Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.12.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Шофьорският стаж е функция на житейския опит. Водач не се става със знания и курсове.
  2. 2 точки
    +1 за Ванката,делфи накладки и дискове. Нито свирят нито бият, и най-важното спират.
  3. 2 точки
    В зависимост от марката и модела икономическата изгода на дизела срещу бензина в Германия се движи при пробег от 15 000 до 25 000км. Автомобилите с пробег от > 50 000км/г са главно служебните такива, но там Хонда въобще не попада в листата, защото немските фирми имат договори само/главно с немски производители (VW, BMW, Daimler). Аз не бих си купил дизелов автомобил, който е бил каран < 15 000км/г. Евентуалните проблеми с двигател, турбо, EGR, DPF и др. причинени от много стартове, каране на къси разстояния и никога не достигал раб. температура двигател, са твърде вероятни. За обявите по-горе не бих казал нищо, защото мнението ми за внесените коли в България от джамбази е много крайно. Впечатление ми прави обаче надутата цена на дизеловите екземпляри. Приличен Акорд 2008 дизел на реални километри от часно лице в Германия се намира за под 5 000€ (реално би я продал за 4 000€ - 4 200€) - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=288397478&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=2.2&makeModelVariant1.modelId=2&maxFirstRegistrationDate=2008&minFirstRegistrationDate=2008&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=d4c614a6-5472-f8d4-8080-5ecff6a36950 Разходите по внос с евтин полет до Германия, експортни номера и докарване на самоход до БГ са около 500€, което за показания автомобил прави не повече от 10 000лв крайна цена.
  4. 2 точки
    При мен помогна Tabascco! Лют сос, Поръсен по проблемните места. Като ми казаха, мислех, че ме гъбарка, но се оказа ефикасен метод. ..... И евтин. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  5. 2 точки
    Незнам дали тук е мястото, но не намерих каде другаде да пиша. Преди време имах проблем с APP sensor явно не даваше хубав контакт някъде по пътя и от там колата влизаше в сервизен режим. Понеже ми трябваше спешно си купих едно китайско сензорче, което ме изкара 5000 км и все още работи,но от време на време оборотите на празен ход ми оставаха високи: 1500 рпм а като дам гас и отпусна или се вдигаха до 2500-3000 и падаха много бавно или слизаха до 800 както си е нормално. Та това ме изнерви накрая и реших да "разпарчетосам" оригиналния APP сензор и да пробвам да го почистя и евентуално да споделя ако работи какво съм правил и как. Реших да отрежа капачето със малко назъбено ножче по линията на съшиване и се оказа че капачето е захванато посредством пластмасов "пръстен", който е съшит за останалата част от корпуса. Реално режейки по линията успях да отделя пръстена и капачето се отвори само. От долу по ръбът на пластмасовия корпус има гумено уплътнение а самото капаче е скосено по краищата навътре за да опътни хубаво. Повдигнах синята платка и напръсках хубаво с контактен спрей ВД 40 (не универсалната смазка а КОНТАКТЕН спрей на ВД 40 като напръскаш изчиства нагар и окиси и не оставя мазни следи) след това минах пътечките със клечка за уши за да ги почистя (клечката стана черна). Оставих да изсъхне хубаво. Накрая затворих и залепих със лепило (ползвах силиконово лепило което уж съхне за 10 мин но намерих начин да държа капачето притиснато за едно денонощие) и накрая минах ръбовете със силиконовото лепило за да съм сигурен че няма да влиза влага. За момента работи и то супер да се надяваме че е имало нужда само от почистване! Знам че и други колеги са си играли да отварят сензора така че ако могат да допълнят нещо да пишат как са процедирали .
  6. 1 точка
    Отварям нова тема по предложение на един от модераторите. Нека съберем всички известни ръководства за 8-ма генерация на едно място. Аз намерих тези: Ръководство на потребителя - на английски: Service manual Honda 5D - pdf format Ръководство на потребителя - на български: https://drive.google...UXJ1bmtBU1prNUk Сервизно ръководство: Workshop manual - работи (тестван) само през Internet Explorer и Safari. Не работи на други браузъри заради фреймовете. Сервизно ръководство - всички браузъри: http://civic.hondafitjazz.com/manual2.html Сервизно ръководство 2006-2008 - PDF https://drive.google.com/file/d/0B6WEC-ONOBP6bmV0SmJnSE80cDA/view?usp=sharing Enjoy!
