Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.02.2019 in Мнения
-
3 точкиМани го маслото... Съкращаваш живота на двигателя! Този фин прах (пясък) влиза директно с въздушната струя в цилиндрите. Познай какво се случва после с тях и продължителна употреба на некачествен, неподходящ, или не дай си боже, прокъсан въздушен филтър....
-
3 точкиДа, нали затова се гледа и CCV (cold cranking viscosity) на –XX °C.
-
3 точкиНезнам, ама като изкарам въздушния на 10К км. за да го сменям и като го тупна в земята и излиза кълбо прах.. Същото е и с този в купето.. Явно на нас в .БГ трябва други интервали да ни предпишат от Хонда
-
2 точкиКолегите от Варна,които карат коли с евро 4 и нагоре е хубаво да си сметнат данъка преди да се засилят да плащат.При мен беше калкулиран с евро 3,а в големия талон си пише,че е евро 4 от 5 години,даже съм подавал декларация за преизчисляване същата година.Та днес с талона в изчислителния център си поговорихме с каката от гише информация.Влиза на 3-4 места в програмата си,накрая намери,че наистина имам евро 4 и ми казва:"Интересна работа в старата програма ви е записан автомобила с евро 4,а в новата програма не е отразено."Направи необходимите промени и сега всичко е точно.
-
2 точкиЗдрасти. Само, ако позволиш, да те поправя. Майсторът, при когото ходиш , ако ти е казал ,че е клапан на колянов вал, по-добре не ходи при него повече, понеже не прави разлика между колянов вал и разпределителен вал. Ако ти не си разбрал нещо - ок. Разликата е огромна просто.Това е соленоиден клапан , който управлява тайминга на всмукателния разпределителен вал.Сиреч, променливо газоразпределение. Като съвет просто потърси човек, който се занимава повечко с хонди или поне японски автомобили. Така , сега по темата. Сигурен ли си ,че е пипал тоя соленоид? Той се намира като застанеш опред пред двигателя ОТЛЯВО на двигателя като речеш да бъркаш. Не се разбра колко е голям течът също. Локвичката е къде по-точно на двигателя като застанеш пред него? Да не е под колата на асфалта , когато си спрял? И последно... ако наистина е този клапан, възможно е да капе от него, понеже има един О- пръстен в шийката на клапана, който е отговорен за уплътнение между него и мястото, където влиза в главата. Диаметърът му е около 2 см. Та, ако капе от него, течът ще е много малък и ще са буквално капчици. Няма да прави локва от такова малко пръстенче. Пръстенът се сменя като се извади клапанът, но е трудно, понеже няма място за работа. Клапанът се държи само на един странен болт. Хубаво е да се почисти целият клапан, ако ще се сваля за смяна на о-пръстена.По-добре е да пипа опитна ръка.Но ме съмнява причината да е там. Може да направиш снимка и да покажеш къде по-точно се намира течът. Ако се окаже ,че е някъде отдясно на двигателя, там има разни уплътнения по блока, откъдето по-сериозно може да тече. Успех!
-
1 точка0в30 сгъстява ли е толкова бързо ? а за филтъра 30 -40 к или на годината веднъж ако го цапа по нетипичен начин по преценка след проверка на всеки 10 хил
-
1 точкаНе знам за каране на газ, но чистотата на възд. филтър със сигурност има значение за състоянието на двигателното ти масло и неговия интервал на смяна. Т.е. с мръсен възд. филтър си съкращаваш живота на маслото.
-
1 точкаНаскоро четох, че спортните филтри не били много подходящи за обикновенния автомобил, тъй като поради по-едрата си структура допускали по-замърсен въздух в двигателя, за сметка на няколко коня и едно магаре в повече в най-добрия случай. По добрият вариант бил да се търси по-студен входящ въздух и да се ползва стандартен филтър.
-
1 точкаНе живея в пустинята, но всеки ден шофирам Перник-София, а повярвай ми, доста е мръсно. И поленовия, и въздушния след 10 хил. км. на нищо не приличат от мръсотия. Отделно от това, когато ходих да си узаконя ГИ, ми казаха, че катализаторът ми е доста добре и препоръчаха да сменявам въздушния филтър на 5-6 хил. км. за да го запазя по-дълго време в добра форма. Не знам до колко има истина в това, но и преди съм чувал че за добра работа на коли с ГИ е добре този филтър да се сменява по-често.
