Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.06.2019 in Мнения
-
3 точки
-
2 точкиКолеги, проблемът се оказа от заден ляв апарат, поръчах ремонтни комплекти за 2та апарата и нови накладки и сега всичко е ОК. И да, малко се натегна ръчната от подлакътника както каза @Pascualle.
-
2 точкиПровери бушон именуван back up.На трета генерация е в кутията при двигателя 7,5А.
-
1 точкаПриживе тачен, помолен чета да води. Покосен, там на балкана - без да лежи и да пъшка. Позорно, без гроб, оставен на вълци. Пренебрегнат от честта поборническа и мъжка. И посмъртно използван за слава на род и родина. А истината за гибелта му известна само на трима. Хрумна ми в момента, понеже снощи пак гледах филма който съм качил по-горе.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗадният ти мост е полузависимо окачване тип торсионна греда. Тоест П-образната част между двете колела работи на усукване и стабилизира колата в завои без отделна торсионна щанга и биалетки. Това е възможно най-евтиният тип окачване, с минимум елементи. Ходът на 2-те задни колела едно спрямо друго е малък и за това при неравности оф роуд прибраното в калника не позволява отсрещното колело да стъпва на терена. При резки маневри по асфалт с голяма скорост вътрешното на завоя също се отделя от пътя, но тук зависи и от сплавта и колко тя е еластична. Чисто торсионното окачване е съвсем друг тип. Там има носачи, а вместо пружини има торсионни пръти със шлици в двата си края. Единият е хванат към купето, а другият в носача. Те именно са заместител на пружините или ресьорите като демпферен аламент. Този тип позволява по-голям ход на окачването и регулировка клиренса на автомобила. При Хонда се ползваше в 3-та генерация Сивик и производните и модели (средата - до края на 80-те), както в предния, така и в задния мост. Повечето самоходна военна техника е с такъв тип и до днес. Изключително дуракоустойчива идея от началото на 20-ти век, използвана и при славните Ситроени от време оно.
-
1 точка
-
1 точкаРазликата между оригиналните колони и афтермаркет Следва звукоизолация на вратите и е готово. Имам шумомер,но се забави доставката му у не успях да премеря шума преди изолацията. Но мога да го премеря след изолацията и да го пратя на някой да премери неговата кола,която е без изолация ида сравним показателите. определено има усезаема разлика в шума с изолацията.Всички тези глупости ми отнеха около седмица разправии. Имате го в предвид ако се захващате.
-
1 точкаИзползвах 2мм виброизолация + пресоване кече и непресовано с дебели 40мм. На снимките си личи кое е оригиналното кече и колко са сложили.... Кечето се намира от фабрики за мебели. взех по 2 квадрата от непресованото и пресованото за общо 10лв
-
1 точкаШумоизолация на кочинката: Снимката на кората с цветовете: С червено захвашането на предната част на кората от към седалките (на две части е) С зелено е захващането на капаците на двата малки говорителя,могат да се свалят без да се маха кората. Суба не може да се маха без да се свали цялата кора. Със синьо е оградено захващането на кората към купето Разглобяване на задната част на интериора: 1. Маха се долната част на задната седалка. Зад страничните има болт 10 ,а от пред от двете страни има щипки. Нтиска се седалката на долу,щипката се дърпа за да отключи и тогава се повдига седалката. 2. Махане на облегалките. Всяка облегалка е закачена с по два болта 10 ки,скрити са под сивия кожух в ъглите,има лепенки. 3. Махане на страничните облегалки на седалките. В основата има болт,после се плъзгат леко нагоре и се изваждат към вас 4. Махане на страничните пластмаси на гредите. Страната от към вас се дърпа на страни за да се откачи кремежът,после се дърпа на долу за да се откачи следващия крепеж и след това се дърпа към вас за да се откачат останалите 3 крепежа наредени по дъжина на стуклото.После за да я монтирате лесно обратно,извадете крепежите от ламарината ако са останали там.Сложете ги на местата им по панела и с натискане закрепяте обратно панела.Монража е лесен ама демонтажа....тц 5. Маха се пластмасата на кората от към седлаките. махат се в двата края пласмаси,които усигоряват достъп до закрепването. гадна работа е ,но не е невъзможна. 6. махане на самата кора. започвате от към вас да дърпате нагоре кората за да се разкачат крепежите продължавайки към стуклото.От багайника също можете да ги натиснете за да излязат.За да излезе кората се налага малко да я огънете,не епроблем еластична е няма да се счупи Разгледайте снимките и ще добиете представа а какво говоря в описанието за разкачане При обратно сглобяване не забравяйте да избършете стъклото от клепаницата на ръцете и че аз забравих..и разглобявах втори път
-
1 точкаНастройва се трънки. Това че някой им криви поплавъка и се заиграва със сондата, не значи , че се настройва. БРЦ сонда със БРЦ сензор бих казал, че е една от най-точно показващите комбинации за тороидална бутилка.
