Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.01.2019 in Мнения
-
2 точкиПри мен го имаше този проблем, но палеше от 2рия път. Аз започнах да го търся когато започна да пали все едно на един - два цилиндъра и после заработва ок, а когато подам газ забиваше, че понякога почти изгасваше. Всъщност аз в момента не съм мерил налягането в рейката когато работи колата, но след подмяната на този регулатор нещата си дойдохана мястото. Определено проблема си беше в него.
-
1 точкаЗдравейте, нека и аз споделя какво ми се случи на моята англичанка 1.4 IS- D14A8 двигател. От известно време започна да пали трудно на бензин при студен двигател, а след запалване ако не се подава газ поддържа 1500об/мин, но при подаване на газ оборотите рязко пропадаха. Започнах с реглаж на клапаните, капачка, палец, свещи, като последните ги подмених със същитеNGK. Последва почистване на дросела, но това не помогна. Последва замерване на стойностите на термосензора, но и той беше в норма. После почистих дюзите, но проблема си остана. Последва подмяна на горивен филтър като промяна също нямаше. Замерих и налягането от бензиновата помпа, което в моя случай беше малко над 3 атм. Така достигнах до регулатора за налягане на горивната рейка. Закупих същия 2ра ръка от Civic Aerodeck 1.4.След монтажа му,паленето се оправи, изчезна миризмата на гориво от ауспуха и вече няма това забиване при студен мотор. Дано съм бил полезен на някой. Пишете ако и някой друг е имал подобен проблем, за да помогнем и на други колеги. Поздрави: Божидар
-
1 точкаЗа стартера смени си четките и се оправя става като нов,изчезват всякакви странични шумове.Четките са 4бр.А може и това да е проблема при един приятел същите симптоми с загасването при много студено,смени четките и сега чакаме да падне под 0,ще кажа ако е изчезнал проблема.
-
1 точкаЖивотът иска жертви, но няма да сме ние След като разгледах обстойно гнездото на патрона, мисля, че видях къде трябва да е било това: На същото място имаше дупка и на патрона. Вкарах го и му набих щифта, което го застопори да не излиза дори без пластмасовата облицовка. Ето снимка отдолу: Преди да наместя патрона го гресирах добре, както си беше в началото. Сега се завърта като нов. Благодаря на всички, отзовали се!
-
1 точкаМоже би при дизелите ги вларат серийно за за бензинките са допълнителна екстра. Нали 2.4 с люк, нави ,кожа с подгряване се водеше Екзекютив. А колкото до осветлението??? Досега на мои познати с бензинки, на никоя кола не съм ги виждал тези кори. Благодаря за коментарите, ще мина и без тях.
-
1 точкаНай-елементарния и евтин вариант. Прочети коментарите и прецени дали те устройва.
-
1 точкаНе бях го чел това, а споделих какво ми се случи на мен и как съм го решил този проблем
-
1 точкаКолега забравих да ти кажа ,че един майстор ми писа на лични да му я закарам да я оправи ако искаш мога да ти го дам на лични .Аз все се каня и все няма време да отида пък и вече свикнах с проблема
-
1 точка
-
1 точкаАксесоар са. Водят се допълнително ниво на оборудване и се монтират по желание на купувача при покупката на колата или се закупуват впоследствие от дилър на Хонда. Акорд-а ми е ниво на оборудване "Екзекютив" и ги има монтирани. Предполагам, че при базовите нива не се монтират и трябва да си ги поръчаш, но гледайки цените им, не са никак евтини.
-
1 точкаСлед като пуснеш халогена завърти още малко и ще я пуснеш. Врътката няма да остане в същото положение, а ще се върне обратно. Пробвай и пиши резултата.
-
1 точкаПотвърждение и от мен. След смяната на регулатора на налягането на горивото, вече нямам проблем с паленето сутрин на студ. А и разходът ми падна с 0,5л/100км.
