Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.01.2019 in all areas
-
1 точкаТова за София не е вярно. Ставката от 111 до 150 киловата е 1.54 лв за 2018 и за още няколко години назад, а за 2019 още не е имало заседание на СОС, на което да се гласуват ставките по новите изисквания на закона. А защо в различните градове са различни - защото законът разрешава общината сама да избира в определени граници. Например от 75 до 110 киловата може да бъде от 1.10 до 3.30. Всяка община сама си избира. ---- Кой знае колко много още народ се е заблудил по тоя калкулатор и си мисли, че данъкът ще му е това, което той показва. Вероятно и потриват доволно ръце, до след 2 седмици, когато ще бъдат неприятно изненадани.
-
1 точкаДобрият формуляр трябва да е съобразен с възможните позиции и допустимите брой и тип символи и това е драмата. Всички сте въвеждали email във формат xxx@yyy.zzz. Колко сайта сте виждали, където няма валидация? Нищо, някой ще вземе бонус за добре свършена работа.
-
1 точкаВече с карта. Ей така да има 5 ст. в работни дни и 7 ст. в почивни и празнични дни е отстъпката с карта.
-
1 точкаКакто е при 8ма, така е и при 7ма. Добавя надписи към иконките. При мен така съм го оставил, по-готино ми е
-
1 точкаЕми какво може да се каже – прави си реклама на спонсора и това е. Никой не може да направи извод на такъв неконтролиран опит. Аз съвсем спокойно мога да кажа, че тия добавки и да не ги бяха сложили същия резултат щяха да имат. Могат ли да ме оборят – не, значи токлкова им е успешен „тест“-ът Просто по-интересна реклама. Не мисля, че някой би останал с друго впечатление.
-
1 точкаКакви говорители да вземеш - това можеш да решиш само ти. Имай в предвид, че няма да намериш говорители, които да ти станат "болт он" на мястото на оригиналните. Размера е стандартен, 16.5 см, но закрепването е специфично. И не на последно място, оригиналните говорители са 2 ома, можеш да сложиш и 4 или 8 ома, но няма да свирят така, както оригиналните. Лично аз се съмнявам, че с други говорители можеш да постигнеш качеството на оригиналното звучене, но щом искаш, опитай.
-
1 точка
-
1 точкаТе тарикатите от бензиностанциите са го сметнали... няма да се оставят току-така да зареждаш по-хубав бензин и да ти излиза по-евтино.. Бай Ганьо е голяма работа!
-
0 точкиТо може да пише много неща, но друг е въпроса, до колко това е коректно и законно! Нямаше стъпка за проверка на данните. Ако имаше такава, със сигурност щях да видя и да коригирам въведеното. Първата стъпка бе именно въвеждане на имена и Рег. Номер. Последните стъпки бяха за въвеждане на данните на електронната карта за плащане. Друг неправомерен момент тук е и факта, че по закон, който е бил в действие тогава, аз съм се възползвал от правото си в три дневен срок, да подам молба за корекция. 10 дни по късно, се приема нещо което ме краде, обяснявайки ми че нося отговорност и едва ли не, това е наказание за мен. Аз не искам на този етап да ми връщат нещо. Искам да ми направят корекция, защото знам че могат. Нямат основание да ми отказват! А сега така или иначе ще трябва да си закупя отново винетка, ако искам да съм редовен, а след корекцията която все още изисквам да се направи, вече ще подам молба за връщане на парите, като дублирани плащане. Освен това като данъкоплатец и гражданин, трябва чрез повода, да упражня натиск над системата, за да може тя да се стреми към по голяма ефективност. - демокрация, нали?
-
0 точки
-
0 точкиНе, че нещо, но в сайта си го пише черно на бяло: "При покупка на е-винетка отговорността за попълване на коректна информация е на лицето, което въвежда данните. При покупка от уебсайта www.bgtoll.bg, терминал за самотаксуване и мобилното приложение системата изисква на финална стъпка проверка на въведените данни. Приканваме потребителите, които закупуват е-винетка внимателно да преглеждат и проверят въведената от тях информация преди да потвърдят финалното плащане. Агенция "Пътна инфраструктура" и Националното тол управление не носят отговорност погрешно въведена информация."
-
0 точкиОт три месеца съм се записал на фитнес и до сега един килограм не съм свалил! Ще взема да ида утре лично да я вида аз тая работа....
