Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.10.2019 in Мнения
-
4 точкиДани, мисля, че скоро ще имам директни наблюдения. Вече имам возило с к20 и то от първите. За мой късмет взех перфектното купе без точка ръжда, но от Италия .Тук вече се сещаш, че моторът е бая черничък вътре и реших твърдо да го карам и занапред с YACCO GDi 5/30. Един приятел, градски, си взе Стрийм като моя и на него вече е с YACCO Vx1500 0/30 A/B, така че ще имам доста добри наблюдения поне върху този тип мотори. За к24 вече съм писал много и ги зареждам само с 0/40 Yacco vx1000LL . Драмата идва с к24з3 Акорд 8ма - същия проблем като к20. По-долу ще кача снимки. Моля модовете да я качат към този пост.
-
3 точкиЗдравейте,днес си получих новия акумулатор от Бултрако. Цената без отстъпката,е 208лв. По щампата на него до минусовата клема сочи,че е произведен 6 мес. 2019г. Това е независещо от дилъра,а от наличната пртида! Идва от централен склад в Европа (Австрия). Ето снимки: За да му важи гаранцията,трябва да бъде монтиран в Бултрако,срещу сумата за услугата,в ценоразписа им! Не бях с моя автомобил,за това ще минавам друг с път с акорда,да я заверя. Пожелавам му дълга и безотказна служба...!
-
3 точкиНяма и няма празен ход , въртях болта на дросела мих 56 пъти иацевето . Част от проблема е на снимките . дросела се мие и почиства свален . Не пипайте болта за празния ход ако имате съмнения че дросела е мръсен .
-
3 точки
-
2 точкиДа дам един репорт за маслото Amsoil Signature Series 5w-30 от общите поръчки от ato24, смених го след изминати 8200км, оказа се че спадът на маслото се е дължал на лек теч от пробката който беше отстранен. Продължавам напред със същото, като смятам смените да са в интервал пролет-есен.
-
1 точкаАко не си сигурен в уменията си не го прави,но пък автостъкларите като отидеш с твое започват с един мега цени за поставяне,чак да те заболи глава.
-
1 точкаТи сам си си отговорил на въпроса просто си сложил маслото което има най-много ментета на пазара. Щом си доволен от Кастрола защо реши да сложеш Тотал,не ми отговаряй защото го продават за без пари,то такова му е и качеството.
-
1 точкаИзвинявай ма това са пълни глупости и с фунията и с това че няма да пълни разширителния съд. Ей скоро издадох едно с такива симптоми, колегата е от форума нека пише.
-
1 точкаХоп, капарирах едно сивиче - 1.5т екзекутив с ЦВТ, наличен, цвят бургундия Живи и здрави да го взема ще се похваля по-подробно в раздела за сивик Х. Реално не дадоха кой знае какво - 5 безплатни обслужвания (които ще са на около година и струват 250 лв. иначе), едни стелки (най-луксозните) и това е. Другата отстъпка (уж) си я даваха и преди за налични коли (от 62К на 56К). Аз понакичих квот са сетих - джанти със зимни гуми, спойлерче за капака, калобрани, осветление, а-у и пак се върнах на 63 Цецо, реално ще сменям Леджънда В тая връзка го пускам на промоция за следващите 20 дни - 14К твърдо + подарък втори комплект джанти с гуми. Акорда си остава за жената...
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКлапаните явно са регулирани към горна граница на предписанията. Няма проблем стига да не са оставени по-отворени от предписаното.
-
1 точкаПървата част от контактния ключ е чиста механика като всяка брава ,с могократното използване се зацапваи пълни с буклуци и идва време когато тя не сработва. Иска почистване и работа ще ти свърши ключар. Поне при моята генерация като вкъраш ключа трябва да натиснеш навътре леко за да ти разреши следваща позиция.
-
1 точкаИма един тампон,намира се от дясно до пробката за масло.Отговаря точно за движението на мотора напре-назад.Най-вероятно той е скъсан,ако си с дизел само оригинален около 250лв.