-
1 точкаМай отбелязваме някакъв напредък и във Варна, увеличаваме се феновете! Тази събота вече бяхме цели трима души. Въпреки някои технически неизправности като това, че предния диф замина още в началото и само едното предно колело въртеше, докато после не падна едната задна полуска, заради изпадналия пин, но сина ми се справи добре с Type R-а въпреки това. Пуснахме системите за звук и дим на Хондата, абе стана забавно, както за нас, така и за минувачите .
-
1 точкаПитах директно AVENO за DXS Premium 5W-30. Отговори ми търговски представител на рафинерията Deutsche Ölwerke Lubmin. Каза, че не продават online и на физически лица, само на регистрирани търговци. А също ми изпрати и линк към (познайте!) - https://www.ravenol-shop.de/ , от където мога да си купя масло със същите спецификации. Сега съм "зачесал" и ato24.de да пуснат една серия ATO24 DXS Premium 5W-30, да видим какво ще отговорят. Абсолютно съм съгласен, че ако дадено по-евтино масло е с доказано прилично качество, по-добре за двигателя е да се ползва то и да се сменя по-често (на 5 хил., примерно). Ако пък и цената му е двойно по-ниска, тогава и като разход ще е по-изгодно! П.П. При нормално каране, разбира се!
-
1 точкаРезервоарът е хубаво да не стои дълго време под половината, защото ръждясва отвъре. Отделно по-лесно се получава конденз в него, когато е полупълен или празен. А почне ли веднъж да ръждясва - върви го гони... Ако бензинът в резервоара не се ползва дълго време или колата е зазимена, хората слагат това или подобно на него, в горивото:
-
1 точкаДнес посетих адвокат. Оказа се, че отговорността която би следвало да бъде носена от деклариралия регистрационният номер - собственик/ ползвател, е само проект за закон, но не и действащ закон. Второто преимущество което следва да бъде доказано чрез експертиза, е това че в електронният сайт за закупуване на винетка, липсва упоменатата стъпка за проверка на въведените от декларатора данни - 300лв. Разходи по делото - 350лв. Според адвоката, шанса за спечелване на делото е голям, но зависи от тълкуванията на конкретният съдия. Има вариант за завеждане на колективен иск, като така разходите биха се поделили между ищците. Оказа се също, че има много потърпевши, но нито едно заведено дело до момента!!! Ако някой познава други пострадали , ще се радвам да осъществим контакт и да предприемем заедно нужните действия. Както казах, за мен основният смисъл, е да се налага натиск над системата , затова колективният иск, би имал по широка публична гласност. Ако не се намерят други желаещи, най вероятно ще действам сам!
-
0 точкиКолега провери това. Огледалото се слага на мястото на оригиналното и изглежда добре. Виждал съм го на един приятел на колата. https://m.aliexpress.com/item/32797829719.html.
-
0 точкиДа, безмислено е да седи пълен винаги над средата. Бензинът и при каране на газ си върви яваш-яваш. Хубава дискусийка заформихте, ама не помагате на колегата. Без повече офтопик, моля.
-
0 точкиНе ми пука ,стига да мачка...а и забелезваш ли ,че този карашик не дава да видиш истинската форма и извивките...
-
0 точки
-
0 точкислагал съм и 3000AV (което е с неправилен вискозитет за този двигател).. слагал съм и 7000XS.. то си е 0W-30 и има GF-4 .. Колага все се е чувствала добре.. разлика от различните вискозитети не съм намирал.. Абе важното е да има масълце Че като няма - лошо
-
0 точкиТо и без това, ако Сойчиро Хонда разбере, че са се продавали някога дизелови Хонди - ще се обърне в гроба. Хонда май никоа не са имали собствен дизелов двигател.
-
0 точкиВместо да разработват изцяло газови автомобили, те пак за бензинови говорят, ми че той бензина стои по-средата като замърсител между дизела и газта! Защо ли някак си далновидно виждам как след определено време ще се говори само за газови и електрически автомобили, а бензина ще е взел ролята на дизела
-
0 точкиИ с това не съм съгласен. Водата избива винаги нагоре. До къде ще е пълен, е все тая. Ако пък е попаднала много вода, то като по тежка ще е на дъното, но изпаренията отиват винаги горе, другото се отича долу. Освен ако не е пълен винаги до дупка, тогава би имало известен резон, но това е невъзможно. За ръжда ти трябва кислород - кухо пространство. Тавана на резервоара не е равна повърхност и колкото и да го пълниш, има места които са винаги празни! С две думи - пълни глупости! Моят 20г. Резервоар, има корозия единствено от външната страна, вътре блести. Ако има влага в резервоара и не се кара често колата, нищо няма да го спаси.
