Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.12.2019 in all areas
-
2 точкиПърво те го правят.Но на никой не му се вярва. Те са първите които понасят лошото гориво.На комшията новата джета миналата година за Коледа го дари с една цъфнала дюза.Ма така е като взима гориво от военните.Работи в летището в Долна Митрополия. Да не качвам снимки на на нафта при -10 гр. как изглежда и при + 20. Моят опит с дизеловите мотори е,че проблемите му идват от горивото.
-
2 точкиСам няма нужда да се пробваш да правиш регенерация. Трябва твоя ДПФ да се почисти. Една от най-добрите фирми за почистване на ДПФ в Германия - https://www.russfilterreinigung.de/ Трябва сам да си го свалиш от колата и да им го пратиш.
-
2 точкиЗдравей колега.За съжаление при дизела всичко е възможно. Аз бих те посъветвал до се допиташ до хора които го разбират точно този мотор на Хонда и да не предприемаш нищо прибързано.Много е важна правилната диагноза. Като се сетя само колко пари потроших по разни акъли,и говорят така умно,професионално и накрай нищо не разбират от турбиниран дизел и карат на проба грешка но за моя сметка. Не искам колега да минаваш по този път. Иначе на празен ход тресенето идва от маховик или не добре работеща дюза.Хващат се. Да не е да изсипеш мотора на земята,че аз и тази глупост правих.Щях да го гръмна онзи.Нови бутала,лагери,че ги бяха надрали при свалянето,гарнитури и още какво ли не.Филма си е трилър направо. След смяна на дюзите и комплект съединител с маховик. Почистваш клапата за меко гасене,че лови гняс и не може да спре въздуха на 100% със спрей за карбуратори (иначе тресе при гасене),прегледай и главният тампон на двигателя да не е заминал и това е.При мен мотора мъркаше направо,с такава лекота работеше.Но бях им набрал вече на дизела и разпродадох всичко. Не трябва да се обвиняваш колега,че късмета ти е такъв.Просто всички дизели минават по този път,едни обаче си признават други не. След смяна на демфера един съвет само.При ползване на мотора за спирачка,когато от горна предавка минаваш на по малка и оборотите рязко скачат гледай да не надхвърлят 2600/2800 защото демфера точно това го скапва,обратният камшичен удар,винаги помагай на мотора с крачната спирачка (по добре да сменяш накладки от колкото маховици). Един демфер мога да го смажа за 50 км ако се напъна.Изключително капризен детайл,здрав е ако се експлоатира правилно. Карай си леко,не се гони по светофарите,сипвай само хубава нафта,не надценявай възможностите на мотора и дизелчето ще ти се отблагодари с надеждност и икономичност.
-
1 точкаОт тук е време да засечем колко време ще изкарат китайчетата и кой ще е първият изревал : " Разказа ми се играта момчета и даже не успях да се прибера заради китаеца дето сложих преди еди колко си време и търсих пътна помощ в планината у големият сняг и тнт ..... стига съм украсявал. Аз си купих , отворих , това което видях не ми хареса и си стои разпарчедисан. И не се разнитва , а се развиват специалните болтове със скъсаните глави против майстори. 😉 Само казвам.
-
1 точкаЗдравейте колеги! Колата ми е Хонда ЦРВ дизел 2.2 дизел 2006 и смених датчика Accelerator Pedal Sensor! Никъде не става въпрос за TPS и дросел. Номера го намерих като разглобих колата с https://partsouq.com по VIN номер, датчика излезе с каталожен номер, номера го намерих в Алито и така. Датчика е като на клипа постнат от CARPERA и той е описал много точно: "Постнатия от Валентин датчик е Accelerator Pedal Sensor и в кутията която той се поставя завършва жилото на педала на газта,видно то клипа". Ако бензиновия модел ползва същия датчик - нямам представа.... Този излезе за дизела 2.2 и работи ок. Смених САМО датчика а не цялата железария с пружина, оси и лагерчета. Явно се износва с времето. Номера му е: 37971-RDJ-A01 или 37971RDJA01. https://partsouq.com/en/catalog/genuine/parts?c=Honda&ssd=%24*KwEKPi9EYG4PaFpcc3UIHFJGZmF_RlpXWCFeDV5VX1h4fEBSBRczD0dQT1ReTEwhXg1KeVtBTlBQfDInIGp9BwgOCQhpUF9EDwAOAAAAAKD2Nx0%24&vid=20242&gid=232&q=shsrd97606u107790 Ако същия е и за ЦРВ 3 - нямам представа.... Споделям ако може да помогна на някой. Лека вечер и наздраве!
