият ден от новата 2020-та. Нека всекиму донесе здраве и просперитет! Всеки нов ден е първият от остатъка на нашия живот! Винаги можем да променим нещо, да го подобрим, или ако не става - да го почнем наново и по друг начин. Не се отказвайте от мечтите си - в тях е силата! Няма несбъднати мечти, има хора отказали се от желанията си! Този дето е измислил "пауъра оф дрийма" е знаел за какво иде реч!
-
0 точкиСивикът (от подписа ми) е шумничък, обаче какъв глас има мотора и какъв кеф е тая стара колца, няма как да бъде разбрано от непробвал я. Който вече е улегнал и търси комфорт, тишина, но и мощност, единственият му шанс е Ролс Ройс - примерно Фантом-а. Там всичко е на топ ниво и няма оплакали се. S класата на МВ спрямо него е смешка, но повечето си мечтаят за нея, а не за Фантом. :) С чисто сърце Хонда карат само тези които знаят какво са си купили - останалите мрънкат, сравнявайки несъизмерими неща и цените им.
-
0 точкиБлагодаря на всички отзовали се. Весело посрещане на новата 2020 и дълги безаварийни километри с харвитата ни!!!!!
-
0 точкиПрибира се жената в къщи, твърдо решена да скрои номер на мъжа си. Написала следната бележка: – Жоре, всичко свърши. Писна ми, не издържам вече, край! Напускам те! Оставила бележката на масата, скрила се зад завесата и зачакала… Прибира се съпругът, прочита бележката и веднага взима телефона и звъни… – Скъпа, напусна ме тая мойта вещица, трябваше да го направи още преди пет години, когато те срещнах. Сега съм само твой, след десет минути съм при теб… Взел бележката, дописал нещо и бързо се изнизал. Жена му, разстроена от ефекта на шегата си, излязла от скривалището си и едвам сдържайки сълзите си прочела написаното: – Виждат ти се краката , отивам за хляб.
-
0 точкиАз съм с 124кс 4х4, сега гледах на 5та при 80км е 2500 оборота, 100 на 3100-3200, 110 на 3500,120 малко под 4000.
-
0 точкиОлигарх казва на секретарката си: - Лили, хубави новини! След седмица с теб летим за Малдивите! Секретарката звъни на мъжа си: - Скъпи, шефът ме изпраща в командировка за няколко дни, така че ще отсъствам. Мъжът пише на любовницата: - Моята заминава по работа. Следващата седмица е наша! Любовницата звъни на ученика, на който преподава частни уроци по музика: - Болна съм, уроците се отменят. Радостното момче звъни на дядо си: - Дядо, представяш ли си, отмениха ми занятията! Най-накрая с теб ще можем да отидем на риболов! Дядото, влиятелен олигарх, казва на секретарката: - Слушай, внукът иска да отидем за риба, нека отложим пътуването. Секретарката на мъжа си: - Началникът отложи командировката. Мъжът на любовницата: - Отбой, отмениха командировката, моята си остава у дома. Любовницата пак звъни на ученика: - Занимаваме се както обикновено. Разстроеното момче звъни на дядо си: - Учителката се съвзе. Няма да се получи с риболова. Дядото на секретарката: - Все пак отиваме!...
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, Реших да пусна тема с която всеки сам може да си направи шумоизолация понеже цените които взимат като услуга са с доста голям таван, а работата не е трудна. По стечение на обстоятелствата да сменям говорители се стигна до това положение:> Листата които използвах за лепене са най-евтините и тънки от 2мм CTK Practic на цена от 7лв листа. Важно е да се отбележи, че 2 броя листа тежат малко над 1кг. Съответно не съм прекалявал със слагането независимо, че има още много място. Втория материал който използвах е XPS 5мм твърд подложка за паркет. Третия материал който използвах е дунапрен с връхчета 4см. Цената му е 10лв на квадрат когато се купи от магазин за матраци. Иначе в аудио магазина е 38лв :> Материалите които съм използвал са били с цел нисък бюджет. Ако някой има мерак за по специални материали цената ще стигне до 6 пъти повече. 1. Сваляте кората на вратата. тук може да видите как става Започвате да лепите парчета по равните места където може. Слагам XPS като втори слой с двойно залепващо тиксо. 2. След приключване на 4 броя врати стигаме багажника при който нямаше информация никъде как се разглобява съответно всичко сам съм търсил. За свалянето на говорителите се налага малко смъкване на таван.. Връщам обратно всичко както си е. 3. Вратата на багажника. Маха се първо бутона за затваряне както и 2 винта при дръжките на кората. Всичко останало е само на яки щипки. 4. След цялостното завършване на багажника и вратите остана също толкова важна част, която повечето пропускат. Подкалниците са пластмасови и се държат изцяло на 3 вида пластмасови щипки, които са по-малки от другите по колата. Сложих малко и в горната част на калника където има голяма кухина. Всичко което сложих е следното общо 20 броя листа: По 2 броя листа на предната врата + XPS По 1.5 броя листа на задната врата + XPS Багажник - 9 броя листа + дунапрен. Калници - по 2 броя листа само на пластмасовия калник. Отделно още половин лист по ламарината.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00