-
1 точкаhttps://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione В този сайт може да се провери кога за последно и на какъв пробег е преминат технически преглед в Италия. В полето тарга се въвежда италиянския регистрационен номер.
-
1 точкаПоклон п.п. Как си, Христо? Събра ли се вече с Венета? Тук животът е глупав. Ежедневно си крета. Вече зная и аз за какво се умира. Свободата ли? Струва, две кебапчета с бира. Дали гледаш отгоре с небесната чета? На Околчица дъжд. И разгонени псета. На Околчица срам. Имаш много поклонници. Генерали и лумпени, политически конници Живи трупове жалят за мъртвите, Христо. Всенародната кал днес се кланя на чисто. Цветове Гласове Знамена Шарения. Обещания светли и помия до шия. Как се люби и мрази? Там пишеш ли нещо или вече не искаш дори да се сещаш. Много здраве от мен на небесната чета. Във дванайсет завийте и вие, момчета. И станете на крак, и за вас помълчете Втори юни си струваше всичко, поете!
-
1 точкаИ в крайна сметка си взе Валео за 450 лв, вместо ЛЮК за 300 . Не знам какво сте проверявали по номер на рама, но номерата които са дадени по ЛЮК и по Закс са за абсолютно идентични съединители, просто майстора ти изглежда работи само с едната фирма . Шанса да те сполети и смяна на маховика си е сериозен, горе долу ги изчисляват да изкарват и двата компонента едни и същи километри, и както ти казаха колегите, дори и сега да изглежда добре маховика, не се знае дали ще изтъркаля и този съединител, така че се подготвяй психически за още едни ИлядО лева .
-
0 точкиНека винаги го носим в сърцата си!Поклон пред великия български поет и революционер. Христо Ботев Майце си Ти ли си, мале, тъй жално пела, ти ли си мене три годин клела, та скитник ходя злочестен ази и срещам това, що душа мрази? Бащино ли съм пропил имане, тебе ли покрих с дълбоки рани, та мойта младост, мале, зелена съхне и вехне люто язвена?! Весел ме гледат мили другари, че с тях наедно и аз се смея, но те не знаят, че аз веч тлея, че мойта младост слана попари! Отде да знаят? Приятел нямам да му разкрия що в душа тая; кого аз любя и в какво вярвам - мечти и мисли - от що страдая. Освен теб, мале, никого нямам, ти си за мене любов и вяра; но тука вече не се надявам тебе да любя: сърце догаря! Много аз, мале, много мечтаях щастие, слава да видим двама, сила усещах - що не желаях? Но за вси желби приготви яма! Една сал клета, една остана: в прегръдки твои мили да падна, та туй сърце младо, таз душа страдна да се оплачат тебе горкана... Баща и сестра и братя мили аз да прегърна искам без злоба, пък тогаз нека измръзнат жили, пък тогаз нека изгния в гроба! Стихотворения Майце си Към брата си Елегия Делба До моето първо либе На прощаване в 1868 г. Хайдути (Баща и син) Пристанала Борба Странник Ней Патриот Защо не съм...? Послание (на св. Търновски) Хаджи Димитър В механата Моята молитва Зададе се облак темен Обесването на Васил Левски
-
0 точкиЗдравейте! След доста търсене, четене, гледане и лутане семейството ни може да се похвали! От 2 дни сме собственици на Honda Accord 2.4, комби, автомат преди фейса - края на 2003 година! На теста НЕ открих никакви грешки, катализатора си е там и работи (общо взето сканирането не намери нищо нередно) За тези 2 дни минах 600 километра за тест и според мен за сега нещата са ок! Колата има своите забележки като: 1: Спукан стоп и спукан фар (не влиза вода вътре, но са спукани и ще ги сменям). 