-
0 точкиВчера ходихме и ние при Мариян с един приятел да прегледа един сивик 8ма, който след прегледа купихме. Изненадах се че винаги сервиза ми е бил под носа, а не съм подозирал за него ( зад Еко-то на Българска Авиация). Искам и аз да си изкажа въодушевлението си от него. Много човешки и точно си поговорихме с него, а хората са си истински фенове. Пред сервиза им седяха турбо 6та и изчезващо Кончерто. А и се радвам, че си намерих майстор за b18-та в Плевен.
-
0 точкиЗдравейте, след повече от три години експлоатация да споделя първият сериозен проблем. Уикенда колата започна да превключва аварийно на бензин, след връзка със софтуера светна грешка: "ниско налягане на газта". При мен съм задал да следи delta P и при стойност под 650 mBar-a да превключва на бензин. Първото нещо беше да сваля филтъра на входа на изпарителя, после филтъра за изпарена газ преди рейката...при монтирането сложих чисто нови, сега са на близо 50 000км и имаха нищожно замърсяване! На по-предни лични газифицирани коли монтажа беше с медни тръби между бутилката и изпарителя, там за 10 000км такъв "графитен" окис се събираше във филтрите, че колата спираше да ускорява. От тогава си монтирам само "пластмасови" захранващи тръби и разликата е осезаема. Изключих запушване, като причина за ниско налягане на газта. Проследих показанията на двата датчика измерващи налягане към газовата инсталация и показанията на MAP сензора на колата. Понеже системата ми е купувана втора ръка преди четири години и е от първият модел Fobos 1 с датчици в отделни корпуси, показанията на температурния и този за налягане в рейката бяха актуални остана MAP-a на газовата. Именно той се оказа повреден отчиташе 180-210 mBar-a постоянно без да се влияе от работата на двигателя съпоставяйки го с правилните показанията на MAP-a на колата. Основно си сменяше показанието при почукване по корпуса в посочените по-горе стойности. Това съответно рефлектира върху delta P и невъзможността да коригира правилното количество газ в различни работни режими. Проверих маркучите за вакуум и почистих профилактично буксите с контактен спрей. Игнорирах софтуерно повредения датчик за да използвам заредената газ. Сега предстои смяна на старите датчици за налягане, температура и MAP работещи с напрежение 5V с по-нов тип комбиниран датчик работещ на 12V. Отчетеният до момента среден разход за този дълъг период през изминатите близо 50 000 км е 11/100 л/км. Преди мен инсталацията нямам представа колко е работила и въпреки, че смених филтрите, ремонтен комплект на изпарителя и газовите инжектори тя си е "втора ръка"
-
0 точки
-
0 точкиОбикновено, това са така наречените вътрешни търгове и предполагам, ако някой служител на фирмата си я е заплюл, колкото и да дадеш тя ще отиде при него. Ама пробвай , нищо не се знае - може и да имаш късмет.
-
0 точкиМай никой не прочети пост 19 на колегата nik4o77. Май всеки чете каквото си иска. Моля те колега повтори им какво си видял при огледа на колата.
-
0 точкиАз на мойта и забучих K&N и си реших проблемите със смяната, само миене, сушене, омасляване и газ пак. Че и колата леко се промени с 0.003% да го кажеме
-
0 точкиОбаче забелязвате ли как бързо се обръща тенденцията, до преди няколко години дизелите бяха по-скъпи, сега бензините, не ги искат хората вече тия печки. Иначе црв-то е много добра количка чисто технически, но кожата на вратите и подлакатниците се протрива за норматив и някои други елементи, така че това не трябва да е водещ фактор, защото и лесно се подменят, при тойота е същата работа със скорстния лост и волана, особено ако се кара основно градско, където прекарваме повече време в колата за по-малко изминато разстояние и същевременно въртим повече геврека и ръчкаме скоростите, то за това колите карани основно градско в София за по-малко километри се амортизират много повече, че и рейки им заминават. Според мен най-добре да се търси кола нов внос със сервизна история, а не кола купувана и карана в България, първо заради разбитите пътища, второ заради компромисите в подръжката, като си купиш нова кола и плащаш по 5-600лв. на месец ще гледаш максимално да протакаш посещенията в сервиза, дето допълнително ти свалят кожата, българина не е толко богат, за колкото се мисли.
-
0 точкиЗа мен ако може 4 х https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Сметката от 97,12лв. ще преведа веднага. Благодаря
-
0 точкиАз карам с Yacco 0W30 long life ,сменям го на 20к и съм без забележки към него.На колата съм навъртял 100к км лично аз.