-
1 точка
-
1 точкаСпираш всичко с OFF бутона Даваш на контакт натискаш 5 пъти бутона за нагревателя на задното стъкло и огледалата
-
1 точкаЕто търсените от теб номера: 77320-SDB-A00 https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~cover~assy~77320-sdb-a00.html 77345-SDB-A00 https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~cover~assy~77345-sdb-a00.html като по спомен трябва да се вземат 4 или 5 бр. от 66844-SA7-000 https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~cap~instrument~panel~66844-sa7-000.html Ето повече за онагледяване: https://www.drive2.ru/l/43935/
-
1 точкаНавсякъде може с 2 кабела да сложиш.Освен на шофиорската врата където трябва с 5 САМО ако ти е тотално счупена машинката и искаш да имаш една командваща иначе става и с 2. Ето и примерна снимка на монтаж.Има тема и тук но не ми се търси сега сам ще я намериш :Д https://www.drive2.ru/experience/honda/g1037/?t=160,30,2,5,135,85,100,25,1,35,23,155,15,45,145,55,110,10,140,65,120,115,75,70,90,50,40,170,165,185,180,80,130,60,150,20,125,175 Виждам си в София ако искаш пиши ще ти кажа къде има машинки да не поръчваш, за колегата от Варна в Гарвана на колев има :Д
-
1 точкаС два, с 5 е управляваща, за шофьорска врата, но и там може с два - централата ще управлява.
-
1 точкаПрепоръчва се основно 0W30 с ACEA C2 спецификация! Като може да се използват и ACEA C3 масла, но по-нисковискозни и с определени характеристики. Дори и 5W30, но с ACEA C2 и с определени характеристики!
-
1 точка
-
1 точкаНяма нужда да пробива дюзите, аз си купих на 2,6 фабрични от магазина. @Иво Ленков ти е в София.
-
1 точкаВариантите са няколко: 1:Чрез ултразвук и налягане с бензин или разтвор на обезмаслител, но доста рядък, за да не повреди дюзите като се задействат с различна честота. По принцип си има сервизи, които имат такова оборудване. 2: Аз използвах флакони газ за запалки понеже това имах под ръка, но после ги почистих с флакон спрей за карбуратори. Вземам от флакона за запалките едно конусче и го вкарвам във филтърчето на дюзата. После със едно компютърно захранване си направих бутон, чрез който прекъсвах 12v и така отварях и затварях дюзите при натиснат спрей за карбуратори и така течността преминава през дюзата под налягане и я чисти. Това е домашен вариант, но върши работа. На дюзите има щампа с печат +. Преди да започнете ги огледайте и спазете +- на дюзите.
-
1 точкаРегулаторът контролира налягането на бензина в рейката да бъде 3 или 3.2 бара. Когато се повиши, вътре в регулатора има мембрана, която пропуска малко гориво и го връща обратно в резервоара. Когато тази мембрана е прокъсана, тогава пропуска постоянно бензин обратно към резервоара. Сутрин няма налягане в рейката, а въздух. Затова пали трудно, докато изкара въздуха и подкачи гориво. Така си го обяснявам аз. Пиши и ти какво е положението след смяната на регулатора.
-
1 точкаДа напиша и аз нещо по темата .с две думи и аз го имам този проблем d15z8 ,коментирал съм в темите разни предположения за проблема трудно първо палене зимата.преди около 2 седмици и аз взех от една морга регулатор на налягането на гориво.не знам дали работи добре,но мисля да го пробвам когато застудее и почне да не пали,за момента пали от раз.ще отбележа факта че вече съм на газ и се замислям това какво променя при паленето сутрин?иначе в този регулотор има една гумичка която явно с годините пропуска гориво и затова няма количество и налягане в рейката,а като стане студено още повече се свива и пропуска,с това си обяснявам факта ,че проблема се изостря при студено време.
-
1 точкаНа горивната рейка е. Има едно маркуче за вакуум към всмукателя и още един маркуч, който е изход към резервоара за гориво т.е маркуч за връщащо гориво. Добре е да замерите налягането на помпата, защото ако е ниско проблема е почти същия. Съветвам ви да започнете с почистване на дюзите. Ако не се оправи тогава търсете гореописания проблем с регулатора.
-
1 точкаПри колегата h.g. сутрин пали, но на загрял двигател не ще и мирише на бензин. Което отива или към главно реле, или към ел. запалителната система (датчик, или нещо друго, което пречи на подаване на искра). Както са посочили и колегите по-горе. Но ще използвам темата тук, за да не пускам нова тема със същото заглавие. Относно: При мен също се наблюдава трудно първо палене сутрин, но само през зимния период! През останалата част от годината си пали нормално. Та като стане студено времето, при първо палене сутрин, трябва да задържа стартера доста, да направи около 10 оборота и тогава с малко прекъсване на някой от цилиндрите - пали. После, при втори опит, няма проблем с паленето. При загрял двигател също няма проблем с паленето. За да не скапвам акумулатора, сутрин при първо палене, завъртам стартера 3 оборота и спирам. Връщам ключа, изчаквам 30 секунди до минута - пак заради акумулатора, и при второто стартиране пали от четвърт. Направо с докосването. Много съм питал за тоя проблем. Много хора споделят същото, но никой не е установил причината. Дори казват, че при хондите си е така... С което не мога да се съглася. Има някаква причина, но каква? Възможно ли е регулаторът на налягането, на горивото да се сдухал? Пробита / скъсана мембрана, например, и като остане двигателят изключен достатъчно време, да връща горивото от рейката обратно в резервоара...?