2: Тръгнал лак на 2 места на тавана (по около 7-10см.) 3: Надрано предно стъкло от пускане на чистачките без перото (предполагам) 4: 5-тата врата се отваря от ключа, но НЕ се затваря нито от ключа нито от бутона) 5: Нещо тропа от задна дясна страна (странно, защото се чува само на малки неравности (павета, дупки, грапавини), а при легнал полицай не се чува) 6: Изгоряла крушка на габарит (преден) и халоген По километраж пише 180к километра, но не ме интересува това толкова, а как е обслужван и как се държи! Автомобила е внос от Швейцария (Лозана) и няма никакви признаци за ръжда. Преминал е преглед януари 2019 година там. Двигателя работи много приятно и тихо, когато загрее (което става много бързо) държи около 650-750 оборота. Скоростната кутия няма придърпване или шумове независимо дали е загряла или не! Превключва много плавно и дори неуловимо, във всички варианти (ръчен, автоматичен D, D3, P, N, R) Сега предстои да се обслужи, да се сложи газчица и да мине КАТ след това. Имам следните няколко въпроса за гореизброените проблеми: 1: Фаровете от седан стават ли за комбито, и стоповете от Англичанка ще свършат ли работа? 2: За това знам, че ще трябва да пребоядисам целият детайл. 3: Нямам представа дали това може да се полира или премахне по някакъв начин, или ще трябва друго стъкло. Намерил съм предно за седан, и се надявам да няма разлика с това за комбито (оригинално 2-ра употреба) 4: Четох доста и видях, че повечето не се отварят, а само се затварят. При мен е обратното. Дали има някой запознат с ремонта на подобен проблем, или да ме посъветва от къде да тръгна и какво да правя? Технически съм грамотен човек и мога да я разглобя и да поръчкам, но дали това трябва да сторя? 5: Силно се надявам тропането което ми наподобява повече на така нареченото "клопане" да е в следствие на нещо дребно. 6: Ако има тема (мисля, че някъде я срещах, но не мога да я намеря сега 2 дни) да ми подскажете какви са крушките на Акорд 7? 7: Знам, че маслото в скоростите трябва да е оригинал (видях тук във форума човек да продава туба 4л. но не знам дали да го взимам, или да взимам от Хонда)? 8: За маслото в двигателя ще се доверя на сервиза който ще я обслужи (Слави). 9: От каква друга Хонда стават джантите на Акорда? Искам да си купя направо комплект джанти (може и ламаринени) на които да монтирам зимни гуми есента, а на сегашните да си сложа нови летни. Сегашните са оригинални 16" за модела лети. Също дали някой е слагал метални 15-ки на такава кола с високи зимни гуми (не знам дали ще станат на апаратите)? На всички коли до сега които сме имали винаги за зимни слагам 1 размер по-малки ламаринени джанти с висока гума (за да се изравнят показателите), защото така ми вози по-меко зимата, и си мисля, че е по-проходима (може и да бъркам). 10: Ако дисковете и накладките са ок, и ремъка е ок трябва ли да си ги сменя? Иначе дисковете нямат ръбове, а накладките са над 80% живот и функционират както трябва. Ремъка изглежда сменян скоро. Общо взето това е за сега, и се надявам да не съм сбъркал с избора си. Изключителни благодарности, на: ceco_accord ; bobineshkov ; Pavel_Pavlov и Тошко от Стара Загора (не знам името му тук, но кара CR-V след 2007г, автомат, бензин), както и на другите колеги отговорили ми за обявата в гр. Плевен! В момента нямам снимки, но като направя ще кача красавицата за да ми е довършен поста. Поздрави от мен и слънчево лято (дано)! Жоро!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиМнога бързо за седмица почти 60 лв доставка Ето ползвай тази фирма пак за седмица но максимум 10 лв ще ти излезе,. https://www.uktobg.com/schedule проверена с над 200 пратки някой от тях скъпи и чупливи,имат офис в Варна.
