Jump to content

Х А Р И

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно Х А Р И

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 3.11.1963

Contact Methods

  • Skype
    harypara

Profile Information

  • Кара
    H-RV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

404 профилни разглеждания
  1. Х А Р И

    Глава за D16W5

    Пиша рядко защото колата е много здрава. И сега нищо и няма, ама пусти му мерак за подобрения не ме оставя намира. И че така де, имам 2 въпроса. 1. Става ли на блок D16W1 да се монтира от D16W5 -VTEC? Сиреч моето Харви да стане от 105 на 124 коня. 2. Има някакъв клапан на главата дето ми липсва. Викали му VTEC клапан. Че каква му е работата и мога ли да си намеря такъв от тук? Благодаря за вниманието. Ще се радвам ако се срещнем, но не и в сервиза.
  2. Голямо шоу изкарах тази зима с моето Харви. Започна да пали все по-трудо от ден на ден. Когато някой колега ме дръпне, пали за 20 метра, но на стартер е ужас. След като запали един път нямам проблеми през деня. Понеже съм в Германия трудно се реших да се допитам до сервиз. Дадоха ми час за след няколко дена. Дните минаха и аз се събуждам сутрина с една идея, час преди да се набутам в сервиза. Отварям дистрибуторната капачка и какво да видя. Палеца и полюсите на капачката са покрити яко с окис. С макетното ножче изкъртих окиса и сглобих делкото. Друго не съм пипал. И какво? Пълна промяна. Колата пали по-добре от нова. Веднага се зарових в eBay. Гледам делко пълен комплект с всичките чаркуляци в него за 125 Евро. След 3 дена беше в ръцете ми. Набързо го поставих и сега всичко е ОК. Старото делко ми стои за резерва. Като се върна в БГ ще му купя нова капачка с палец. Пиша това, ако някой попадне на същия проблем, да пипне делкото преди да се набута в някой сервиз. Палец и капачка няма да са повече от 35-40 лева, а в сервиза ще Ви итрежат главата.
  3. Нови резултати 90 литра бензин 95, 1240 километра от светване до светване на резервата. Разход 7,25 л. 200-250 километра с ремарке от които 50 с бетонни стълбчета за лозе, около 300 килограма товар. Градско, извънградско фифти -фифти. Много съм доволен от разхода на бензин, но майстора ми на метановата уредба се върна от почивка, и сега съм пак на метан. Там не правя сметка колко ми гори, но с двете бутилки или около 12-13 килограма метан, минавам около 300 километра. Разхода е около 4,5 килограма на 100. Цена в Шумен 1.15 на кило. Абе в най-лошия случай 6 лева на 100 километра. Карам и в града и извън него и през полета, когато ходя да летя с парапланера си. Просто на метан не си поставям за цел да карам по-икономично, защото не си заслужава. Много съм си доволен от колата която е 2-3 врати, 4х4, 105 коня, 195,63,15 Дайтон зимни, с които карам и през лятото и вече са на 62 хиляди километра. Наесен сматам да си взема пак такива, доволен съм от италиянките. Това е засега. Няма защо да Ви пожелавам безаварийни километри, защото те ще са такива, щом карате Хонда.
  4. Минаха три години и два месеца горе долу откакто си взех Харвито. Прибирайки се от Германия, реши да се скапе метановата уредба малко след Враца. Вече трети път зареждам по 30 литра и минавам по 450 километра, което ще рече 6,667 литра на 100. Аз се славя с икономичното си каране, но чак пък толкова. Сега смятам да го заредя още 2-3 пъти по 30 литра и да видя дали е вярно. До сега по него съм сменил кабелите и свещите. Друго не съм пипал по двигателя. Не слагам смяната на ремъци, ролка и водна помпа, което е нормално при купуване на автомобил втора употреба. Карам вече 60 хиляди километра със зимни гуми Дайтон, без да ги сменям през лятото. Много съм си доволен от Харвито и сега е ред да оправя метана, да сменя маслата на скоростната кутия и диференциала и тампоните на реактивната щанга на задния мост. Откакто съм го взел съм изминал 71 хил. километра. Това е засега. След като засека разхода и при следващите ми няколко зареждания пак ще пиша.
  5. Х А Р И

    Тампони или дуг проблем ?