-
1 точкаВътрешно каре. Имам същия проблем и ходих при Слави в Овча купел и ми каза вътрешно каре. Трябва да се сменят и двете, на хубава марка струват около 600 лева.
-
1 точкаИ аз да се отбележа, макар и със закъснение - тестът ми е от 07.10.2019 г. И така... 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 431 500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 70 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 35 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 07.10.2019; 9) Моточасове – около 2; 10) Изразходвано гориво - около 5 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (5 / 3.780) = 1.3; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 10-12 мин. от сутрешното пътуване в момента (да не кажа половината от пътуването) минава във висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. Първи впечатления - очарован съм. Невероятно тиха, равномерна и изключително лека работа на мотора. При всяко (подчертавам - всяко) достигане на 3000 об./мин. съвсем отявлено се усеща включването на витека. Задействането на витека не бе така ясно изразено при другите масла - не го усещах толкова добре, да не говорим, че не го усещах всеки път. Друго, което искам да спомена, е температурата на маслото. При спокойно каране в настоящите метео условия е макс. 88 С. При Шела стигаше до около 92-93 С. Т.е. по много груба преценка имам спад от около 5 С (+-). Максималната температура, която съм достигал след 130-140 км по магистралата, е 92 С. Имах притеснения за налягането на маслото на празен ход, но засега е стабилно и дори при 90 С е 1 бар (при указан мин. от 0.7 бара при 80 С). Разход за момента няма, но е прекалено рано за изводи. Като се има предвид преклонната възраст на мотора и допуските му, които клонят към лимита, направо не е за вярване колко добре работи с 5w-20-ката. Не зная дали и с колко страда защитата на мотора, но субективните ми усещания и еуфорията (до момента) ме карат да кажа - за моя начин и условия на шофиране (кратко и спокойно в равното софийско поле, с двама пътници в колата и без багаж) никога повече няма да сипя друго масло в този мотор - само 5w-20 .
-
1 точкаПасажерската пръскалка можеш с една игла да я регулира къде да пръска. Имай в предвид, че на магистрално каране струята отива по надолу.
-
1 точкаЗа колегите с джаз. Егр клапана не прави проблеми а ей това :
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаОтносно клипът: Тоест, накратко, чилякът - братушка казва, че всички проблеми с износването на разпределителните валове на К-сериите и допълнително - харченето на масло идват не от използваното масло, а от ненавремената му смяна! Споменава масло 0W20 и 5W30. Споменава и че не е виждал тънки маслени канали и отвори по разпределителните валове. (Тук Ванката може да каже дали е така...) Неколкократно казва, че дилърските сервизи сменят на 15 000 км., а трябва на 5000км. Максимум на 7000 км! Накрая допълва, че не е виждал тези проблеми само при екземпляри, които са обслужвани по сервизна история на съкратен интервал на смяна, на маслото! И при тях няма износване на вал и няма харч на масло. Дори и на 300 хил. км! Перефразирам цитат: "Двигателите на Хонда обичат прясно масло"! От тук следва изводът... Който си е купил К-серия, която по сервизна книжка е обслужвана на 15 000км., значи трябва да обърне по-сериозно внимание за ремонт... Това гласи посланието на клипчето. Благодарности на JHM за предоставянето му.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДнес ще се отклоня малко от моторите , но две поредни коли ме вцепениха вчера и днес . Искам да ви обърна внимание на спирачната система. Ако вашият живот не ви е мил и не ви пука то помослете за останалите. Ще започна със спирачната течност която се сменя на максимум 36 месеца ! Ако сами си сменяте накладки няколко неща които ще изброя ще са ви от полза . 1 винаги проверявайте дебелината на диска и я сравнете с зададения минимум , ако е под ,на или с някоя десета до минимума то незбавно ги сменете . 2 при смяна на накладки задължително почистете и смажете водачите с греста предвидена за тази цел . Никога с графитна .! 3 подложните пластини на накладките ги свалете почистете тях и основата на супорта на която лягат . 4 уверете се че наклатката влиза леко в леглото си и е притискана само от пружинна сила на пластините . При нужда изпилете водача на накладката от чеплъка на шанцоването и боята . 5 обезмаслете дисковете 6 Преди монтаж на диска се уверете че сте почистили идеално главината от ръжда, налепи и всичко което би попречило диска да легне с цялата си площ на нея. 7 не мажете медна грес на диска и след това да монтирате алуминиеви джанти.