-
0 точкиДано не сте омазали всичко, с това "проба-грешка". Последователноста е : акумулатор, бушони, релета, кабели и връзки и чак последно компа. Грешката като цяло се отнася за компа, но е доста широка и може да е от доста неща. Колата с ДПФ филтър и оригинален софтуер ли е, или е премахнат филтъра и е "чипосвана" ? Какво и беше и какви бяха симптомите, та си мерил излишното гориво.
-
0 точкиhttps://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html Четири броя масла Хонда 0w-20 4 * 11.49 * 0,95 * 1.9675 = 85,90 По банка Чрез еконт Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk
-
0 точкиДемферната шайба не трака.Ккогато тръгне да се разлепва ще ти замирише на гума и ще задими,не можеш я збърка. Не.Не може да се прикрие при оглед стига да знаеш как да го тестваш.Не го прави винаги,но с времето ще почне. На мен мие направило впечатление,че когато подсиля нафтата с добавка и нафтата и от най добрата октаново тогава детонацията в цилиндрите е по малка и реципрочно вибрациите са по малки и демфера не го усеща.Но изгориш ли тази нафта и сипеш обикновена и се почва.Аз така съм карал повече от два-трейсет хиляди преди да го сменя.Тогава го смених с обикновен маховик но "демферен съиденител" и го направих вечен.Няма разлика.Но не знам при Хонда дали е възможна тази опция.При повечето марки,ДА. Демфера се съсипва когато си на обороти и върнеш една предавка за убиване на скороста и оборотите подскочат рязко. Когато използваш мотора за спирачка помогни му със спирачката,не оставай демфера да понесе сам удара от колелата,отпускай педала меко.Не върти и гуми.
-
0 точкиЯсно... онзи където всяка втора дума му е "приятел" и ще газифицира Боинг! И там съм ходил няколко пъти...
-
0 точки
-
0 точкиПривет и благодаря за съветите. Вратата се ОТВАРЯ от копчето на ключа. Но НЕ желае да се затвори нито от ключа, нито от бутона. Когато я приближа до долу се прибира сама, но НЕ винаги? Определено има проблем, но ще го борим...
-
0 точкиГоворя за опита си от Швейцария. Доста често ми се е случвало сервизната книжка да не е налична в автомобила. Обикновено стоят в сервиза, който обслужва колата. Да, бе да ще си кажете, тоя ни плакне нещо. Уви, това е масово явление! Сервиза подсеща клиента за предстоящи смени на консумативи и прегледи. По този начин те си гарантират задържането на клиентите до последно. За това има много книжки с еднакви печати от начало до край. Доста често ми се е налагало да ходя до тези сервизи и да изисквам сервизните документи. Понякога при тях стои трети ключ или втори комплект гуми с джанти, щора и др. Странно но факт! Ако колата не е от частно лице а виси на плац, вероятността някой да и свие книжката е голяма. Говоря за случаите, когато колата е на малко километри. Иначе няма смисъл! Доста автомобилни марки внос от Швейцария, вече може да бъдат проверени при вносителя. Също така за никой не е тайна, че фалшивите сервизни документи, които се печатат в ....................... струват между 100 и 200 лв. в зависимост от сложността на изработката. Километрите във Швейцраия не ги пипат. Тук става магията :-) Иначе и в Италия и в Германия си ги връткат още на място. Но, това е само за колите, които са за експорт и е100 % сигурно, че ще бъдат изгребани от нас или братски нам народи. П.С. Близък ме тормози в продължение на няколко месеца да му намеря БМВ 330 ХД от 2008-2009 год фейслифт за Х пари. Казах му, че няма как да се върже за тези Х пари да е тази година и под 150 х. км. както искаше, но той реши че не ми се занимава. Преди месец ми звънна да се похвали с новата покупка, нов внос от Белгия със СЕРВИЗНА КНИЖКА в топ състояние. Точно това което е търсил, та даже и на сносни пари! Преди седмица си поръчал разни дреболии от дилъра на марката и решил да провери сервизната история. Оказало се, че на 385000 х.км. е влизала във сервиз за последно през декември 2018 год. Иначе на таблото сега показва 158000 :-)
-
0 точкиЗдравей, за мен следните масла: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x20L Линк: https://www.ato24.de/de/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 Motorenöl SYNTH 5W-40 1x20L Стойност на поръчката: (99,95 +52,99)*0,95*1,9675 = 286 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точкиВ Италия от 2016 се записват показанията на километража при минаване на преглед. Трябва да се знае също, че прегледа е на всеки две години.