-
1 точкаСега почти всички дрънкате глупости където се прочели из форумите, и просто да кажете нещо .Как аджи ба ще стане тоя филм на К серия да се сложи глава от Б серия? Колегата си е писал че си кара 2ра генерация а те са с к серия мотори .Както му пишах на скайпа ще го напиша и тук ,най лесния начин е да се качи някой истински кон е да се сложи от тайп р смукател с дросел или направо главата ,може и буталца.Но няма да стане защото колегата нито е маняк нито търси такъв тунинг ,явно иска нещо по тънката лайсна колекторче филтърче....другия месец мога да споделя и разултата защото моето црв ще има някой тайп р компоненти под капака
-
0 точкиЗдравейте, след 7 годишна вярна служба от страна на ХРВ-то, реших да мина на малко по-високо ниво. И преди месец се сдобих с Honda CRV 3 2.2 cdti. Като цяло колата се държи много приятно, абсолютно няма нищо общо с предната. Позачетох и за слабите места по кожените салони и от братята китайци поръчах калъфки за вътрешните облегалки и кожи за страниците на вратите. Засега нямат проблеми, но превантивно. Като беше -15 ми направи и малко чалъм с нафтата, явно беше позамръзнала и излезе грешката - PGM-FI. Като се постопли и се оправи. Като отпусне повече ще извадя и помпата от резервоара за да видя дали няма някакви боклуци там. И малък въпрос за паркинг сензорите- днес като я запалих изпищя няколко пъти, като включих на задна отзад в средната част някой от парктрониците отчиташе, но нямаше нищо. На първа се оправи и не пропищя повече. И така вече постоянно го прави като е на задна скорост. Дали някой датчик е заминал и ако да как да проверя кой може да е ? Иначе ето и снимки на колицата.
-
0 точкиОт групата "Шофьори Бургас" във Фейсбук. "Според ПРАВОПИСА на един Полицейски инспектор от 2-ро РУП-Бургас, марката на автомобил "Хонда Джаз" в наказателния фиш е вписан като - "Хонда Джо 3" !?? Същият бетер като оная кука, дето улица "Хан Кубрат" в акта бе изписал - ул."Ханко Брат"........ И тези представляват властта и закона..."
-
0 точкиЧака се с колата, но се минава по-бързо от нова регистрация. Трябват ти двата талона, застраховка, документа от Бултрако и лична карта. И копия от всичко това. Чака се, където всички.. на гише 1.. ако не се лъжа (за Пловдив). На мен май ми отне под 2 часа. Добра стратегия е да се отиде следобед. Няма толкова хора.. Повечето се трупат рано сутрин и става лудница..
-
0 точкиИ двата акорда бяха фейслифт, та стрелката ми е само ориентир и никога не ме е интересувало колко е точно, защото нямам случай да не зареждам догоре, до закръгляване на парите. Когато е пълен, стрелката много време не мърда от след 1та, после бързо пада и около средата се забавя... Формата на резервоара не позволява линейност в показанията, а и не е важно. Скалата е вероятно нелинейна, та не знам що си смятате разхода по чертичките. Защо правите тези прецизни сметки, какво значение имат чертичките, важно е да не останеш без гориво, а сметките за да са точни, винаги пълно/пълно...Борд компа винаги има разлика около 0.5л/100 от реалното, но дори не се сещам в каква посока. Повече ме дразни, че термометъра не е прецизен, а технически не е трудно да се направи. След старт (бензиновата), много бързо стрелката отива на обичайното си място под вълничката (и никога не мърда от там), а температурата всъщност не е стигнала още работната (мерено с блутуут ОБД модул) и не може да не се променя малко по надолнище/дълъг баир (въпреки термостата)... Може би нарочно е направено така, да не те разсейва или да те вкарва във филм, че нещо не е наред.
-
0 точкиКакто казах само предните халогени се пускат от там. Странно ми е защо така, но е 2.4 бензин американско (предполагам) изпълнение и излиза, че се пускат по друг начин. Има определени разлики като ръчната, която е крачна вляво от спирачката.