-
1 точкаИ кои тампони са сменени , предполагам не всички отговарящи за страничните наклони , като омекнат пружините колата клеква и се получава този ефект .
-
1 точкаАмортисьор и пружина са две различни неща,Фена е написъл пружини ,за жалост не е казал кои тампони.
-
1 точкаДа споделя и аз моето разочарование от шумоизолацията на Хонда -та, моята е седан и ми прави впечатление че в багажника изолацията е почти никаква, бих казал смешна. Уж кола над среден клас а такова отношение към на вид дребни неща направо ме учудват, не е само изолацията де. Преди години карах Вектра А седан, отзад беше изолирана почти перфектно, калници, колонки, кората към багажника - изобщо никакъв шум отзад не идваше с каквито и гуми да съм я карал, единствено двигателя и фугите на вратите създаваха дискомфорт след 100 км/ч. Някой ще каже - тоя пък сравнение между Опел и Хонда ще ми прави! да но си е факт всичко това. След това имах Вектра Б комби - тук вече идваше шум отзад и много зависеше от вида на гумите но все пак дори и на евтина кола доста добре бяха се постарали да обезшумят, като двойни кори, въздушни междини, резонансни подложки и т.н, честно казано над 110км/ч е по-тиха отзад от Хондата въпреки че по презумпция комбито би трябвало да е по- шумно. Единствения шум идваше от мотора над 120 км/ч, фугите на вратите вече бяха с уплътнения там си беше добре. Виждам сега на Хондата, никаква изолация м/у кората отзад и багажното пространство, никаква изолация м/у колонките и багажното а от там идва шумът генериран от гумите. Двигателя е сравнително тих но откъм вратите въпреки че фугите са с уплътнения пак се чуват свирещи звуци над 120 км/ч. Изобщо за автомобил в този ценови клас е направо недопустимо да е с такава изработка на шумоизолацията.
-
1 точкаНе целя грам да се заяждам, но тук не съм съгласен с @ceco-accord В Акорда шума се увеличава доста прогресивно, за разлика от други коли. Например в А-класа от 2006та година буквално до около 103-105км/ч е тихо и след това започва да се усеща шум от вятър, като до около 120 остава по-тихо от Акорда и от там насетне вече само с устройство мога да преценя кое е по-шумно, на ухо ми е еднакво вече. Акорда от 70 нагоре започва да засилва и засилва шума и така докато стане нетърпимо. Моя праг на търпимост е около 130км/ч, като дори и тази скорост избягвам. Само в най-новите отсечки на магистралите е приемливо да караш с тази скорост дълго време. Обичайната ми скорост е 110-120км/ч. С толкова главата ми не е бомбок след 2 часа каране. Това разбира се е до голяма степен е лично усещане, едни хора са ми казвали че си внушавам като ги возя, други пипат копчето за прозореца (мислейки си, че има леко отворен прозорец в купето). За справка, А класата (нарочно не ѝ пиша марката, че някои заклети фенове отказват да го нарекат това нещо мерцедес) е със всесезонни гуми и на теория би трябвало и заради това и заради факта, че е по-нисък клас кола, да е по-шумна, но многократно тествано от моя страна - НЕ Е. пп: отделно от това, при един и същ модел, винаги дизела е поне децибел отгоре при 120км/ч и предимно 2 и повече на 140 и нагоре.