-
1 точкаДА и аз съм за вътрешно каре. При едно ФРВ имахме същия проблем и се оказа вътрешно каре, или нови или рециклирай.
-
1 точка
-
1 точкаОтлагания по бутало , клапани и свещите , силно абразивни и твърди налепи . На клапаните се виждат как са се отчупвали , мго често се получават надирания на бутало или цилиндрите . Тук комбинацията с дълги интервали на смяна е с добавки . Не слагаите л@йна в двигателите си .
-
1 точкаАко разгледаме моторите във времето, от хонда са доказали , че това го правят много добре . Докато не се намесиха еко нормите и стратегии за по висока производителност и по бърза сглобка . Като почнем от А серията вграждана в акорд , двигател които има многократно документирани изминати по над милион километра без да бъде отварян . Какво се случи сега ?????? , с толкова технологий да не могат да правят мотори не мисля ?. Гори масло , нещо тропа , пропаднали клапани , спекли сегменти , износени валове това ........... Всичко това не може да бъде избегнато но може да бъде отложено . Защо неможе ? няма материал ,ресурса е изчислен . сега някои ще каже ма моята е на 400 к . , два реда по нагоре написах над милион! . Започнаха да се лутат потребителите между избора на масло и предписания , свети чека но майстотра ми каза че на газ е нормално , колата ми е на 200к майстора каза 10/40 нищо че съм с най голямата недомислица к20 икономик . Някои ще каже противоречиш си ! НЕ просто безсмъртната Де серия златната и среда се оказа 5/40 а от двете страни останаха 10/40 и 5/30 . Кога и защо за де серията ? винаги съм препоръчвал 5/40 или ако мотора е след ремонт 5/30 за тази серия мотори , марка масло няма да коментирам който има желание ще разбере с какво работя. Но нека да оставим де серията на страна коментирана е и в други мои теми , няма да се спирам и на Ф серия защото това е реално същия мотор с по голяма кубатура . Важно чека няма вариант да свети ако ще и на въглища да сте подкарали двигателя си 99% от случайте е след монтаж на газова . Разберете и пак в 99 % от случаите или е монтирал или настроил с г@за си газаджията за да свети чека. Забелязавам гледате параметри на мапа за да прецените дали сте за реглаж клапани , стига , в менюала си пише или ако незнаете запомнете 40000 . Ако има газ : B20 - 15k IN15 -EX20 k20/24 - 25k d13-16 - 25k L 12-14 - 30k R18/20 -30k въпреки че това животно държи много отварял съм и след 140000 на газ и пак беше що годе в норма б16/18 - 30к за тях мисля и да не пиша за мен това са най добре направените и конструктивно от всички мотори и най вече б18ц6 . K серията вече не е с ремък а верига и нейния живот при нормална експоатация приключва на около 230к .Живот зависещ много от маслото , ако изключим скоростната кутия , веригата има най много триене метал в метал в мотора . Затова тук поне аз не си правя експерименти к20 5/30 к20 тапира 0/40 също и к24 или 5/30 или 0/40 , спокоино знам какво пише в менюала. Светещ чек с грешки в запалването на цилиндрите , кнок или в комбинация са регистър че 1во трябва да погледнете клапаните а с отварянето на капака и състоянието на веригата дали не е разтегнала. IN25 EX30 за Ка серия. Утре продължавам .