  7. 1 точка
    Точно така. Подходящата гума помага да стигнеш просто по далеч нищо друго, не спасява човешки живот.
  8. 1 точка
    Капаро за 6.20 те направо се подиграват. Да нямат налични О пръстени срам.
  9. 1 точка
    Старият се беше сплескал и втвърдил.
  10. 1 точка
    Абе колеги, какви чудеса очаквате на лед,от която и да е гума..? Няма такава...! КАРАЙТЕ ВНИМАТЕЛНО и не разчитайте изцяло на гумите!
  11. 1 точка
    https://www.ebay.co.uk/itm/1x-OE-Quality-Replacement-Exhaust-Petrol-Catalytic-Converter-Type-Approved-Cat/191536342356?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 Ето ви готов и на добра цена.
  12. 1 точка
    При мен сменият о-пръстен изкара околко 4 години. Този път си взех оригиална цяла капачка, за да не се занимавам повече.
  13. 1 точка
    Днес бях до Бултрако, да поръчам О-пръстена, защото по телефона не става. Заявиха ми, че трябвало капаро преди поръчката и доставката. Ок, днес отидох на място и виж ти изненада. Жената от щанда, директно ми даде О-пръстена. Явно не искат да ги занимават по тел., да ровят за части в склада Цена на пръстена в чужбина, лев и нещо. Тук 6,20лв.
  14. 1 точка
    Р0341 Неправилно показание/не е регулиран датчика за положението на разпределителния вал Р0342 Ниско показание от датчика за положението на разпределителния вал Р0343 Високо показание от датчика за положението на разпределителния вал Р0344 Неизправен датчик за положението на разпределителния вал Това го дава програма - ДИАГНОСТИЧНИ КОДОВЕ НА НЕИЗПРАВНОСТИТЕ EOBD/OBDII Трябва да намеря време и да кача файла с всички грешки които дава тази компания която се занимава само с диагностика.Не гарантирам за достоверност.
  15. 1 точка
    Да споделя развоя на събитията.. Застрахователо събитие 29.09. Възлагателно писмо 04.10. Колата я приемат без час, защото застрахователят не е запазил (на добра воля я приемат в сервиза) на 14.10. Платих 120лв платен паркинг. Днес сме 09.12. и си получавам колата с куп забележки. Става дума за ремонт по каско, в доверен сервиз, за щета - предна броня, фар, радиатори, маска, греда, и преден капак и др дреболии отдолу - казанче за чистачки, държачи, ел. инсталация халоген, радиатори и други, няма да влизам в детайли. Първо никаква координация между застраховател и сервиз. Аз го играя посредник помежду им и въртя схеми да излизам от работа, за да ходя да питам какво става с моя автомобил. В крайна сметка толкова време спор кой да плати - защото сервизът поръчал оригинална броня за 800лв, а застрахователят не я признава. Днес си взимам колата без да плащам нищо, защото няма ясно решение кой ще плаща бронята, и гледам - конденз във фаровете, фаровете- единият над бронята се подава, другият - хлътнал навътре. Сядам да карам - светва ми лампата check engine, чистачките ми се движат сами, когато климатикът работи. Застават ми по средата или отиват най-горе и се връщат до средата. Когато се движат, ми се изключват мигачите (ако работят в тоя момент). При ляв мигач, левият габарит ми примигва леко, при десните няма проблем. На място, на без скорост, купето се тресе. Абсолютно недопустимо е да издаваш автомобил след ремонт в такова състояние. Колата сега работи по-зле отколкото, когато я карах блъсната до сервиза. Това са два месеца разправии, спорове, празни приказки, убеждавания как аз нищо не разбирам, безсмислени телефонни и лични разговори, разнопосочна информация и в крайна сметка без никакъв документ аз получавам една развалена кола. Когато сагата приключи, ще споделя и имена. Пиша жалба до КФН и КЗП за неспазени срокове, некачествен ремонт, ненавременен отговор на първа жалба и т.н.
  16. 1 точка
    Купено през пролетта. Така и не му дойде реда.
  17. 1 точка
    Да на 4 л няма пръсне има фолио, на 1л има пръстен фолио не се сещам отворил съм ги.
  18. 1 точка
    Току що снимани в мазето... Поръчани преди 3 месеца от ato24... Нямат пръстен, но имат фолио.