-
0 точкиДоктора категорично ми забрани да пия с изключение на 50гр. преди лягане! - А стига бе, как я караш сега? -Как, лягам си около 8 пъти на вечер!
-
0 точкиМалко късно, но не и твърде късно! Честита нова година на форума, надявам се всички да сте добре здрави и щастливи. Нека новата 2019 да доведе много нови Хонди във форума и нека всички да са все така безпроблемни!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиАми забравил съм, беше преди 2 години. О пръстени купих от БГ, от специализиран магазин за такива неща, бях си взел размерите при разглобяването. Някой вчера беше дал всички парт номера на всичко вътре, не знам в коя тема, потърси...
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки- Ето ти тоя зар, ако метнеш от 1 до 5 , ще има брутален секс! - А ако метна 6 ? - Ще меташ пак - мухльо !
-
0 точкиОт двете, мисля, по добре е фебест, а най добре е да се изръсиш повечко пари за оригинални. Имам познат дето три чифта карета сменява и накрая си купи оригинални, в рамките на една година. С ОЕМските колата заспа.
-
0 точкиБаща и син седят и изведнъж удря сина си по главата. - Що бе тате... - Кат се сетя к'ва тЕсна п*тка пре*ба с тая голяма глава!
-
0 точкиВ данъчното: -Какво работите? -Проститутка съм. -Е, не мога да напиша това! -Пишете „гейша“ тогава. -И това не мога, в България сме все пак. -В такъв случай пишете „партиен лидер“. Миналата година съм приела 1435 члена.
-
0 точкиВчера беше Велик Ден : - Китайците кацнаха на Луната, а ние пуснахме толсистемата ! Те успешно....
-
0 точкиЗнаете ли защо до скоро поставяхме винетките в долния десен ъгъл? Ами защото: "Краварката е в левия ъгъл".
-
0 точкиТо не е виц, ами направо е парадокс. Постоянно мърморя на моЙта следното: - Пусни го най накрая тоя съединител, че ще го стопиш! - Стига ръчка така джанлатската скоростите, че ще ги потрошиш! - Не го ли чуваш този двигател как се мъчи, свали една предавка надолу! - Гледай къде караш, пак остърга боята! - Как не я видя тази дупка, направо откачи окачването! И така нататък, и така нататък. Мога да изброявам до утре. Сега ще кажете, къде е парадокса? Ами парадокса е там, че като влезете в автокъща и се загледате по някоя таратайка. И джамбазина ви посреща с репликата. "Гледай я каква е запазена тази кола, една женица я е карала".
-
0 точки-Тате, гаджето ми каза че имам готин диференциал, стройни амортесьори и здрави еъбеци -какво значи това? -Това дъще са технически термини, които мъжете ползват. Ти му кажи да внимава да не изтърве нещо в пробката на картера, че ще му затъмня фаровете и ще му откъсна скоростния лост.
-
0 точкиЧак сега ми остана малко време и споделям нещата около ремонта. Понеже имах такова /-\ разчекване отзад на задните гуми, изчетох много неща по въпроса, в наши, руски и други форуми. Почнах с най-елементарното, сложих подложки 8мм. между купето и чашките на задните амортисьори. Целях да я повдигна малко и да компенсирам нормалното омекване на пружините, което според много хора беше причината за разчекването. Резултат имаше, колата се повдигна с 2,5-3,0 см., но разчекването си остана. Започнах да мисля какво друго мога да направя , включително мислех да направя задните щанги раздвижни /както решават проблема в руските сайтове/ , нещо такова: но се отказах и реших да сменя всички тампони и щанги по задното окачване, с нови оригинални. Поръчах всички части във "Бултрако", защото колкото и да не ми се вярваше, конкретните щанги и тампони, излизаха доста по-евтино като крайна цена, от това което щяха да струват от общите поръчки във форума, а и като време пристигнаха точно за 10 дни. На тази схема , оградените с червено, се виждат всичките неща които поръчах за от двете страни, с изключение на тампона на носача/тръбата/: Въпросния тампон на носача, го продаваха заедно с носача на цена 400лв. , но аз намерих само тампона за 65лв., ето го и него: На тази схема се вижда добре HAB-003: Също бях поръчал и нова чашка за единия амортисьор от дясно, /по-проблематичната страна при мен/ , че незнайно защо, самата чашка се бе огънала като дъга и шпилките едвам влизаха в дупките на купето. Събота и неделя разглобихме колата в сервиз на приятел и сменихме всички неща. Трябва да отбележа няколко важни неща, ако някой тръгва да прави тази