-
1 точкаКато пуснах темата мислех, че ще се развие, но явно не допадна на ютуб мастърите . Е, аз ще почна да пиша. Ще почна със следното: хора, сглобявавали двигатели чрез клавиатурата и ютуб, по-добре да не пишат, не само тук, давайки акъл за точно същото. Масово явление напоследък . Започнаха се теми за масла, ремонти, части и т.н,. и лица, незнаещи какво има в един мотор, се оказаха на пирамидата от знания. Масово наблюдавам препоръка - ей тва масло си сложи, но не го карай повече от 6к. Е защо да го слага тогава? Ахаааа... ми евтинко е. Бях прочел и коментар, че мотор не може да изкара 200к с 10/40. Е, може! Знам повече от 30 такива на 300к+ и не са виждали друго, но това са мотори до към 2000 година. От там нагоре и самите производители промениха моторите, но не и принципа им на работа. Основната причина един мотор да гори масло или по-точно причини са няколко . 1 Сегментите и не винаги тяхното износване, а спичането на маслосъбиретелните пръстени и невъзможността им да работят правилно. Тук обаче ще се получи един омагйосан кръг. Защо спичат? От старо масло и немърливо отношение към мотора на водача. Тесни или запушени дренажни отвори на маслосъбирателните пръстени . 2 Прегравяне на мотора и омекване на сегмента. 3 Горните две вече са на линия и водачът почва да слага наливни лайна с цел по-ниска цена на маслата. 4 В по-редки случаи - износени гумички на клапаните. 5 Наличието на газ. Защо и газ? Една неправилно монтирана и настроена газова може да доведе до прегряване на мотора, бедни смеси - детонации и висока температура в цилиндъра. Респективно маслото в цилидъра/каналите на буталото се изпича. Почват отлагания. 6 Елипса в цилиндрите. Разход на масло в комбинация с газ постепенно води мотора до неговия край. Защо - би питал някой? По-късно ще пусна и снимки за това какви отлагания се получават от тази комбинация и какви наранявания могат да причинят на цилиндрите и буталата. Манията да се кара с тънки масла ми харесва, но днес при мен беше 37 градуса, и ако имах к24 - да речем, със сигурност маслото в нея нямаше да е 0в20. В Щатите били карали с такова. Дреме ми. В Щатите са си я купили нова, горивата са им 10 пъти по-качествени и не карат на газ. С появяването си к20 икономика е сгрешен на чертожната дъска и по-точно архитектурата на глава. Лоши магистрали на мазането на валовете, респективно износването им. Вече при к20 тапира и к24 тая недомислица я няма. При предходните мотори такъв проблем няма. Тук идва и друга драма, и пак с к20-та, дори и к24 - чукането в мотора. Проблем голям и от какво? Износване на буталата и почват да играят кючек в цилиндъра. Срещал съм негативни коментари за R-серията, но за мен това е доста по-направен двигател от съвремнните мотори на пазара.
-
1 точкаЗдравейте колеги проблема е отстранен. Ще се опитам максимално да съм подробен за да може ако някой му се случи нещо подобно да пробва. Първо пробвах с датчика който е на скоростната кутия да не ми прави някакви проблеми понеже нали когато само съм в движение ги държеше тези обороти, но не е от него. Така проблема излезе от дроселовата клапа и най-вече от голям нагар по самата пластина за целта смъкнах клапата и я разглобих основно и я напръсках със спрей за почистване на Mannol (не правя реклама, просто на мен ми помогна), като отворих големия месингов болт и напръсках там, общо взето където има каналче или къдет е МАП сензор. Другото е че TPS-a Това което показва в каква позиция е отворена клапата ми показваше 10,5% като стойност, а в английски форум бях прочел че трябва да е от сорта на 9, регулирах и това. Самият МАП сензор почистих отново. Та проблема вече не е на лице. Сглобих клапата, регулирах си оборотите и вече в покой ми държи 760 грубо, а в движение от 900 до 950 както мисля че е нормално вече.
-
1 точкаНе знам кола е разваля се, но в рамките на 500лв се оправя.Друг е въпроса цялостното състояние на колата какво е и дали си заслужава да се наливат пари в нея при положение че това е просто шум,които се чува само понякога. Тя може да си шуми още 50 000 - 100 000км и да не сдаде багажа
-
0 точки1. За точния процес питай YouTube. 2. Стъкло втора употреба - НЕ. 3. Само със силикона от приятел си мнооооого далеч от всички необходими неща за демонтаж и монтаж на стъкло. Виж т.1. п.п.