-
1 точкаСъщите имат партньорска мрежа, където могат да го свалят (предполагам и изпратят за чистене) и монтират обратно. https://www.russfilterreinigung.de/werkstaetten/ ПП. Честито и от мен!
-
1 точка
-
1 точкаИма и още допълнения. Предния капак принципно има доста дебело кече, но винаги може да поеме и още Както и капака на двигателя е облепен, но нямам снимка.
-
0 точкиЗдравейте колеги, Дойде ми на ум да създам тема, където да споделим кое е най-дългото випътуване (в км) или приключенско такова? Въпреки, че Харвито определено не е комфортно за дълъг път, това на жена ми го използаме за такова, че моята хонда е още по малка. Преди два дни направих Варна-Брашов и обратно, общо 1000км. Имаше каране в сняг през Карпатите, при почистен път, никакви проблеми. Ръчка 124кс, с куфар на гредите отгоре, 3 ма човека с багаж, средна скорост 90км и разход на газ малко под 10л/100км. Разкажете за вашето пътуване? Весели празници!
-
0 точкиПролетта си взех и аз едно CRV 2. От Берлин за 3.550 Евро на 206 хиляди. Вече е на 240 хиляди. Имаше два дефекта. По дразнещия беше, че нещо тресеше отпред в дясно. Като се прибрах в БГ смених чашата на вътрешното каре и тресенето почти изчезна. Купих си цялата полуоска, но още не съм я сменил. Второто което не е наред и днес е досадния DPF. Мой приятел закачи една буксичка и с телефона си направи регенерация. При втората проба лампата угасна. Отзад избълва един черен пушек. Явно натрупаните сажди изгоряха или нещо подобно. След 2 месеца пак светна, но тук в Германия. Не е виновна българската нафта защото живея в Германия. Не си позволявам да наливам нафта за камиони, въпреки че може да се намери. Сега DPF-си свети постоянно, светват и угасват разни други лампички които после сами си намират начин да не ме дразнят и угасват. Сложих и нови гуми Мишелин Алпин 6. Стахотни са. Карам я сякаш съм със стария CRX. Газ до ламарината. Сега когато захладня и телпературата падна между 0 и 5 градуса разхода ми не се качва над 7/100 при смесен релеф. Когато пътувах към Германия бях с ремаркето което беше почти празно за сметка на колата. Валеше яко почти през целия път. Скороста рядко падаше под 120. Разхода 7,2. По колата нищо друго не съм пипал. Само капачката на резервоара и кормилото. Сменихме накладките на спирачките, масла и филтри и прочие. За сега мисля да се запася с нов комплект за съединителя, но нямам идея какво значи двумасов маховик с контрол на фрикцията. Имам възможност да избирам два модела. LUK и AISIN. Първия е 660, а втория е 770 Евро. Ако имате някакви други идеи за цени моля пишете. Тези коплекти включват маховик, съединител, притискател и аксиален лагер. Другото е как мога да се справям сам с досадния DPF. Ако някой ми каже как да се справя с него без да го изтърбушвам ще бъда много благодарен. Тук където живея няма майстори на японки. Разбират само от Голф и Пасат. Въпреки че лампата на DPF- а ми светеше минах преглед (TÜF). Основното което забелязах че проверяват са дискове, накладки и спирачни маркучи. P.S. Иначе HRV-то не съм го продал и си го пазя. Стои си в гаража в Шумен. Предстои му проект със смяната на някои детайли за вдигане на конете. Ще става VTEC. Всичко съм взел вече. Включително и компютър. Във Фейса съм Хари Ламбев. Ако някой иска можем да се чуем.
-
0 точкиМного хора се прибират обратно -едни щото мислят че там ги беряли парите по дърветата ,други защото не са успели да се лансират там по това което могат-навсякъде се плаща за работа ,даже и в чужбина искат да се работи за да се дават пари -някои хора не го разбират все още това .Аз от доста години работя занаята си и печеля каквото заработя -няма заплата тука ,донесат телевизор ,микровълнова или друга техника ,трябва да я ремонтирам успешно ,инак няма пари ,клиента като е доволен -това ми е бонуса ,освен парите за ремонта разбира се .Ако не донесат нищо в сервиза цял месец примерно -няма пари никакви ,но осигуровки и другите разходи вървят ,никой не ме пита има ли работа . Така както я караме ,скоро няма да го построим ......,както казваше башмайстора !