  19. 1 точка
    За туба от 4 л. : 1. ИМА залепено фолио под капачката; 2. НЯМА пръстен в долната част на капачката, който остава на гърлото при първото развъртане на тапата.(ИМА при бутилка 1л., но няма да я отворя за да видя има ли фолио отдолу!) p. s. Имам десетки смени на масло с такова от общите поръчки. Участвам (и препоръчвам участие) в общите поръчки, най-вече заради увереността в качеството на маслото. Проблеми с качеството на маслото (и не само) съм нямал.
  20. 1 точка
    Щастлив съм да ви кажа, че проблемът наистина се оказа, О пръстена на пластмасовия щуцер. Вчера само извадих щуцера, за да видя какво представлява О пръстена и пак си го сложих. Явно при това действие, нещо се е наместило и тази сутрин, паля и.....пълна тишина Сега ще поръчам от Бултрако, нов пръстен.
  21. 1 точка
    От масите на мотора към купето се оказа ,бяха много клeясали зачистихме ги и всичко е ок.Едната даже е за смяна ,поръчана е Благодаря за отговорите.
  22. 1 точка
    На твоята снимка в пластмасовия щуцер за който е хванат маркуча. В снимката от темата, щуцера е с червената стрелка - развиваш болтчето което държи щуцера (мисля че беше №10) и там е въпросния спечен О пръстен. В Бултрако ги има оригинални, на приемлива цена.
  23. 1 точка
    когато се смени семеринга на помпата ( имаше някаква тема по въпроса - как става) и спира да вие . Хубаво е да се смени и лагера. Вероятно има и омасляване.
  24. 1 точка
    Икономиката в света влиза в рецесия, финансовата система е меко казано дестабилизирана и все повече ще ни убеждават с всякакви тестове, че зимните гуми на сухо и на мокро са по-добри при температури над нулата, за под и да не говорим. Ще ни убеждават, че автопарка в близките 10 години основно трябва да е заменен с електрически автомобили заради екологията, без да се споменава за вредните емисии при производството на батерии и рециклирането им и колко стотици хиляди километра трябва да бъдат изминати за да се изравняват и ел. автомобила да печели по отношение на замърсяването на околното среда. Напоително ще ни се обяснява как гумите трябва да се сменят не по-късно от 5 години, въпреки че Michelin написа на официалния си сайт, че гумите не са банани! Ще се произвеждат коли едвам изкарващи гаранцията си, ще се произвежда продукция за определен кратък период и налагаща честа подмяна и т.н и т.н! А хората каращи автомобили няколко десетилетия много добре знаят истината за зимните и летните гуми, провели са безброй собствени тестове и не разчитат, а и нямат необходимост някой да им разяснява при какви условия да сменят гумите.
  25. 1 точка
    Здравей колега, според мен ако си решил да си караш колата, а не да я продаваш, смени и маховика, за да не ти се наложи да правиш след време процедурата отново, тъй като маховика сигурно няма да изкара целия живот на съединителя, който ще смениш. Ако си решил да я покараш малко и да я продадеш .. това вече е друга бира .. Иначе може да се разбере като го свали, който ще ти сменя съединителя. За употребяван лично аз не бих рискувал .. нов наистина е по-скъп 1000 лв струва, но има смисъл /ако ще караш колата/.При мен лично смяна на комплект съединител и маховик ми стъпи с труда на 1600лв. /моята е III-та генерация но моторите са еднакви/, но не съжалявам изобщо, че съм ги дал .. колата е много различна . Успех, дано да вземеш правилното решение .. от мен съвет .. не пести от тези неща.
  26. 0 точки
    И така, Драги мили немили и много други драги всякакви драки и недраги. Отдавна водата изтича и за мое щастие се сбъдна една моя мечта... Най-после ме стигнаха Едно от тези неща на тези дето всички ги стигат, ма добре ме стигнаха, щото бях на задна ли, че иначе как ли? Сблъсках се с нашата Белика държавност и след 9 години борби все още не мога да си регистрирам колата данъчно... че да я мина на преглед и затова заминава със Скръб. но оставя едно велико наследство. Ремонтиран В18... който ще отиде тук (виж прикачената снимка) Сърцето на това жребче е болно от нодомасленонст, бившия собственик просто се е изгаврил, засега ви оставям, скоро време пак ще описвам...