-
0 точкиДа, "нормални" са си ауспусите... то само на спорт модификациите са в средата и изяждат от пространството на багажника. Търсим мющерия за леджънд @kalintry айде звънкай за по бира, докато не е заминал
-
0 точкиСупер батерия дано ти служи вярно. На печата пише 0619 а това 45 какво е ? Кой ти разчете печата,замери колко показва като напрежение в момента. Виж като попълват гаранцията на колко зарежда алтернатора,колко е с включени консуматори. Почти никой не го прави но трябва да се замери дали случайно нямаш утечка,важно нещо което съкращава живота бавно на батерията.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, аз също бях с диагноза вътрешно каре, при постоянно подаване на гас, най-вече на 3-та между 40-60км/ч се усеща едно люлеене в предницата. За целта закупих ляво и дясно каре, защото без сваляне не може да се разбере кое от двете е заминало.Майстора започна от дясното,той също е хондаджия и се рови из нета много повече от мен,братушките споделят, че по-често е проблема в дясното вътрешно каре, но не изключено и в лявото. При мен се оказа дясното. Всичкото люлеене изчезна. Поздрави
-
0 точкиНе е виц, но за жалост е самата истина! Едно време пращаха мутрите да бият и застраховат, сега пращат превърнатите в бухалки - НАП, БАБХ и тем подобни...
-
0 точкиЗащо – вдигаш отзад, махаш здравата и слагаш патерицата; после вдигаш отпред, махаш спуканата и слагаш здравата, само две смени. Така или иначе отпред с патерица е непрепоръчително.
-
0 точки
-
0 точкиЯд ме е най вече, че за това състезание изтърпяха куп наказания само и само да се представят добре и да те блъснат още на втория завой....
-
0 точкиКакто сме коментирали и в друга тема, аз съм с АТЕ предни, задни, дискове, накладки - всичко и съм доволен.
-
0 точкиСлед като е гледал повторениетя, Льоклер е признал че е изцяло негова вината. Няма какво да спорим. Друг е въпрса защо стюардите за пореден път не бяха напълно адекватни.
-
0 точкиЗдравейте, колеги. По независещи от нас причини се получи това "прекъсване" , някои вече са предположили правилно, че е свързано с домейна. Правим всичко възможно проблеми от такова естество в бъдеще да не са фактор, който ще попречи на всички нас да развиваме взаимно форума. Благодарим за разбирането! Краси, по принцип трябва да мине някакво време да се опреснят DNS записите след като форумът беше "паркиран". Пробвай това:
-
0 точкиВсяка прилика с лица, събития и форуми е абсолютно случайна. Потребител 1: “Здравейте, може ли някой да ми помогне? Как мога да удължа един градински маркуч?” Потребител 2: “Защо искаш да го удължаваш?” Потребител 1: “Защото е прекалено къс?” Потребител 3: “Еми по-добре си купи един достатъчно дълъг!” Потребител 1: “Еми не ми трябва, само 5 метра не ми достигат?” Потребител 2: “Да, обаче един цял маркуч е винаги по-добре!” Потребител 3: “Оффф!” Потребител 4: “Какво офкаш, човекът просту пита как да удължи един мъркуч!” Потребител 5: “А ти по-дубре научи български първо!” Потребител 1: “по-дОбре!” Потребител 5: “Ей такива най-много ги обичам – молят за помощ, ама после се заяждат с другите за правопис!” Потребител 6: “Ей, все по-зле става в този форум. Аз когато съм удължавал маркучи, ти още прав под масата си ходил!” Потребител 1: “Еми кажи ми тогава как най-добре да го направя!” Потребител 5: “На твое място не бих го правил!” Потребител 2: “Още не си ми казал, защо искаш да го удължаваш, какво ще правиш с него???” Потребител 1: “Ще си поливам градината.” Потребител 7: “Е каква е тази градина?” Потребител 1: “Еми съвсем нормална градина” Потребител 9: “Без да ти се бъркам, ама нали ти е ясно, че някои растения не трябва да се поливат с много вода?” Потребител 4: “Офф, мамка му, той иска само да удължи един маркуч!” Потребител 7: “Ти не се бъркай