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, искам да поръчам следното масло от 5L https://www.ato24.de/de/ravenol-fo-sae-5w-30.html Стойност на поръчката - 29.95х1.9675=58.93-5% = 55.98лв. Парите ще преведа в понеделник! Поздрави
-
0 точкиСлед първата зима, няма да е така лъскава...ХаХа Да, доколкото четох е същия, няма предавки има 7 симулативни с ръчен режим. Мисля, като имам път да я пробвам на летището на с.Крайници, да не стане някоя беля по пътя и ще запиша клипчета. Снимах окачването, но не е чист торсион, по скоро е на мост, не знам нека някой да даде мнение това от долу какво е точно. П.С. Вчера както си карах из града бавничко и отзад ми се лепна едно Ауди А3 с едни кулери, едни брони с едни хаспуси гърми трещи и ме бута отзад. Давам му път бучи ми на главата и като и набих педала и като взе, че изщрака педала, кик-даун ли е незнам ама, тая кола кат тръгна такъв ластик му направи, че после мина кат н..кан.
-
0 точкиПууу, тя като нова! Хай - честита да ти е! CVT-то като на Сивик 10 ли е - със 7 псевдо фиксирани предавки в ръчен режим? Ако имаш възможност и където е безопасно - направи клипчета на ускорението в автоматичен и ръчен режими на трансмисията, да видим оборотомера къде танцува?
-
0 точкиЗдравей отново - премахвам последното - Honda PSF 0.345 L, 1бр. Сумата както следва става на : (56.2+27.9+19.95 ) ×0.95 ×1.9675 = 195 лв. Поздрави! Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
-
0 точки
-
0 точкиИма си доста здрава пружина на ролковия обтегач, който си опъва и регулира ремъка , колкото му е необходимо.
-
0 точкиАми предвид, че питаш за личното ни мнение, аз не бих си взел 7 годишен чипосан, извънгаранционен дизел евро 5 за 25 000лв на 200 000км. За 6-8 бона повече има чисто нови коли с по 5-7 години гаранция с подобен или по-добър разход и евро 6 стандарт, което според мен за в бъдеще ще има все по-голямо значение. Предвид бюджета ти, защо не се разходиш по официалните представителства, да направиш по някой тест драйв и да видиш какви оферти ще ти направят. Колеги тук са споделяли, че за тестови бройки на Сивик са сваляли до 8000лв от цената спрямо чисто нов. Този Акорд с 2-3 ремонта, които е напълно възможно да ти се случат е много вероятно да се изкантари като разходи с един чисто нов автомобил, пък бил и той на теория "един клас надолу". Е точно колегата над теб е минал от такъв Акорд на чисто нов Голф, може да му прегледаш отзивите в общия раздел темата за нови автомобили Просто малко храна за размисъл, освен ако вече не си го умувал и да си се отказал, но за мен при такава висока граница на бюджета новата кола или такава с остатъчна гаранция има доста по-голям смисъл. ПП: Също така е добре да отчетеш, че при по-изразено градско каране дизела има по-голяма вероятност да ти създаде проблеми с пречистващите му компоненти, визирам ДПФ и катализатор, които не се знае още колко време ще е ок просто да ги махнеш и изключиш софтуерно. Ако номера не мине с почистване(за дпф-а), може чисто информативно да им погледнеш цените на двете за чисто нови
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей! За мен : Motul 8100 Eco clean 0W-30 - 5+1 литра =56.2 € https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Honda dual pump fluid II : 2×0.946L =27.9€ https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html RAVENOL HJC- Protect FL22 Concentrate - 5L = 19.95€ https://www.ato24.de/en/ravenol-hjc-protect-fl22-concentrate.html Honda PSF 0.345 L - 1бр. = 5.99€ https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Общо :(56.2+27.9+19.95 +5.99) ×0.95 *1.9675 =206 лв. Ще бъдат преведени във вторник по банков път. Поздрави! Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте колеги, Създадох Facebook група на Acura в България, тъй като няма обособено "място", на собствениците и феновете на автомобили от луксозното подразделение на Honda Motor Co., смятам че е добра идея. Ще се радвам да се съберат заинтересовани и активни хора в групата, с които да обменяме опит и новини. Не съм сигурен дали не е в разрез с правилата на форума - моля модераторите да преместят темата, ако е така, в подходящия раздел.