  27. 0 точки
    Надали някой иска нарочно да се удари. Някой път дори и с най-добрите гуми да е човек, пак няма какво да помогне освен този горе. Въпреки всичко, единственото нещо което държи колата на пътя са гумите. И най-добрите накладки/дискове да си е купил човек, като няма гуми е все тая. Затова по-добре премиум клас гуми със среден клас накладки/дискове и тн.. а не да се набият маса пари за тунинги и да се монтират най-евтините китайчета.
  28. 0 точки
    Разбери трабва ти човек който разбира от Хонди и газови. Това е човека. Нито омасляване или аванс процесор ти трябват ,слагат ти ги за да ти вземат още едни пари.
  29. 0 точки
    Мога да добавя виждал съм как спасява човешки живот. Лично съм го изпитал. Виждал съм как от скъперничество точно по отношение на гуми ,за секунди или късмет не се прости човека с живота си и на тези които вози,включително и моя защото бях в колата. Та гумите съм се убедил че от тях ти зависи живота ,твоя и на тези които возиш.
  30. 0 точки
    На мен ми е интересно колко от тези дето се блъскаха през уикенда са били със зимни гуми. Заради такива шушумиги дето не се научиха как се кара при зимни условия висях 4 часа на магистралата.
  31. 0 точки
    Не се прехласвайте толкова по ОЕМ-а. За пример, на моето ЦРВ дисковете са сменени на около 100К в Бултрако. (Знае се, че другарят японец се е изложил с размера на предните дискове и бързо се износват) Сложени са ОЕМ дискове и накладки. Предишният собственик ми каза, че като е покарал след смяната, дисковете започнали да бият. Ходил разправял се и му ги сменили отново гаранционно. Сега отново се усеща леко биене при по плавно спиране, но майстори ми казаха, че за толкова малко не си струва да се сменят (засега). Така че ОЕМ-а ... За сравнение: Джетата си я продадох на 175К с оригиналните дискове в мн. добро състояние. На стария ми Меган съм сменял предни дискове преди около 10 г. (предполагам е бил на около 200К) с най-евтините - Allied Nippon. До ден днешен жена ми кара Мегана и дисковете са супер. По принцип най-добри са частите за първоначално вграждане. От там нататък и ОЕМ-а и другите са на късмет. Само цените са различни.
  32. 0 точки
    Надирането на дисковете не е никакъв проблем, а дори обратното. Диск с улейчета, има по-голяма триеща повърхност, което значи, по-добро спиране. Все пак, тези надирания, не са милиметри, а части от милиметъра, което няма да ви съкрати живота на дисковете осезаемо. Единствен недостатък е, че когато сменяте накладки, ще искат повече време за напасване на триещите повърхности.
  33. 0 точки
    Аз нещо друго се замислих, дали маслото което съм сложил не е допринесло и то до положението, до което съм в момента, За сефте реших да сложа 0w30 Петро, но както знем му липсва dexos-a, иначе преди това с 5w30 Петро съм я карал, но там си има dexos. Пробега, който съм минал е 5к км с 0w30-ката. Друго, което ме съмнява е евентуално работата на газ да пали тази грешка, на бензин не съм пробвал дали чека светва, тъй като днес за сефте ми светна с тази грешка, но колата докато е студена прекъсва една идея на газ. Грешката обаче светна, когато колата беше загряла хубаво и си работеше нормално. Имам съмнение, че на студен мотор една от газовите дюзи не работи както трябва и за това прекъсва, и ако е така за година и половина тази дюза ще ми бъде шестата сменена ..... 😕 . Преди да скоча на нов катализатор първо ще изолирам едно по едно нещата, в които се съмнявам, че последния път пак заради дюза си смених втората ламбда, на която се указа, че нищо и няма.
  34. 0 точки
    Правил съм следното тяло от един се "сади" на тръбите и на мястото на друг . На пазара има някакви заместители които реално не са катализатори , а вътре са пити от какво изградени не знам , но сондите отчитат нормално . Скоро мисля да тествам такъв за црв на стрийма че се оказа че е претърпял операция .
  35. 0 точки
    Когато напълно се доверяваш на друг човек има два възможни резултата – Приятел за цял живот, или Урок за цял живот. И двете са много ценни. Не се чувствай зле, ако някой те отхвърли. Хората обикновено отхвърлят скъпите неща, защото не могат да си ги позволят...