-
0 точкиНяма настройка на Аппс. Оригинално идва занитен към корпуса с жилото. Единствено можеш да настройваш жилото механично - ако е пренатегнато все едно си натиснал леко педала и обратно. В другата тема колегата е купил от Алиекспрес само едната част, която реално се прецаква. Следва с дрелката разнитване и слагане на новата част върху стария корпус в който влиза жилото. Новата част вече е с болтове и тогава може би иска настройване, но хода е малък и не ми се вярва да има съществено значение.
-
0 точки
-
0 точкиМоже би проблемите ви са сходни и проблема е от потенциометъра на педала на газта,ако имате такъв.
-
0 точки
-
0 точкиИма има. Като сложиш калпава нафта какво става? Почва да тресе и вибрациите се предават на всички останали системи. Ако маховика ти е на ръба това е предпоставка.
-
0 точкиСвиквай. Това е една от мръсните тайни на Хонда. И аз като купих джипката бях много шокиран, но вече посвикнах. Шумът е основно от гумите при мен и зависи от настилката.
-
0 точкиВинаги имайте едно наум, когато купувате кола от човек с име Mohamed Аkkawi. Повече от половината употребявани коли в Германия, Австрия и Швейцария са с манипулирани километражи. Българските джамбази не са измислили манипулацията сами, те само копират видяното от другите.
-
0 точкиПреди време карах CR-V 2007 от щатите и беше в мили.Тогава доста порових и се оказа, че няма как да стане за съжалени.Трябвало да се смени софтуера на колата.Но не намерих никъде (не само в БГ) някой да го е правил.Другия вариант е целия компютър ,което е доста скъпо удоволствие. Но това беше преди 8 години и за стария модел.Сега може да има някакво развитие.Виж в някой от руските форуми.Там вече от Лада правят Тесла.Та знае ли човек
-
0 точкиКолата е на 320000 вериги не съм сменял карам я вече близо 160000 и нямам оплаквания предния път бях попитал незнам дали си струва,но ОЕМ веригите са си цифра,затова карай докато няма такива шумове като от клипа може и никога да не се обади ако и слагаш хубаво масло на 10000,а в случая при мене 3смени годишно
-
0 точкиДа, наистина не си заслужава риска. Ще отида тия дни пак при Дидо Миямото. Мисля, че той разбира повече от дизелите.
-
0 точки
-
0 точкиДа то може но не бива. Само за справка при Пасат 6 ТДИ-то при заминал маховик при по продължително каране колегите от ВАГ се оплакват,че се сриват двата основни лагера на скоростната кутия,та се налага и кутия да се прави по някога заради едно забавяне на демфера.Да не говорим,че вибрациите смачкват и тампоните на мотора,шайбата на вала и кой знае още какво. Не знам колега какво да кажа.Ти най добре си чувстваш колата и можеш да прецениш какво се случва.
-
0 точкиДневник на терорист в Русия: Ден 1. Хванахме заложници. Барикадирахме се. Пихме с всички. Ден 2. Пак пихме с всички. За малко да умра. Ден 3. Ударихме по няколко бири за махмурлука. Поискахме откуп: самолет и за всеки заложник по каса бира. Ден 4. Властите дадоха каквото искахме. Изпихме пивото. Заложниците не искат да си тръгват. Трябва да продаваме оръжието, няма бира. Ден 5. Дойдоха специалните части. Разменихме гранати за водка. Напихме се всички. Ден 6. Цял ден търсихме къде сме забутали самолета. Накрая го намерихме и го продадохме. Изпихме парите. Ден 7. Чакаме да дойде анти-терористичната бригада. Обещаха да донесат още водка. Ден 8. Снощи изпихме всичката водка. Сутринта ни беше лошо. Дойдоха медицински екипи. Донесоха спирт. Леко подобрение. Ден 9. Дойдоха някакви хора. Казаха, че са заложници. Нищо не носеха. Разменихме ги за водка. Ден 10. Превзехме склада с гориво на летището. Керосина има отвратителен вкус. Ден 11. Не мога вече, аман от тоя керосин... Ден 12. Исках да се предадем. Не ме пуснаха. Заложниците казаха, че ще ме набият ако опитам пак да се предам. Пак пихме керосин. Ден 13. Помощ! Някой да ме измъкне от тук!