    Хвърли един поглед пред предната лява гума. Има един кръгъл тампон. Може да е скъсан. Доколкото знам първо той се прецаква. За проба можеш да напълниш мястото със някакъв силикон и да видиш има ли промяна. Ако не огледай и другите.
  6. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    Аз съм инструктор по парапланеризъм, и ако се нуждаеш от нещо можеш да ми звъннеш по телефона. Той е 0896898464
  7. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    Тук в Шумен се лети постоянно. Харвито е безценно за тази дейност. Идвай да летим заедно.
  8. 19 килограма метан, 450 км извънградско при скорост около 110 км/ч. и 300 км. градско.
  9. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    Тукмо се прибирам от работа из Европата и знам, че хондата ме чака. Ама имам малък проблем с нея, Имах каре на кардана за смяна. Купих един кардан втора ръка със здрави карета, но се оказа, че висящия лагер ромоли. Някой има ли идея мога ли да сваля лагера от стария кардан и да го паркирам на кардана със здравите карета? Ако някой знае как става най-лесно може да ми се обади по всяко време на деня, или да пише тук. Тел. ми е 0896 898 464 - Хари P.S. Абе имам приятел който е фен на Субару, и знам от него, че се събират на разни места из страната, няколко пъти в годината. Има ли такива идеи при феновете на Хонда, хайде да измислим нещо или ако вече е измислено да ме информира, че аз и децата да се изкефим. Все пак те също са фенове на марката. Нека да запазим традицията.
  10. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    Радвам се че темата се развира. Тук е важно разстоянието от габаритчетата на покрива и очите Ви. Колкото то е по-голямо, толкова вероятноста да ви заслепят е по-малка. Да отговоря за тировете, габаритите на покрива на кабината са за да видите. че от пътя който е зад баира изплува камион. Вие още фаровете му не ги виждате. Обаче когато видите габаритчетата покрива разбирате.че идва някой срещу Вас и минавате на къси преди светлината да е заляла кабината на тиражията. Някои от колегите монтират големи фарове над кабината. но в тях монтират крушки за габарити които са много слаби и на фона на големия рефлектор се забелязват от далече без да Ви заслепяват. При леките автомобили разстоянието между порива и очите Ви е много малко и ефекта ще е почти никакъв. При тировете е над един метър и ефекта е огромен. В завой светлините на насрещно идващия автомобил много често се виждат на фона на асфалта, дърветата или някакви други странични препятствия и се разбира много преди да влезете в него, че насреща идва някой. Аз обикновено изобщо не карам на дълги, защото максималната скорост на всички камиони е 90 километра в час и късите светлини ми осветяват достатъчно от пътя пред мен за да виждам. А и тук в Европа движението е толкова натоварено, че изобщо няма как да караш на дълги. Единствено когато ме изпреварва някой колега и вече е минал пред мене му святкам със светкавиците да се прибере и много често ми благодари като пуща мигач или аварийни за малко. Най вече за това използвам дългите светлини. Сега е време да тръгвам, че ми предстои минаване през Париж, дано не ме гръмне някой от ония. Лека седмица на всички.
  11. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    Благодаря за положителната оценка на моите писателски качества. Може би съм най-добрия белетрист сред тиражите, и най- добрия тиражия сред белетристите. На всички много безаварийни километри.
  12. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    На табелката на караваната пише, че е 1180 килограма, но с багажа смятам, че надхвърляше 1250 килограма. Само екипировката ми за летене надхвърляше 50 килограма, а съм и с двамата си сина. Харвито се представи перфектно на Шипченския проход и на разходката из Родопите. Качи се без никакви проблеми до Чудните мостове и Смолянските езера. На връщане и през Ришки проход, но той не е толкова тежък. Все пак е добре преди да тръгнете да гресирате теглича на караваната, за да работят както трябва нейните спирачки. Аз лично развих гресьорките му и обилно напръсках дупките с WD40. В това състояние разходих караваната докато протече и от двете страни от WD-то. След това завих гресьорките и шприцовах нова грес докато избие и от двете страни. В повечето случаи караваната е втора ръка и греста е клеясала. След като натиснете спирачките, теглича задейства спирачките на караваната и после остават така, тогава започвате да се чудите защо колата не върви, а зад вас мирише на изгоряло феродо. Това е което мога да кажа като съвет за сега.
  13. Х А Р И

    От кога сте "Хондаджия"?