процедура. Трябва си подемник, хубави инструменти, пистолет на въздух и не на последно място да си приготвите резервни болтове за щангите , евентуално и за амортисьорите. Сваля се всичко: гуми, спирачни апарати, барабани, откачат се датчиците на ABS от купето и от щангите, отвиват се маркучите на спирачния апарат от самия шенкел, а него го привързвате към купето с тел за да не увисва, сваляте накладките на ръчната спирачка, откачате жилото и го отвивате от предпазния тас, развивате и гайките на полуоските , тях също ги привързвате за да не се извадят от задния диф, разкачат се и биалетките където са хванати за носача . Развивате долните болтове на шенкелите, горния на шенкелите и щангите и изваждате самите шенкели от шлиците на полуоските. Остава само да развиете долните болтове на амортисьорите към носачите, по два болта на тампона HAB-003 и по един болт отзад на рамото на носача под задния диф. При добро стечение, всичко може да се развие безпроблемно ,но при мен видяхме много зор с болтовете на шангите от към страната на купето.И от двете страни заварените гайки на планките се откъснаха, но може да се държи контра с ключ и се развиват.Но от едната страна, самия болт беше като заварен във втулката на тампона и се наложи да го режем с флекс - затова ви казах за резервни болтове и добре че бях взел. На самия шенкел има три тампона за смяна. Аз предпочетох да не свалям от самия шенкел предпазния тас, главината с лагера и ABS датчика, защото не можах да използвам пресата за избиване на тампоните, поради липса на точен размер дорник/втулка а срязах гумената им част, леко след това леко разрязах външната им метална черупка и с секач и чук след доста борба ги избих.За набиването нямаше проблем стана лесно на пресата . Преди да разглобя колата, всички тампони изглеждаха здрави, но само тези на които се монтират реглажните болтове за сходимоста бяха като нови - напълно здрави и беше безсмислено да се сменяват, но така и така бях ги купил, та ги смених и тях. Най-трудно махнахме големия тампон на носача HAB-003, който вътре беше скъсан.Наложи се да го срежем от едната страна, след което го запалихме, за да изгори гумата , а остатъците после лесно ги махнахме. За жалост смених само този от дясната страна /бях купил 1 бр. /,а за късмет магазина не работеше в този ден за да купя и за от другата страна. За мой късмет от лявата страна, се оказа здрав но леко поомекнал и евентуално след време ще го сменя и него. Въпросния тампон HAB-003 трябва да се монтира правилно, като предварително се маркира как е бил стария. Първо се набива гумената част, но за да може да се подведе правилно в ухото го свихме със здрава скоба, от типа за водните съединения от към сцепената страна и така влиза безпроблемно в началото на ухото иначе има опасност да го прецакате при монтажа. После освобождавате скобата и го набивате.После внимателно и правилно набивате металните уши едно след друго от двете страни, като гледате плоската им част да е в една равнина.Сменяват се и другите 2 тампони на носачите отзад и започвате събирането в обратен ред. Много важно нещо - Не стягайте докрай болтовете на щангите, тампоните и амортисьорите! Стегнете ги докрай, когато колата вече е стъпила с цялата си тежест на земята /на гумите си/, защото рискувате да прецакате тампоните. Също важно е,преди разглобяването на реглажните болтове за сходимост, да ги бележите и след сглобяването да са на същите белези, поне докато отидете възможно най-бързо на реглаж. В заключение: След направения ремонт и реглаж, всичко по колата заспа Разчекването ИЗЧЕЗНА, самата задна част се вдигна още малко, стойката е вече като на нова кола от магазина, возията коренно променена, усещането при преминаване през дупки и неравности е абсолютно различно, управлението и стабилността на самия автомобил е невероятна Стойностите от реглажа - всичко е в нормите! Ако бях сменил и другия тампон HAB-003 на левия носач, сигурно и неговата стойност щеше да е като от дясната страна, но и така си е в норма. С две думи - доволен съм от ремонта , целта е постигната и не съжалявам за дадените около 500 лв. за всички части ,труд и реглаж! Ето и снимки, директно от стенда за реглаж, за да се види:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00