  36. 0 точки
    Нали се сещате какво пресипване на гориво ще настане? Един автомобил с висока екологична норма ще налива огромни количества уж за него и после ще ги препродава на такива с Евро 0 с малака надценка, или приятели ще сипват по един пълен резорвоар за други приятели и т.н. Виждам, и то не рядко, хора, които пресипват с туби открадната нафта я от ЖП, я от някой TIR, така че това с облагането на горивото няма как да се случи. Ние сме много изобретателен народ, не го забравяйте. Трябва проста и ефективна схема, защото колкото е по сложно, толкова повече варианти за "вратички" има.
  37. 0 точки
    Здравейте, група, и аз да се похваля - ненадейно си купих CR-V I, 2000 г. с газова BRC. Успях да ѝ навъртя вече малко километри и се оказа, че ми е страшно удобна, върши ми работа точно, както съм си представял (4х4) и разходът е приличен - извън града 10, в града до към 14. Надявам се да я карам достатъчно - колкото, толкова - човек не трябва да се зарича... Безаварийно на всички!
  38. 0 точки
    София. Мъгла. Фаровете ми мъждукат и карам плътно зад едно "Опелче" с ярки стопове. В един момент той набива рязко спирачките и едва не се блъскам в него. Отварям вратата и викам ядосано: - Що спираш така рязко, бе льохман?!! - Ми влязох си в гаража, бе пич!
  39. 0 точки
    Май вече поръчки от колегата няма да има. Не отговаря в темите си.
  40. 0 точки
    Един френд по миналата година и той се подлъга да си купи лауфен от примекса и на връщане от Пампорово на леко мокър и на места заледено и сняг, каза че едвам удържал колата в завоите да не отиде в реката. Прибра се, свали ги и ги хвърли директно. Но той кара Ауди Quatro, и принципно му е много тежък крака и кара екстремно, така, че карай с едно на ум с тези гуми. Съжалявам, че малко късно писах!
  41. 0 точки
    И при мен няма нищо там. Странна работа ...
  42. 0 точки
    Тези лауфен,не ги ли правят ханкоок? Би трябвало да показват добри стойности..? Незнам,но аз си патих на времето на друг автомобил, с едни руски галоши,че не искам и да виждам руска гума."Кама" беше марката. Дай им желязо на блядовете да правят!
  43. 0 точки
  44. 0 точки
  45. 0 точки
    След известно търсене се сдобих с добавка и прагове тайп S. Имаше работа по тях но, както се казва "за тези пари толкова". Остана да ги боядисам. ...търся си и задна добавка. 😎 Пак съм във филма...
  46. 0 точки
    Човекът Веднъж попитали Далай Лама какво го изумява най-много от всичко. - Човекът! – отговорил той. – Най-напред жертва своето здраве, за да изкара пари. После харчи тези пари за възстановяване на здравето си. През цялото това време той толкова се безпокои за бъдещето си, че никога не се наслаждава на настоящето. В резултат на това не живее нито в настоящето, нито в бъдещето. Освен това човекът живее така, сякаш никога няма да умре, а умирайки съжалява за това, че не е живял.
  47. 0 точки
    Верига се сменя на около 180-200к км. Верига се сменя комплект,защото всеки един елемент от комплекта опъва веригата! Карайте спокойно ,веригата не се къса.Разтеглена до определен момент оказва влияние на предварението около 2-3-4 градуса.Не е болка за умиране,но все пак не е на центровка. Ускорението страда .Какво става после.Следва прескачане на един зъб,обикновено по време на гасене на двигателя.Това е момента в който няма налягане на маслото и двигателя рита на обратно.Веригата прескача от смукателния вал през предния банан/успокоител/.Дотук няма проблем.Палите,виждате ,че двигателя не работи като хората...има вибрации и не се форсира като хората.Пак гасите-прескача още един зъб. До тук още няма щети.Ако запалите и угасите 3-ти път си търсете нов мотор..Хубаво е да го знаете.Важи за всички К,L и R мотори. Успех с икономиите !!
  48. 0 точки
    Малка заигравка с интериора "драскан алуминий"... ...че този черен мрамор ми мязаше на надгробна плоча.
  49. 0 точки
    И си монтирахме амортисьори на предния капак от на жената Микрата са.
  50. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...