бе, малоумник!” Потребител 4: “Абе гледай себе си бе, идиот!” Потребител 1: “Никой ли не може да ми помогне?” Потребител 12: “Абе стига си давал зор пък ти бе. Имаме си и друга работа, освен да отговаряме на някакви въпроси на новаците във форума!” Потребител 1: “Еми тогава защо отговаряш?” Потребител 13: “На много умен ли ми се правиш бе?” Потребител 1: “Не, просто искам да удължа един маркуч!” Потребител 2: “Преди 10 години удължавах един маркуч, който изкара една година само и от тогава само цели маркучи ползвам!” Потребител 1: “Е как го удължи де?” Потребител 2: “С удължител?” Потребител 1: “Т.е. сложи просто още един маркуч към него и така, или?” Потребител 10: “А защо не потърсиш в гугъл???” Потребител 1: “Еми потърсих там и ме препрати в този форум” Потребител 15: “Аз още ползвам лейка за поливане, няма нищо по-добро!” Потребител 17: “Ей да, спомням си. Какви времена бяха едно време. Ама в днешно време нищо не държи много, всичко се чупи бързо!” Потребител 1: “Да разбирам ли, че никой не може да ми каже как да удължа маркуча?” Потребител 15: “По-добре зарежи и поливай с лейка, тъкмо малко спорт!” Потребител 1: “Еми имам проблеми с гърба и не мога да ходя много и да нося тежко” Потребител 18: “Еми значи си на грешното място тук!!!” Потребител 5: “Точно!” Потребител 1: “Защо?” Потребител 17: “Еми това е градинарски форум, като не можеш да ходиш и да носиш тежко, отиди в медицински форум. Егати тъпака!!!” Администратор: "Темата е затворена, Потребител 1 беше блокиран заради спам!"
-
0 точкиТози го видях днес в дир-а и ми хареса: - Ученици, днес ще имаме контролно. - А калкулатори ще може ли да ползваме? - Да. - А транспортири? - Също може... Така, пишете тема на контролното - "Любовта в поезията на Ботев!"
-
0 точкиПенисът написал молба: Моля да увеличите възнаграждението ми поради следните причини: – Занимавам се с физически труд; – Работя на дълбочина; – В работата се хвърлям с главата напред; – Не ми се плащат извънредни за работа през празниците; – Работя в обстановка с неблагоприятен климат; – Работната ми среда е с повишена температура и влажност; – Работното ми място е силно затъмнено и липсва каквато и да е вентилация; – Работата ми е свързана с непрекъснат риск от професионални заболявания. Отговор от Ръководството: След разглеждане на вашата молба и внимателно изучаване на аргументите ви, администрацията реши да отхвърли претенцията ви със следните мотиви: – Вие не работите на пълен осемчасов работен ден; – Вие заспивате на работа; – Не изпълнявате винаги указанията на ръководството; – Понякога влизате в непредназначени за вас помещения; – След работа оставяте работното място непочистено; – Не спазвате инструкциите по техника на безопасност (напр. не обичате да ползвате предназначеното за вас защитно облекло); – Пенсионирате се преди достигане на пенсионна възраст; – Не обичате да работите две или повече смени подред; – Често напускате работното място, преди да сте изпълнили нормата; И ако всичко казано дотук ви е малко, длъжни сме да ви съобщим, че нееднократно сте забелязван да влизате и излизате от работното място, носейки две чанти с неизвестно съдържание.
-
0 точкиМъж сваля мадама на бара, но нещата не вървят и той вади последният си коз. - Давам ти 10 бона, ако прекараш нощта с мен. Мадамата пали цигара и след няколко дръпвания приема. - Добре. Нека махнем 2 нули от сумата. Мадамата дръпва още веднъж пресмятайки на ум и се ококорва. - Ма ти мене за ква ме имаш? - Това вече го изяснихме. Сега само преговаряме за цената.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиОтносно снимките на спирачките. Кой е карал на магия с такива спирачки? То си е направо страшно! А маншончето със свинската опашка направо кърти!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00