Jump to content

Х А Р И

Фен
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Х А Р И last won the day on September 5

Х А Р И had the most liked content!

Community Reputation

27 Neutral

About Х А Р И

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 11/03/1963

Profile Information

  • Кара
    H-RV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Contact Methods

  • Skype
    harypara

Recent Profile Visitors

1049 profile views
  1. На къси разстояния е нормално разхода и да е като на другите. Моята Джазка гори 6, но работата ми е на 25 километра от къщи. На таблото показва 5,5, а смуче малко повече. Ако работя на 5 км. от къщи разхода ще е сигурно 8 на сто. Харви в същия режим е на 7,5-8. Със 6,5 разход беше ЦРВ-то, но в нафта.
  2. Харви е незаменим. ЦРВ2 имах до преди месец. Дизел. Икономичен за класа си, но ... . Сестра ми има 1 бензин и много му се радва. С Джаза 83ps 2003 ходя на работа. В ТОП 10 на най-здравите автомобили. CBR 900 RR-a, 1992-а е за кеф. Основател на класа мотоциклети. Според мен за ежедневна употреба са Джаза и Харви. И при двете имам малък проблем. Вкарам ги на по-високи обороти и ми пипат маслото. Около 100 грама на 1000 км.
  3. Ето и още една гордост нашата марка. Летящата Хонда Jet. http://autobild.bg/hondajet-най-продаваният-лек-бизнес-самолет/?fbclid=IwAR2zZ3grcWUU6gJeWgLQ1OvX_wn8TZDEmpyl8cq4Gobjilvld2UJbUVIrkg
  4. Хонда е първата японска марка автомобили която стъпва на американския пазар след втората световна война.
  5. Започнал бизнес новобранец моргажия. Заредил от всички марки и модели по десет коли. След година-две негов приятел го попитал: - Как е Иване бизнеса? - Ааа, бива. Отговорил Иван - И какво ти остана от всичките коли. - Ами десет Хонди без ляво огледало.
  6. Когато реших да си взема Харви попитах мой приятел, голям майстор на жичките, как са ходите. Каза ми НЕ ЗНАМ. Ами що, питам аз. Ще остана гладен, ако се занимавам само с тях.
  7. За сега не съм решил дали ще я карам, защото мечтата ми е друг модел. По-големият брат S2000. Ако някой предложи хубава цена ще се постарая да сбъдна мечтата си.
  8. Таргата се сваля на ръкави се слага в багажника. Задното стъкло слиза надолу зад седалките и става кабрио. Някакви данни ще пиша по-нататък защото документите са в колата, а я оставих в службата.
  9. Нов член на клуба. CRX - Del Sol. Малко напудрен. Купих го днес. Харви се справи прекрасно с дърпането. Трансформацията от D16W1 в W5 си каза думата. На баирите със 70-80. Иначе не съм качвал над 120 км/ч. По CRX-а няма пипано освен видимото на снимките. Има дребни задачи по него. Всички промени са одобрени с документи тук в Германия. Това е засега.
  10. Здравейте отново. Вече имам изминати около 2 400 километра от Шумен до Касел,,(Германия). Харвито е много по-добре от преди. Бях с доста натоварено ремарке и доста натоварена кола. Поддържах скорост около100-120 км/ч. Качва си баирите почти без замисляне и без да ми минавам на четвърта скорост. Разхода на газ много ме зарадва. Под 9.5/100. Със смукателни колектори сън на D16W5. Само че съм със кутията на стария възушен филтър и съм пригодил тръби от него до колектора. Единственото неприятно нещо е, че ми се скъса ремъка на климатика .Размера на гумите ми е 205/70/15. Това ми свали малко оборотите. Сега ще я пробвам празна без ремарке и с товар в колата и със същата скорост.
  11. Здравейте. От прочетеното по темата за клапаните съм с идея, че ако не караш само на газ, а и на бензин, на газта ще затягат, а на бензин ще се охлабват. Така че стойността на хлабината ще играе около нормалната стойност. Така я карах над 150 000. Вече е на 300 000 км. В Италия не вярвам някой да се е занимавал с клапани на кола на 140 000 км. Сега смених главата с VTEC и клапаните бяха регулирани за първи път 295 000 км..
  12. Радиото ми пука и не хваща станциите. Мога да усилвам и намалявам звука и рядко ще чуя нещо по него, но когато работи се чува перфектно. Бъзиках антената на покрива но без ефект. Някой ако има идея какъв е проблема моля да пише.
×
×
  • Create New...