-
0 точкиНямам идея защо в София е по-скъпо, като моите данни пак ги изпратиха в София и чакахме отговора от там по мейла.. За сметка на това данъка в Пловдив ми е с 100 лв. повече.. Абе всеки си прави квото си иска и тва е..
-
0 точки
-
0 точкиНищо колега. Важното е, че мислим еднакво по проблема!
-
0 точкиАко решиш да тръгнеш по моя път (от темата, линкната от колегата отгоре), те съветвам да изчакаш няколко дни преди поръчка, за да пусна ъпдейт. Още тествам някои неща. Или пиши на лично С две думи, ако искаш блуутуут за музика в колата и искаш да е чист звука, най-добре е да си вземеш адаптор със блуутуут, а не да прикачаш отделен. В али-то има такъв за $26 (линк), но не съм го тествал. Същия на вид, но без блуутуута в момента е $14 и работи чудесно по моите критерии (линк) – повече инфо в темата. И двете са съвместими с Акорд до 2011та.
-
0 точкиБлондинка и мъж пътуват в самолет. Мъжът решил да прояви своя интелект: - Искате ли да играем на една игра? Аз ще ви задавам въпрос, ако не познаете ще ми дадете $5, а ако аз не позная аз ще ви дам. - Не, благодаря, уморена съм. - Добре. Ако аз не позная ще ви дам $500. - Е, щом е така, съгласна съм. И така мъжът задал някакъв въпрос, блондинката не знаела отговора и му дала $5. Дошъл нейния ред: - Кое е това нещо, което се качва в гората на четири крака и слиза на три? Мъжът започнал да мисли, мислил, мислил и нищо не измислил. Извадил лаптопа и започнал да рови. Най-накрая се отказал, извадил и и дал $500. Дошъл негов ред: - Добре де, какво е? - Ами, и аз не знам - отговорила блондинката и му дала 5$.
-
0 точкиДиректно бутилирано в Бултрако на Ботевградско ми извадиха от склада, то цената му е такава, че е смешно за автоматик. Маслото за ръчната беше 29.90лв. Брандирани хонда си бяха тубичките. PS. Преди 3г. имах нещастието да обслужва кутия на Ауди, оказа се че 7.5л източих ама цената му беше 62лв на литър. Филтър излезна голям колко страничния джам на колата и той 200лв ... Немска кола ще карам сако когато свършат японските на тая планета!
-
0 точкиСамо че от темата може да се потърси и друга корелация. Аз и @Olmy сме с дизел и имаме кори. Другите до тук, дето нямат, до един са с бензин.
-
0 точкиТова е кух стоманен щифт и не е част от заключващия механизъм. Най-вероятно не си първия, който сваля патрона.
-
0 точкиПрилича на едно от щифтчетата, които "четат" гърбиците на ключа. Ако е това, може би трябва да има и една малка пружинка с него. Без тях колата ти е една идея по лесна за палене с шперц, внимавай.
-
0 точки
-
0 точкиСамо да уточним. Не съм го препоръчал! Обясних на колегата кои са Петронас, какво представлява това масло и че ако е скъпо - няма смисъл да се трошат излишни пари. Решението да го пробва е изцяло подчинено на собственото му любопитство. Относно капковите проби - адмирирам. Интересно ще е да видим как ще се развива...
-
0 точкиПривет на всички...Наближава да сменя олиото на хондата и снощи се разрових да търся такова...Много се двоумях да ли да "изневеря" на Мобила, защото двигателя работи повече от прекрасно с него( Mobil 1 FS 0w40)….Реших се накрая , КАТО ПРЕДИ ТОВА се консултирах с колегата @dandilov, за което му БЛАГОДАРЯ и го поръчах - Petronas Syntium 7000 0W-40. Изцяло от любопитство го правя, мисля да го подложим и на капкови проби и гурутата във форума да го анализират с времето За сега е това колеги..желая Ви успешна седмица.....
-
0 точкиБлагодарско fenabg,излезе прав ...не са ми сложили шпонката ...Сега всичко е на място!
-
0 точкиС имената е трудно в някои държави. Примерно, новият компактен кросоувър на Шкода ще се казва KAMIQ и може да го пишат "Камик". Но винаги ще има индивиди, като в онзи стар виц, дето полицая не знаел как се пише тротоар и за да не се излага, преместил жертвата на платното.
-
0 точкиВ нета има различни варианти,но само с този модел и марка има реален ефект,защото завихря въздуха.Другите модели на пазара са просто алуминиева планка,гладка от вътрешната страна тоест - useless
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00