-
0 точкиМъж на средна възраст играе на компютъра си вкъщи сякаш е тийнейджър. Пушек се вдига. От съседната стая тънък женски глас: - Скъъъъпи, хайде ставай вечерята е готова. Той: - Ей сега, мамоооо. Тя: - Не съм майка ти, жена ти съм... Той: - Е*аси как върви времето...
-
0 точкиПрибира се жената в къщи, твърдо решена да скрои номер на мъжа си. Написала следната бележка: – Жоре, всичко свърши. Писна ми, не издържам вече, край! Напускам те! Оставила бележката на масата, скрила се зад завесата и зачакала… Прибира се съпругът, прочита бележката и веднага взима телефона и звъни… – Скъпа, напусна ме тая мойта вещица, трябваше да го направи още преди пет години, когато те срещнах. Сега съм само твой, след десет минути съм при теб… Взел бележката, дописал нещо и бързо се изнизал. Жена му, разстроена от ефекта на шегата си, излязла от скривалището си и едвам сдържайки сълзите си прочела написаното: – Виждат ти се краката , отивам за хляб.
-
0 точкиЩатите готвят супершпионин, който да внедрят в Съветския Съюз. Години го учат на език, диалекти, поведение. Става ебаси агента. Толко добър, че и Бонд би му завидял. Понеже летищата, гарите и пристанищата са под контрол на КГБ, го хвърлят с парашут край запустяло село. Дегизиран е типично за района с каскет и ватенка и от джоба му стърчи бутилка водка. Заравя парашута, намира пътя до селото по картата и компаса и тръгва през полето. Не след дълго стига до селото и гледа бабичка си чопли нещо по градината. - Изгубих се, уважаема другарко! Как да стигна до селсъвета? - пита на отличен руски разузнавачът. Бабата го изгледала отгоре до доле и плюнала презрително на земята. - Нема да ти кажа, щото си американский шпионин! Нашият герой се облещил, но след като се посъвзел запитал: - Как ме разкри? - Момче, по нашия край не се въдят много негри...
-
0 точкиМишо и Наско спират S-класата на бензиностанция в Германия. Бензинджията пита: - Бензин, дизел? Мишо: - Само вода, моля. Пълни резервоара догоре, вади едно шишенце с таблетки и пуска една в резервоара. Качват се, палят и заминават. На германеца му увисва ченето. На следващия ден на същата бензиностанция. Мишо: - Само вода, моля. Пълни резервоара догоре, вади шишенцето и пуска една таблетка в резервоара. Качват се, палят и заминават. На третия ден спират на същата бензиностанция. Към тях се приближава костюмиран джентълмен и казва: - Чух, че имате някакви специални таблетки. Аз съм директорът на ESSO и ви давам един милион евро за тях. Мишо: - Три милиона или няма сделка. След малко получават парите, дават шишенцето с таблетките на джентълмена и си тръгват. Наско пита: - Абе, Мишо, а ние как ще караме сега? Мишо: - Ами както и досега - на газ.
-
0 точкиМогат, ама не искат да ги правят такива! Всички се надпреварват безумно за бързи печалби. Че ерата на двг свърши вече... Сега пък бълват последните нескопосани, турбилирани, малолитражки, които замърсяват 4 - 5 пъти повече околната среда с азотни окиси, ама иначе са Евро-6. Щото им се мери само СО2 - то...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00