Jump to content

Х А Р И

Фен
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About Х А Р И

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 11/03/1963

Contact Methods

  • Skype
    harypara

Profile Information

  • Кара
    H-RV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Recent Profile Visitors

509 profile views
  1. Х А Р И

    Глава за D16W5

    Тя си върви на бензин. Знам че на метан няколко коня изчезват, но не значи, че карам само на метан. По равното без проблем с 1200 килограма каравана си подържа 120 км/ч, само че по баирите естествено се запъва.
  2. Малеее, прочетох тази стара тема и косата ми се прошари. Моето Харви вече е на 300 000 километра, а такова нещо като регулиране на клапани не е виждало. Мерихме компресията на около 250 000. Беше като за нова кола. Карам я повече на метан, отколкото на бензин. Понеже смятам да пипна двигателя, и това ще мине на дневен ред.
  3. Х А Р И

    Глава за D16W5

    Проблемът ми е, че живея в Германия. Когато се прибирам, съм винаги с ремарке(туристическо), а имам и каравана която тежи точно колкото Хавито. Караваната я ползвам само в БГ. В туристическя вариянт натоварвам мотора си (CBR 900 RR Fireblade). Ремаркето и мотора тежат около 320 килограма. Имам и друг багаж естествено. Цялата работа е към 500 килограма. Когато на магистралата има положителен наклон трябва да минавам на четвърта предавка, а покрай мене прехвърчат коли с 200 и повече км/ч. Когато настигна камион трудно мога да го изпреваря по обясними причини. Вярвам, че тези 19 конски сили ще ми помогнат поне малко. Затова е и цялата филисофия. Та те това е. Ако някой е правил такава трансформация ще помоля да даде малко информация, какво трябва да направя по нататък. Поздрави на всички фенове на Хонда.
  4. Х А Р И

    Глава за D16W5

    Почах да събирам нещата. За сега имам само главата, без VTEC клапана. Купих на сляпо един, но се оказа за друг модел. Сега търся за Харви. Ако някой търси VTEC клапан, мога да му изпратя снимки на тоя.
  5. Х А Р И

    Глава за D16W5

    Пиша рядко защото колата е много здрава. И сега нищо и няма, ама пусти му мерак за подобрения не ме оставя намира. И че така де, имам 2 въпроса. 1. Става ли на блок D16W1 да се монтира от D16W5 -VTEC? Сиреч моето Харви да стане от 105 на 124 коня. 2. Има някакъв клапан на главата дето ми липсва. Викали му VTEC клапан. Че каква му е работата и мога ли да си намеря такъв от тук? Благодаря за вниманието. Ще се радвам ако се срещнем, но не и в сервиза.
  6. Голямо шоу изкарах тази зима с моето Харви. Започна да пали все по-трудо от ден на ден. Когато някой колега ме дръпне, пали за 20 метра, но на стартер е ужас. След като запали един път нямам проблеми през деня. Понеже съм в Германия трудно се реших да се допитам до сервиз. Дадоха ми час за след няколко дена. Дните минаха и аз се събуждам сутрина с една идея, час преди да се набутам в сервиза. Отварям дистрибуторната капачка и какво да видя. Палеца и полюсите на капачката са покрити яко с окис. С макетното ножче изкъртих окиса и сглобих делкото. Друго не съм пипал. И какво? Пълна промяна. Колата пали по-добре от нова. Веднага се зарових в eBay. Гледам делко пълен комплект с всичките чаркуляци в него за 125 Евро. След 3 дена беше в ръцете ми. Набързо го поставих и сега всичко е ОК. Старото делко ми стои за резерва. Като се върна в БГ ще му купя нова капачка с палец. Пиша това, ако някой попадне на същия проблем, да пипне делкото преди да се набута в някой сервиз. Палец и капачка няма да са повече от 35-40 лева, а в сервиза ще Ви итрежат главата.
  7. Нови резултати 90 литра бензин 95, 1240 километра от светване до светване на резервата. Разход 7,25 л. 200-250 километра с ремарке от които 50 с бетонни стълбчета за лозе, около 300 килограма товар. Градско, извънградско фифти -фифти. Много съм доволен от разхода на бензин, но майстора ми на метановата уредба се върна от почивка, и сега съм пак на метан. Там не правя сметка колко ми гори, но с двете бутилки или около 12-13 килограма метан, минавам около 300 километра. Разхода е около 4,5 килограма на 100. Цена в Шумен 1.15 на кило. Абе в най-лошия случай 6 лева на 100 километра. Карам и в града и извън него и през полета, когато ходя да летя с парапланера си. Просто на метан не си поставям за цел да карам по-икономично, защото не си заслужава. Много съм си доволен от колата която е 2-3 врати, 4х4, 105 коня, 195,63,15 Дайтон зимни, с които карам и през лятото и вече са на 62 хиляди километра. Наесен сматам да си взема пак такива, доволен съм от италиянките. Това е засега. Няма защо да Ви пожелавам безаварийни километри, защото те ще са такива, щом карате Хонда.
  8. Минаха три години и два месеца горе долу откакто си взех Харвито. Прибирайки се от Германия, реши да се скапе метановата уредба малко след Враца. Вече трети път зареждам по 30 литра и минавам по 450 километра, което ще рече 6,667 литра на 100. Аз се славя с икономичното си каране, но чак пък толкова. Сега смятам да го заредя още 2-3 пъти по 30 литра и да видя дали е вярно. До сега по него съм сменил кабелите и свещите. Друго не съм пипал по двигателя. Не слагам смяната на ремъци, ролка и водна помпа, което е нормално при купуване на автомобил втора употреба. Карам вече 60 хиляди километра със зимни гуми Дайтон, без да ги сменям през лятото. Много съм си доволен от Харвито и сега е ред да оправя метана, да сменя маслата на скоростната кутия и диференциала и тампоните на реактивната щанга на задния мост. Откакто съм го взел съм изминал 71 хил. километра. Това е засега. След като засека разхода и при следващите ми няколко зареждания пак ще пиша.
  9. Х А Р И