-
0 точкиКачва се колата на подемник или на канал и отдолу, където е веригата, се пипа с ръка да се усети за вибрации или пък се слуша със стетоскоп (докторски слушалки). Тогава ще знаеш със сигурност.
-
0 точкипробвай да направиш едно видео за да чуем този звук (трудно се хваща) Ако е тръгнала верига - и на празен ход се чува почти еднакво и на студен и топъл двигател (звука е монотонен, средночестотен нищо общо с електромотор) , но съм чел по руски форуми че има случаи когато не се чува а директно се къса. Има още една верига която е закачена на маслената помпа но тя е много малка и предполагам че едва ли ще издава звук ако е за смяна. Ако успееш да хванеш шума и го постнеш, ще има повече яснота, но си мисля че шума няма да идва от веригата, а от някоя дюза. Дюзите при по високи обороти (над 1800) издават такъв звук (като на електромотор) при обороти 1400-1800 е друг а при 900 оборота (чаткащ). Казваш че имаш виещ звук - може да вие турбо.
-
0 точкиЕми, прибрахме Сивушко: Стартирам от 6км, чакайте отзиви... П.С.Голям кеф да караш автомат, левия крак ще ми атрофира и отслабне.ХаХаХа
-
0 точкиБлагодаря за пожеланията, само карането ще покаже как е автомобила! Да трагедия, кола на година и половина, като преди това съм я чакал 9 месеца, да я сменя! От цялата работа с тоя бартер с приспадане съм на тотал щета 5000 назад, защото на старата трябваше да се плати цялото каско, данъци и т.н. преди да я върна в БТ. От аксесоарите успях да си прибера червените огледала, червено-черните джанти, секретните болтове и зимните стелки. Всичко друго, калобрани, разни джидавки и теглича който е с цена 1.5к нямаше как да сваля. Да ще имам протокол за безплатно обслужване-поддръжка, което си е бонус все пак не са малко пари. С тоя протокол може и по-рано да сменяш масло и филтри, може и на 1год. или 10000км примерно ако си прецениш, тях не ги бърка. Те го броят на смени примерно 5 пълни смени, пък ти ако искаш ги направи и в една година. Сега поне за мен е така, не знам какви други протоколи имат! Иначе окачването е уникално, аз харесвам спортно окачване, малко е по-твърдо но е много стабилна в завой и се мести по платното като по масло. Нямам снимка на седалките но са много различни, обхващат те много добре и въобще не се лашкаш. Ето параметри на двигателя, вариатора има по-малко въртящ момент, но се изстрелва много плавно, има симулативен ръчен режим, който също ми беше интересен, но е не приложим в града според мен. Като включиш на ''S'' (на което в България си му викаме спорт, а то не е спортен режим...ХаХа), колата е доста рязка на ускорение, особено ако трябва да изпревариш или катериш в завой. Очаквайте още подробности скоро... П.С. В чуждите форуми има доста информация за модела, тези снимки по-горе ги взех от един форум в Полша. Тука братче в БТ, те гледат като отровени с гъби и не могат да ти обяснят почти нищо за колата освен, че е бензин с турбо...ХаХаХа
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиВажно е че показа че ги има и са отвън на кутията. Да хубаво е това с специализиран сервиз повечето направо разглобява кутията, не си играят да почистват соленоидите и тем подобни малки неща. Така както гледам и сам може да се почисти горния, другите трябва да се види. Когато започна да придърпва при мен в три специализирани сервиза ходих.Познай сумите се въртяха от 800 -1000лв за ремонт никой не ти казва за опресняване и почистване,такива евтини работи ходи си ги прави сам,това и направих☺.
-
0 точкиТова е горния соленоид според теб не би ли могъл да се запуши. Отговорен при мен за придърпвания и кикове е линеарниа дори има спусната сервизна информация от Хонда за почистването му.
-
0 точкиХаха, 6 години по-късно все още помага темата. Много се радвам, при мен веднъж на 2-3 години си правя манипулацията с огледалата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00