Jump to content

Kossity

Фен
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

17 Neutral

Относно Kossity

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 19.05.1983

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.8, VIII
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    архитектура, интериор, 3D
  1. Здравейте колеги! Реших, че може би все пак е редно да пусна някаква информация, макар и след година, а и в крайна сметка така можем да затворим темата (надявам се) . Минах през смяна на веригата в края на миналото лято , но и това не реши въпроса. Беше и време и решихме, че може да подава различно инфо на коляновия и разпределителния вал, ала в крайна сметка си продължи с магариите. Пробвахме друг комп, сменихме кобилиците с такива от друг Сивик, минахме през всички датчици, сензори, кабели и прочее и пак - не и не.... ... До март месец, когато злият дух напусна черната вещица и сега пори вятъра вече близо 5000км без проблеми. Майсторът, Слави от сервиза в Овча Купел, потвърди, че при последната смяна на масло е чистил профилактично отново инжекторите и като че ли това е сработило този път. Друго нещо, което мислихме, че може да е в основата, но остава непотвърдено, е горивния филтър. При светване на резервоара за малко ниво на горивото и съответно пълнене, индикаторът 1-2 пъти не отчете пълненето и показваше отново същото. Слави спомена, че целият проблем би могъл да идва именно от филтъра на горивото, тъй като датчикът на резервоара е вързан с него и като нищо да прехвърля от единия на другия проблем, ако е дал фира. Та, засега колата си върви без никакви симптоми на проблема, чукам на дърво... Благодарско на всички отзовали се и се извинявам , че не писах по-рано - просто изчаквах развитие...
  2. Лично аз сипвам 5w30. Относно марката - по спомен имаше отделна тема във форума и е изписано доста. Предния път сипах Castrol, сега - Fuchs, но отново ще се намерят различни мнения и тук. ПП: Добавям и инфо от manual-a.
  3. Привет. Аз лично и сложих 16-ка патерица 5х114.3 от Нисан. Пасна перфектно, събира се в предвиденото място под кората в багажника също без проблем. Мисля, че можеш да потърсиш и от Мазда също.
  4. Какво направи днес по колата си?

    Привет на всички, Монтирах си чисто ново топче за скоростния лост, понеже сегащното се поизноси с времето. Преди: След: Качествено и тежко, пасва чудесно и препоръчвам с две ръце, ако искате да смените стандартното и да не се охарчите сериозно. Линк към ebay. Поздрави!
  5. Отварям нова тема по предложение на един от модераторите. Нека съберем всички известни ръководства за 8-ма генерация на едно място. Аз намерих тези: Ръководство на потребителя - на английски: Service manual Honda 5D - pdf format Ръководство на потребителя - на български: https://drive.google...UXJ1bmtBU1prNUk Сервизно ръководство: Workshop manual - работи (тестван) само през Internet Explorer и Safari. Не работи на други браузъри заради фреймовете. Сервизно ръководство - всички браузъри: http://civic.hondafitjazz.com/manual2.html Сервизно ръководство 2006-2008 - PDF https://drive.google.com/file/d/0B6WEC-ONOBP6bmV0SmJnSE80cDA/view?usp=sharing Enjoy!
  6. Разбира се - нямам нищо против да се отдели където му е мястото, просто аз не го намерих.
  7. Привет на всички, Малко off topic спрямо горните мнения, но не намерих къде точно е отдела във форума с ръководствата по модели, за което се извинявам предварително. Наскоро попаднах на интересен manual за Сивик 8ма ген с изключително богато илюстрирана библиотека/ръководство. Поздрави! ПС: Бачка само в Internet Explorer и ползвайте лупата за търсене, след като изберете желаната категорията вляво.
  8. Аз намирам тва като размери - M12 X 1.5.
  9. Привет. Опита ли да видиш по специализираните Хонда морги? Пробвай при тази в Дружба, доста неща има там...и аз имам сходен проблем с носещата греда на бронята,но още не съм стигнал дотам...
  10. Привет. Мисля, че при смяна на акумулатор или разкачване на клемите осветеността на таблото става дифолт, тоест силно намалена. Пробва ли да регулираш от тук? - http://prntscr.com/ceou1s
  11. Откраднати Хонди

    Тая нощ са задигнали още една в центъра - черен Сивик, 8-ца на един познат. Явно джамбазите нямат спирка - миналата седмица пред моя блок, пред очите ми напъваха една Астра, в 22:30. Викнахме ченгета, дойдоха - почесоха се небрежно, изпушиха по фас и си заминаха. Резултат - колата на сутринта я нямаше, дори след намесата на "компетентните органи". Разпит в районното, който по-скоро беше някакъв фарс, отколкото желание да свършат нещо конкретно. "По две коли на нощ се крадат във вашия квартал, тва е нормално"...Е, батенце - кви данъци, ква държава, кви пет лева. Успех с търсенето, ще се оглеждам и аз. Сиви S-type няма чак май толкова много. Наистина се надявам да е била с каско колата (не че там драмите са по-малки).
  12. Привет, Пробвай в моргата на Станимир в Дружба. Има бая неща и сто про ще намериш такова. 087 946 6444. Успех.
  13. @Беселин: Не ми се е налагало още да сменям чистачки, добре ме подсещаш. Иначе извадих това от ръководството, дано се ориентираш: http://prntscr.com/bx74bw http://prntscr.com/bx74pb http://prntscr.com/bx74wf
  14. След 10 (десет !) дни в Бултрако - пак съм в стартова позиция. Съмнително е каква диагностика са ми направили също. По техни думи и реглаж на клапани бил извършен, за което силно се съмнявам. В крайна сметка със зор успях да си взема колата след безкрайно мотаене, лъжи, циркосване и разправии по телефона. Хвърлиха ми един бял лист с датата на встъпване, модела и номера на колата, ключовете и документите и приключиха.Тотално безхаберие и нежелание да те привлекат като клиент. Юбико съм ги отписал също. Други идеи при кой да отида в София имате ли, колеги? Благодаря предварително.
  15. И натегнати клапани не са. След реглажа пак изкара грешката. В Бултрако е вече пети ден, резултат нямаме. Щели да гледат някакви датчици по В-тека сега,компресия също, но според мен и те не знаят какво да я правят.
×