    Тампони или дуг проблем ?

    Хвърли един поглед пред предната лява гума. Има един кръгъл тампон. Може да е скъсан. Доколкото знам първо той се прецаква. За проба можеш да напълниш мястото със някакъв силикон и да видиш има ли промяна. Ако не огледай и другите.
  10. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    Аз съм инструктор по парапланеризъм, и ако се нуждаеш от нещо можеш да ми звъннеш по телефона. Той е 0896898464
  11. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    Тук в Шумен се лети постоянно. Харвито е безценно за тази дейност. Идвай да летим заедно.
  12. 19 килограма метан, 450 км извънградско при скорост около 110 км/ч. и 300 км. градско.
  13. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    Тукмо се прибирам от работа из Европата и знам, че хондата ме чака. Ама имам малък проблем с нея, Имах каре на кардана за смяна. Купих един кардан втора ръка със здрави карета, но се оказа, че висящия лагер ромоли. Някой има ли идея мога ли да сваля лагера от стария кардан и да го паркирам на кардана със здравите карета? Ако някой знае как става най-лесно може да ми се обади по всяко време на деня, или да пише тук. Тел. ми е 0896 898 464 - Хари P.S. Абе имам приятел който е фен на Субару, и знам от него, че се събират на разни места из страната, няколко пъти в годината. Има ли такива идеи при феновете на Хонда, хайде да измислим нещо или ако вече е измислено да ме информира, че аз и децата да се изкефим. Все пак те също са фенове на марката. Нека да запазим традицията.
  14. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    Радвам се че темата се развира. Тук е важно разстоянието от габаритчетата на покрива и очите Ви. Колкото то е по-голямо, толкова вероятноста да ви заслепят е по-малка. Да отговоря за тировете, габаритите на покрива на кабината са за да видите. че от пътя който е зад баира изплува камион. Вие още фаровете му не ги виждате. Обаче когато видите габаритчетата покрива разбирате.че идва някой срещу Вас и минавате на къси преди светлината да е заляла кабината на тиражията. Някои от колегите монтират големи фарове над кабината. но в тях монтират крушки за габарити които са много слаби и на фона на големия рефлектор се забелязват от далече без да Ви заслепяват. При леките автомобили разстоянието между порива и очите Ви е много малко и ефекта ще е почти никакъв. При тировете е над един метър и ефекта е огромен. В завой светлините на насрещно идващия автомобил много често се виждат на фона на асфалта, дърветата или някакви други странични препятствия и се разбира много преди да влезете в него, че насреща идва някой. Аз обикновено изобщо не карам на дълги, защото максималната скорост на всички камиони е 90 километра в час и късите светлини ми осветяват достатъчно от пътя пред мен за да виждам. А и тук в Европа движението е толкова натоварено, че изобщо няма как да караш на дълги. Единствено когато ме изпреварва някой колега и вече е минал пред мене му святкам със светкавиците да се прибере и много често ми благодари като пуща мигач или аварийни за малко. Най вече за това използвам дългите светлини. Сега е време да тръгвам, че ми предстои минаване през Париж, дано не ме гръмне някой от ония. Лека седмица на всички.
  15. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    Благодаря за положителната оценка на моите писателски качества. Може би съм най-добрия белетрист сред тиражите, и най- добрия тиражия сред белетристите. На всички много безаварийни километри.
×