    В тази тема никой не е писал доста време. Е, нека да я опресня малко. Всичко започна през 1987 година, когато ми попадна една брошура или нещо от рода на списание, с не повече от 20 листа. Половината беше обсипано със снимки на някакъв мотор. Беше Honda NSR 250. Адски красив и невъзможен за купуване по тези времена нито на старо, нито на ново. Тогава карах CZ 350-кубика. Викам си, като не мога да си го купя, ще си го направя. И се почна вадене на мащаби, линии, извивки, промяна на гърнетата, изработване на мигачи, фар от полско фиатче и какво ли още не. Една цяла зима спах по няколко часа на денонощие в работилницата на предприятието в което работех. На колегите им залепваха обувките в работилницата от епоксидната смола. Мотора беше готов за първия събор на Капиновския манастир. Това е първата ми връзка със марката. Едно списание и си в редиците. После Honda CB 250 RS, CBX 750 F2, и дойде реда на първата ми кола след Ладата на баща ми. CRX 1500, 105 коня, картинг с таван. Хлътнах по нея от първия поглед. Беше ударена в дясното колело и много некадърно ремонтирана. Постарах се да се погрижа за нея и се почна едно каране. Шумен-Карнобат и обратно, Завоите след Търговище посока В. Търново. Завоите към паметник 1300 години БГ, и къде ли не. Явно беше пипана и гарнитурата на главата, защото се наложи след якото мачкане по пътищата да я сменя, и се оказа, че и там са бъркали некадърни ръчички. От мен я купи един приятел който знаех че няма да я скапе. Бях тръгнал да купя една, същата, но много пипана в двигателя - специалисти от Германия. За съжаление тогава още имаше мита на автомобилите и като разбрах колко иска да ме обруси държавата, се оказа че нямам толкова пари. Мерака ми секна за години напред. И ето ме сега отново в редиците. Тук съм. ХАРИ
  14. Х А Р И

    Тел.Указател на Клуба.

    ХАРИ - Шумен. HONDA H-RV, отвсякъде оригиналния син металик. 0896 898 464. Ще се радвам, ако мога да помогна на някой, няма значение с каква кола е закъсал. А и да не е закъсал пак ще се радвам да се срещнем и да поприказвам е за нашите коли и приключения с тях.
  15. Х А Р И

    И аз вече се кафя на едно HRV

    P.S. От 1999 до 2002 имах Honda CIVIC CRX, Мисля, че беше модел 1986 година. Един ниско летящ изтребител. Беше с 1500 кубиков двигател, 12 клапана, 105 коня. Но беше адски лек като килограми. Около 650, колкото едно Трабанче. Вземаше акъла на всички които си мислеха, че BMW е голяма работа. Само чаках на магистралата да стигнем до 150 километра в час и им показвах как се отлита. Малко беше набъзикана колата, внесена от Германия, и сякаш не отговаряше на конете които и са дадени защото са ми казвали, че след 180 ставала мудна и трудно си пълнела километража до 220. Тази късаше гумите до 200 и спираше на чертичката след 220 защото явно имаше някакъв ограничител. Усещаше се, че може доста повече, но до там. Беше толкова ниска, че по някои улици където има легнали полицаи не можех да мина. Отпред беше с торсион, а отзад някаква комбинация от торсион и пружини. На седалката отзад се събираха два пекинеза. След CRX-а се качих на SUZUKI SWIFT. Maкар и той японски, ама имах чувството, че съм слязъл от F1 и съм в Москвич.
×