-
0 точкиМоля те повтори го това за колегатите написали и подкрепили това мнение,явно мислят че колите се подаряват на минимални цени,и с 5 бона ще станат кукли.
-
0 точкиБягай от "католичката", вчера я качвах на подемник и е с удар и смлян интеркулер и още куп дивотии...
-
0 точкиСтарая се да помагам.Докато на колегата му трябва официална покана специално да него евентуално да сподели нещо с нас.Трябва също да е написана на високо литератулно ниво да не накарниш неговите устои,незнам изобщо как се е наканил да пише нещо по темата. Ще изчакаме да видим какво ще намери на място колегата, когато ти хареса на външен вид разгледай всички екстри упоменати дали ги има,виж дали работят и още веднъж си помисли дали ти се дават 12хил за висока тенекия с радио.
-
0 точкиАаааа.... на този въпрос, веднага ще получиш всички необходими указания, насоки, препоръки и т.н. , от колегата с единичката . Само я купи и гледай кво става....
-
0 точкиНикой ли не вижда че тази кола е обран кон разликат между моята1ген и тази е климатроника,моята има и сложен темпомат.От тази отсъстват всички екстри на събратята и от 3 ген. Ето може да сравни колегат какво губи https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=9tibn1&f1=1 Даваш 12 бона а тя с екстрите на Голф3 за 3хил. Добре да гледа колегата мисля че първоначалната радост после бързо ще отмине,след закупуването на висока тенекия с радио и климатроник.
-
0 точкиКолата си е нормална и на снимките изглежда прилично. Може да е градушкова или удряна , но това на място го гледай. Отиваш, гледаш, проверяваш я в Бултрако щом е била от там и скачаш ако ти хареса и ако не те изпреварят. п.п. Ако е ниска цената - има нещо нередно, ако е висока - много скъпа. Абе няма угодия. п.п.п. Ако и има нещо , с разликата от 5 бона по ниска цена, ще я направиш кукла.
-
0 точкиУау, трябва явно да си пия Гинкото.... Забравих също да спомена, че Бултраковската е сервизирана след гаранцията в сервиз собственост на изгонен шеф на сервиза на Бултрако в Пловдив , за който срещам само негативни мнения в нета и не само.....
-
0 точкиВсички автомобили и автомобилни части се освобождават от 10% мито. Това ще става поетапно, като едва след 7г митото да е 0%. Ето и как ще изглеждат ставките: През първата година - 8.8 % Втората - 7.5 % Третата - 6.3 % Четвърта - 5.0 % Пета - 3.8 % Шеста - 2.5 % Седма - 1.3 % И след седмата, в осмата, година - 0.0 % Не мога да разбера защо постоянно трябва да се гадае вместо да се прочетат документите, които са свободно достъпни - http://trade.ec.europa.eu/doclib/press/index.cfm?id=1684. Информацията с процентите се намира в Аннекс 2-А - http://trade.ec.europa.eu/doclib/docs/2018/august/tradoc_157229.pdf#page=5.
-
0 точкиДнес се навършват 30 години от първото публично показване на Acura/Honda NSX, състояло се на 9 февруари 1989 година, на специално мероприятие в Чикаго. Идеята за разработка на супер колата е от януари 1984-та, а серийното производство започва през септември 1990-та. NSX първо поколение остава на конвейера до 2006 година и са продадени над 18 000 екземпляра. След 10 годишна пауза се появява второто поколение.
-
0 точкиТе и тези в Народното събрание гласуват, амааа... Плюс това живеем в демокрация (уж). Като се върне Райха, тогава ще се сещам.
-
0 точкиКолега откачаш двата маркуча от парното, продухваш от изхода към входа с въздух да излезе антифриза слагаш на изходящия маркуч фуния и наливаш calgon препарат за прочистване на пералня, оставяш го да накисне 30 мин. и изплакваш с вода или въздух. CARPERA е желателно да спре с писането на глупости.
-
0 точкиУважавам мнението на всички, но смятам за много грешно слагането на подложки между чашката и купето. От опит с моите коли ряповдигане се прави с подложка между чашка и пружина. За целта трябва скоба и удължаване на чашката с 2см. Подложка 1см повдига от 2 до 3см(натяга се пружината) Колата става все едно е с нови пружини.
-
0 точкиЕй тва Българина си е мамата джаса кола за 10 бона масло и филтри за 100 лева. После що трака. Щот правилното масло е близо 170+ лева а 5/40 наполовината половинка.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00